سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 25 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

تاج سر مامان

هديه هاي سيد كوچولو!

1391/8/8 13:19
1,450 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزدلم.

يه سلام يواش چون مي دونم توي مهدتون همه خوابن و تواز همه خوش خوابتر.

گلم كم كم داريم به يه جشن بزرگ مي رسيم .جشن عيد غدير جشن بزرگي و سروري جشني كه  جدتون حضرت علي (ع) را به امامت و جانشيني بعد از خودشون انتخاب ميكنن.

گلم مثل هرسال بابا تصميم گرفته كه با كادوهاي قشنگ دوستان مهدتون را خوشحال و شاد كنه براي همين عصرديروز چون هوا باراني نبود باهم به سمت بازار بزرگ رفتيم.قبل از هرچيز به خاطر شادي دل شما يه كالسكه سواري درست و حسابي كرديم .دودور مسير را بالا و پائين شديم.به قول بابا حق داشتند خان هاي قديم به اين كالسكه تكيه كنند و كمي بزرگي نشون بدن.حس قشنگيه ناخودآگاه به ياد موسيقي هاي  متن "سلطان صاحب قران "يكي از  فيلمهاي استاد حاتمي  افتادم  كه در آن تركيب سازهاي ايراني به وفور شنيده مي شود.

صداي چرخهاي كالسكه و اسبي كه با سرعت تورا از سنگفرش هاي قديمي  عبورت مي دهد،  اين صداهاي خاطره انگيز بسیار با شکوه و شنیدنیست.

گلم  دوست داشتم ليف فانتزي بخرم اما بابا موافق نبود.همين طوري كه از كنار حجره ها مي گذشتيم  حوله فروشي را ديدم گفتم: نظرت درباره كلاه حمام چيست؟بابا گفت بدفكري نيست؟انگار قسمت بود به تعداد كلاه حمام برداشتيم.تو اصرار مي كردي كه برايت حتما يه هلي كوپتر كنترلي بخريم كه گفتم:عزيزم تولد واقعي شما 12 فروردينه كه حتما اون روز برايت مي خرم  اما براي چهارشنبه مي توني چكمه يا يه باراني انتخاب كني كه از نيازهايت مي باشد.اما بابا برات يه حوله تن پوش انتخاب كرد كه انتخابي مناسب بودچون شما اصلا اين قلم جنس را نداشتيد و به قول بابا وقتي از استخر بيرون مي ياي بهترين گزينه براي گزندسرماست.

قربون گل پسرم برم كه ديگه بهونه نگرفت و به خريد يه ساعت فانتزي انگري بيرد راضي شد بعد از آن نايلكس فانتزي طرح خرس و پيش دستي كيك طرحدار  و چنگال هم خريديم.

آخه خيلي وقته بهونه مي گيري كه چرا توي مهد برام تولد نمي گيرين مخصوصا تولد كيميا بهترين بهونه براي ياد آوري اين بهونه قديمي بود.براي همين به بابا پيشنهاد دادم حالا كه ما زحمت خريد كادورا كشيديم يه كيك هم به مناسبت عيد غدير سفارش بديم تا اين كار را به نحو احسن انجام داده باشيم و ديگه هيچ بهونه اي نمونده باشه.چقدر بهونه بهونه كردم.امروز صبح راس ساعت 7:20 دقيقه شيريني پزي تواضع رفتيم و بعد از ديدن آلبوم خودت طرح كيكت را سفارش دادي.

يه هواپيماي مسافربري.خدا چه كارت كنه كه اينهمه به فكر هواپيما و پروازي. سفارش دادم كه اصلا  از رنگ استفاده نكنند و به جاش  از ژله و كاكائو استفاده كنند.گفتم روي بدنه بنويسند:" سيد محمد سپهر جان عيد سروري مبارك"وروي دوبالش" علي ولي ا..".البته باله هاي عقبي را هم گل بذاردو شيشه هاي بدنه را هم از كاكائو بذارد.يه كيك سه كيلويي سفارش دادم و بيعانه دادم و تاكيد كردم اگه بيشتر از سه كيلو شد كيك را با خودم مي برم ولي ما به تفاوتش را نمي دم.

عزيزم  از حالا دلشوره چهارشنبه را دارم اما توراحت بخواب.

فيگور محمد سپهر به خاطر ساعت مچي جديدش:

هديه

مابقي عكس هارا در ادامه مطلب ببينيد:

 

 

محمد سپهر و كلاههاي حمام:

هديه

فقط به فكر ساعت:

هديه

كشته مارو انتخاب مامان!

هديه

حسابي خوابت مي اومد ، داشتم عكس مي نداختم كه دستم خورد به لاله گوشت گفتي:مامان بد!

هديه

چون دير از بازار برگشتيم فقط تونستم براي شام املت درست كنم اما وقتي خسته باشي هيچي

نمي خوري براي همين گفتي:من املت دوست ندارم گفتم :باشه من بعد از خوردن مي رم خونه مامانم.براي همين زود چادرسرم كردم كه از اتاق برم بيرون دنبالم دويدي بهترين ترفند بود كه ببرمت دستشويي تا ديشت را بكني.بعد گفتم :دلت چيپس مي خواد يا سيب زميني سرخ كرده چشمهات در حالي كه برق مي زد گفتي:چيپس زود برات سرخ كردم و با سس قرمز و يه ليوان دوغ خواسته ات را اجابت كردم.حداقل خيالم راحت شد كه گرسنه نمي خوابي تو هم با اشتها چيپس را با چنگال در دهانت گذاشتي و خوردي.

