سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 20 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

تاج سر مامان

محمد سپهر و آخرين چهارشنبه شعبان :

1391/5/1 12:26
1,072 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دلم آخرين چهارشنبه ماه شعبان بود و آخرين   مناجات شعبانيه .

هر چي ازت خواستم با هم بريم مسجد گوشت بدهكار نبود آخه يه توپ گذاشته بودي توي كيف مهدت و مي خواستي توپ بازي كني.يه چند روزي بود كه بچه ها كنار چمن مهد توپ بازي مي كردند و بعدش نوشمك مي خوردند. دورت بگردم كه بدون نوشمك مي خواستي فقط بازي كني تا اينكه محمد صدرا اومد و بازي دو نفريتون جون گرفت تا اينكه دخترها هم مي خواستن توي بازيتون سهيم باشن.

وقتي بچه ها تك تك بنا به صحبت مادرانشون وارد مهد مي شدند. هر چي خواستم ما هم بريم كلاس  قبول نكردي و گفتي مامان مي خوام هيزم جمع كنم تا آتيش درست كنم   در حين صحبت با تو و راضي كردنت  موزت را دادم تا بخوري ، پوستش را روي هيزم ها گذاشتم و گفتم : ماماني نگاه كن تا  بعدظهر موزها پخته مي شن برگشتني مي ياييم و نگاه مي كنيم بعد آسوده خاطر وارد كلاست شدي.

بد جوري دلم لك مي زد كه تو ي مناجات شعبانيه حضور پيدا كنم با همكارم شكوفه وارد مسجد شديم.همين كه خانوم محمدي ما را ديد گفت: امروز كه براي محمد تفنگ آب پاشي آوردم محمد را نياوردي.روي گل خانوم محمدي را بوسيدم و گفتم: امروز بدجوري دلش بازي مي خواست ولي حتما مي آورمش.بعد از  خواندن دعا و خوردن صبحانه   زود رفتم محمد سپهر را كه مشغول شستن دست و صورتش بود رااز مهد تحويل گرفتم و با هم رفتيم مسجد تا هديه اش را از خانوم محمدي بگيره.

جا داره كه  اينجا از خانوم محمدي كه به قولش عمل كرد تشكر كنم .

هم خانوم محمدي و هم محمد سپهر خوشحال بودند:

شعبانيه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان آرشیدا کوچولو
2 مرداد 91 2:01
سلام دلبری چند تا از عکس های آرشیدا با لباس های جدیدش گذاشتم بقیه رو هم کم کم میذارم مهربون سپر نازم رو صدتا ببوس


چشم عزيز دلم حتما مي يام پيشتون
بابای دوقلوها
2 مرداد 91 9:06
خوب طبیعیه که ورووجکا تو این سن و سال بازی رو به هر چیزی ترجیح بدن
گل پسری هم از این مسئله مستثنا نیست

دست خانوم محمدی هم درد نکنه


ممنون باباي مهربون كه به ما لطف داري.معمولا چهارشنبه ها گل پسري مي ياد زيارت عاشورا ولي يه چند وقتي بود كه پسراي بزرگتر كنار چمن هاي مهد فوتبال بازي مي كردند و بعد نوشمك مي خوردند.دلش لك زده بود كه يه همبازي پيدا كنه و بعد نوشمك بخره براش چهارشنبه و دعا مطرح نبود
مامان محمد
2 مرداد 91 10:33
سلام زهره جون،ماه مبارک رمضان رو بهتون تبریک میگم
التماس دعا
دوستتون دارم خیلی زیاد.


