سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 19 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

تاج سر مامان

با همين پاهاي كوچك

1391/6/6 9:45
998 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دلم گلبوته ام خوبي مامان ؟ااز ديروز تا حالادل توي دلت نيست آخه قراره اين چند روزه تعطيلات تهران بريم شمال اگه خدا بخواد.

عزيزم قربون اين پاهاي كوچيكت برم كه توي اين كفش هاي جديد حسابي مردونه تر شده.پنج شنبه اي بود كه بابا و ماماني رفتيم ميدان امام حسين براي يه خريد مختصر آخه شب اون روز  عروسي همكار بابا بود و دوست داشتم برات يه كفش نو بخرم .هرچند كه خيلي وقت بود كه بهت قول داده بودم مي ريم بازار ولي نشد.پنج شنبه اي هم خيلي طولش دادي براي همين نشد كه با هم بريم بازار وقتي جلسه بابا تموم شد موضوع را براش تلفني گفتم كه گفت:  ظهر مي يان دنبالمون.بعله رفتيم و برات يه كفش خوشگل خريديم.تازه يه كيف جديد مهد هم خريدي .البته خيلي بزرگ.هرچي بهت گفتيم مامان اين بزرگه گوش ندادي كه ندادي و هي مي گفتي كه مربي ام  به هم گفته يه كيف بزرگتر بيار مهد كيفت خيلي كوچيكه .ببين مامان فقط هم به من مي گه.

كار خودت را كردي و يه كيف اندازه قد خودت خريدي.

با سختي تونستم مديرم را راضي كنم براي مرخصي آخه از 5 شهريور تا يازدهم  اجلاس  غير متعهدها در سالن همايش هاي صدا و سيما برگزار مي شه و همكاران را شيفت بندي كردند .بماند كه هر روز از هفت خوان رستم وارد سازمان مي شيم آخه حراست هم بايد يه لقمه نون حلال بخوره ديگه .تا ديروز موبايل ها را مي گشتند امروز خواستند كه تغذيه امان را نيز در دستگاه بگذاريم تا شناسايي شود.

گلي زود كارهامو انجام مي دم تا ظهر بيام دنبالت فعلا......................

محمد سپهر و پل هوايي جلوي شهرك:

پل هوايي

عكس پاهاي كوچك را در ادامه مطلب ببينيد:

پاهاي كوچك:

پا

و از يه منظر ديگه:

پل هوايي

ديروز عصر چون بابا جلسه داشت خودمون از روي پل رد شديم براي همين ناخود آگاه به ياد شعر  جديدت  افتادم كه آن را مي خواني البته چون توي كلاس اين شعر دسته جمعي خوانده مي شه و بچه ها اون طوري شعر را ياد مي گيرن به جاي "همراه مامان همراه بابا "مي گي:" همكار مامان همكار بابا " درست كردن شعر از جانب من هم هيچ فايده اي نداره.

واما شعر:

پل هوایی ...

پل هوایی ،  چه باصفایی 

نشسته ای تو ، توی خیابان 

رفتن ما را کرده ای آسان 

از پله هایش می رویم بالا 

همراه مامان ، همراه بابا 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (41)

شاهده
6 شهریور 91 10:11
الهییییییییییییی بزرگمرد کوچک من چه کفشای قشنگی آقای عزیز چه مامان خوش سلیقه ای قدر مامانی رو بدون عزیزم
زهره جونم خوش بگذره جای ما رو هم خالی کن ما که شوهرمون آماده باشه تعطیلی معاونین رو ملقی کردن...شانس نداریم که


عزيزم به همسر ما هم آماده باش داده بودن ولي خوب حسابي عذر و بهونه آورد تا براي ماموريت بعدي حسابي از دل مايه بذاره
مریم مامان نخودچی
6 شهریور 91 11:09
سلام عزیزم ....
ممنون که پیشم اومدی ارومم کردی ...
اي واي منم يه كي را آرام كردم
مامان گیسو جون
6 شهریور 91 11:24
ای جانممممممم عزیز خاله قربون اون ژست ایستادنت برم من الهی همیشه بهتون خوش بگذره
خصوصی

ممنون عزيز دلم حتما
محمد
6 شهریور 91 12:40
کیف وکفشت مبارک
شعره هم قشنگ بود


ممنون از لطفتون
زهرا از نی نی وبلاگ213
6 شهریور 91 14:31
شمال خوش بگذره زهره جان
خیلی مواظب باشید اونطرفا زیاد شلوغه ها
در پناه خدا.
ما هم داریم میریم چادگان

