سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 20 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

تاج سر مامان

بازم برنده شدي

1391/4/19 9:02
1,806 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز مامان قبل از اينكه كارم را شروع كنم ممثل هميشه وارد سايت شدم كه متوجه شدم برنده هاي مسابقه اعلام شده جالب اينكه تعداد برنده ها افزايش يافته و تو هم جزء برنده ها هستي.

مي بوسمت و برنده شدنت را تبريك مي گم به اميد ديدن موفقيت هاي مهم در زندگي!

برنده شدن


 

گلم لينك اعلام برنده هاي مسابقه اتاق من را نيز برايت مي ذارم.

برندگان مسابقه :

بعدا نوشت:

عزيزم عكس شما هم به مدت يه هفته در ويترين ني ني وبلاگ  جا گرفت.

اينم عكس پخش شما در ويترين ني ني وبلاگ:

ويترين

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (45)

مامان علی خوشتیپ
19 تیر 91 9:38



ممنون از لطفت
علیرضا
19 تیر 91 9:51
سلام صبح بخیر احوال شما این فقط یه ارایه ادبی بود فقط یه کم اموزندس همش یه کمیا زیادیش خوب نیس
محمد
19 تیر 91 10:09
برنده شدنت مبارک
بابای دوقلوها
19 تیر 91 10:32
تبریک تبریک تبریک


ممنون از لطفتون
مامان زهرا
19 تیر 91 12:08
تبریک واسه برنده شدنتون توی مسابقه
اتاق نی نی من


ممنون عزيز دلم


اي كاش نشاني وبتان را خوب مي گذاشتيد تا بتونم سر بزنم
مامان احسان
19 تیر 91 12:22
سلام باز هم مبارکه راستی یه عکس نه چندان با کیفیت گذاشتم تشریف بیارید


اومدم عزيزم
خاله باران
19 تیر 91 12:58
وای خدا!!!چی را؟مامان خوب با من هستید؟؟من گیج شدم...
مامان بیتا
19 تیر 91 13:25



ممنون از لطفتون
مامان احسان
19 تیر 91 13:31
نه عزیزم من هر روز احسانو میبرم میگذارم پیش مامانم میام سر کار برگشتنه هم که میرم دنبالش


اتفاقا كار خوبي مي كني چون هر روز مامان خوبتون را مي بينين
مامان ستایش و ساجده
19 تیر 91 14:05
سلام گلم من بهت تبریک میگم ممنون که به ما هم سر زدی ما هم تو مسابقه جزء برندها بودیم
بوس بوس بوسسسسسسسسسسسسس

ممنون از تبريك و لطفي كه در حق ما داشتين
خاله باران
19 تیر 91 14:14
مامان زهره من با یه ذوقی امدم سر بزنم.ولی اینقدر گیج شدم...تبریک می گم برای اتاق من...مبارک باشه.پریسا هم 4م شده....

ممنون عزيز دلم
خاله باران
19 تیر 91 14:15
جانم.الهی همیشه همینطور بخندی...
زهره جون چه عکس خوشگلی....

ممنون عزيز دلم شما هميشه به من لطف داشتين
ني ني شكلك
19 تیر 91 15:02
عزيزم بهت تبريك ميگم اميدوارم در تمامي زندگي پيروز و سرافراز باشي راستي ني ني شكلك تاج سر ماماني رو لينك كرد

ممنون اميدوارم دوستهاي خوبي براي هم باشيم
ني ني شكلك
19 تیر 91 15:05
ببخشيد مامان عزيز پيغام هارو ميخوندم ولي وقت پاسخگويي رو به يه زمان مناسبتر موكول كردم شرمنده ي روي ماه محمد سپهر گلم.


نه خاله جون اين چه حرفيه دوستتون داريم
الهه مامان روشا جون
19 تیر 91 15:16
مباکت باشه آقا میبینم که خاله باران واسه مامان زهره طومار میفرسته ومامانی واسه من.زهره جون سر فرصت باهات صبت می کنم.
راستی درخواست دوستیمون تو نی نی گپ تایید کن.


واي ماماني واقعا به درد كار خبر مي خوري.تائيد كردم
مامان احسان
19 تیر 91 15:46
ممنون خاله از این همه لطفت


خواهش مي كنم
یاس
19 تیر 91 16:05

آفرین به این گل پسر که همیشه برنده است


ممنون عزيز دلم
مامان نيما
19 تیر 91 16:10
مبارك باشه


ممنون عزيز دلم
مامان آرنیکا
20 تیر 91 9:27
ببخشید پیام قبلی بدون آدرس ارسال شد ما بودیم
ستاره زندگی
20 تیر 91 13:40
تبریک میگم سپهر جون ومامانی

ممنون عزيز دلم

آناهیتا مامانیه آرمیتا
20 تیر 91 14:12
آفرین گل پسرزرنگ تبریک

ممنون عزيز دلم
مامان محمد
20 تیر 91 20:05
خاله باران
20 تیر 91 20:36
ممنون عززیزم...
مهسا
20 تیر 91 21:05
تبریک گل پسری انشا ا.... همیشه مامانی خبرای موفقیتت رو ببنویسه قربونت برم من بوس
مامان پوريا
21 تیر 91 8:40
تبريك مي گم اميدوارم تو زندگيت هميشه برنده باشي محمد سپهر جان


ممنون عزيز دلم
مامان محمد
21 تیر 91 9:47
مبارکه عزیز خاله،ایشاالله همیشه تو زندگیت موفق و بررررررررررررررررنده باشی
مامان زهره مبارکه ایشاالله همیشه سرزنده و شاد باشین
بووووووووووووووووس.


