سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 25 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

تاج سر مامان

مامان اين پل كي درست مي شه.

1391/7/19 14:04
1,676 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دل مامان .

"اين پل كي درست مي شه" ؟! اين سوالي هست كه هر روز دوبار تكرار مي كني.موقع آمدن به سمت مهد و موقع برگشت به خانه

عزيزم  مهندسان ايراني چند وقتي است كه روي پروژه پل طبقاتي صدر كار مي كنند.براي همين  هميشه با ترافيك روبرو هستيم.بهت حق مي دم كه از اين ترافيك روزانه خسته بشي ومتاسفم كه بايد با اين سن و سال اين مسير را با اين شرايط تحمل كني. هر چند كه واقعا خيلي از تك سر نشينان  اين ترافيك ها را به وجود مي آورند .

گلم تو عاشق جرثقيل و تريلي و ماشين هاي بالا برنده هستي و اين ترافيك و ساخت پل بهترين بهونه است كه از پشت شيشه سرويس ، نظاره گرشون باشي .

البته اغلب صبح ها خوابي و كمتر ترافيك را درك مي كني ولي بعد ظهر ها گاهي ناله مي كني كه مامان خسته شدم پس اين پل كي درست مي شه؟

محمد سپهر و پل هوايي:

پل هوايي

مابقي عكس ها را در ادامه مطلب ببينيد:

مامان ساعت: 14:02

در حال ديدن پروژه:

پروژه

عزيزم !

عزيزم

اين عكس ها مربوط به  مردادماه مي باشد.

ببين چه بر چسبي خاله نفيسه روي پيشاني ات چسبانده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

نایسل
19 مهر 91 14:22
مرسی عزیز دلممم
نایسل
19 مهر 91 14:23
آره به خدا من که مردم از ترس شوهرم که ترسوووو
بنده خدا بابام اومد گرفتش


خدا حفظش كنه
نایسل
19 مهر 91 14:23
فداش بشم من چقدر براش مهمه این پل


ترافيك هر روزه شده درد سر چون مي دونه اگه پل درست بشه زودتر به كارهامون مي رسيم
زهرا از نی نی213
19 مهر 91 14:50
آفرین از حالا معلومه که اگه مهندس شدی تو پرو÷ه های عظیمت خیلی مسئولیت پذیر و دقیقی
آینده سازان مملکت اسلامی باید هم اینگونه باشند


عزيز دلم
مامان پریسا
19 مهر 91 17:35
محمد جان:

گر صبر کنی زغوره حلوا سازم.

از مامان بپرس این یعنی چی.


نشد ديگه چيستان مي ذاري؟
مهسا
19 مهر 91 20:40
سلام
قربون گل پسری با هوش و حساس برم من دست خاله نفیسه جون درد نکنه به خاطر برچسب


عزيزم
نایسل
19 مهر 91 21:03
روز کودک دورن توهم مبارککک


ممنون يكي متوجه شد منم كودك درون دارم
یاس
20 مهر 91 1:13
عزیزم.آخه تویه کله کوچولوت چی میگذره جیگرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



عزيزمي !
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
20 مهر 91 8:02
افرین به این پسمل بادقت وزرنگ


ممنون خاله
مامان محمد صدرا
20 مهر 91 20:23
کارش نمیشه کرد خاله جون..هر وقت دلشون بخواد درستش میکنن مثلا یه مناسبتی


اي واي از اين مناسبت ها!
مامان امیر مهدی
21 مهر 91 0:16
ممنون بابت تبریکتون.انشاالله تم زنبور میگیرم


عزيزم انشائ الله خوش بگذره
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
21 مهر 91 11:58
سلام تک تک پست ها تون را خوندم
1. روز گل پسرتون باز هم مبارک
2. محمد سپهر جون کادوهات مبارکت باشه عکس هات عالیند و خراب شدن ماشین فدای سرت فقط مامان گفت بیشتر مواظب وسایلت باش
3. حادثه مشهد همه ما را ناراحت کرد ... فقط چند لحظه غفلت

4. خصوصی دارید


ممنون از اينكه وقت مي ذارين و به ما لطف دارين.چشم اومدم
زهره مامان آریان جون
21 مهر 91 15:26
جناب مهندس پیشرفت پروژه رو چطور ارزیابی می کنید؟


انگار بعد از اجلاس با تاخير كارها پيش مي ره
تــــــــــــــک خـــــــــــــــاله کــوثر جــونـــی
21 مهر 91 15:46
آره واقعا ؟! کی این پل درست میشه...؟

ما هم اوضاعی داریم با این ترافیک و...

