سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 19 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

تاج سر مامان

چقدر دلتنگ عاشورائیم!

1390/12/20 13:37
1,389 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان خوبی؟! گلم شرمنده که تقریبا یک ماه نتونستم   ببرمت مسجد برای زیارت عاشورا.گلی من مقصر نبودم  چه کار کنم که روزای شنبه و چهارشنبه از ساعت 8 صبح تا 12 برایمان کلاس گذاشته بودند و چهارشنبه ها با چه استرسی تورا مهد می بردم و خدا خدا می کردم که متوجه نشی امروز چهارشنبه و روز خواندن زیارت عاشوراست!

خداراشکرکه کلاس تموم شد.خداراشکر که این چهارشنبه تونستم تورا مسجد ببرم و خداراشکر  که تو پسر خوبی بودی. پیشم نشستی و عاشورا خواندی . با اسباب بازی هات بازی کردی و صبحانه خوردی.

قبل از اینکه به سمت مسجد بیاییم گفتی: مامان خیلی دلم برای اون خانومه تنگ شده.منظورت خانم محمدی بود که یهو  سرو کله اش  پیدا شد با اون لبخند همیشگی ! برای خانم محمدی تعریف کردم که محمد سپهر به خاطر کلاس من نتونسته بود مسجد بیاد. واو تورا سوار  ماشینش کرد و تا مسجد آورد.

وقتی زیارت عاشورا تمام شد و بردمت دم کلاستان در مهد، متوجه شدی که تولد یکی از بچه هاست.با عجله لباس هایت را در آوردی و گفتی: دیدی مامان دیر رسیدیم.گفتم گلی خودت زیارت عاشورا می خواستی. گفتی : دیر رسیدیم مونده بودم که با این خواسته هات چه کار کنم هم خدا را می خوای هم خرمارا!

زیارت عاشورا

مابقی عکس ها را ادامه مطلب ببینید:

 

در حین بازی!

اینجا می گفتی: من دارم شهید می شم ، هلی کوپتر سقوط کرده ، گوسفند هم مرده

زیارت عاشورا

بازی!

زیارت

به خاطر دل پسرم!

گفتی : مامان فقط از اینها عکس بنداز و توی وب بذار

زیارت عاشورا

کنار مقبره شهداء!

زیارت عاشورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
20 اسفند 90 15:07
قبول باشه عزیز خاله.التماس دعا.
اسباب بازیهات هم خیلی قشنگن.
خدا حفظت کنه.

ممنون عزیزم
محيا كوچولو
20 اسفند 90 23:44



ممنون محیا جون.
مامان سپهر
22 اسفند 90 9:35
سلام ببخشین اولی خالی اومد.بلاخره فهمیدم اشکالکار از کجاست. هورا
اینکه چرا آدرس وبلاگ درست در نمیاد.قربونت برم محمد سپهر عزیز که اینقدر دوست داری بری زیارت عاشورا الهی امام حسین(ع)همیشه پشت و پناهت باشه یادت نره خاله ایندفعه رفتی مارم دعا کنیا.باشه عزیز دل.؟

خیلی دنبالتون گشتم تا پیداتون کردم. حتما دعاتون می کنم.

مادر کوثر و علی
23 اسفند 90 7:06


ما رو هم از دعای خیرتون بی نصیب نذارید

من چرا این پست رو قبلا ندیدم؟

من که همیشه میام اینجا خواهر!

وای خواهر از من می پرسید؟عاشق شدین خبر ندارین؟