وقتي بچه بودم يه بار چادگان رفته بودم البته همراه دايي و خاله و.... يادش بخير
زهرا از نی نی وبلاگ213
6 شهریور 91 14:32
جسارتا میشه بپرسم کدوم شهرکید شما؟


ما نرسيده به شهرك اميديم .كوي شهيد رسولي
زهرا از نی نی وبلاگ213
6 شهریور 91 14:33
کفشهای نو مبارک محمدسپهر دوست داشتنی


ممنون خاله
مهسا
6 شهریور 91 15:42
سلام مامانی خوبید؟
مبارک باشه محمد سپهر جون چه کیف وکفش قشنگی خریدی عزیزم می بوسم روی ماهت رو گل من بوس


ممنون از لطفي كه نسبت به ما دارين
ستاره زمینی
6 شهریور 91 17:00
همیشه خوش باشیدوسلامت


ممنون عزيز دلم
مامان احسان
7 شهریور 91 8:52
سلام گلم قربون اون پاهای کوچولوت


خدا نكنه خاله
مامان پوريا
7 شهریور 91 11:40
چه كفشهاي نازي ؟؟ حالا اين پاها يه روزي مي خواد كارهاي مردونه انجام بده واييييييييييييييييييييي


عزيز دلم كار مردونه و زنونه نداره مهم كار خوبه
مادر کوثر
7 شهریور 91 16:10
سلام مامانیییییییییییییییییییی
وای مبارک باشه کفش و کیف جدیدش. ماشالله به سلیقه مامانی و تاج سر

امیدوارم شمال بهتون خوش بگذره عزیزمممممممممم

همسری ما که تعطیل نیس

ممنون عزيز دلم ما هم با شرايطي براي خودمان تعطيلي دست و پا كرديم
عمو روحانی
7 شهریور 91 16:39
ما
شاالله . چطوری مرد؟؟! . تعصیلات خوش بگذره .
لینک عمو روحانی از دوستان پریده اما عمو روحانی همچنان دوست داره



سلام عمو رو.حاني به شما هم خوش بگذره .
مامان یکتا
7 شهریور 91 17:56
الهی قربون این مرد کوچک برم با پاهای کوچولوش ببخشید نتوانستم زودتر از این بهتون سر بزنم همیشه شاد باشید


ممنون عزيز دلم به شما هم خوش بگذره
تــــــــــــــک خـــــــــــــــاله کــوثر جــونـــی
8 شهریور 91 0:12
مبارک باشه... امیدوارم همه شو به خوشی بپوشی...

دست مامانی و بابایی هم که واست تهیه ش کردند درد نکنه


ممنون خاله كه به ما لطف دارين
مامان محمد
9 شهریور 91 10:14
بابا مبارکههههههههههه
چه کفش قشنگی،ایشاالله کفش دامادیتو بپوشی عزیز دلم.
زهره جونم سلام،همیشه به گشت،عزیزم کدوم شهر اومدی؟به ما خبر میدادی،آخه ما تو استان مازندران شهرستان ساری هستیم.
ایشاالله هر کجا که هستی بهتون خوش بگذره.


عزيز دلم ما رفتيم چمخاله خيلي هم خوش گذشت
ني ني شكلك
10 شهریور 91 18:43
مرسی دوست عزیزم
یاس
11 شهریور 91 16:31
همیشه به گردش و شادی و مسافرت.قربون گل
پسری با اون ژستایه خاله کشش


ممنون عزيز دلم
مادر کوثر
12 شهریور 91 7:32
سلام مهربون مامانی. خوبین؟ سفر خوش گذشته؟؟

پیش ما هم بیاید. دلمون براتون تنگ شده. بوس


سلام امروز سركارم پنج شنبه اي برگشتيم چشم سر فرصت !
مادر کوثر
12 شهریور 91 7:32
راستی فیلم نقطه آبی کمرنگ رو که نتونستید ببینید آپلود کردم گذاشتم تو وبلاگ. امیدوارم برات باز بشه.


