سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

تاج سر مامان

در بهشت باز است

1391/5/18 13:48
581 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دلم  سلام گلبوته من ديشب  شب قشنگي بود هم دلاورمردان قهرمانمان در المپيك خوش درخشيدند، هم    دل شكسته ما حريم امن پيدا كرد.

گلي مامان خواب خواب بودي اما به حرمت همون امامزاده اي  كه رفته بوديم تا از اونجا  خدا را بهتر صدا كنيم ، بين دعاي جوشن كبير چند بار از لبات بوسه گرفتم ، چند بار كف دستان كوچكت را به سمت آسمون بلند كردم ، چند بار به قيافه همچو ماهت كه زير نور ماه قشنگتر شده بود نگريستم و باز خواسته ها ، حاجت هاي  دلم را به زبان آوردم.

حاجت هاي دوستان ني ني وبلاگي ، اونايي كه دلشون پر مي زنه براي آغوش گرفتن ني ني ، اونايي كه خيلي ملتمس به دعا بودند ،  خاله هاي مهربون چه اونايي كه يه روزي باهاشون دوست بوديم چه اونايي كه  بهشون اعتماد داريم و خواسته دل خاله خاله دايي دايي و نزديكتر خودم.

 ديروز كه از مهد تحويلت گرفتم گفتم رسيديم خونه گل  مامان يه كم بخواب تا شب بتوني براي خاله دعا كني؟گفتي مامان خاله نفيسه و خاله حسيني  را مي گي؟قربون دل كوچيكت برم كه به فكر مربي هات هم هستي.عزيزم اين چند روزه ::
از عرش صدای ربنا می آید
آوای خوش خدا خدا می آید
فریاد که درهای بهشت باز کنید
مهمان خدا سوی خدا می آید
***
گویند کریم است و گنه می بخشد
گیرم که ببخشد زخجالت چه کنم
***
یا رب ز تو امروز عطا می طلبم
هشیاری و بخشش خطا می طلبم
مقبولی روزه و نماز و طاعات
از درگه لطفت به دعا می طلبم
***

محمد سپهر و فريضه دعا !

 شب قدر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

ارین و مامانش
18 مرداد 91 13:59
التماس دعا مخصوصا در این شب های عزیز .با ارزوی سلامتی برای همه شما


اگه قابل باشيم
مامانی درسا
18 مرداد 91 14:17
عزیز دلم التماس دعا ...... وای دعایی که از لب خوشگل محمد سپهر گفته بشه حتما" برآورده میشه قربون دلش برم


ممنون عزيز دلم حاجات شما هم روا
مادر کوثر
18 مرداد 91 14:53
سلام عزیزم
چه زیبا نوشتی
طاعات و احیاء قبول درگاه احدیت
همیشه شاد و سلامت باشید


ممنون عزيز دلم
مامان محمد
18 مرداد 91 16:25
عزیزای دلم التماس دعا
مخصوصا محمد سپهرم که به خاطر پاکی و معصومیتش حتتتتتتتما خدا دعاهاشو مستجاب میکنه.



فذاي اون همه مهربوني
نایسل جون
18 مرداد 91 17:51
مرسییییییییییییییییی عزیززز دلمممممممممم
الهی فدات شم به فكرم بودي خیلی خیلیییییی مممنون خیلی ذوق زده شدم اشک تو چشمم ججمع شد





به فكر همه بودم شما را مخصوص
نایسل جون
18 مرداد 91 17:51
مرسي توهم التماس دعا

محتاجيم به دعا
مهسا
18 مرداد 91 21:41
سلام مامانی التماس دعا
قربون محمد سپهر برم من محمد سپهرم با اون دستای کوچولوت ودل پاکت برا خاله مهسا دعا


انشاء الله حاجاتتون روا بشه
مامان محمد صدرا
18 مرداد 91 22:10
قبول بهشه عزیزم .چقدر خوشگل نوشتی....خدا حاجتهامونو روا کنه..منم دعاگوتون بودم حرم امام رضا(ع)


عزيز دلم خوش به سعادت دلم براي امام رضا يه ذره شده
یاس
19 مرداد 91 3:17
عزیز دلم با دل پاکت واسه ما هم دعا کن .


حتما عزيز دلم
مامان امیر رضا
19 مرداد 91 12:16
دعای بچه ها خیلی زود براورده میشه چون پاک و معصومند.برای همه نینی ها ی مریض دعاکن خاله.قربونت بشم خاله


به حق اين وقت همه شفا پيدا كنن
فهیمه
19 مرداد 91 13:14
خدایا!!! مثل همیشه گاهی نگاهی!!!


