سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 20 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

تاج سر مامان

عكس محمد سپهر در خبرگزاري ايسنا :

1391/8/3 13:40
1,218 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دل مامان  ، مي دونم كه منتظري تا بابا بيادمهد  دنبالت و باهم برين استخر.خداكنه بابا زود كاراشو انجام بده و به قولش عمل كنه.

عزيزم چند وقت پيش خانم شهبازي خبرنگار سرويس راديو و تلويزيون ازم خواست به خاطر گفتگويي كه با خانم عذرا وكيلي گوينده و تهيه كننده پيشكسوت برنامه" سلام كوچولو" داشته براش چندتا عكس جديد بفرستم.منم در آن شرايط فقط مي تونستم از عكس هاي داخل فلشم استفاده كنم.به قول آقاي محسن محمدي خبرنگار روزنامه جهان اقتصاد "خبر نداشتیم مامان های مهربان بچه های لوس و البته دوست داشتنی امروزی این قدر رابطه و آشنا دارند... ای کاش ما هم مامان صدا و سیمایی داشتیم... ای کاش!!!!!!!!"

آره عزيزم منم از آب گل آلود ماهي گرفتم و از عكس هايي كه براي وبت تهيه كرده بودم به شهبازي عزيز دادم او هم زحمت كشيده و خبر را همراه با عكس امروز در ساعت 11:40 منتشر كرد.

حالا به قول خيلي از دوستان وبمون حسابي مشهور شدي اما من موندم اين خبر را چطور در بولتني كه بايد براي مديرمون بفرستم بذارم؟يهو فكر نكنن كه مي خواستم يه جورايي تورا جزء عوامل گروه جا بندازم.

عزيزم مي بوسمت تابعد.

عكسي كه در تيتر اول خبرگزاري ايسنا كارشده بود:

محمد سپهر

توي اين عكس به خاطر اينكه جات تنگ بود ناراحت بودي و به سپهر راد گفته بودي:روي صندلي من ننشين.

لينك خبر و مابقي عكس ها را نيز برايت مي ذارم. الان كه من متوجه شدم ساعت 13:41 دقيقه هست كه اين خبر را اول به بابا گفتم  بعد در وبت گذاشتم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مادر کوثر
3 آبان 91 14:26
ایول بابا

یه جیغ و دست و هورا برای مامانی فعال و محمد سپهر مشهووووووووووووووووور




واي زيادي تشويقم نكن الان ولو مي شم روي ميز!
مامان پریسا
3 آبان 91 14:50
ایشالله در زندگی هم موفق باشی عزیزم.


ممنون گلم
ستاره زمینی
3 آبان 91 15:35
ایول به مامان فعال .گل پسری انشالا در تمام مراحل زندگیت پیروز و سر بلند باشی...


ممنون عزيز دلم.ممنون از دعاي خيرت
محيا كوچولو
3 آبان 91 20:25
بازم تو محمد سپهر
خاله از فردا اگه خبرش را تهيه كنيد احتمالا در جلسات هيات دولت و مجلس و ... هم عكساي محمدسپهر ديده ميشه!


عزيزم بد فكري نيست يه سري هم به اونجا بزنم
مامان محمد
3 آبان 91 21:45
ای جانم،خاله جون مبارکه،خییییییلی خوشحالم برات عزیز دلم،خاله جون من اومدم ازت امضا بگیرماااااااا.
زهره جون مبارکه،گل پسریت دیگه معروف شده،نتیجه اییییییین همه تلاشت باید همین باشه،انشالله همیشه و همه حال موفق باشید.


واي عزيزم شما به ما لطف دارين گل پسري روحش هم خبر نداره !
تک خاله کوثر جوووووني
4 آبان 91 0:50
اقا ما که ديگه جمله کم اورديم واسه تشويق و تبريک ؛) ... ماشالا هزار ماشالا خيلي فعاليد ... و اين واقعا خوبه که بچه ها از اين سن وارد اجتماع بشن. افرين


ممنون خاله مهربون به ما لطف دارين
مامانی درسا
4 آبان 91 1:39
وای مامانی دیگه چه خبر ...... یکی یکی ..... دفعه بعد حتما" پسرم سوپراستار شده هزار ماشاالله ...... محمد سپهر یه دست محکم واسه مامانیت که این همه گلن و به فکر پسری ..... مامان واسه رمز بفرما خصوصی


عزيزدلم اينطوري نيست كه شما مي گين فقط پيش اومده.
ممنون از ديدگاه قشنگتون
محمد
4 آبان 91 9:05
امیدوارم در تمام مراحل زندگیت موفق وموید باشید سید محمد سپهر عزیز


ممنون از دعاي خيرتون شما هميشه به ما لطف داشتين
مامان نیایش
4 آبان 91 9:35
نه بابا مثه اینکه واقعا مشهور شدی دیگه حالا چه جوری امضا بگیریم ماموفق باشی عیدتون هم مبارک


ممنون عزيزم من امضاء‌بلد نيستم
مامان نازنین زهرا
4 آبان 91 10:16
خوش به حال محمد سپهر که مشهور شده.ان شا الله در مراحل بعدی زندگی هم مشهور باشی عزیزم.


