سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

تاج سر مامان

محمد سپهر یک سال گذشت!

1390/12/24 12:12
1,943 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم .گل پسرم یک سال با همه خوبی ها ، خوشی ها ، سختی ها و غم هایش گذشت.گلی  یک سال بزرگتر شدی. فهمیده تر شدی و عاقلانه تر تصمیم گرفتی.

پارسال  درست همین موقع رفتیم مشهد ، سال تحویل ساعت دونصفه شب بود، حمامت بردم و خونه عمو خوابوندمت وبا بابا رفتیم سمت حرم امام رضا (ع) .

فکر کنم درست روبروی صحن توی خیابان بودیم که سال تحویل شد.با حس خاصی همه خوبی ها را برای همه مسلملنها و خواسته های خودم را از خدا  خواستم. قسمش دادم به امام خوبی ها و دوباره نه صد باره خواستم .

همه از حرم بر می گشتند و ما مثل همیشه بر خلاف جمعیت به سمت حرم رفتیم و نماز صبح را در حرمش خواندیم.

گلی  از خدا خونه خوب می خواستم که درست در فروردین ماه قسمت شد که خونه ای بخریم .  در سالروز تولدم اول خرداد راهی سفر زیارتی نجف و کربلا شدم و   آبان ماه  کارم ساماندهی شد.

گلی امسال هم اگه خدا بخواد موقع سال تحویل  می خواهیم در حرم آقا ، امام خوبی ها ، امام رضا(ع) باشیم.امسال خواسته هایم متفاوته برای خیلی ها مکه می خوام برای خیلی ها همسر خوب می خوام. برای خیلی ها....

محمد سپهر در این مدت با خنده هایت خندیدم و با گریه هایت اشک در چشمانم حلقه زد.گاهی وقتها آنقدر در کنارت شاد بودم که انگار در حال پروازم و گاهی خستگی مرا تحمل کردی و صبوری!

گلی به وجودت افتخار می کنم .دوست دارم سال خوبی برای تو و همه دوستانت مخصوصا دوستان مهد و دوستان نی نی وبلاگی  ات همچون:محمد جون  و مادرش ، آرین عزیز و مادرش،خوشگلهای خاله ، پریسای گل و مادرش ، محمد طاها و مادرش ، یکتای گل و مادرش ، مامان مهنا و مهنای گل ، مامان عسل و عسل گل ، کوثر عزیز و مادر صبورش ، ماهان گل و مادر نازش ، محیای گل و مادرش ، پوریای گل و مادرش ،  گلهای خاله  در وبلاگ ایست خاطره با مادرشون ،  بیتا و مادر گلش ، آرمان گل  و مادرش  و .... رقم بخورد.

ثمین با سلیقه و مادر نخودچی هنرمند  که انشاء الله بچه دار شن. و زهرا جون هرچه زودتر لباس عروسی را تنش کنه.

به قول قدیمی ها گلی مامان انشاء الله  دست به خاکستر بزنی  برات طلا بشه .

 همراه با داداشی !

 محمد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

مامي نسيم ( مامان ملودي )
24 اسفند 90 12:36
من واسه ني ني هاتون تقويم 15 صفحه اي طراحي ميكنم . وقتي كه سفارش بديد و پول و واريز كنيد كمتر از 24 ساعت فيلش و براتون ميفرستم . هزينه فقط 5000 تومان در قطع A5. شما بايد 13 تا عكس از بچه هاتون و به ايميلم بفرستيد . خبرم كنيد .
ايميلم : NGHODSI82@YAHOO.COM
اگرم خواستيد نمونه كار و ببينيد ميتونيد بريد وبلاگ دخترم .

حتما سر فرصت سر می زنم
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
24 اسفند 90 14:12
سلام.زیارتتون پیشاپیش قبول.ممنون که به یاد ما هستین.ولی خواهر یادت نره من بچه زیاد دارما.
عید شما هم پیشاپیش مبارک.ممنون بابت هدیه قشنگتون.
http://www.shereno.com/cartthumb.php?id=1
.
.
.
داداشی رو کامل معرفی نکردین.

دعا می کنم به اندازه همه بچه های کلاست بچه گیرت بیاد.سر فرصت داداشی را معرفی می کنم .موقع سال تحویل ماهان جون و شما را دعا می کنم و شما هم تاج سر را دعا بفرمائید
نانازیا
24 اسفند 90 14:49
سلام

ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین.

آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم

نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها
www.nanazia.ir


من که عضو شدم
محيا كوچولو
24 اسفند 90 16:07
به به چه با احساس
منم دعا ميكنم كه سال خوبي رو شروع كنيد و هرچي كه از خدا ميخوايد زودي بهتون بده
شما هم رفتيد مشهد براي ما دعا كنيد خاله جوني

ممنون عزیز دلم ما الان مشهد هستیم حتما براتون دعا می کنم.

