سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 23 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

تاج سر مامان

حسي قشنگ:

1391/7/10 13:27
1,167 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزم ديروز كه از مهد تحويلت گرفتم گفتي: مامان اسم كلاس ما سخته ها.آخه چي ؟ فر؟ گفتم : فرزيا دوباره گفتي: آره همون كه گفتي چي؟گفتم فرزيا.گفتي: آره مامان سخته ديگه گل خوبه  اونم گل بنفشه با خاله نفيسه و حسيني.

خوب متوجه منظورت شده بودم.دلت براي مربي هاي قديمي و كلاست تنگ شده بودومهمتر از اون دوستانت.

عزيزم بازم خداراشكر كه اين چيزها فقط در حد يه دلتنگيه.زياد از كلاست صحبت نمي كني.يادمه پارسال درست يك ماه طول كشيد تا به كلاس جديد عادت كني.ولي گوش شيطان كر امسال فكر كنم بزرگتر  شدي و عاقلانه تر تصميم مي گيري.

صبحي توي راه مهد گفتي: مامان اينا ما را نمي برن روي چمن بازي كنيم.گفتم باشه به خاله زماني مي گم .گفتي: همين الان گفتم بعله همين الان .خنده زيركانه اي كردي و اونچه كه در ذهنم ثبت شد برق چشمهايت بود.موقع خداحافظي موضوع را با خانم اسدي كمك مربي ات در ميان گذاشتم. و ادامه دادم: اينها را نمي برين چمن؟با خنده و تعجب گفت: وروجك از كجا متوجه شده بچه هاي كلاس هاي  ديگه چمن رفتن؟گفتم بچه هاي امروزه باهوشن ديگه ! گفت: حتما موقع ناهار از دوستاش شنيده.  باشه با مربي صحبت مي كنم.

تبصره: عكس ها مربوط به  كلاس خردسال ، گل بنفشه ، خاله نفيسه و حسيني است.

شن بازي:

شن بازي

مابقي عكس ها را در ادامه مطلب ببينيد:

مدير مهد خانم روشن فكريه به خاطر بازي بچه ها سفارش داده بود تا از زيبا كنار شن تهيه كنند و خوب وتميز بشورند و بيارند اينجا.تازه چون كلاسي براي ااين  كار نبود ازقسمت  پشت انباري استفاده كرده بودند و كلاسي را درست كرده بودند.

عزيز دل مامان شنبه ها مي رفت كلاس شن بازي.يه روز من هم گوشي ام را سايلنت گذاشتم و از خاله نفيسه خواستم تا اون روز يه چندتايي عكس از محمد سپهر بگيره.وقتي گوشي را تحويل گرفتم شايد باورتون نشه بيشتر از 50 تا تماس داشتم.

حس قشنگيه لمس كردن شن ها:

اين هم محمد طاها كه امسال باشما همكلاسه !

شن بازي

شن بازي

شن بازي

اوني كه ركابي قرمز پوشيده نيماست .

شن بازي

ودخترمون طليعه دختر ساكت و زبر و زرنگ.كسي كه خيلي قدر مامانشو مي دونه براي همين از همون كوچكي يادگرفته خودش همه كارهاشو انجام بده.

شن بازي

اي واي مامان چرا پشت به دوربين:

شن بازي

شن بازي

خسته نباشي گل پسر:

شن بازي

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مادر کوثر
10 مهر 91 15:46
آخرش باید شما مهربون مامانی رو تشویق کنیم دیگه
که گل پسرو مهد خوبی گذاشتی تا همه جوره بازی کنه
و مهمتر از اینکه برای چند ساعت دل از گوشی کندین تا خاطرات تاج سر ثبت بشه
محمدسپهر جان قدر مامانی رو بدون

در ضمن مامانی. من ماهی رو کثیف نکشیدم. ماهی کلا بومیده کثیف و تمیز هم نداره


ممنون كه يه بار از دلتون اومد منو تشويق كنين. به خاطر محمد سپهر همه كاري مي كنم گوشي كه سهله در ضمن ماهي كه تازه از آب در بياد اصلا بو نمي ده اگه هنرمندين ازاون ماهي ها بكش.
زهرا از نی نی وبلاگ213
10 مهر 91 16:00
باریکلا به محمدسپهر باهوشم که دوست داره رو چمنا بازی کنه


عزيزم
زهرا از نی نی وبلاگ213
10 مهر 91 16:03
چه پسر با احساس و وفاداریه که به یاد کلاس و مربیهای قدیمیش هس هزار ماشالا


معمولا كساني را كه دوستشون داره فراموش نمي كنه
زهرا از نی نی وبلاگ213
10 مهر 91 16:03
چه عکسهای قشنگی خاله جون


خواهش مي كنم
زهرا از نی نی وبلاگ213
10 مهر 91 16:10
منم باهات موافقم:
حس قشنگیه لمس کردن شنها


مهسا
10 مهر 91 19:06
سلام
آفرین به پرسنل مهد محمد سپهر جون چه جای خوبی برای بازی بچه ها تهیه کردندمحمد سپهرم انشا ا...همیشه شاد باشی بوسسسسسسس


ممنون
مامان پریسا
10 مهر 91 19:47
آفرین به این پسر باهوش.
سپهر جان هیچ وقت نذار چیزی تو دل کوچولوت بمونه.


آخه شما هم تشويقش مي كنين؟
مامان آرمان
10 مهر 91 20:07
سلام
خسته نباشی پسر .شن بازی خیلیییییییی کیف داره.
مامانی من مدتها از وبلاگم دور بودم و نمیدونم چه اتفاقاتی افتادهکلا فقط 3 تا پست گذاشتم و باز مشغولم.از اینکه از خیلی از پستها شما جا موندم
سعی میکنم خودم را برسونم.
شما از لیست اسامی خارج نشده اید.فقط تغییراتی دارم میدم و اسامی تمامی دوستان کلا موقتا حذف شده.
خصوصی

به هر حال خوش اومديد.
مامانی درسا
11 مهر 91 2:18
سلام مخمد گلم و مامان مهربون خیلی دلم واستون تنگ شده بود عزیزم ......خوشجالم دوباره برگشتیم و روی ماهه پسرمو دیدم ببوسش


عزيزم مي يام پيشتون
مامان امیر مهدی
11 مهر 91 3:09
سلام عزیزم
واااای خوش بحالت چه شن بازی میکنی اگه بهم نمیخندیدن منم بازی میکردم چه حالی میده
راستی مامانی بدون رمزه میتونی تشریف بیاری


براي چي بخندم بازي لذت داره اونم با شن .حتما مي يام
مامان زهرا
11 مهر 91 14:33
من هم حس قشنگ شن بازی را دوست دارم
دخترم هم که نگو عاشق شن بازی کنار دریا است

اسم مهد پسرتون هم خیلی آسونه گل فرزیا

گفتم گل بسیار زیبا و خوش عطری است مثل خودتون



عزيزم اين نظر لطفته اسم كلاسش گل فرزياست اما خب چون سخته محمد ما هنوزياد نگرفته.گلم خودت گلي براي همين همه را به چشم خودت مي بيني.
فریبا
12 مهر 91 11:36
الهی... بچه ها به محیط های قدیمی عادت می کنن..


و عاشق همون محيط ها باقي مي مونن.