سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 23 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

تاج سر مامان

كاركترهاي شخصيتي محمد سپهر!

1391/2/10 13:17
2,766 بازدید
اشتراک گذاری

محمد سپهر اين بار رابين هود مي شود

سلام عزيزم  سلام خوشبوترين شكوفه بهاري دلم. مي خوام از  اينكه هر روز يه تيپي مي گيري و دوست داري به اسم اون كاركترصدات كنم ،  صحبت كنم .

ماجرا از اينجا شروع مي شه توي مسافرتي كه به خوانسار داشتيم وقتي از نزديك حيواناتي مثل الاغ و گوسفند را ديدي به من گفتي مامان من خيلي دوست دارم عمو الاغي شم گفتم : عمو الاغي مگه چه كار مي كنه كه در جوابم گفتي: سوار الاغ مي شه.بعد از چند لحظه گفتي: مامان تو مامان گوسفند مي شي و منم بره.گفتم باشه.ازاون روز به بعد تو  قالب هاي مختلفي گرفتي.يه روز اسب شدي ، يه روز آهو بره .  البته از اين چند تا حيوان عدول نكردي.كم كم  خلبان شدي و ملوان.

وقتي تئاتر عموي مهربان (نمايش به شهادت رسيدن حضرت ابوالفضل(ع) و شفاي دختر كوچولو ي سقاي قصه ،  زهرا) را ديدي ، گفتي : مامان من ابوالفضلم.البته اسم داداش آينده را هم به اين اسم صدا كردي .يه روز هم حضرت علي اصغر شدي.

 در سال تحصيلي جديد مهدت فيلم مرد عنكبوتي و بن تن را ديدي.البته از مرد عنكبوتي خوشت اومد و از بن تن بدت اومد. نقاب هر دوتاشون را خريدي ولي بيشتر مثل مرد عنكبوتي بالا و پائين مي پريدي و يواشكي مي گفتي: مامان به من بگو مرد عنكبوتي.

اين روزها هم سي دي فيلم   رابين هود را ديدي و مثل اون تيرو كمان با خودت حمل مي كني.

 رابين هود مامان :

رابين هود

البته توي اين عكس تو با كلاه جديد حمامت ايستادي .

مابقي عكس ها را ادامه مطلب ببينيد:


مرد عنكبوتي به مهد مي رود:

در سرويس زماني كه خواب هستي

مرد عنكبوتي

مرد عنكبوتي در حمام :

در استخر بادي ات شنا مي كني

البته با نقاب جديد

شنا

ومرد عنكبوتي در مهد:

روزهاي چهارشنبه مي تونين با اسباب بازي وارد كلاس شين

مرد عنكبوتي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مریم مامان نخودچی
10 اردیبهشت 91 15:10


بابا اسپایدر من....

عاشق دل بزرگت هستم
مریم مامان نخودچی
10 اردیبهشت 91 15:12
بابا اسپایدر من....
مادر کوثر
10 اردیبهشت 91 15:16

مرد عنکبوتی هوای مامانی رو بسیار داشته باش
نذار کسی دلشو غصه دار کنه



همين طوري هست كه مي گي پسرم خيلي فهميده ست
مامان رها
10 اردیبهشت 91 15:53
عجب کاراکتر های با مزه ای قربونت برم



ممنون رها را ببوسين
مریم مامان نخودچی
10 اردیبهشت 91 15:56
>راستی اون قضیه برام تعریف نکردی...
مردم از فضولی...






مي يام پيشت


مریم مامان نخودچی
10 اردیبهشت 91 15:57
تائید نکن...
مامان آرینا موفرفری
10 اردیبهشت 91 16:12
چه عکسای بانمکی یاد زمان بچگی خودم افتادم که با خواهرام معلم ،دکتر،فروشنده لباس،آرایشگرو....می شدیم عجب عالمی داره کودکی.مرسی مامانی و محمدسپهر جان که منو بردید به گذشته ها.


هميشه ياد كودكي بخير بچه كه بوديم دوست داشتيم زود بزرگ بشيم.اما مي خوام محمد سپهر تا جا داره بچگي كنه
مامانی درسا
10 اردیبهشت 91 18:29
مامانی برو خصوصی


مامان پریسا
11 اردیبهشت 91 0:31
افرین به این پسر هنرمند.
مامانی دیگه برای شغل اینده سپهر جون نگران نباش...


نه نگران نيستم چون در انتخاب شغلش آزاده
مامانی درسا
11 اردیبهشت 91 2:16
وای اسپایدرمن خاله بیا دنیا رو از شر ناپاکیها نجات بده ..... ای جونم .... قربونش برم با این تیپ اسپایدرمنیش .....

فعلا كه گل پس مي خواد با شيطان مبارزه كنه
مریم مامان نخودچی
11 اردیبهشت 91 9:05
مرسی..
ممنون....
سرت شلوغه ؟؟؟..


مامان یکتا
11 اردیبهشت 91 9:23
سلام عزیزم قربون این مرد عنکبوتی برم

يكتا جون را ببوس
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
11 اردیبهشت 91 14:32
سلام مرد هزار چهره.چه عکسای خوشکلی.


خوشگل مي بيني !
مادر کوثر
11 اردیبهشت 91 15:16
مامانی مثه قبلنا نیستی

چیزی اذیتت میکنه؟؟

البته خودمم زیاد تعریفی نیستم ولی بهش اهمیت نمیدم

آي آي متوجه منظورتون نشدم
نجیبه
11 اردیبهشت 91 22:04
پسرا هم که همه عاشق مرد عنکبوتی...

كاريشون مي شه كرد....
محيا كوچولو
11 اردیبهشت 91 23:41
رابين هود ناقلا هميشه ظالمها رو با شمشيرت بكش!

چشم محيا گلم
مامان امیر علی
17 اردیبهشت 91 10:48
چه جالب و با مزه
زهرا از نی نی وبلاگ213
24 اردیبهشت 91 10:47
سلاااااااااام منم یه پسر کوچولو دارم و یه نی نی ناز در راه . اگه دوست داری با هم تبادل لینک کنیم. لطفا منو به اسم نی نی وبلاگ213 لینک کن و خبر بده تا منم لینکتون کنم مرسی

با افتخار لينكتون كردم