مامان آرینا موفرفری
24 اسفند 90 16:14
عزیزم پیشاپیش عیدتون مبارک.با آرزوی سالی پر بار.

ممنون عزیزم سال نو بر شما هم مبارک باشه
مامان پریسا
24 اسفند 90 16:30
انشالله سال جدید هم براتون مبارک باشه. و سایه ی مامان و بابا همیشه بالای سر سپهر جان.

ممنون عزیز دلم

مادر کوثر و علی
24 اسفند 90 19:33
سلام عزیزم
ممنون از حضورت
خوش به سعادتت که پارسال زائر آقا بودی و انشالله امسال هم نصیبت بشه

ممنونم که به یاد همه هستی عزیزم. خیلی لطف میکنی

ما هم موقع سال تحویل به یاد همه دوستای خوبمون هستیم
امیدوارم زیباترین عید پیش روتون باشه

ببخشید، نوشتین: داداشی!!!!
خیلی سوال برانگیزه؟؟!!!
هر چه زودتر لطفا رفع ابهام کنید

ممنون عزیزم عید شما هم مبارک.حتما موقع سال تحویل از حرم امام رضا باهاتون تماس می گیرم. اما داداشی یه رازه فعلا فاشش نمی کنم.

نجیبه
24 اسفند 90 19:58
عید شماهم مبارک.

ممنون عزیز دلم
مامان امیرعلی
24 اسفند 90 21:38
خاله برا ما آرزو نکردیا.امیدوارم سال 91 یکی از بهترین سالای عمرت رقم بخوره

ببخشین عزیزم.برات بهترین آرزوها را در کنار حرم امام رضا می کنم.
afshin
24 اسفند 90 21:57



درود گرامي ,, سفره هفت سين انداختي ,
ميدونستي دعاي سر سفره در زمان سال نو براورده ميشه -
زود باش که داره دير ميشه .


اقلام هفت سین باید دارای پنج ویژگی باشند:

1.نام آنها پارسی باشد

2.با حرف سین آغاز شوند

3.دارای ریشه گیاهی باشند

4.خوردنی باشند

5.اسم مرکب نباشند یعنی از واژه های ترکیبی مانند سیرترشی سبزی پلو یا نظایر اینها ساخته نشده باشد.

توانستي يک سري بزن .

ممنون که مطالب خوبی را یاد آوری کردی.خیلی وقته سفره هفت سین ننداختم چون لحظه سال حرم امام رضا هستم.
مامان یاسین
25 اسفند 90 11:05
من هم به دعای خیر شما امین می گم و از خدا برای شما مامان گل سلامتی و طول عمر رو می خوام تا همیشه سایتون بالای سر امیر مهدی و باباش باشه الاهی امین

ممنون عزیزم نوروز بر شما هم مبارک .حالا امیر مهدی را از کجا آوردین؟!
مامان رها
25 اسفند 90 11:26
سال نو رو پیشاپیش بهت تبریک می گم ایشالله سال خوبی داشته باشید و موفق باشید

ممنون عزیزم.برشما هم مبارک

مامان رها
25 اسفند 90 15:37
وای عزیزم اگه رفتی پیش امام رضا از ته دلت و به سپهر کوچولو هم بگو از ته ته قلبش از آقا بخواد که ما رو هم بطلبه عشق دیدن حرم اقا داره دیوونم می کنه بخدا دارم می نویسم بقض تو گلوم داره می ترکه
یعنی خدایا میشه منم برم پیش امام رضا 12 ساله که نرفتم

وقتی پیامت را خوندم بدنم لرزید.ما که توفیق اجباری داریم به امام رضا و مشهد.انشاء الله که قسمتتون بشه
مامان بیتا
25 اسفند 90 19:17
سلام منون که به یادمون بودیدخیلی گرفتار بودم نتونستم بیام نت.حرم امام رفتی منم دعا کن خیلی محتاج به دعاتون هستم
محمدسپهر گلم رو ببوس

حتما عزیز خاله دعاتون می کنم.
مامان علي خوشتيپ
26 اسفند 90 0:50
نوروز را سپاس می گویم که بهانه ای است برای

نکو داشت آنهایی که به یادشان هستیم.

پيشاپيش نوروز فرخنده باد . . .

