سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 25 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

تاج سر مامان

آرزوي كوچك محمد سپهر

1391/5/3 12:08
1,487 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دل مامان چند وقتي بود كه دوست داشتي  يك شب را در دماوند به صبح برساني.

خيلي دلت مي خواست توي بهار خواب سرت را روي بالش بذاري و به خواب بري.

آخرين روزهاي ماه شعبان قبل از ايام  روزه داري بهترين فرصت بود كه به آرزوي قشنگت برسي.

پنج شنبه بعدظهر با ماماني و باباحاجي ودايي و بابايي به سمت دماوند رفتيم و تو از هواي پاك طبيعت استشمام كردي.كلي با بيلچه و سطلت خاك  بازي كردي و مهمتر از اون به ماماني كمك كردي تا خيارها را از بوته ها بچيند.چقدر نردبان را گرفتي تا گيلاس ها و آلبالو ها چيده شود و باز سيب ها را چيدي و لذت بردي.

وقتي مطمئن شدي كه شب مي مانيم بالشت را آوردي در بهار خواب و خوابيدي.

ما چون به پيشواز ماه رمضان مي رفتيم سحري پاشديم و سحري خورديم. اما شما راحت و آسوده بدون هيچ دغدغه اي سير خوابيدي .داشتم  به ماماني كمك مي كردك كه صدام كردي  مامان بيا پيشم بخواب.گفتم گل پسر بلند شو صبحانه ات را بخور بعد از كش و قوسي به پاهات بلند شدي و صبحانه اي به طعم گيلاس خوردي.

وقتي شنيدي  قبل از ظهر برمي گرديم كه روزه هامون باطل نشه اشك مي ريختي و  اصرار كه ما كم مونديم، بمونيم.بابا قول داد كه دوباره بيياييم دماوند و به شما خوش بگذره.

عشق مامان لحظات همه خوش

به خوشي

ما بقي عكس ها را در ادامه مطلب ببينيد:

شير بلال خوردن با طعم دراز كشيدن:

شير بلال خوردن

ديدن گيلاس ها:

آرزو

و شستن دستهاي كوچك:

شادي

يه ژست كنار استخر:

يه ژست كنار استخر

و درخت انگوري كه هنور ميوه اش غوره هست:

و

صبح روز بعد درخت سيب :

درخت سيب

و كمك گل پسر :

سطل سيب

اينجا مي خواستي كارت بي ريا باشه به دوربين نگاه نمي كردي.

قربون دل كوچيكت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (40)

مامان بیتا
3 مرداد 91 12:45
عزیزم ازنظرمن مشکلی نیست و داره پخش میشه لطفا دوباره امتحان کن و نتیجه رو بهم بگو ممنونم

باشه گلم
مریم مامان نخودچی
3 مرداد 91 13:29
سلام عزیزم....

مریم مامان نخودچی
3 مرداد 91 13:32
محمد جان خاله....
نمیگی منم هوس میکنم....
اللخصوص من که عاجق گیلاسم...
واااااااااااااااااااااااااای...
راستی بیا باهم بریم نمایشگاه قران....

آره گلم اگه دوباره بدقول نشم
مریم مامان نخودچی
3 مرداد 91 14:15


مامان احسان
3 مرداد 91 14:36
سلام گل پسر امیدوارم همه آرزوهات بزرگ و کوچیک برآورده شن


ممنون ماماني مهربون روي گل پسري را ببوس
دایی بنی جون
3 مرداد 91 18:50
السلام علیک یا شهر الله الاکبر و یا عید اولیائه

در ماه پر خیر و برکت رمضان برایتان قبولی طاعات و عبادات را آرزومندیم

التماس دعا


ممنون از حضورتون دعاهاي شما هم قبول باشه .محتاجيم به دعا
مهسا
3 مرداد 91 22:21
قربونت برم من انشا ا.... همیشه شاد باشی عزیزدلم می بوسم روی ماهت رو


ممنون عزيز دل
مامان محمد
3 مرداد 91 22:44
سلام خاله،همیشه به گشت،ایشاالله همیشه خنده رو لبت باشه عزیزم،آفرین به این مامانی مهربون.
دوستتون دارم.

هميشه با بيان بهترين آرزوها روز شادي را برام رقم زدي
الهه مامان روشا جون
3 مرداد 91 22:47
چه قدر عالی.همیشه به گردش.
محم سپهر عزیز امیدوارم همیشه انقدر زود به مراد دلت برسی.


ممنون عزيز دلم
الهه مامان روشا جون
3 مرداد 91 22:48
راستی این نمایشگاه قرآن جریانش چیه؟من کلا از همه جا بی خبرم.خبرا پیش شما خبرنگاراست.

