سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

تاج سر مامان

همكاري رسانه اي

1391/5/23 12:41
626 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دلم .

گاهي احساس مي كنم شايد حرفهاي خودموني من و  شما به درد خيلي  هاي ديگه بخوره براي همين تصميم گرفتم آن مطالب را به پايگاه خبري  رسانه كودك ارجاع بدم تا ديگران هم از آن استفاده كنند. و اين طوري شد كه همكاري من با اين رسانه آغاز شد .

در اين عكس  سه موضوع: اين شبها گلسرخي ،  محمد سپهر و شعرهاي رمضاني در برنامه سلام كوچولو و محمد سپهر و عمه نشيبا مشاهده مي شود:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مادر کوثر
23 مرداد 91 13:24

آفرین به این مامانیه فعال

آره کوثر و عسل واقعا خواهر رضاعی هستن
تو پست لعل لبش قبلا توضیح دادم:
اینم لینکش:
http://kowsar.niniweblog.com/post183.php


آره خونده بودم قربون حواس جمع
ستاره زندگی
23 مرداد 91 14:04
مامانی دیگه دارم به محمد سپهر حسودیم میشه به داشتن چنین مامان فعالی


من هم حسوديم شد به اون استخر آب
ستاره زندگی
23 مرداد 91 14:05
خوش به حالت سپهر جون که مامان به این فعالی داری




اونم چه فعاليتي؟!



مهسا
23 مرداد 91 15:15
سلام
ماشا ا... به مامان زهره فعال
قربونت برم محمد سپهرم


خدا نكنه عزيز دلم
محمد
23 مرداد 91 23:16
عباداتتون قبول حق


ممنون عزيز دلم
مامان پریسا
24 مرداد 91 0:51
ایشالله همیشه موفق باشید

راستی برای اون موضوع گربه هم ممنون که به فکرمون هستید.
من هم با شما موافقم.
همیشه توصیم به دیگران اینه که از تمام حیوانات و حتی پرندگان دوری بشه.
چون پرنده ها هم حساسیت میارن.
ولی پریسا هیچ وقت به گربه ها دست نمیزنه فقط از دور تماشا میکنه.
باز هم ممنون دوست مهربون و دلسوزم.


شما هم پيروز باشين . خداراشكر كه شما هم پيگير هستين
یاس
24 مرداد 91 1:35
عزیزم.مهربونم،ممنون از راهنماییت.کانلا متوجه شدم مامانی فعال و کوشا.دوستتون دارم.بووووووووووووووووووووووووووووووس


اگه باز هم سوال هست بپرسين


بابای دوقلوها
24 مرداد 91 7:24
شک ندارم که آینده درخشانی در انتظار گل پسری هست،
چرا؟ چرا نداره دیگه، حالا میبینید


ممنون انشاء‌الله از دعاي خيرتون
مامان علی خوشتیپ
24 مرداد 91 11:06
آفرین به این مامان فعال...
من چندبار خواستم مطلب بفرستم.البته نه از توی وبمون ولی نمیدونم چجوری باید فرستاد؟

توي خود پايگاه بري توضيح داده.
مامان زهرا
24 مرداد 91 11:10
مامان بیتا
24 مرداد 91 15:12
مادر کوثر
24 مرداد 91 15:21



ممنون از لطفتون
fahime
24 مرداد 91 17:37
از آشنایی با همجین مامان گل و فهیمی بسیار خرسندم.خوشبحال محمد سپهر جون


عزيز دلم دوست دارم هرچه زودتر شما را ببينم
مامان امیر مهدی
25 مرداد 91 2:56
سلام زهره جون نماز روزت قبول
اون مسلبقه نی نی شلخته بود که به امیر مهدی رای دادی.دوباره لطف کن رای بده چون زمان رای گیری حالاست.ممنون عزیزم


حتما خانومي
مریم مامان نخودچی
25 مرداد 91 8:45
خصوصی داری.


باشه اومدم
مامان احسان
25 مرداد 91 9:44
سلام زهره جان سر زدم که بگم بالاخره احسان رفت مهد


خدارا شكر


مریم مامان نخودچی
25 مرداد 91 10:39
خانومی چی شد...
پیشمون که نیومدی...
سریع بهم خبر بده...


زينب عشق مامان و بابا
26 مرداد 91 13:32

سلام سلام خوبيد


ممنون گلم
مریم مامان نخودچی
28 مرداد 91 9:05
من هم التماس دعا دارم

تــــــــــــــک خـــــــــــــــاله کــوثر جــونـــی
6 شهریور 91 19:58
واسه مامانیه فعال

واسه پسمل زرنگ

ماشالا


ممنون از لطفت و اينكه وقت مي ذاري و مطالب مارا مي خوني