ای بابا... خاله نفیسه هم کارایی میکنه ها


عزيزم نشد كه از ترافيك بنالي ها اين تازه اولشه.
ممنون كه به ما لطف داري
مامان نیایش
21 مهر 91 17:24
درست میشه عزیزم نگران نباش به قول نیایش دعا کن که درست بشه


اي خاله همش دعا كنم !
باراز سلام
21 مهر 91 21:53
سلام
؟

عليك سلام
کلکسیونی از ایده های نو و زیبا
22 مهر 91 11:19
سلام خانومی ایده قابل توجهی برای عید غدیر پیدا نکردم که برات بذارم
ولی میتونی تورهای معمولی به رنگ سبز وسفید بگیریی و کوک بزنی و نخ کوک را بکشی تا به صورت گل در بیاد و زیر وسایل پذیرایی قرار بدی یا میتونی با همون رنگ تور پاپیون درست کنی و کنار وسایلی مثل ظرف میوه یا چیز دیگه قرار بدی و همینطور میتونی با کاغذ رنگی سبز جعبه هایی درست کنی برای سکه با شکلات
تورهایت دورنگ باشه بهتره ولی باید حتما از تور رنگ سبز استفاده کنی ببخشید دیگه بیشتر نتونستم کمکت کنم


ممنون اينم خودش يه ايده ست ديگه
مادر کوثر
22 مهر 91 11:22
سلام سلام
به پسرک دقیق و زیبا بین و کم حوصله

گل پسر کمی دیگر صبر کنی این پل هم درست میشود

برچسبشوووووووووو


عزيزم حوصله همه سر رفته اين كه ديگه بچه ست !
من از اين بر چسب چسبوندن ها بدم مي ياد!
مادر کوثر
22 مهر 91 11:23
سلام مامانی مهربون
ممنون از حضورت و نظرات خوشگلت
ببخشید که نبودیم تعارف کنین و تشریف بیارید تو و پشت در میموندید

ولی الان هستیم
با یه پست جدید از مسافرتمون


ممنون عزيزم چشم مي يام دم خونتون در مي زنم اگه هم راه نداديد از پنجره مي يام بالا
نی نی پاتوق
22 مهر 91 19:48
سلام دوست من
ایشالا پل هم زود تر درست بشه
ممنونم که به وبلاگ پسر بد سر زدید
دوست من به لطف خداوند انجمن تخصصی نی نی پاتوق راه اندازی شد
از شما دعوت می کنم که به انجمن خودتون حتما سر بزنید و سوالات خودتون رو در اونجا مطرح کنید و اطلاعات خودتون رو هم در اختیار دیگران بزارید
در صورت تمایل می تونید در هر بخشی که دوست داشتید فعالیت کنید
همونطور که متوجه هم شدید وبلاگ پسر بد دیگه به روز نمیشه
و تمامی مطالب به انجمن جدید منتقل شده
منتظرتون هستم
انجمن تخصصی نی نی پاتوق
www.ninipatogh.com


عزيزم حتما مي يام
باراز سلام
23 مهر 91 8:54
سلام
ممنونم
از حظور قشنگتان ونظرات زیبایتان دوست دارم از پیشنهاد های سازند تون هم بهره مند بشوم .
نام محمد گوارای زندگی خودتان و پسر قشنگت زهره خانم
(قصد دارم یه جای خیلی قشنگ وآسمونی برات دعا کنم )
ابرها به آسمان تکیه می کنند درخت ها به زمین انسانها به مهربانی همدیگر

شما به ما لطف دارين وگرنه ما كي هستيم؟
مادر کوثر
23 مهر 91 9:09
سلام مامانی
امروز تولد سه سالگیه دخترم کوثرجونه
تشریف بیارید خوشحال میشیم


عزيز دلم تولدش مبارك