سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 25 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

تاج سر مامان

فردا هم افتخار خواهي كرد؟!

1391/4/18 8:50
566 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  ناز بوته مامان.سلام تنها دردونه مامان.

عصر ديروز با چه غرور و افتخاري لوح هاي بابا را تا منزل رسوندي.با وجودي كه حمل كردن دولوح براي تو كار سختي بود اما آنقدر مشتاق خودت را نشان دادي كه بابا اجازه داد تقديرهاي جديدش را تو بياري.

گلي نمي دونم امروز كه اين مطالب را مي خوني چندساله هستي.هنوز بابا و مامان پيشت هستند يا نه ؟

نمي دونم زندگي بر وفق مرادت هست يا نه ؟

كسي هست كه وقتي بي تابي ،  دستهايش را زير  سرت بگذارد و نوازشت كند؟!

مامان همين الان كه دارم اين مطالب را مي نويسم بغض فرو خورده اي در گلويم هست كه  بي اختيار اشكم را روانه مي كند.

گلكم ، عزيزم ، تنها بهونه زندگيم، مادر ،  داري چه كار مي كني؟

گلكم،  تاج سرم،  تنها ناز و كرشمه هستي،  بازم به گذشته پدرت افتخار مي كني؟

محمدم محمدم محمدم توي زندگي هيچ وقت نصيحتت نكردم چون خودم مخالف نصيحت شنيدن هستم اما هميشه باهات روراست بودم و حرف زدم.گلي امروز كسي را داري كه باهات حرف بزنه و  درد و دل كنه ؟!

مامانو ببخش نمي خواستم  لحظه لحظه قشنگ زندگيت را خراب كنم فقط مي خواستم بدونم بازهم  با افتخار دوست داري براي  يه لحظه هم كه شده  لوح هاي بابا را نگاه كني؟

افتخار از نوعي ديگر:

افتخار

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

محمد
18 تیر 91 9:48
موفق وموید باشید



ممنون
مامان علی خوشتیپ
18 تیر 91 10:04
چرا افتخار نکنه؟تازه احساس غرور هم خواهد کرد...





معمولا كمتر پسر بچه ها جاي پدرانشان را پر مي كنند.گاهي به خاطر زمانه و بدي ديدن دور آن شغل را خط مي كشند و هيچ احساسي نسبت به آن ندارند
ستاره زندگی
18 تیر 91 12:23
به به مبارکه.خوش به حال چنین پسری که چنین بابای موفقی داره.


موفقيت ما از محمد سپهره كه پا به عرصه زندگي گذاشته
محمد
18 تیر 91 13:30
مهسا
18 تیر 91 14:27
الهه مامان روشا جون
18 تیر 91 15:35
محمد سپهر عزیزم.موفقیت بایای مهربونت رو خیلی خیلی تبریک مگم ایشالا همیشه شما مو مامانی شاهد موفقبتهاشون باشید.
زهره جونم ایشالا خدا شما و همسری رو واسه پسر گل فظ کنه و سایتون بالای سرش باشه.چرا فکر می کنی اون موقع که داره اینو میخونه نیستی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟خواهر جان اونموقع پسلی کلاس دوم سوم ابتداییه.خیلیی زیبا نوشتی ولی ای کاش می نوشتی الان که داری اینو میخونی محبت و عاطفه و عشق و از خود گذشتگیهای ما تو رو به جایی رسونده که به وودت افتخار میکنیم مثل اون وقتا که پدرت واسه ما افتخار آفرین بود.زهره جونم الهی که خدا همه ی ما پدر مادرا رو حفظ کنه و تا وقتی مثل یه گل که همه از وجودش لذت میبرن بچه هامونو به ثمر نرسوندیم از این دنیا نریم چون بدون ماها هیچن.بچه نازش واسه پدر و مادره.ببخشید پر چونگی کردم.

احساس كردم سالها گذشته و گل پسرم تند و تند داره اين مطالب را مي خونه و دنبال گوشه اي از داشته هاش مي گرده .حس كردم اون موقع گل پسري 40 ساله ست و ...
بگذريم حسم خيلي طولاني مي شه اگه بگم....



مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
18 تیر 91 15:38
سلام عزیزم موفقیت همسر تو تبریک میگم با دردلهای مادرانه ات اشکم و دراوردی مطالب قشننگی بود با افتخار لینکت میکنم


ممنون عزيزم.من هم لينكتون مي كنم
خاله باران
18 تیر 91 15:41
خواهش می کنم.آره گلم.موسسات خلاقیت. و کلاس خصوصی هم دارم.برای همین گاهی نمی تونم صبح بیام...گاهی هم وقتی منتظر شاگرد می مونم میام یه سر با گوشی میزنم...