نمايشگاه قرآن كه توي مصلي برگزار شده مي يام پيشت
آرتین خان خان ایران
3 مرداد 91 23:50
ماشالا به عسلی خاله
همیشه شاد باشین

ممنون عزيز دل خاله
بابای دوقلوها
4 مرداد 91 8:53
همیشه به گردش
عاشق شب تو طبیعت خوابیدنم
خوشحالم که بهتون خوش گذشته
انشالله همیشه شاد و سلامت باشید



ممنون بابا ي مهربون به شما هم خوش بگذره.محمد سپهر عاشقه طبيعت و خوابيدن در طبيعته



زهرا از نی نی وبلاگ213
4 مرداد 91 12:24
سلاااااام به محمدسپهرجان و مامان مهربونش


سلام ماماني فعال مي دونم اين روزا سرت جحسابي شلوغه
زهرا از نی نی وبلاگ213
4 مرداد 91 12:25
خصوصی


مي يام پيشت
زهرا از نی نی وبلاگ213
4 مرداد 91 12:30
به به حسابی خوش گذشته ها
منم که عاشق طبیعت
عکساتم خیلی خوشکله خاله جون


به سلام ماماني مهربون چه عجب از اين طرفها مي گفتين گاوي ، گوسفندي حداقل به بضاعت ما كارمندها خروسي قرباني مي كرديم
بهـــــــــــــار
4 مرداد 91 12:35
سلاااااام عزیزم ببخشی دیر اومدم یه مدت نبودم خوب پسر گلت لایق بوده که رای دادم فداااااااااات بشم

ممنون عزيز دلم
مامان زهرا
4 مرداد 91 12:36
سلام
خوبید
همیشه به گردش ؟ جای ما را هم توی باغ و هوای پاک خالی کنید

ضمنا عکس گل پسرتون توی ویترین نی نی وبلاگ چشم نوازی میکنه
خدا براتون نگهش داره
بازم التماس دعا

ممنون ماماني مهربون خدا زهراجان را براتون نگه داره التماس دعا
محمد
4 مرداد 91 12:55
عباداتتون قبول حق
شادباشیدوسلامت

ممنون كه به ياد ما هستين.من هم برايتان آرزوهاي خوب دارم
مامان نیایش
4 مرداد 91 13:11
ایشالا همه آرزوهات برآورده بشه خوش گذشته حسابی بهت معلومه از عکس هات پسرک بی ریا و باهوشاون سیب هایی که داری می بری سنگین نبودن؟شاد باشی التماس دعا خانمی


مممنون ماماني مهربون.گاهي محمد سپهر كارهايي را انجام مي ده كه واقعا در وسع و طاقتش نيست اما مثل خودم اهل ريسكه
ستاره زندگی
4 مرداد 91 13:36
به به دماوند
خوش به حالتون،واقعا خواب می چسبه
محمدسپهر جان انشالله که همیشه زود به آرزوهات برسی


ممنون عزيز دلم.ممنون از آرزوهاي خوبتون براي تاج سر
آرتین خان خان ایران
4 مرداد 91 13:54
عزیزم مشکل سایت پرشین گیگ (آپلود تصاویر) حل شده دیگه مشکلی واسه دیدن عکس ها نیست دوست داشتی بیا پیشمون

باشه مي يام پيشتون
مامان نيما
4 مرداد 91 15:51
مي بينم دماوند رفته بودي معلومه كه حسابي خوش گذشته هميشه به مسافرت عزيزم


محمد سپهر عاشقه دماونده
مامان محمدرضا
4 مرداد 91 16:40
سلام به پسر ناز و مامان مهربون.همیشه شاد و خوش باشین محمد سپهر جون رو می بوسم.اگه دوست داشتین باهم تبادل لینک کنیم تا بیشتر با هم آشنا بشیم


باشه عزيزم مي يام پيشتون
مبینا گلی
4 مرداد 91 18:16
سلام خوششششششششبحالتون چه طبیعتی به به..با اجازه لینکتون کردم شما هم به ما سر بنید ونظر بدید

عزيزم مي خواستم بيام پيشتون ولي نشاني را درست نذاشته بوديد؟
مامان پریسا
5 مرداد 91 1:00
محمد جان ایشالله همیشه به ارزوهات برسی.
زهره جان نماز و روزتون قبول باشه.
التماس دعا

ممنون ماماني مهربون عبادات شما هم قبول باشه
نسترن(مامان نیروانا)
5 مرداد 91 1:12
عزیز دلم چقدر رفتن به دماوند حال میده خدایی...مخصوصا تو گرمای این فصل...دلم اب شد.همیشه شاد باشی گل بهاری


