سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

تاج سر مامان

محمد سپهر در جمكران :

1391/4/17 10:24
3,301 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دلم صبح قشنگت بخير . امسال شب نيمه شعبان قسمت شد كه با هم در جمكران باشيم.باور كن قسمت ها را خدا تعيين مي كند و بس!

قرار بود شب نيمه شعبان عروسي پسر همكار بابا باشيم چون براي بابا ماموريت پيش اومد كه بره چابهار فرصت را غنيمت شمردم و من هم ثبت نام كردم براي جمكران.گلي مامان چهارشنبه هول هولكي كارها را كردم تا بعد از نماز ظهر و عصر  من هم راهي بشم.به ماماني هم گفته بوديم بياد مسجد بعد از نماز اومدم دنبالت مهد. قبول دارم كه خواب بودي ولي چاره هاي نبودنمي تونستم بغلت كنم چون كيف بزرگي را با خودم حمل مي كردم.وقتي كه اتوبوسمان مشخص شد و روي صندلي هايمان نشستيم ، بروبچه هاي رفاه با دادن يه شاخه گل مارا به قصد جمكران بدرقه كردند.

راستي آقاي كهفي براي مسافراي ماشين ما يك كيك بزرگ خريده بود كه آن را بين همه تقسيم كرد. تو هم از خوشحالي همه كيكت را خوردي.توي  ماشين براي خودت شعر مي خوندي.كلي هم ماماني و خاله را اذيت كردي.

ديگه كم كم رسيديم جمكران.خدايا خيلي وقت بود كه نيومده بودم. تو از جمكران مي پرسيدي و من از اينكه اينجا متعلق به امام زمان (عج) است برات صحبت مي كردم.بعد از نماز مغرب و عشاء بين بچه ها شكلات تعارف كردي.بعد از شام راحت گرفتي و خوابيدي. وسطهاي دعاي كميل بود كه خوابم گرفت.خيلي دلم مي خواست شب زنده داري كنم ولي نشد وقتي براي اذان صبح بيدار شدم به حال خاله غبطه خوردم كه شب زنده داري كرده بود.بعد از خوردن  صبحانه مختصر راهي حرم حضرت معصومه (س) شديم، بعد از زيارت به سمت خونه دختر دايي رفتيم ناهار آنجابوديم و بعد رفتيم منزل يكي از همكاران خاله .كسي براي رسيدن به مقصدش خيلي مجاهدت كرده . خوشبختانه چون با خبر شديم  خاله زهرا هم آمده بود قم مسير برگشت با هم بوديم.

شب نيمه شعبان جمكران:

جمكران

مابقي عكس ها را در ادامه مطلب ببينيد:

 

دادن شاخه گل رز:

دادن گل

اينجا محمد سپهر همكاري نمي كرد براي عكس .

گل

وكيك براي تولد امام زمان(عج):

كيك

محمد سپهر مشغول خوردن كيك:

كيك

جمكران :

جمكران

تعارف شكلات به بچه ها:

شكلات

خوردن گيلاس:

جمكران

جمكران

و خواب....

خواب

صبح روز پنج شنبه

محمد سپهر در حرم حضرت معصومه (س):

قم

الته توي اين سفر محمد سپهر اين ريسك را كرد كه با موبايل من به عكاسي بپردازد. كه انشاء الله در آينده نمونه هايي از خلاقيت ايشان را مي گذارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان بیتا
17 تیر 91 12:14
زیارت قبول


ممنون عزيز دلم انشاء‌الله قسمت شما هم بشه
محمد
17 تیر 91 12:29
زیارت قبول
خوش به سعادتتون
شادباشید وسلامت

ممنون باور كن قسمت بود.انشاء الله قسمت شما هم بشه

ستاره زمینی
17 تیر 91 12:46
زیارت قبول عزیزم.چه سعادتی.


ممنون محتاجيم به دعاي خير شما


مجید محمد پور
17 تیر 91 14:08
سلام !

شاید مرور گرتون ایراد داره.