.
ما رو هم دعا كنيد

برای آینده علی جون دعا می کنم.محتاجیم به دعا
مامان نیایش
26 اسفند 90 10:55
ان شاا لله سال خوبی پیش رو داشته باشید و شاد باشید همیشه

ممنون عزیز دلم
مامان آرمان
26 اسفند 90 21:52
سلام دوست خوب
ممنون که در این مدت بهمون خیلی سر زدید و شرمنده که نتونستم اصلا بهتون سر بزنم و پاسختون را بدم.
خیلی خوشحالم که سالی پر بار را گذروندید و امیدوارم سال 91 پر بارتر براتون باشد.پیشاپیش زیارت قبول و ما را هم حتما یاد کنید و بهتون خوش بگذرد.

حتما موقع سال تحویل یادتون می کنم. اکشال نداشت که نتونستین سر بزنین، عوضش الان جبران کردین

مامان پریسا
27 اسفند 90 10:42
بوی جان می آید اینک از نفس های بهار
دستهای پر گل اند این شاخه ها بهر نثار
با پیام دلکش"نوروزتان پیروز باد"
با سرود تازه ی "هر روزتان نوروز باد"
شهر سرشار است ازلبخند,از گل,از امید
تا جهان باقی ست این آئین جهان افروز باد...

ممنون عزیز دلم

مامان یاسین
28 اسفند 90 12:17
))) ))) ))) محمد سپهر جان یادت باشه که من اولین کسی ام که برات ماهی عید فرستادم بزارش توی دریای دلت تا عید زنده بمونه سال 1391 پیشاپیش مبارک

تهران که بودیم ، دوتا از ماهی های تنگ محمد سپهر مرد.ممنون که ماهی فرستادی عید شما هم مبارک.
نبات کوچولو
28 اسفند 90 14:20
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت
بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام
سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش،
اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام

سال نو بر شما و کودک دلبندتان مبارک

ممنون عزیز دلم
مادر کوثر و علی
28 اسفند 90 16:10
ممنونم عزیزم
امیدوارم بهترین روزها در انتظارتون باشه
مواظب خودتون باشید

سال نو بازم مبارک. من آپم

ممنون گلم
مامان آرمان
28 اسفند 90 23:09
برآمد باد صبح و بوی نوروز
به کام دوستان و بخت پیروز

مبارک بادت این سال و همه سال همایون بادت این روز و همه روز

پیشاپیش سال نو را بهتون تبریک میگیم و امیدواریم سالی خوب در پیش رو داشته باشید

ممنون گلم

مامان محمد
3 فروردین 91 19:49
آسمانت بی غبار
سهم چشمانت بهار
قلبت از هر غصه دور
بزم عشقت پر سرور
بخت و تقدیرت قشنگ
عمر شیرینت بلند
نوروز باستانی بر شما و خانواده گرامیتان مبارک باشد.

ممنون عزیز دلم
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
9 فروردین 91 1:13
سلام.سال نو مبارک.ببخشید که دیر اومدم.آخه مسافرت و مهمونی رفتن و مهمونی دادن و...
ایشالله سال خوبی رو پیش رو داشته باشین.

ممنون انشائئئئئئئئئئئئئئئئئ الله سال پر خیر برای شما و خانواده خوبتون باشه
مریم مامان نخودچی
10 فروردین 91 9:00
سلام بر شما مادر گرامی...
سال نو مبارک...
معلومه کجاییی؟؟؟؟
هاااااااااا؟؟؟؟
خصوصیت چک کنم....
برات رمز گداشتم......
یه سوژه توپ....

الهی حتما می آیم پیشت
مامانی درسا
12 فروردین 91 1:10
محمد سپهر عزیزم تولدت همراه با تولد طبیعت مبارک . عزیزم امیدوارم همیشه شاد باشی و البته سالم سالم

ممنون عزیزم
مریم مامان نخودچی
14 فروردین 91 10:54
مرسی از اینکه تو حرم بیادمون بودی...
ای کاش میشد باهاتون حرف زدیم....


ممنون
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
14 فروردین 91 11:21
سلام.رسیدن بخیر.زیارت قبول.

ممنون گلم براتون خیلی دعا کردم
مامان پوريا
14 فروردین 91 12:51
سلام سال نو مبارك اميدوارم سال خوبي در كنار خانوادت داشته باشي

ممنون عزیز

مادر کوثر و علی
14 فروردین 91 12:55
خصوصی هم داری گلم [hr
امان از این خصوصی ها
مریم مامان نخودچی
14 فروردین 91 13:42
یه بار وبلاگم بروز کن....
کفت میره....

باشه

مادر کوثر و علی
15 فروردین 91 11:39
ما منتظر پست جدیدیم

از صبح مشغولم
مامان پریسا
15 فروردین 91 14:19
خانمی کجایییییییییییییییی؟

همین دور و برها