ممنون عزيز دلم خدا گل پسرها را براتون حفظ كنه
مامان علی خوشتیپ
2 مرداد 91 10:36
ای قربونش بشم.عکسشو دیدم تو ویترین کلی ذوق کردم

ممنون عزيز دلم شما هميشه به ما لطف داشتين
مامان زهرا
2 مرداد 91 11:33
خوش به حالت خانمی
ما که تو غربت از همه این حال و هوا ها دوریم
فقط تلویزیون یا اینترنت
ولی دلم لک زده برای مراسم های این چنینی

التماس دعا
عزيزم مگه شما كجا زندگي مي كنين .الهي هميشه خوب و خوش باشين
مامان زهرا
2 مرداد 91 11:33
محمد سپهر جان کادوت مبارک


ممنون عزيز دلم
مامان آرینا موفرفری
2 مرداد 91 12:54
خالق من "بهشتی "دارد ، نزدیک ،زیبا ، و بزرگ

و "دوزخی " دارد ، به گمانم کوچک و بعید

و در پی دلیلی ست که ببخشد ما را ،

گاهی به بهانه یک دعا در حق دیگری ....

شاید امروز آن روز بی دلیل باشد.

دعا گویت هستم ، دعایم کن .

رمضان مبارک...


ممنون كه با نوشته هاي قشنگت منو هم موقع افطار ياد مي كني
مامان علی خوشتیپ
2 مرداد 91 14:22
هی وای من فکر کردم شما هم هستین
اگه لیستمو ببینی
ولی این آخرشه
سه جزء مونده.خوشحال میشم شما هم باشین
17/28/5
التماس دعا شدییییییییییید


ممنون عزيز دلم مي يام پيشتون

مامان علي خوشتيپ
2 مرداد 91 20:05
يه بار بيشتر نمي خواد بخوني.هر روزي هم كه دوست داشتي .تا آخر رمضان وقت داري

حتما ممنون كه مارا بي نصيب نگذاشتي
مهسا
2 مرداد 91 23:36
سلام قربو گل پسری برم من چه هدیه ی قشنگی گرفتی عزیزم مبارک باشه
مامانی التماس دعا

ممنون عزيز دلم چشم حتما دعا مي كنم
زهره مامان آریان
3 مرداد 91 2:51
ما رو از دعای خیرتون محروم نکنید
التماس دعا


حتما شما هم ما را دعا كنيد
الهه مامان روشا جون
3 مرداد 91 10:44
خوش یه سعادت زهره جون.ما رو هم از دعای خیر فراموش نکن


عزيزم اگه قابل باشم دعا مي كنم
الهه مامان روشا جون
3 مرداد 91 10:47
عزیز خاله کلی ذوق کردم عکستو تو ویترین دیدم.
مادر و پسر این هفته شما دو تا خیلی خوش به حالتون شد مثل هفته ی پیش من وروشا


ممنون عزيزم ما مان ها با كمترين چيز بيشترين ذوق را مي كنيم
مامان علی خوشتیپ
3 مرداد 91 11:29
ممنون عزیزم بابت دعای قشنگت.یه عالمه بهم انرژی داد عجیببرای شما هم همچنین
خوش به حالتون که میتونید از این مراسما برید.
اینجا اگه هم برگزار بشه اینقدر هوا گرمه که جرات نمیکنیم بریم بیرون
التماس دعا داریم

انشاء الله هميشه دستت به كار خير بره.ممنون از لطفت
ستاره زندگی
4 مرداد 91 13:26
دست خانم محمدی درد نکنی
عزیزم التماس دعا


محتاجم به دعا
سعید
4 مرداد 91 17:40
با سلام به آدرس http://sma-2010.niniweblog.com/ مراجعه کنید و با انتخاب آهنگ مورد نظر خود کد اونو کپی کرده و در قسمت تنظیمات وبلاگ خود و در اسکریپت های اختصاصی قرار دهید و دکمه ذخیره تنظیمات بزنید.
مادر کوثر
8 مرداد 91 1:13
سلام سلام عزیزم
اول بابت دیر کردم عذر میخوام. الکی

بعدشم اینکه به به
خوش به سعادتتون
تفنگ آب پاش هم مبارک تاج سر باشه
مرسی خانم محمدی

ممنون عزيز دلم (من هم الكي)
ستاره زمینی
8 مرداد 91 13:57
مبارکه تفنگ اب پاش پسلی.


ممنون عزيز دلم