چشم حتما مي يام پيشتون و مي بينم
بابای دوقلوها
12 شهریور 91 9:58
به به
چه کفش خوشگلی
مبارکت باشه
100 تاشو پاره کنی و آخ نگی

امیدوارم شمال بهتون خوش بگذره


ممنون باباي هميشه مهربون

مریم مامان نخودچی
12 شهریور 91 13:43
اخ جونم چشم ....
مي يام پيشت

سپیده
12 شهریور 91 18:45
سلام خانمی. گل پسری چطوره؟ فقط خواستم عرض ادب کنم.


ممنون عزيز دلم
تک ستاره
15 شهریور 91 15:55
خدا حفظش کنه


ممنون عزيز دلم
nicel
15 شهریور 91 15:59
اوخییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
عزیززز دل خاله


سلام خاله خوبين؟
مادر کوثر
15 شهریور 91 19:20
سلام سلام

تعمیر نی نی وبلاگ مبارک

بیا پیشمون که دلتنگیم


سلام عين من حتما
الهه مامان روشا جون
16 شهریور 91 11:04
سلام محمد سپهر جونم.ببخشید این مدت نتونستم بیام پیشتون آخه روشا یه مقدار حال ندار بود.
خاله جون کیف و کفش نوت مبارک .ایشالا به خوشی و سلامتی ازشون استفاده کنی.سفر بی خطر.خوش بگذره


ممنون عزيز دلم مي يام پيشتون احوال پرسي روشا جون
بابای دوقلوها
16 شهریور 91 11:14
سلامممممم

تو مسابقه " نی نی های با حجاب" شرکت کردییییییییم


زمان شروع رای گیری از روز شنبه 1391/06/18 تا پایان روز دوشنبه1391/06/20

زینب زهرا خوشحال میشن اگر دوستان بهشون رای بدن

http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php


حتما مي يام پيشتون و راي مي دم
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
16 شهریور 91 11:21
سلام گلم مسافرت خوش گذشت مبارک باشه


ممنون عزيز خاله
مامان نيما
16 شهریور 91 11:43
كيف و كفشت مباركه خيلي نازن .ببينم سفر رفتي يانه


ممنون خاله سر فرصت عكس هاي سفر را مي ذارم
مامان محمد صدرا
16 شهریور 91 14:54
خاله جون چه خوش سلیقه ای...چه نازه مبارکت باشه


ممنون عزيز دلم
بابای دوقلوها
18 شهریور 91 9:46
ممنون که به دوقلوها رای دادید

منم به محمد سپهر رای دادم
انشالله که برنده بشه


ممنون
مامان نیایش
18 شهریور 91 9:55
سلام خانمی به محمد سپهر جون رای دادم شما هم اگه می تونی به نیایش رای بده عکس شماره ی 21 مسابقه نینی با حجابhttp://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php


اي واي.................
مریم مامان نخدچی
18 شهریور 91 10:16
سلام خوبی
ممممممممممممممممممممممنون معلومه كجايي

سپیده
18 شهریور 91 11:11
www.koodakeman91.niniweblog.com
سلام. با تشکر از رای شما


خواهش مي كنم
مامان محمد
18 شهریور 91 11:24
سلام زهره جونم محمد تو مسابقه رویای زیبا شرکت کرده با شماره 44 خوشحال میشه بهش رای بدی.
مرررررررررررررررررررررررررررررسی.
راستی منم به محمد سپهر رای دادم.


ممنون عزيزم مي يام پيشت
مامان پریسا
18 شهریور 91 11:43
کیفت مبارک باشه محمد جان.
ایشالله در مسابقه برنده بشی.

ممنون عزيز دلم

مامان پریسا
18 شهریور 91 11:44
سلام

پریسا در مسابقه ی نی نی با حجاب شرکت کرده.

ممنون میشم بهش رای بدید. لطفا" ادرستون فراموش نشه.

مهلت رای دادن تا 2 شنبه


http://koodakeman91.niniweblog.com/cat44.php

كاش مي شد

مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
18 شهریور 91 15:06
چه پاهای کوچول موچولویی


ممنون عزيز دلم
خاله ی کوثر
18 شهریور 91 15:57
سلام کوثر طلا کاندید نی نی حجاب شده ممنون میشم اگه تا روز دوشنبه به لینک زیر برو به عکس شماره 8 یعنی به کوثر رای بده
http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php


انشائ الله كه برنده بشه
خاله ی کوثر
18 شهریور 91 15:58
سلام به ادرسی که داده بودید رفتم رای دادم


ممنون خانومي