به همون نيم نگاه راضي راضي ام
محيا كوچولو
19 مرداد 91 14:47
براي ماهم دعا كنيد حتما


حتما عزيز دلم
بابای دوقلوها
20 مرداد 91 9:27
دعاهاتون مقبول حق انشالله
ما رو که فرامووش نکردید؟
ای جانمممم، چه معصوم، عین یه فرشته


ممنون بابايي مهربون مگه مي شه فراموشتون كنم
مادر کوثر
20 مرداد 91 17:29
با این جمله خیلی حال میکنم:
دل شکسته ما حریم امن پیدا کرد

بیا پیشمون. بروزیم


ممنون عزيزم.حتما
فهیمه
20 مرداد 91 18:27
دیشب تو حرم یادتون کردم


ممنون خيلي محتاجم به دعا
مامان امیر مهدی
20 مرداد 91 19:04
زهره جون خیلی دعامون کن که خیلی خیلی محتاج دعام


انشاء الله حاجت رواشي
مامان آرمان
20 مرداد 91 19:29
سلام
بعد از مدتها اومدم و دیدم کلی از مطالبتون عقب افتادم که سعی میکنم تمامشون را بخونم...
نماز و روزهاتون قبولما را هم در این شبهای خوب قدر یاد کنید


سلام ماماني مهربون من كه هر روز بهتون سر مي زدم
ستاره زندگی
20 مرداد 91 21:14
نوری که دراین شبهای مقدس برقلبمان میتابد ،بر زبانمان جاری می شود وبه صورت اشک بر رخسارمان می چکد.نورفقط وفقط نور خداست.
پس بیائید در خانه خدا برویم و زانو بزنیم.
و وقتی قرآنهارا باز کردیم وروی سرگذاشتیم،از خداوند طلب عفو و آمرزش کنیم.


به نكته قشنگي اشاره كردي در خونه خدا زانو بزنيم و از ته دل صداش كنيم
مادر کوثر
21 مرداد 91 11:11
سلام مامانی
مرسی که به یاد هممون بودی و دعامون کردی. بوس


واي خجالت كشيدم .باور كن لپم سرخ شد.
مامان پریسا
21 مرداد 91 15:52
ما هم برای امشب التماس دعا داریم.




محتاجم به دعا خانوم گلي
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
21 مرداد 91 16:52
سلام مامانی نماز وروزه تون قبول التما س دعااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


ممنون عزيزم محتاجم به دعا
یاس
22 مرداد 91 1:22
قربون شکل ماهت.منظورم اینه که با لب تاب چطوری از یه صفحه میشه عکس گرفت.کدوم یکی از دگمه هاشو میزنیم تا از یه صفحه عکس گرفته بشه و چطوری اونو تویه صفحه دلخواه میذاریمش.اگه متوجه منظورم نشدی بیخیالش جیگرررررررر


الهي بعضي از لب تاب ها روي دكمه اي عكس دوربين طراحي شده كه با اون مي توني عكس بگيري .حتي با كليد هاي f11و prtscr مي توني كار كني. بعد عكس را در فتوشاپ ببري سايزش را كم كني و آپلود كني.اميدوارم تونسته باشم خوب توضيح داده باشم .
مادر کوثر
22 مرداد 91 10:30
سلام عزیزم
طاعاتتون قبول. مرسی از حضورتون
بازم تشریف بیارید چون به روز شدیم
سلام خانومي حتما مي يام
الهه مامان روشا جون
22 مرداد 91 23:15
سلام زهره جون.طاعات و عباداتتون قبولممنون که یادمون کردین



ممنون خانومي
مادر کوثر
23 مرداد 91 11:03
admin
23 مرداد 91 14:21
http://golkaghazi.mihanblog.com/extrapage/cowboy
http://golkaghazi.mihanblog.com/
اینوووووووووو ببین


سلام رفتم ديدم جالب بود اي كا ض نشوني خودتون را برام گذاشته بوديد.
مامان علی خوشتیپ
24 مرداد 91 11:09
طاعاتتون قبول.خیلی زیبا نوشتی عزیزم
من که به زور علی رو شبای احیا بیدار نگه میدارم.نمی دونم کارم درسته یا نه؟
من اونجا خیلی به یادتون بودم و برای همه دعا کردم...


نه من با زور محمد سپهر را بيدار نگه نداشتم ولي مي دونست كجا مي ريم و چه خبره؟!
ممنون كه به يادم بودي.
مامان زهرا
24 مرداد 91 11:09
سلام
نماز و روزه هاتون قبول
پیشاپیش عیدتون هم مبارک
امیدورام به مهربونی دلتون خدا دعاهاتون را مستجاب کنه

خدا گل پسرتون را هم براتون نگهداره

براي شما هم قبول باشه.ممنون از لطفي كه نسبت به ما دارين
مامان بیتا
24 مرداد 91 15:14
طاعاتتون قبول درگاه حق
بابت رمز شرمنده ام باور کن فقط کسی که باید میخوند اون رو خوند


اكشال نداره. حالا براي چي شرمنده
عمه ی لارا
25 مرداد 91 2:45
سلام مامانی مهربون من رو ببخشید این مدت خیلی دیر می یام مشغله دارم مرسی به ما سر زده بودی ماشالا به آقا پسر ماهت ببوسش


ممنون عمه عزيز مثل هميشه به ما لطف دارين
عمه ی لارا
28 مرداد 91 12:36
سلام مامانی مهربون عیدشماهم مبارک نمازوروزتون قبول باشه گل پسرتوببوس


ممنون عمه مهربون
زهره مامان آریان
4 شهریور 91 2:00
التماس دعا