سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 26 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

تاج سر مامان

مسابقه :اتاق من

1391/4/14 9:06
3,304 بازدید
اشتراک گذاری

اتاقي كه محمد سپهر در يه چشم به هم زدني وسايلش را به هم مي ريزه و تقريبا دوساعت طول مي كشه كه همه چيز مرتب سر جاش باشه . گل پسري كه دلش نمي خواد حتي اسباب بازي هاي خرابش را دور بريزه.

محمد سپهر كنار كمد لباس و اسباب بازي هاش:

اتاق من

نمايي ديگر از كمد:

كمد لباس

محمد سپهر كنار اسباب بازي هاش:

(قفسه هاي اسباب بازي و كتاب هاش را ملاحضه مي فرمائئيد.)

موتور سواري

در ورودي:


در ورودي

محمد سپهر و كامپيوتر:

كامپوتر

تختخواب محمد سپهر:

( يك  روز هم تاج سر از اين تخت استفاده نكرد.بدجوري عادت داره توي لحاف و تشك بخوابه.براي همين  تخت خوابش تبديل شده به محل نگهداري و بازي با وسايل بادي)

تخت خواب

واقعا از يه مامان كارمند و يه بابايي كه دائم توي ماموريته و گل پسري كه دلش مي خواد همه بعدالظهر هاش را بعد از مهد يا پارك باشه يا بازي كنه ، اتاقي بهتر از اين مي شه توقع داشت.



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

مهسا
14 تیر 91 9:27
سلام
به به محمد سپهر جونم چه اتاق قشنگی داره دست مامان و بابای مهربونش درد نکنه می بوسمت گل پسری


ممنون عزيز دلم
مجید محمد پور
14 تیر 91 10:04
سلام دوست عزیز !

ممنون از حضورتون

سینه ام این روزها بوی شقایق می دهد

داغ از نوعی که من دیدم تو را دق می دهد



«او» که اخمت را گفت و خنده تقدیم تو کرد

آه را می گیرد از من جاش هق هق می دهد



برگ هایم ریخت بر روی زمین؛ یعنی درخت

خود به مرگ خویشتن رای موافق می دهد



چشمهایت یک سوال تازه می پرسد ولی

چشمهایم پاسخت را مثل سابق می دهد



زندگی توی قفس یا مرگ بیرون از قفس ؟

دومی ! چون اولی دارد مرا دق می دهد





از : کاظم بهمنی

ممنون كه شعرهاي قشنگي را برايم انتخاب مي كني

مامان بیتا
14 تیر 91 10:26
خیلییییییییییییییییییییی عااااااااااااالی بود امیدوارم کودکانه های شادی رو توی اتاقت داشته باشی


ممنون از دعاي قشنگتون
مامان علی خوشتیپ
14 تیر 91 10:35
اووووووووووووه.ماشااللههههههه محمد سپهر جون اسباب بازیی هم مونده که نخریده باشی؟

آره يه اسب راستكي و گوسفند و گاو هم مي خوام توي اتاقم داشته باشم
مامان علی خوشتیپ
14 تیر 91 10:36
امیدوارم جزو برنده ها باشی عزیزم
راستی پیشاپیش عید نیمه شعبان مبارک

ممنون از دعاي قشنگت

مامان علی خوشتیپ
14 تیر 91 10:42
ای محمد سپهر شیطون


همينه ديگه
خاله باران
14 تیر 91 10:47
سلام.ممنون از تبریکت.به سلامتی.دست شما مامان ناز و بابا خوب درد نکنه.امیدوارم که همیشه سایه پر محبتتون بالاسر محمد سپهر باشه....


عیدتون هم مبارک...

ممنون عزيز دلم .دوستتون دارم يه عالمه
مامان احسان
14 تیر 91 14:05
سلام زهره جان وای دلم ریخت یهو خوش بحالت میخواهی بری جمکران الان یه مدته هر هفته به همسرم پیله میکنم بریم قم ولی نمیشه هر بار یه مسئله ای پیش میاد حتما حتما رفتی یاد من کن برام دعا کن که سخت محتاجم .عکسهای اتاق آقا پسرمون رو هم دیدم خیلی خوشگل بود ایشاله یکی از یارهای امام زمان باشی محمد آقا


ممنون عزيز دلم
الهه مامان روشا جون
14 تیر 91 15:19
سلام زهره جون اتاقش خیلی قشنگه.دستتون درد نکنه.دست محمد سپهرم درد نکنه که بعد از تمیز کاری مامان به دقیقه نکشیده همه رو ریخت و پاش میکنه.
ما م داریم میریم.ولی بازم التماس دعا.