معلومه خيلي فعالي خدا حفظت كنه توي اين گرما ، گرما زده نشي راستي توي كدام شهر اصفهانين؟!
خاله باران
18 تیر 91 15:41
عزیزم.نبودم پای سیتم که بگم.حالا گفتم


نه گلم پاي سيستم هستم .فقط داشتم آخرين اسامي خبرنگارهارا چك مي كردم كه چيزي از قلم نيفته
خاله باران
18 تیر 91 15:58
اصفهان.خوانساری نیستیم.به قول محمد سپهر


خيلي بدي گفتم كجاي اصفهان خانوم معلم چقدر محافظه كاري.اين از اين كه نمي گي بچه كدام محله هستي و اين هم كه لو نمي دي با پريسا جان البته مادرشان شماره موبايل رد و بدل كردين.به هر حال به خاطر اين دوتا جرم مي گيرمتون
خاله باران
18 تیر 91 16:01
وای وای وای.از چی خبر تهیه کنید؟ شما تولید مشغول هستید؟تلویزیون یا رادیو؟من رادیو را بیشتر دوست دارم.

قبلا واضح توضيح داده بودم نه؟
ستاره زمینی
18 تیر 91 16:33
تبریک به خاطر موفقیت بابا سپهر.اقا محمدسپهر جان.دوست داریم.


ممنون عزيز دلم از اينكه به ما لطف دارين
بابای دوقلوها
18 تیر 91 17:31
سرشار از احساس بود
معلومه که محمد گلی همیشه به باباییش افتخار میکنه

انشالله در آینده هم محمد به مامان و بابا، و هم مامان و بابا به محمد افتخار خواهند کرد
به امید اون روووووووز


نمي دونم خيلي ها راه بابا را ادامه ندادن.البته من توقع ندارم تاج سر راه باباسش را حتما ادامه بده ولي دوست دارم با تعصب و عرق خاصي به كارنامه پدرش نگاه كنه.منظورم از خيلي ها فرزند شهيد صياد شيرازي بود كه مثل پدر نظامي نشدن يا فرزند شهيد ...
عرق داشتن و تعصب خيلي مهمه
زهره مامان آریان
18 تیر 91 17:51
مامان علي خوشتيپ
18 تیر 91 18:26
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا بازم محمد سپهر برنده شددددددددددددددددددد مباركههههههههههههههههههههههههههههههههه
مامان بهراد
19 تیر 91 11:21
برای موفقیت شما در هر دو مسابقه تبریک میگم


ممنون عزيزم اي كاش نشاني وبت را مي گذاشتي تا بتونم به شما سر بزنم
مامان زهرا
19 تیر 91 13:00
باز هم تبریک به خاطر موفقیت های پدر محمد سپهر جون
مطمئنا پسرتون برای همیشه به موفقیت های پدرش با غرور نظر میکنه


تورو به خدا مامان زهرا نشاني وبت را درست بذار نمي تونم وارد بشم و جواب گرم تبريك هاتون را بگم
issa - aref
19 تیر 91 14:47
مامان محمد سپهر نازار
نازار تكيه كلام همشهريهاي ماست .
به معناي دوست داشتني
و اما چرا خصوصي
كمي حرفم تلخ بود . گفتم شايد خوشتون نياد نمايشش بدين
و ديگه اينكه من اينجا فقط از شهرم مينويسم و معمولا" كامنت هاي باز را براي كساني ميفرستم كه در ارتباط با موضوع شهرم باشند و كامنت هاي در ارتباط با وبلاگم را نمايش ميدم .
از خصوصي چيز خاصي دنبال نميكنم !!! .
من هم مرضيه اي دارم كه دو سال اول و دوم دبستان براش وبلاگي زده بودم
گاهي از اين بچه هاي تازه بالغ شده كه ماماناشون بي توجه رهاشون ميكنند ميامدند و .... چيزهايي كامنت ميگذاشتند كه مجبور شدم جمش كنم .
از پشتكارتان خوشم اومد .
اون نظر را هم از اين جهت نوشتم كه نميدانم دقت كردي يا نه
گاهي ما همينجوري و بي دليل از پدر زن و مادر زن و يا پدر شوهر و مادرشوهر تعريف ميكنيم
. اين ور و اون ور
و خيلي زياد
بعد كه ميبينيم در خور تعريف هاي ما نبودند پشيمان ميشيم و رومان نميشه كه حتي چيزي هم بگيم
بچه هامان هم اينگونه اند
در تعريف و تمجيد بايد به حق تعريف كرد و تشويق كرد و پاداش داد .
وگرنه بعدا" گرفتارشان ميشيم
موفق باشي
مامان محمد سپهر نازار


ممنون كه صحبت هايم را شنيدين .خوب شد كه با شما آشنا شدم چون حداقل يه لباس بيشتر از من پاره كردين و من مي تونم به شما اعتماد داشته باشم تا منو راهنمايي كنين.
چه خوب حداقل معني يه اصطلاح را هم فهميدم.چشم از اين به بعد آنقدر تعريف نمي كنم كه به دردسر بيفتم

محیا کوچولو
19 تیر 91 21:30
حتما افتخار خواهد کرد


ممنون از طبع بلندتان
مادر کوثر
24 تیر 91 16:20
انشالله همیشه سالم و شاد باشید و تاج سر همیشه بهتون افتخار خواهد کرد


ممنون عزيزم.انشاء الله به افتخارات پدرش افتخار كنه