لطفا برید به این آدرس.

http://safare-kalamat.blogfa.com/post/55

در ضمن اگه خواستید من توی فیس بوک هم هستم

باشه به اين آدرس مي يام.نه تورا خدا فيس بوك ديگه نه جيزه....

خاله باران
17 تیر 91 15:11
نه ولی من خبر دارم از همه چیز.... اون خوزستان من اصفهان


اي ناقلا تلفن هاي هم را داريد فقط ما نامحرميم
خاله باران
17 تیر 91 15:15
دست آقای کهفمی درد نکنه چکار خ.شگلی.خود آقا شیرین کامشون کنه و حاجت روا بشند..


خدا حاجت همه را بده
خاله باران
17 تیر 91 15:33
من عزیزم نوشتم تو تیتر وبلاگم.زیر کفشدوزک.تو پروفایلم هم هست.همه می دونند...


آره منم خونده بودم اما نه اينكه واقعا اصفهاني باشي فكر كردم به خاطر اينكه قاافيه به هم بياد اين طور نوشتي اما از تلفن چه خبر ؟!
مامان احسان
17 تیر 91 15:43
نامزدی بود خاله


بازم مبارك باشه
مجید محمد پور
17 تیر 91 15:53
سلام دوست عزیز !

مطالبتون رو دنبال میکنم .


ممنون ولي من نتونستم اون مورد را ببينم فردا بازم امتحان مي كنم
مامان احسان
17 تیر 91 15:53
ممنون زهره جان
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
17 تیر 91 16:11
زیارت قبول مامان زهره


ممنون عزيز دلم انشاء الله قسمت شما هم بشه
مریم مامان نخودچی
17 تیر 91 16:34
زیارتت قبول....


ممنون گلم خيلي به يادتون بودم
بابای دوقلوها
17 تیر 91 16:49
زیارتتون قبول باشه
منتظر شاهکارهای عکاسی محمد گلی هستیم


حتما سر فرصت عكس ها را مي ذارم
مامان محمد
17 تیر 91 17:35
سلام گلم زیارتتون قبول،خوش به سعادتتون،ما رو دعا کردی؟
من زمانی که راهنمایی بودم به خاطر شاگرد ممتاز شدن از طرف مدرسه به جمکران اومده بودم ولی دیگه تا به حال نیومدم خییییییلی دوست دارم که دوباره قسمت بشه
امیدوارم که سفر مکه و کربلا تشریف ببرین البته 3 نفری


انشاء‌الله بازم قسمتتون بشه برين جمكران.كربلا و مكه البته با جمع خانواد اتان.راستي ممنون از دعاي خيرتان
خاله باران
17 تیر 91 20:38
من قافیه زندگیم خیلی درسته که بخوام قافیه وبم درست بشه؟؟؟من خودم قافیه درست می کنم....

هي پيچوندي و نرفتي سر اصل مطلب
الهه مامان روشا جون
18 تیر 91 0:41
زیارت قبول زهره جون.ما هم همون شب جمکران بودیم.

براي شما هم قبول باشه
مامان یکتا
18 تیر 91 10:00
زیارت قبول عزیزم خوش به سعادتت خیلی دلم می خواهدیک بار هم شده شب نیمه شعبان جمکران باشم


انشاء الله كه قسمتت بشه
ستاره زندگی
18 تیر 91 12:18
خوش به سعادت تون.التماس دعا


محتاجم به دعا
ستاره زندگی
18 تیر 91 12:24
زیارت قبول


ممنون عزيز دلم انشاء‌الله قسمت شما هم بشه
مهسا
18 تیر 91 13:30
سلام زیارت قبول قربون گل پسری برم من می بوسمت گل من


ممنون انشاء الله قسمت شما هم بشه
مامان پریسا
22 تیر 91 2:34
قبول باشه
مادر کوثر
24 تیر 91 16:22
واااااااااااای عیدت مبارک
عکس اولی عالی بود
خوش به سعادتتوووووووووووووووون


ممنون عزيز دلم انشاء الله قسمت شما هم بشه
yasaman jon
5 مرداد 91 15:31
عزیزم
خدا حفظش کنه


ممنون عزيز دلم