سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

تاج سر مامان

محمد سپهر و تحویل سال نو

1391/1/22 15:32
1,055 بازدید
اشتراک گذاری

 

گلکم تنها دل خوشی من به دنیا بازم سلام.

قربون اون خنده ها وشیرین زبونی هات که در پشت پرده بدو بدوهای زندگی محو می شه!

مگه این بدو بدوهای ما تمام شدنیه!

شب تحویل سال آروم خوابیده بودی.لباسهاتو از تنت در آوردم طوری که بیدار نشی. و لباس های عیدت را تنت کردم.بعد رفتم حمام و دوش گرفتم و همه چیز را مرتب کردم .فکر کنم ساعت 4صبح از خواب پریدم.زود زنگ زدم به خونه عمو محمدت که بگم ما بیداریم و با هم بریم  سمت حرم .با کلی مکافات بابا را از خواب بیدار کردم کاپشنت را تنت کردم و عمو آمد دنبالمان و ما را تا مسیری برد. فکر کنم کمتر از یک دو ساعت بیشتر نخوابیده بودم. نماز  صبح را در یک هتل خواندیم.جالب بود سرایدار مسجد اجازه نمی داد در مسجد نماز بخوانیم بهونه کرده بود که می خواهد درب مسجد را ببندد.

مابقی مسیر  را پیاده به سمت حرم  می رفتیم. خوشحال بودم که لحظه تحویل می خوام پیش امام خوبی ها باشم .خدایا چقدر آرزو و  حاجت دارم اما کدامشون رابگم.

وارد حیاط شدیم به خاطر جمعیت زیاد اجازه نمی دادند که وارد صحن شویم.به خاطر همین ترجیح  دادیم در همان حیاط بمانیم ساعت تقریبا 6صبح بودو آخرین لحظات سال....

چون فرش ها را از شب قبل پهن کرده بودند  ، شبنم آنها را خیس کرده بود.با پیشنهاد بابا یه فرش تا خورده را  برداشتیم و روی فرش خیس پهن کردیم و نشستیم.تو بغلم خواب بودی و من با وجودی که دورت پتو پیچیده بودم  دوست نداشتم تورا روی زمین بذارم .

مشغول دعا و زیارت شدیم کمی مانده به تحویل سال ، تورا از خواب بیدار کردم و گفتم: ای وای مامان نگاه کن خاله گل بهار چی تو کفشت گذاشته و بعد اسباب بازی  بره کوچولویی که روز قبل از الماس شرق خریده بودم را نشانت دادم.چشمهایت را باز کردی و از خوشحالی در پوست خودت نمی گنجیدی. صبحانه ات را دادم و برای لحظه تحویل سال آماده ات کردم.

خدایا خودم را می سپارم به تو ! و همسرم....مادر..پدر...خانواده...دوستان....

خدایا کمکم کن که محمد گلم را آن طور که شایسته است تربیت کنم.خدایا...

چه لحظه قشنگی بود. احساس کردم دل پرآشوبم آرام شد.تمامی خواسته هایم را در نظر گرفتم و روی دو خواسته ام بیشتر پافشاری کردم .خدایا یعنی می شه......

تاج سر مامان در لحظه تحویل سال!

مابقی عکس ها را ادامه مطلب ببینید:

حرم آقا تاج سرم خوابه !

سال جدید

نمای دیگری از حرم !

حرم

تاج سر مامان و بابا !

تاحرم

تاج سر مامان تازه از خواب بیدار شده !

مشهد

هدیه خاله گل بهار!

هدیه خاله گل بهار

عیدت مبارک گلم!

گل

وخوب باشی و خرم....

و کبوتر های عشق...

حرم

عاشقانه زندگی کردن را باید از تو بیاموزم...

کبوتر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان پریسا
22 فروردین 91 16:00
نمیدونی چه حالی شدم وقتی این پست رو خوندم.

خدا حاجتت را روا کنه

مامان بیتا
23 فروردین 91 10:04
زیارت قبول گل پسر

ممنون گلم



محیا کوچولو
23 فروردین 91 10:40
خیلی عکسها خوب بودن خوشبحالتون که اونجا بودین


ممنون گلم
مامان پریسا
24 فروردین 91 19:30
ممنون گلم. واقعا به دعا نیاز دارم.
راستی ما هم اپیم.


الهی که خدا خواسته هات و زود زود بده
مامان علي خوشتيپ
25 فروردین 91 10:04
زيارتتون بازم قبول.
عكسا خيلييييييييي قشنگ بودن آدمو به حال و هواي حرم ميبرد.دلم خوااااااااااست
خوش به حالت محمدسپهر جونم كه خاله بهار واست هديه اورد.
عاشق اون عكسش شدم كه از خواب بيدار شده
راستيييي چرا ما تو لينكاتون نيستيم.من خيلي وقته كه لينكتون كردم

انشاء الله قسمت شما هم زیارت بشه خانوم گلی.ممنون از لطفت.من متوجه نشدم شما مارا لینک کردین حتما در اولین فرصت این کار را می کنم

مادر کوثر
26 فروردین 91 10:49
سلام مامانی
زیارتتون بازم قبول

فک کنم تا پایان این سفرنامه هی باید بیام و بگم زیارتتون قبول

همیشه به شادی و زیارت

عکسا عالی بودن. مرسی. امیدوارم سال پربرکتی داشته باشین

ممنون عزیز دلم.

مامان علی خوشتیپ
26 فروردین 91 12:57
نه آبجی گلم من از همون اول سال قسمت به وبلاگ رئیس جمهور.... رو حذف کردم.باباش اینجوری خواست
خب شما هم نظرتو گفتی دیگه

باور کن سیب را بندازی بالا هزار تا چرخ می خوره تا بیاد پائین ، خدارا چی دیدی؟!

مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
28 فروردین 91 15:27
سلام.چه خوب.چه نیکو.ایشالله قسمت ما هم بشه.آمین.

دعا می کنم که قسمت شما هم بشه

مامان رها
28 فروردین 91 15:50
خاله به قربونت زیارتت قبول باشه
امام رضا دل کوچیک این بچه هم تاب نیاورد تادید اومده پیشت از خواب ناز بیدار شد و به ضریخت زول زد پس ما را هم بطلب دل کوچیک من هم 10 ساله می خواد بیاد پیشت و از نزدیک عرض ادب کنه

الهی فدای اون دل مهربونت بشم به حق امام خوبی ها خانواده رها جون را زود زود بطلب
مامان آرمان
29 فروردین 91 1:01
خیل زیبا بود.
زیارت قبول...لحظه تحویل را در بهترین نقطه ایران بودید..خوش به سعادتتون....
این پست خیلی به دلم نشسته....

دوست خوب پست قبلیمون کاملا خصوصی است و رمزش فقط برای ارمانه....

انشاء الله که به هرچی دوست دارین برسین.حتما امام رضا بطلبتون و اینکه منم یواش یواش یاد می گیرم خصوصی بذارم....
ثمين
30 فروردین 91 13:59
خوش به سعادتتون! من هرسال بودم ولي دو ساله كه نطلبيدن... دارم ميتركم


دعا می کنم با نی نی آینده بطلبتون