سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 20 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

تاج سر مامان

پخش صداي محمد سپهر از برنامه سلام كوچولو

1391/3/27 14:30
2,260 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دل مامان توي برنامه هاي سلام كوچولو اين هفته كه از شنبه تا چهارشنبه  ساعت  10 صبح به مدت يك ربع  از راديو ايران موج fmرديف 90 پخش مي شود ، صداي شما هم شنيده مي شود.

اما بخش  "مهماني گلها" در روز 31 خرداد پخش مي شود كه تو هم شعر خواندي و صحبت كردي و كلي زبون ريختي.

عزيز دلم هميشه خوش باشي .

محمد سپهر در استوديو :

سلام كوچولو

مابقي عكس را در ادامه مطلب ببينيد:

 

 

 

 

 

 

ببين گل پسر چقدر قشنگ مي خنده:

برنامه

اگه گفتي براي چي ناراحتي؟

براي اينكه جات تنگه!

برنامه

عكس تكي:

قربون خنده هات

برنامه

مابين ضبط دوبرنامه با هم به اتاق آمديم تا بهت آب ميوه بدم بخوري.اينجا از دست عكاسمان ابوذر فرار مي كردي.

فراراز دوربين :

اتاق

چسبيدن به مامان و فرار از....

برنامه

اينجا يخت باز شده ....

سلام كوچولو

مامان دورت بگرده....

سلام كوچولو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان پریسا
27 خرداد 91 14:48
سلام زهره جون.
خب نگفتی چند شنبه؟؟؟
ما که رادیو گوش نمیدیم از برنامه هاش هم بی خبریم.
چند شنبه سا عت 10 صبح؟؟؟؟


از شنبه تا چهارشنبه
مامان یکتا
27 خرداد 91 15:20
سلام بابا این گل پسر ما هنرمنده ما نمی دونستیم ماشالله عزیزم مواظب خودت باش دوستت دارم

ممنون
مامان امیر مهدی
27 خرداد 91 15:24
#####__#_____#____###_________ #_____
_____#__#_____#___#____#________#_____
_____#__#_____#__#______#_______#_____
#####__#_____#__#______#_______#_____
_____#___#___#___#______#_______#_____
_____#____#_#_____#____#________#_____
#####_____#_______###_____#####____


ممنون
مامان علی خوشتیپ
27 خرداد 91 15:31
وااااااااااای خیلی عکساش قشنگ بود.من اون موقع تو سفرم و احتمال زیاد میتونم رادیو گوش بدم.خدا کنه فقط با این حافظه ضعیفم یادم نره
بابا پس کی بهمون امضا میدی؟


وقتي بزرگ شدم
مامان بیتا
27 خرداد 91 15:59
. ____________&&&____&&& _¯_¯ _¯_¯.
______________&&&____&&&
______________&&&____&&&
______________&&&____&&& _¯_¯_¯_¯.
______________&&&____&&&
&&&&&&&______&&&____&&&
&&&&&&&______&&&____&&& _¯_¯_¯_¯.
_____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&&
_____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&&
&&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&&
&&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&&
_______________________________&&&________&&&
______________________________&&&&&&&&&&&&&
______________________________&&&&&&&&&&&&&
_¯_¯ _¯_¯._¯_¯ _¯_¯.
&&&
&&&______&&&&&______&&&&&&&
&&&______&&__&&_____&&&&&&&
&&&&&&&&&&&&&_____&&& _¯_¯_¯_¯.
__________&&&________&&&
__________&&&________&&&&&&&
____&&____&&&_______&&&&&&& _¯_¯ _¯_¯.
____________&&&
_____________&&&
______________&&&& _¯_¯_¯_¯.


ممنون از لطف و محبتت نسبت به ما
مادر کوثر
27 خرداد 91 16:08
سلام سلام
ماشالله به تاج سر و مامانیه هنرمندش


ممنون عزيز خاله
فریبا
27 خرداد 91 21:05
به به.. چه خبر خوبی... آفرین به گل پسر هنرمند


ممنون خاله
خاله باران
27 خرداد 91 22:44
اون نی نی اونطرف خانم وکیلی هم نازه.یاد ملینا افتادم.


اسمش آتوسا بود
مامان محمد
28 خرداد 91 9:29
ای جانم مرحبا به این پسر پر تلاش و مامانی پر تلاشتر از تاج سر،با این حساب دیگه ما رو تحویل نمیگیری،نه؟بابا تا دیر نشده به ما یه امضا بده ما دلم خیلی کوچیکه هااااااااا،الهی دورت بگردم خاله جونی،دوستتون دارم حسسسسسسسسسابی.

