سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 20 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

تاج سر مامان

مباركه!

1391/6/25 8:41
887 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دلم صبح قشنگت بخير برنده شدنت، اول شدنت مبارك.

البته همه ني ني ها قشنگ خوابيده بودن، مگه مي شه ني ني اي قشنگ نباشه يا قشنگ نخوابه.همتون عزيزين چون جيگر گوشه مامان ها و باباها هستين.چون اميد و آرزويين.گلم فقط به خاطر اينكه معتقدم آدم يا كاري را شروع نمي كنه يا بايد خوب به سرانجام برسونه  وفقط وفقط به خاطر دل كوچيكت كه دوست داري مزه برنده شدن را بچشي تصميم گرفتم توي مسابقه شركتت بدم ودر اين جا از همه دوستان كه به تاج سرم محمد سپهر سيد كوچولوي مامان راي دادن تشكر مي كنم باشه به موقع من هم جبران كنم.

در اين مسابقه شما گل پسر نفر اول شدين.ماماني خدا كنه هميشه خوابهاي خوب ببيني.

هميشه به بازي!

سرسره بازي

برندگان مسابقه روياي زيبا:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

نجوا
25 شهریور 91 8:45
سلام
برنده شدن پسرتون تبریک میگم


ممنون عزيز دلم
محمد
25 شهریور 91 9:43
برنده شدنتون مبارک
همیشه سالم وشاد باشید


ممنون از لطف و حضورتون
مامان احسان
25 شهریور 91 10:27
سلام محمد سپهرم مبارکه خاله جون شما همیشه و همه جا اولی گل پسر .زهره جون به شما هم تبریک میگم به ما هم سر بزنید خانوم خانوما

ممنون از لطفي كه به مادارين گلم حتما بهتون سر مي زنم
مامان علی خوشتیپ
25 شهریور 91 13:37
سلاااااام دوستم
مبارکهههه سپهرم.ایشاالله همیشه برنده باشی


ممنون دوست مهربون خدا كنه قدر دوستي هامون را بدونيم
مامان علی خوشتیپ
25 شهریور 91 13:38
ممنون بابت همراهیت و مهربونیت.امیدوارم لیاقت این همه لطف و محبتتون رو داشته باشم


عزيزم من كه كاري نكردم
مامان علی خوشتیپ
25 شهریور 91 13:38
محمد سپهرم خوب شد؟



الحمدالله
مامان محمد صدرا
25 شهریور 91 15:04
دعایت میکنم زیر این سقف بلند روی دامان زمین هر کجا خسته شدی
یا که پر غصه شدی دستی از غیب به دادت برسه
بینهایت زیباست که آن دست خدا باشد و بس....



ممنون از دعاي خيرت
مهسا
25 شهریور 91 21:12
قربونت برم من محمد سپهرم مبارکههههههههههه انشا ا.... همیشه در تمام مراحل زندگی موفق باشی بوسسسسسسسس


خيلي به ما لطف دارين.ممنون
یاس
26 شهریور 91 2:17
مبارک گل پسر.همیشه و همه جا برنده باشی عشقم


بازهم ممنون
یاس
26 شهریور 91 2:18
مبارک گل پسر ناز.امیدوارم که همه جا برنده باشی گل پسر ناز


ممنون از لطفتون
ستاره زندگی
26 شهریور 91 10:54
با وجود این مامان فعال باید پسرمون اول بشه
این برای مامانی
اینم برای پسرمون


ممنون عزيز دلم
مامان علی خوشتیپ
26 شهریور 91 13:59
پس نظرای من کو؟


مي يام مي گم
اول سلام بعد رسيدن بخير ..............
مامان آرمان
26 شهریور 91 14:45
مبارکت باشه
من مدتهاست که دور بودم و خبر نداشتم ولی امیدوارم همیشه موفق و برنده باشی


سلام عزيزم معلومه كجائين ؟!انشاء الله هرجا هستين خوش باشين.
مامان نيما
27 شهریور 91 9:32
عزيزم اول شدنت مبارك


ممنون خانومي
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
1 مهر 91 17:59
مبارکت باشه گلممممممممممممممممممممممممم


ممنون