سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 25 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

تاج سر مامان

ماماني يادته ؟!

1391/2/12 13:14
736 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شكوفه قشنگم .

سلام گل هميشه بهارم.

سلام وجودم.

(محمد سپهر در حال گل بازي ، روستاي خير آباد):

'گل بازي

ماماني يادته پارسال دوربينم را توي استخر حياط ماماني توي دماوند انداختي؟

يادته دايي با وجودي كه روزه بود سعي كرد كه سيم كارت موبايلم را از آب دربياره.

از اون روز به بعد موبايلم با مشكل روبرو شده.گاهي عكس ها را هم تار مي گيره.اما چند روزي يه كه تبش حاد شده و به سختي روشن مي شه  . بيچاره عكس هايي كه اون تو گير كردن و من موندم كه چه جوري وبت را آبديت كنم.

به خاطر همين منتظر يه رم هستم تا بتونم خاطره هاي اين چند روزه را احياء كنم . خاطره هايي مثل ستاره دار شدن دندونت، زماني كه دكتر شدي و مهمتر از اون سفري كه هفته پيش به خوانسار داشتيم .پس تا اون لحظه صبوري كن.

البته اين مطالب را بيشتر  براي مادر كوثرجون گفتم كه احساس كردن من يه طور ديگه اي شدم.بابا گوشي ام  خرابه چرا آدم وانسان را به هم مي چسبونين تا ثابت كنين يه چيزي شده؟!

راستي تاج سر امروز صبح  به همراه  مامان دينا و امير مهدي و محمد طاها و محمد صدرا از زحمات مربي هاتون خاله نفيسه و خاله حسيني به مناسبت روز معلم تشكر كرديم.

جا داره كه همين جا از معلم كلاس اولم خانم سبزعلي تشكر كنم و اين شعر را تقديم همه معلم ها مخصوصا  مامان ماهان جونم و مامان محيا جونم كنم.

هر حرف و هر پيامت      درسي براي من بود

زيرا كه آن حرف تو     حرف خداي من بود

هر نكته از كلامت           پندي براي من بود

درس رها شدن از         زنجير و بندگي بود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مریم مامان نخودچی
12 اردیبهشت 91 9:48

خوش مان امد...
دستت درد نکند گل پسر...
مادر را وادار به خرید یک گوشی نو کردی...

مخصوصا توي اين ماه كه به پول خيلي احتياج دارم
مادر کوثر
12 اردیبهشت 91 10:37
ممنونم از تبریکت مامانی
روز معلم؟؟؟؟
عروس آینده؟؟؟؟


بابا پسر من هم داماد آينده است.
مادر کوثر
12 اردیبهشت 91 10:38
مگه من چی گفتم؟؟؟؟؟

فكر كني يادت مياد






مامان آرینا موفرفری
12 اردیبهشت 91 13:05
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
12 اردیبهشت 91 16:04
سلام دوست عزیزم.ممنونم بابت تبریکتون.جا داره منم این روز رو به شما استاد عزیز که به من درس زندگی دادین تبریک بگم.
پس امروز و همه روزهای شادتون مبارک.



ممنون عزيز دلم. شما مثل هميشه بزرگوارين
مامان بیتا
12 اردیبهشت 91 17:54
آخییییییییی یاد دوران کودکی خودم و ساخت مجسمه های گلی افتادم
راستی یه خبر!!!!!!
سایت جت رو راه اندازی شده دوست داشتید با این آدرس لینکش کنید.
http://iranjetro.ir/

باشه سر مي زنم
مامان پریسا
13 اردیبهشت 91 1:16
این هم از این خرابکاری......
دیگه چی مامان زهره ؟
همشونو رو کن

باشه يواش يواش....
مريم مامان نخودچي
13 اردیبهشت 91 11:03
خصوصيت چك كن، خيره.
مامان محمد
14 اردیبهشت 91 12:38
ای ول بابا،خاکبازی خاله به به چه کیفی هم داره نه خاله؟تازشم انداختن گوشی مامانی توی آب چه مزه ای داره لااقل مامانی صاحب یه گوشی نو میشه تا ازت عکسای به یاد موندنی بگیره،دوستتون دارم قد هفت آسمون خدا.


نه تنها قد هفت آسمون خدا بلكه قد هفت زمين خدا حتي بيشتر دوستتون داريم
محمد طاها
14 اردیبهشت 91 23:39
سلام عزیزم.ماشاالله روز به روز پسرم بانمک تر و ناز تر میشه.ببوسیدش

حتما گلم
مامان پریسا
15 اردیبهشت 91 19:18
محيا كوچولو
16 اردیبهشت 91 16:14
اهه خاله من نديده بودم اينجا ياد ما كرده بودي
ممنون خاله
اين شيرينكاريها رو ميگي بد آموزي داره براي ني ني هاي مردم


نه بابا چه بد آموزي؟محيا گل شما كه اهل اين حرفها نيست
مامان امیر علی
17 اردیبهشت 91 10:49
مامانش باید خوشحال باشی.صاحب گوشی جدید میشی

چرا كه خوشحال نباشم با گوشي جديد عكس هاي خوب مي ندازم
مامان علی خوشتیپ
18 اردیبهشت 91 8:24
آخیییییییی علی هم دو گوشی از من و یه گوشی از باباش خراب کرده
حالاحالا ادامه داره مامانی
چه عکس خوشگلی


ممنون عزيز دلم .ديروز گوشي نو خريدم ولي مي ترسم دست گل پسر بدم.