سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

تاج سر مامان

روياي زيبا

1391/6/4 9:01
1,362 بازدید
اشتراک گذاری

تصميم گرفتم عكس خواب محمد سپهر را در مسابقه روياي زيبا شركت بدم .

 اين عكس زماني را نشان مي دهد كه  محمد سپهر در مسير آمدن به مهد  (صبح زود)

در سرويس خواب است .

الهي خواب هاي خوش ببيني:

خواب

بعدا نوشت:

عزيزم با كد 41 در اين مسابقه شركت كردي.

اين هم  لينك و نشاني مسابقه و كساتي كه باهات رقابت مي كنند.

http://lavashak.niniweblog.com/post36.php

مسابقه روياي زيبا:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مریم مامان نخودچی
4 شهریور 91 11:39
سلام عزیزم ...
ببخشید نتونستم بیام وبت ...
دعا مي كنم به خير و خوشي تموم بشه
محمد
4 شهریور 91 12:23
الهییییییی چه خواب نازی هم رفته محمد سپهر عزیز؟


ممنون از حضور و لطفتون
محيا كوچولو
4 شهریور 91 14:32
سلام خاله دغاتون زود مستجاب شد
دوباره انشالله داريم ميريم مشهد!
نايب الزياره ايم
خاله اين مسابقه كه گفتي كجا برگزار ميشه شركت كنم؟


انشائالله هميشه به سفر زيارتي مي يام مي گم
ارین و مامانش
4 شهریور 91 14:41
خوش به حالت مامان محمد سپهر ای کاش ارین هم یک کمی می خوابید

آرين بخواب وگرنه مامان عصباني ميشههههههههههههههههههههههههههههههههه
زهرا از نی نی وبلاگ213
4 شهریور 91 14:48
خوابهای خوب ببینی عزیزم


ممنون عزيز دلم
مادر کوثر
4 شهریور 91 19:25
سلام عزیزم
الهییییییییییی چه بامزه خوابیده

ناز و با مزه مي بيني داماد آينده را !
ستاره زندگی
5 شهریور 91 1:26
مامانی فعال
من چطور میتونم در این مسابقه شرکت کنم؟؟


بايد به وبلاگ فرشته هاي زندگي ما مراجعه كنيد اين هم نشاني اش:
http://lavashak.niniweblog.com/
الهه مامان روشا جون
5 شهریور 91 2:03
سلام زهره جون .چه جوری باید به گل پسری رای بدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اين نشاني اش عزيزم ولي مثل اينكه تا يازدهم بايد ثبت نام كنيم.
http://lavashak.niniweblog.com/
مامان علی خوشتیپ
5 شهریور 91 7:25
آخی نازی
من دوست دارم به محمد سپهر رای بدم.لطفا راهنمایی کنید
خصوصی


الهي اين نشاني سايت ولي فعلا خبري نيست.
http://lavashak.niniweblog.com/
مامان علی خوشتیپ
5 شهریور 91 8:30
من که رمزو بهت دادم
دوباره برو خصوصی


گفتم پاك كردم .حتما
مادر کوثر
5 شهریور 91 8:34
منم یه زمزمه!


حتما
بابای دوقلوها
5 شهریور 91 11:53
من رفتم که رای بدم ولی ظاهرا هنوز مرحله ثبت نام تموم نشده.
رای گیری شروع شد خبرمون کنید


به روي چشم باباي مهربون !
شاهده
5 شهریور 91 14:48
سلام خانومییییی شرمنده ام می کنی عزیزم انشالله سلامتی و عاقبت بخیری اقا پسری با افتخار لینکتون می کنم عزیزم


خدا نكنه عزيزم من هم با افتخار لينكتون مي كنم
یاس
11 شهریور 91 16:29
الهی من قربون اون چشات بشم که خوابش میومد


محمد سپهر معمولا صبح ها خوابه
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
18 شهریور 91 15:02
سلام گلم با عرض شرمندگی چون ایلیا جون قبل از شما اومده بود به اون رای دادم ببخشید ایشالله محمد سپهر برنده میشه گلم


اين چه حرفيه گلم ؟ دوستتون دارم