محمد جون را ببوس مخصوصا كه فردا كه مبعثه
مریم مامان نخودچی
28 خرداد 91 9:57
سلام بابت این همه محبت ممنون....
میام پیشت دارم میرم باشگاه...
بوووووووووووووووووس

بوس از راه دور نمي خوام
مامان احسان
28 خرداد 91 10:05
سلام زهره جون خوبی ببخش دیر اومدم نبودم درگیر مهمونی مامان اینا بودم .ماشالله به این گل پسر .راستی خودت هم مجری رادیو هستی؟

نه عزيزم مجري نيستم
شبنم
28 خرداد 91 10:26
ممنونم مامان زهره از کامنت پرمهرتون..راستش روحیه ام که زیاد تعریفی نداره،اما چشششششششم سعی می کنم خدا رو فراموش نکنم تو این روزهای سخت.
گل پسر هنرمند و خوشگل من رو هم ببوسیدش..عکس هاش خیلی قشنگ بودن..اون فرار از دوربینش که دیگه خیلی باحال بود!!!


با عجله دارم مي رم عزيزم سر فرصت مي يام پيشت.ممنون از لطفت
مامان شايان جوني
28 خرداد 91 10:34
ماشاله به گل پسر هنرمند.

ممنون عزيز دلم
نی نی ارشام و سارا
28 خرداد 91 11:39
سلام زهره جان مرسی از نظرت خیلی لطف کردی:و جمله بسیار زیبایی بودX

قابلت را نداشت
مامانیه آرمیتا
28 خرداد 91 12:20
آفرین گل پسرهنرمند چقدربهت میادخوش تیپ خاله


ممنون خاله
مامان فاطمه گلی
28 خرداد 91 12:24
سلام آخ جون منم سعی می کنم فراموش نکنم گوش بدم ماشالله به این گل پسرمحمد سپهرگل


ممنون از لطفتون
مامان نیایش
28 خرداد 91 12:47
سلام عزیزم حتما سعی میکنم یادم بمونه صدای قشنگت رو بشنوم گل پسری ان شا الله همیشه موفق باشید و شاد عکس هات هم خیلی قشنگ بود مخصوصا اون که پریدی رو مبل مثلا از دوربین فرار کردی ای ناقلا


ممنون از لطفتون
مامان آرمان
28 خرداد 91 16:32
سلام
چه عالی
سعی میکنم که برنامه را گوش کنم تا صدای قشنگ دوستمون را بشنویم....راستی خودش را هم معرفی میکنه یا نه؟
بهر حال ممنون از اطلاع رسانیت....ما کمتر رادیو گوش میکنیم ولی فکر کنم که رادیو این روزها خیلی آموزنده تر از برنامه ها و کارتونهای تلویزیونیه....

واقعا همين طور هست كه مي گين
مامان آرمان
28 خرداد 91 16:34
راستی چند وقت پیش تو یکی از مناسبتهای خوب همین خانم که صدای خوبی هم دارند به اتفاق پسر نابینا را تلویزیون دعوت کرده بودند و کلی صحبت کردند..واقعا هنرمند هستند...موفق باشند

علي نابينا واقعا هنرمند است
خاله باران
28 خرداد 91 22:25
چرا نیومدی؟
عیدت مبارک؟تازه کامنت تبریک عید را هم تایید نکردی.چرا؟؟؟


بابا عجله داشتم
مامانی درسا
29 خرداد 91 2:37
چه جالب ...... محمدم حتما" گوش میدم پسرم ...... قبونت که از حالا هنرمندی ها ......

ممنون عزيز خاله
بابای سید محمد
30 خرداد 91 3:12
سلام
من برگشتم
دعاگوی شما و فرشته خوشگلتون بودم
ممنون از اینکه سر زدید

یا حق

زيارتتون قبول خوش اومدين

مامان الینا
31 خرداد 91 11:46
ممنون زهره جان

ممنون عزيزم
بابای دوقلوها
31 خرداد 91 15:18
ای ول پسرررررررر
رادیوویی شدی؟
چه حس خووبیه صدای آدم از رادیو پخش بشه

حیف شد، ما که همش سر کاریم و رادیو هم نداریم
خدا پشت و پناهت باشه مرددد

حس قشنگيه كه صداي آدم از راديو پخش بشه و قشنگتر از اون اينكه بتوني صداي دلبندت را بشنوي
مامان امیر علی
5 تیر 91 19:17
بابا ایول محمد سپهر هم معروف شد


الهي