اي كاش زودتر خبر مي كردي تا همديگه را ببينيم
مامان امیر مهدی
14 تیر 91 19:18
عزیزم اتاقت خیلی نازه ماشالا چقدر اسباب بازی داری.زهره جون رفتی جمکران ما رو هم دعا کن تورو خدا.ایشالا قسمتمون بشه بریم.


ممنون از لطفت باور كن براي همه دعا كردم
بابای دوقلوها
14 تیر 91 20:15
گل پسری اتاقت خیلی خوشگله
چقد اسباب بازییییییییییییییییییی

دست مامان و بابای مهربون درد نکنه

عیدتون مبارک

عيد شما هم مبارك.ممنون كه بهمون سرزدين
ني ني شكلك
14 تیر 91 20:32
سلام ني ني شكلك به lمحمد سپهر عزيز تبريك مي گويد شما برگزيده مسابقه ني ني خانه دار شديد جايزه خود را انتخاب كنيد.

ممنون عزيز دلم مراجه مي كنم
afshin
14 تیر 91 22:11
بخند گرامي که خنده به هر دردي داروست ,,


یه کار خیلی معمولی تو آبادان !!!


يک چيز خيلي معمولي تو اقتصاد و جامعه ايران ...


سر بزن ...

توي هر دردي خنده بر درد بي درنان دواست
ستاره زمینی
14 تیر 91 23:12
عزیزم اتاق قشنگی داری.


اينهمه شلوغ پلوغي را قشنگ مي بيني
majid
15 تیر 91 0:18
بگو چند سال در آغوش خداوند گریه کنم؛ تا یک روز به ابدیت آغوش تو بازگردم؟ همچون طفلی که به آغوش مادرش همچون عاشقی در بند که به آغوش محبوبش
majid
15 تیر 91 0:19
زمان جنگیدن نیست ژنرال!

باید پرچم های سفید را بالا ببریم

و با دشمن پیمان صلح ببندیم




وقت سرزنش سرباز ترسویت هم نیست

وقتی این سرباز بی عرضه ی ترسو تنها مشکلت را افزون می کند

با گلوله ای کارش را بساز




زمان جنگ نیست

باید پرچم های صلح را بالا ببریم

و با لبخند از کنار سربازان کشته شده بگذریم



نه خيلي بي رحمانه ست.من به خاطر همين نخواستم وارد اين شغل ها بشم

majid
15 تیر 91 0:19
کسی که عشق ندانست؛ به همین جرم باید تا آخر عمر در حسرت بماند

و در پیله تنهایی خویش فرو رود

بی آنکه به پرواز در آید


اما تو عاشقي پس خواهشا در پيله تنهايي ات نرو
ستاره زندگی
15 تیر 91 0:37
عیدتون مبارک باشه...
لینکت کردم مامانی..


ممنون عيد شما هم مبارك.من هم لينكتون كردم
مهسا
15 تیر 91 9:48
سلام تبریک گل پسری بوس


ممنون عزيز دلم
عمو روحانی
15 تیر 91 11:06
سلام ای انتظــار انتظـــارم / سلام ای رهبر و ای یادگارم

سلامم بر تو ای فرزند زهرا / سلامم بر تو ای نـــاجی دنیا . . .

ولادت حضرت حق مهدی صاحب الزمان بر شما وهمسر محترم مبارک

تنها تو براي خدا مانده اي
بيا كه غرق شديم در اين روز مرگي!
عيد بر شما و خانواده محترمتان مبارك

عمو روحانی
15 تیر 91 11:07
محمد سپهر جان عیدت مبارک


عيد شما هم مبارك عمو
خاله باران
15 تیر 91 12:56
زهره جون.مبارککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککههههههههههههههههههههههه.با پریسا اول شدید.تبریک می گم.محمد سپهرم مبارکه...

ممنون عزيز دلم .باور كن الكي الكي مسابقه را جدي گرفتيم
خاله باران
15 تیر 91 12:57
راستی مامان پریسا سلام رسوند و گفت که بهتون تبریک بگم...


