سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

تاج سر مامان

بابايي دوستت دارم

1391/3/13 12:00
2,235 بازدید
اشتراک گذاری

بابايي دوستت دارم

بارها مادر در گوشم زمزمه كرد: پسرم تاج سرم

                  اما من مي گويم: پدر،  هرچه دارم از تو دارم

                              اي كه هستي نور چشمم ، تاج سرم

                                                              دوستت دارم

تاب تاب عباسي خدا منو نندازي اگه مي خواي بندازي تو بغل بابا بندازي

روز پدر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامانیه آرمیتا
13 خرداد 91 14:25
عزیزم ممنون که به ماسرزدین . روزپدرمحمدسپهرمردفردا مبارک

ممنون عزيزم
مامان بیتا
13 خرداد 91 15:18
ولادت باسعادت مولای عاشقان، امیر مؤمنان، علی علیه السلام، مبارک باد . . .



ممنون از تبريكت
سارا
13 خرداد 91 19:21
salam azizaaaaaam
kheyli ghashang bood


ممنون ....
فریبا
14 خرداد 91 1:07
روز مرد بر مرد کوچک ما مبارک


ممنون خاله فريبا اين روز مبارك بر شما هم مبارك
مامان محمد
14 خرداد 91 21:35
سلام مهربونم،روز مرد و پدر رو به گل پسرت که مرد و پدر آینده هست تبریک میگم،ایشالله خوشبخت و سعادتمند باشید.دوستون دارم.

ممنون روز پدر نه تنها بر پدر محمد بلكه بر خود محمد و داداش گلش هم مبارك


مامان آرمان
15 خرداد 91 13:55
هستی جهان از هست علیست
شیرازه کائنات در دست علیست
این چرخ و فلک که اینچنین میگردد
دلداده بیقرار و سر مست علیست
میلاد مولود کعبه ور ورز پدر بر خانواده شما مبارک باشه

ممنون بر شما و آرمان بزرگ هم مبارك
نی نی ارشام و سارا
15 خرداد 91 22:06
خيلي سخته لباساي پدرت هنوز تو کمد باشه اما ديگه خودش نباشه
سخت تر از اون دلتنگي واسه آغوشي که هرگز ديگه نميتوني
حسش کني
براي شادي تمام پدرها از دنيا رفته در اين لحظه دعا کنيم!!!
روز پدر رو بر تمام پداران ایران زمین تبریک میگم مخصوصا پداران اسیر خاک...

ممنون از ياد آوري نكته اي كه اشاره كردي.روز پدر بر همه پدران ميارك

سارا-تارا
16 خرداد 91 7:41
مرسی که به دخمل ما سر زدی... روز پدر محمد سپهر هم مبارک.


ممنون عزيزم
مادر کوثر
16 خرداد 91 10:03
میلاد مولود کعبه مبارک
عزیزم ممنون از حضورت
بزودی شاهد پست های جدید خواهی بود
وبلاگ خبرنامه هم داره که به محض گذاشتن پست جدید از طریق ایمیلتون خبردار میشید


ممنون گلم
مریم مامان نخودچی
16 خرداد 91 12:05
سلام ....
من دوست مریمم....
مریم رفته اعتکاف ....
به من گفته براش چک کنم....
کاری دارید در خدمتم....

دعا مي كنم به خواسته قلبيش برسه .....
مامان عسل
16 خرداد 91 13:14
روز پدر رو تبريک ميگم
محمد سپهر جان روز مرد هم به شما مبارک باشه گل پسر


ممنون عزيزم
مامان احسان
16 خرداد 91 15:10
سلام عزیزم ممنون که باز هم به ما لطف داشتید.


خواهش مي كنم چه چيزي بهتر از گفتن تبريكات
زهرا از نی نی وبلاگ213
16 خرداد 91 15:59
ولادت مولا علی(ع) و روز پدر رو به تو دوست خوبم و خانواده گرامیت تبریک میگم امیدوارم همیشه شادو خوشحال باشی عزیزم


ممنون عزيز دلم بر شما هم مبارك باشه
مادر کوثر
17 خرداد 91 12:26
سلام مامانی
چه نرم و نازک تیکه میندازی
نه ببخشید چه بامزه که غیر مستقیم میفهمونی که میفهمی چه خبره


تو عزيز دلمي.باور كن داشتم مي نوشتم چند بار ارسال نظرات به هم خورد.به هر حال همين كه منظور هم را مي فهميم خوبه
مادر کوثر
17 خرداد 91 15:01


ممنون از حضورت
مامان طاها
18 خرداد 91 11:50
سلام عزیزم.خوبی؟گل پسرم خوبه؟بعد از خوندن مطالب قبلی و مطلب جدیدت ،مطمئن شدم که مادر بودن ،یعنی داشتن همه مواهب الهی.چون مادر حقیقتا طعم عشق را میچشد و این یعنی درک همه رموز آفرینش.پسرم رو ببوسید که ماشاالله یک آقای به تمام معنا شده

ممنون عزيز دلم.
سمانه مامان پارسا جون
18 خرداد 91 16:32
سلام سارا جون خوبی؟
خیلی زیبا بود خیلی

ممنون عزيزم ولي سارا كي بود؟
مامان فاطمه گلی
20 خرداد 91 16:15
روز مرد روبه مرد کوچک آقا محمد گل مبارک عزیزم
پیش ما هم بیا خاله جون

ممنون عزيز دلم حتما مي يام پيشتون