سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

تاج سر مامان

محمد سپهر اول شدي

1391/4/17 9:31
662 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل گلي مامان امروز صبح كه سيستم كامپيوتر را روشن كردم و وارد  سايت ني ني وبلاگ شدم ، متوجه شدم كه گلي مامان در مسابقه ني ني خانه دار كه به همت سايت  ني ني شكلك وبلاگ برتر برگزار شده اول شده.

در همين جا ضمن تبريك به گل پسر خودم و آرزوي اينكه هميشه كمك كارم باشه از همه دوستان عزيزي كه به گل پسري سيد محمد سپهر من راي دادن بازهم تشكر مي كنم . به اين  اميد كه قدر دوستي هامون را بيشتر بدونيم.البته در حين مسابقه من با خيلي ها آشنا و دوست شدم.

محمد سپهر مشغول گرفتن آب سيب:

      آب ميوه

در ادامه لينك  نتايج مسابقه را برايت مي گذارم.

نتايج مسابقه ني ني خانه دار:

بعدا نوشت:

لوگو هاي اختصاصي برنده های مسابقه نی نی خانه دار:

واينكه دوست خوبم در همين سايت بازهم به شما هديه داد لينكش را مي ذارم.

جوايز اختصاصي برنده هاي مسابقه ني ني خانه دار:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان علی خوشتیپ
17 تیر 91 9:52
مبارکههههههههههههههههههههههههههه
ایشاالله تو بازیهای زندگی همیشه اول باشی عزیزم




ممنون عزيز خاله
مامان علی خوشتیپ
17 تیر 91 9:52
راستی مامانی زیارت قبول.از آشپزخونه مجازیمون دیدن کردید؟


نه عزيزم حتما مي يام
مامان بیتا
17 تیر 91 12:14
تبریکککککککککککککککککککککککککککککک محمدسپهرجون


ممنون عزيزم .اول و آخري نداري مهم حفظ دوستي هامونه .باور كن اگه زود راي نداده بودم حتما به بيتا جون هم مي دادم
مامان احسان
17 تیر 91 13:58
سلام اول شدنت مبارک عزیزم .راستی زهره جون جمکران رفتی یاد من هم کردی ؟


ممنون از لطفت به ياد همه ني ني وبلاگي ها بودم
ارمان
17 تیر 91 16:20
سلام خوبید مامان زهره
اولا بپرسم خدایی نکرده پسرتان مشکلی پیش آمده
وقت نکردم با دقتبخوانم اما همین چندمطلب را خواندن احساس کردم که ؟
میتوانم بپرسم و جواب بگیرم
در مورد سوال شما هر دو مقصرند هم پسره که نامرد بود و هم دختره که ساده بود و گذاشت عفتش از بین بره
میگفت دوستش داشتم و اجازه دادم پرده اش پاره بشه بگذریم
دوست دارم از شما بیشتر بدنم

نه براي گل پسري مشكلي پيش نيومده چطور به اين نتيجه رسيدين ؟ من هم بيشتر دوست دارم درباره شما بدونم

بابای دوقلوها
17 تیر 91 16:34
سلام
هوررررررررررررررررراااااااااااااااااا
بهتون تبریک میگممممممممممممممم
انشالله همیشه و همه جا اول باشی گل پسریییییییی


ممنون از لطف و آرزوهاي خوبتون.انشاء الله موفقيت دوقلوها
مامان محمد
17 تیر 91 17:26
مبارک محمد سپهر جون
مامان زهره بهت تبریک میگم با پسر موفقت
خییییییییلی خوشحال شدم دوستتون دارم یه عالمه

ممنون عزيز دلم ما هم شما را دوست داريم
ستاره زندگی
18 تیر 91 12:13
تبریک اصلی را به شما باید گفت،مامانی خوب و مهربون


ممنون عزيز دلم شما به من لطف دارين
محیا کوچولو
19 تیر 91 21:27
مبارک باشه
منم بهتون رای داده بودم ها

ممنون عزيز دلم
مامان پریسا
22 تیر 91 2:33
مبارک باشه
مادر کوثر
24 تیر 91 16:23

به به به مبارک باشههههههههههه
منم به تاج سر رای داده بودماااااااااااا


بععععععععععععععععععله متوجه شدم دست گلتون هم درد نكنه
مامان امیر علی
25 تیر 91 10:57
عزیزم برنده شدنت مبارک


ممنون عزيز