ممنون عزيز دلم
ياس
4 آبان 91 23:57
محمد سپهر يه امضا به خاله بده كه بعد معروف بشي ديگه ما رو
نميشناسي جيگر خاله


عزيزدلم من همه را مي شناسم
ني ني شكلك
5 آبان 91 7:48
صدای پای عید می آید.
عید قربان عید پاک ترین عیدها است
عید سر سپردگی و بندگی است.
عید بر آمدن انسانی نو
از خاکسترهای خویشتن خویش است.
عید قربان عید نزدیک شدن دلهایی است
که به قرب الهی رسیده اند.
عید قربان عید بر آمدن روزی نو و انسانی نو است


ممنون عزيز دلم از دعاي خيرت
ستاره زندگی
5 آبان 91 15:27
آقرین به این مامان وبابای فعال و مهربون



ممنون عزيز دلم
مامان محمد
6 آبان 91 12:25
قلمى خواهم ساخت از نى باغ بهشت،جوهر از شيشه ذات،كاغذ از صفحه دل،نور از شمع حيات،تا بنويسم همه جا:
"روزگارت خوش باد".
عید قربان رو به شما دوست عزیز و خانواده محترمتون تبریک میگم.دوستتون دارم.


ممنون عزيز دلم
زینب مامان اميرطاها
6 آبان 91 13:46
سلام عزیزم
ماشاالله پسر گلت خدا برات حفظش کنه.
از اینکه به وبلاگ پسرم آمدید منون


خواهش مي كنم عزيز دلم
بابای دوقلوها
6 آبان 91 14:44
گل پسری ماشالله تاج سری ماشالله
معروف شدی تو کلی خوشحال شدیم حسابی

این شعر تقدیم به محمد سپهر گل
(عجب شعری هم گفتما)

آینده ای پر از نور و شادی برات آرزو میکنم


ممنون باباي هميشه مهربون دستتون درد نكنه شعر قشنگي سروده بودين خيلي لذت بردم خدا براي شما هم دوقلوها را نگه داره.
مهسا
6 آبان 91 17:39
ای جانم
قربون محمد سپهر جون برم من خاله جون یه امضا بده


اي واي سرم خيلي شلوغ شده !
مادر کوثر
6 آبان 91 19:24


سلام سلام
عیدتون مبارک
تشریف بیارید اونور
بروزیم


چشم حتما مي يام.
ستاره زمینی
6 آبان 91 21:59



ممنون از لطفت
مامان محمد صدرا
7 آبان 91 7:47
بانو بهت افتخار میکنیم


ممنون عزيزم
مامان بیتا
7 آبان 91 18:32



ممنون ازتشويق هاي بي نظرت


مامان محمد صادق(زهرا)
7 آبان 91 19:03
به منم امضا.....
به منم امضاااااااااا.......




كي گفته من بايد امضاء بدم؟
مامان محمد صادق(زهرا)
7 آبان 91 19:04
آفرییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین!

موفق باشی همیشه محمد سپهر عزیزم...

قدر مامان خوبت و بدون!


ممنون از دعاي خيرت.
ستاره زمینی
7 آبان 91 20:22



مثل هميشه به ما لطف دارين
مامان آرینا موفرفری
8 آبان 91 1:08
محمدسپهرجون یه امضا یادگاری هم به خاله بده.


عزيزم!
مامان نيما
8 آبان 91 8:55
عزيزم ديگه مشهور شدي خواهشا يه وقت هم به ما بده موفق باشي


عزيزم به ما لطف داري
مامان احسان
8 آبان 91 11:14
سلام گل پسر فعال


ممنون عزيز دلم
مامان علی خوشتیپ
8 آبان 91 13:35
بابا مشهووووووووووووووووووور
بابا فعاااااااااااااااااااااااااااااال
بابا خوششششششششتیپ
بابا عزیزخالشهههههههههههههههه
بابا امضا میخواااااااااااااااااااااایم...سفارشیا
خیلی لذت بردم از دیدن عکس زیباش در خبرگزاری ایسنا
موفق باشی عزیزم و این موفقیتها ادامه داشته باشه


ممنون عزيزدلم خيلي به مالطف داري با اين حرفها منو تحريك مي كني اين كاررا ادامه بدم