ممنون عزيز دلم
زهره مامان آریان
5 مرداد 91 3:43
همیشه به گردش.
خوش به حالتون که آرزوهاتو کوچیکه و در دسترس


ممنون از محبتي كه به ما داري
یاس
5 مرداد 91 10:08
الهی که من قربون اون دل کوچیک و بی ریات بشم عزیز خاله.محمد سپهرم.
دنیات چقدر قشنگ و نازه جیگرم.الهی که همیشه به همه آرزوهایه کوچیک و بزرگت برسی عزیزم.
زهره جونم،نماز و روزتون قبول.ما رو هم دعا کنید.

ممنون عزيز دلم عبادات شما هم قبول درگاه حق
مامان نازنین زهرا
5 مرداد 91 15:13
با سلام.از وبلاگ زیباتون دیدن کردم.وافعا وبلاگ قشنگی دارید.با افتخار شما رو لینک کردم.خوشحال میشم به وبلاگ نازنین زهرای ما هم به آدرس زیر سری بزنید
esghemamanivababaei.Niniweblog.com



چشم خانومي مي يام پيشتون
مریرم مامان نخودچی
7 مرداد 91 10:41
سلام.....
معلومه کجاییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
چند تا کامنت برات گذاشتم.....
جواب ندادی.....
عزيزم مي يام پيشت
مامانی درسا
7 مرداد 91 11:40
همیشه خوش باشی پسرم همیشه سالم و خوش ........ نوش جونت خوراکی و میوه های خوشمزه و همیشه به سفر عزیزم


ممنون از دعاي خيرتون
مامان پریسا
7 مرداد 91 11:45
سلام زهره جون ممنون برای احوالپرسی . ایشالله شما هم خوب باشید.
فکر کنم یه پست این بالا بود. نبود؟

راستی نماز و روزهاتون قبول باشه


متوجه نشدم پست چي؟
توي وب من يا وب شما؟
انشاء الله بر آورده شدن حاجات
مامان پریسا
7 مرداد 91 11:59
نه عزیزم همین وب شما.
نمیدونم شاید اشتباه کردم. اخه فکر کردم یه پست دیگه هم بوده که برش داشتید.

سرم حسابي شلوغه اونقدر مطلب نگفته دارم كه بايد بذارمش اما كو وقققققققققققققققققققققققققت؟!
مامان پریسا
7 مرداد 91 12:01
نه ما نداریمش. ولی پرشیت تون رو از ماهواره میبینیم. کلا" tv ما همش رو همین شبکه گیر کرده
مامان پریسا
7 مرداد 91 12:04
ممنون زهره جون
هر جور که شما صلاح بدونید.
در مورد عکس ها هم نظر لطف شماست.

ممنون عزيز دلم .شايد تا بعد...............
مامان پریسا
7 مرداد 91 12:13
باشه عزیزم . ولی خب کمی نگرانم کردی.

محمد سپهر جونو از طرفم ببوس



نه عزيزم نگراني نداره. در مورد مسائلي هست كه خودت هم در جرياني.اما دوست داشتم بيشتر بدونم چرايي اش را ؟ولي خب روي ماه پريسا را ببوس.حالا كه توي خونه پيشش هستي بيشتر بهش برس.
مامان علی خوشتیپ
7 مرداد 91 13:06
سلام

مادر کوثر
8 مرداد 91 1:16
سلام عزیزم
وای چه عالی
چه خوب که رفتید دماوند
ما هم که اون طرفا بودیم
پس چرا ندیدیمتون؟؟

عکس ها هم زیبا و دلنشین بودن
ما هم صبح روز جمعه در حالیه روزه ی پیشواز بودیم برگشتیم تهران

چقدر خوب .آب و هوا عوض كردن خيلي صفا مي ده
مامان سبحان جون
13 مرداد 91 14:43
سلام عزیزم وبتون خوشمله شنبه فراموش نشه وبلاگ کودک من به سبحان جون شماره 13 رای بدین مسابقه دوروی سکه میسی بازم پیش ما بیاین اینم ادرس وبلاگ کودک من
http://koodakeman91.niniweblog.com/post170.php


باشه مي يام
مامان سبحان جون
13 مرداد 91 14:44
عزیزم یه سوال ببخشین اخه من تازه کارم چه جوری میشه دوستان رو لینک کرد من تو لینک دوستان دوستام گذاشتم ولی ...بازم ممنون میشم راهنماییم کنین میسی

مي يام پيشتون راهنمايي مي كنم