ممنون راستي چه خبر از مامان پريسا ؟!
مامان علي خوشتيپ
15 تیر 91 13:03
آشپزخونه مجازيمون افتتاح شد
مامان كدبانو خوشحال ميشيم از هنرمنديهاتون استفاده كنيم


واي فكر كردي همه مثل خودتن
الهه مامان روشا جون
15 تیر 91 21:39
سلام به محمد سپهر عزیزم و مامان گلش.
عیدتون مبارک.خاله جون مقام اوردنت رو تو مسابقه نی نی خانهه دار تبریک می گم ایشالا تو همه ی مراحل زندگیت موفق باشی.

اي واي ممنون
عزيزم روشا جونم هم مثل اينكه چهارم شدن.من هم تبريك مي گم
ارمان
16 تیر 91 13:05
سلام نمیدانم چرا چشمانم گاهی بی اختیار خیس می شوند می گویند حساسیت فصلی است آری من به فصل فصل این دنیای بی تو حساسم . . . === هر روز شیطان لعنتی خط های ذهن مرا اشغال می كند هی با شماره های غلط ، زنگ می زند،‏ آن وقت من اشتباه می كنم و او با اشتباه های دلم حال می كند. دیروز یك فرشته به من می گفت: تو گوشی دل خود را بد گذاشتی آن وقت ها كه خدا به تو زنگ می زد آخر چرا جواب ندادی چرا بر نداشتی؟! یادش به خیر آن روزها مكالمه با خورشید دفترچه های ذهن كوچك من را سرشار خاطره می كرد امروز پاره است آن سیم ها كه دلم را تا آسمان مخابره می كرد. ××× با من تماس بگیر ، خدایا حتی هزار بار وقتی كه نیستم لطفا پیام خودت را روی پیام گیر دلم بگذار --09375963276
ستاره زمینی
16 تیر 91 14:14
عزیزم شماهم مثل گل دخملی من تو دنیای هر چه اسباب بازی هست جمع کردی.چه کنیم ما خوشیم با خوشیه شما.سالم و سرزنده باشید هی بخرید.
گل پسري عاشقه هواپيما و ماشين و.....
هرچي را ديد بازور و شتم مي خره گاهي هم ما براش مي خريم
ستاره زندگی
16 تیر 91 14:21
سلام مامان خوش سلیقه
لینکت کردم گلم..


ممنون عزيزم منم با افتخار لينكتون كردم
خاله باران
17 تیر 91 9:33
سلام.هنوز نیامدی؟؟؟


چرا عزيزم الان آنلاينم
مامان نيما
17 تیر 91 15:47
چه اتاق نازي و چقدر اسباب بازي .دست ماماني درد نكنه با اين همه مرتب كردن


ممنون عزيز دلم
مامان نيما
17 تیر 91 15:48
عزيزم با تبادل لينك موافقي؟ راستي نفر اول شدن تو مسابقه رو تبريك ميگم:


ممنون عزيز دلم با افتخار لينكتون مي كنم
سارا (مامان درسا)
18 تیر 91 2:18
چه پسمل تو دل برویی ماشالا


ممنون عزيز دلم هميشه خوب و خوش باشين
مامانی هدیه
18 تیر 91 9:31
وای چه اتاق خوشگلی داری عزیزم


اتاقم خاله خيلي شلوغ پلوغه
علیرضا
19 تیر 91 1:14
خوبی بادبادک اینه که

می‌دونه زندگیش فقط به یک نخ نازک بنده

ولی بازم تو آسمون می‌رقصه و می‌خنده . . .


اما خدا نكنه زندگي هممون به يه نخ بند باشه
مامان مانی
21 تیر 91 11:41
مبارکه عزیزم .....


ممنون از لطفتون
مامان پریسا
22 تیر 91 2:19
خیلی خوشکله
مادر کوثر
24 تیر 91 16:25

واااااااااااااای این وبلاگ امروز پر از افتخارات و برنده شدن های تاج سر و پدر و مادرشهههههههههه
همیشه موفق باشید

ممنون عزيز دلم از لطف هاي شماست
مادر کوثر
23 اسفند 91 11:50


چه جالببببببببببببببببببب

چقد کمدش شبیه به کمد کوثر جونهههههههههههههههه

مبارکش باشه

البته ما کمدش رو همون سال 88 گرفتیم قبل از تولش


عزيزم ما هم كمدش را سال 1387 گرفتيم البته چندماهي قبا از تولدش مباركشون باشه.