ممنون عزيز دلم كه اين همه به ما لطف داري
مجید
21 تیر 91 12:45
سلام


خوبین ؟

چشم سعی می کنم

دیگه تو ÷یله ای تنهاییم نرم یا کمتر برم

منون كه حرف آبجي كوچيكه را گوش مي كنين
مجید
21 تیر 91 12:48
من از رهگذر جاده عشق بیم دارم من از رویش سرد آن نگاه من از دلگرمی های فردا من از کلبه عشق در کمین گاه هراس من نه از بودن در خاک نه از مردن سرد شقایق های باغ نه از نشکفتن روز های شاد من از نبودن نرگس در این دیار می ترسم برس به داد دل خستگان برس به داد دل عاشق عشق....


هركه از عشق شكايت بكند نامرد است عشق دردي است كه درمان هزاران درد است
گفتم مرو اي عشق من ، اي تار من اي پود من آتش مشو دودم مكن اينگونه نابودم مكن
مامان زهرا
21 تیر 91 15:09
خوشحال میشم به این پست مراجعه کنید و نظر بدید

http://tiam2011.niniweblog.com/post59.php

مرسی


مي يام سر مي زنم
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
21 تیر 91 17:39
شلام باز هم تبریککککککککککککککککککککککککککک


بازهم ممنون عزيز دلم
مامان پریسا
22 تیر 91 2:38
مجددا" تبریک میگم.
مامان پریسا
22 تیر 91 2:38
از این که در اون لحظات سخت به یادم بودید ممنونم.


دوستي يعني همين در بدترين شرايط به ياد هم بودن.البته من كه كار خاصي انجام ندادم اگر پيشتون بودم حتما بيشتر همدردي مي كردم.روي ماه پريسا جون را ببوس.
مجید
23 تیر 91 0:21
از هر سو که میروم

جـــاده .جـــــاده است

و تنها همسفری خاموش

که تنهـــــــــــــــــــــــــــــــا

ثانیه های تنهاییم را می شمارد

و بالای سرم

پرواز کرکسها

برای ربودن و بلعیدن این

تنهـــــــــــــــــــــــــــــــــایی

و من مراقب تر از همیشه

چون تنها همسفرم

تنهــــــــــــــــــــــــــــــــاییست

خيلي قشنگ مي نويسي
مجید
23 تیر 91 0:24
رد پای معجزه دریافتم، زندگی معجزه حیات است. زندگی با کلمه‌های من ساخته می‌شود و هر کلمه‌ای رد پای معجزه است. پس می‌توانم زیبایی را با کلماتم بیافرینم. هرگاه کسی خشم داشت بدانم به نوازش و کلام مهرآمیزی نیازمند است. هرگاه کسی نومید بود به کلماتی که سپاس او را ابراز کنند محتاج است. هرگاه کسی حسد می‌ورزید نیاز دارد دیده شود. اگر کسی شاکی و گله مند بود نیاز دارد شنیده شود. اگر کسی تلخ بود نیاز دارد مهربانی دریافت کند. و اگر کسی ستم می‌کند نیاز داشته دوست داشته شود. اگر کسی بخل ورزد باید که بخشیده شود.
بابای سید محمد
23 تیر 91 9:12
سلام
یه مدتی گرفتار بودم و اینجا نبودم

مطاب زیبا و جالبی ارسال کردید از محمد سپهر عزیز
خدا حفظش کنه



ممنون خدا كنه گرفتاري ها همش توي كار خير باشه سيد كوچك ما را ببوسيد.
الهه مامان روشا جون
24 تیر 91 1:51
مامانی کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا نمیای؟پسملی چطوره؟
راستی خصوصی داری


همين دور و برها فقط سرم حسابي شلوغ بود.باشه مي يام
زهره مامان آریان
24 تیر 91 2:01
امیدوارم در تمام مراحل زندگی شاهد موفقیت های پسری باشید


ممنون عزيز دلم از دعاي خير شما
مامان علی خوشتیپ
24 تیر 91 10:07
آپم خواهری بوس برای محمد سپهر و مامان گلش اینم برای بابا که ناراحت نشه یه وقت
مادر کوثر
24 تیر 91 16:19
به به به مبارکههههههههههههه
ستاره زمینی
24 تیر 91 18:13
انشالا در همه زندگی موفق و برنده باشی .


مممنون عزيز دلم .انشاء الله موفقيت هاي شما
مامان بسنا
3 مرداد 91 19:28
مبارک یاشه عزیزم


ممنون
مامان عسل
8 مرداد 91 15:07
مبارک باشه

ممنون عزيز دلم

مامان عسل
8 مرداد 91 15:09
راستي منم خوشحال شدم عکس محمد سپهر جان رو تو صفحه ني ني وبلاگ ديدم


ممنون عزيزم