مامان ساعت: 13:40 دقيقه


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (56)

مامان یکتا
8 آبان 91 14:20
مبارکت باشه ساعت جدید عزیزم انشاالله ساعت دامادی دست کنی و نوش جانت چیپس خوردن


عزيزم دوستت دارم.
مامان نازنین زهرا
8 آبان 91 14:22
پیشاپیش عیدتون مبارک.خوش به حال محمد جون .کادوهات مبارک عزیزم.


ممنون عزيز دلم.عيد شما هم مبارك
مامان علی خوشتیپ
8 آبان 91 14:28
پیشاپیش عیدتون مبارک خانواده فعال و دوست داشتنی


ممنون از لطف و ديدگاه قشنگت
مامان علی خوشتیپ
8 آبان 91 14:29
زود عیدیه ما رو بدین...تحملمون کمه...اتفاقا علی حوله سرش خراب شده


عزيزم !
مامان علی خوشتیپ
8 آبان 91 14:30
به به کیک هواپیما...باید خیلی قشنگ باشه


بعللللللللللللللللللللللللللللللللللللله خيلي قشنگه
مامان علی خوشتیپ
8 آبان 91 14:32
ساعت خوشگلت و حوله تنیت هم مبارک.دست مامان و بابا مهربون درد نکنه


عزيزم ممنون انشاء الله واقعا مباركش باشه
مامان علی خوشتیپ
8 آبان 91 14:34
گفته باشمااااا.من جدی جدی عیدی میخوام
ما رسممونه از سیدا عیدی میگیرم روز عید غدیر


عزيزم كاش يه نشوني برام مي ذاشتي تا همون كادوي قيلي را برات مي فرستادم.
مامان پریسا
8 آبان 91 14:39
کادو ها مبارک باشه.
ایشالله به سلامتی استفاده بشن.
عکس کیک هم بذارید تا ببنیم و لذت ببریم


ممنون عزيزدلم حتما از مراسم عكس مي ذارم.
ستاره زندگی
8 آبان 91 15:28
سید کوچولو پیشاپیش
عیدت مبارک


ممنون عزيز دلم
ستاره زندگی
8 آبان 91 15:29
خوش به حال هم کلاسی هات،منم هم کلاسیت؟ میشه
مامانی منتظر عکسهاش هستیم


عزيز دلم هميشه خوب باشي و خوش !حتما عكس مي ذارم.
ستاره زمینی
8 آبان 91 15:42
عزیزم مبارک باشه ساعت و حوله تنپوش...
منم میام مهد البته با ریحانه گلی هدیه ما را هم بدید
پیشاپیش عیدتون مبارکباشه/


قدمتون روي چشم منتظرتونم
ستاره زمینی
8 آبان 91 15:44
عجب کلاه هایی هم دخترونه هم پسرونه........................


عزيز دلم
عمه ی لارا
8 آبان 91 16:03
سلام مامانی عیدتون مبارک .از آقا پسرت عیدی می خوام:
X

مادرم و همسرم هم سیده و سید طباطبائی هستن عید رو به شما و خانواده پیشاپیش تبریک میگم


عزيزم عيد شما هم مبارك.خودتون هم كه سيد دارين !
واقعا خوش به سعادتتون
مامان آرینا موفرفری
8 آبان 91 16:10
پیشاپیش عیدتون مبارک مامانی عیدی ما یادت نره ها


عزيز دلم عيد شما هم مبارك
مامان ماهان عشـ❤ــق
8 آبان 91 16:59
سلام عیدتون مبارک.عیدی ما یادتون نره.
مامانی دیگه قهر نکن.اگه چند سال دیگه حرفاتون خوشایند آقا سید نبود چه حالی میشین بخواد قهر کنه و از خونه بره بیرون؟


عزيزم عيد شما هم مبارك باشه . فكرش بدنم را مي لرزونه
ثمین
8 آبان 91 17:15
ئه! پ عیدی ما کووووو؟؟


اييييييييييييييييواي خاله خوش سليقه شما ديگه چرا؟
خاله مرمر
8 آبان 91 17:50
گل پسری عیدت مبارک منم عیدی میخواما


عزيزم!
خاله مرمر
8 آبان 91 17:52
چقدر خوب کردین که کیکم واسش سفارش دادین بچم کلی ذوق میکنی و پیش دوستاش بهش خوش میگذره مامانی ایده شمام واسه طرح روی هواپیما هم خیلی جالب بود. انشاالله که خوب از آب درمیاد


ممنون عزيزم .خدا كنه من كه دلشوره فردارا دارم .
مادر کوثر
8 آبان 91 18:11
به به به چه عالیییییییییییی
آفرین به مامان و بابای با حوصله
کالسکه سواری خوش گذشت؟؟؟؟
کلاه های حمام و بقیه چیزا مباررررررررک
وای آخ جون کیککککککککککک
آفرین به سلیقه
ساعتت مبارک
انشالله چهارشنبه خوش بگذره گل پسر

چیپس و سس و دوغ هم نوش جااااااااااااان

عیدتون هم پیشاپیش مبارک

خب این از کادو و جشن مهدکودک
به ما چی میرسه؟

عزيزم خيلي خوش گذشت آدئم ياد كوچه پس كوچه هاي تهران قديم فيلم "هزاردستان"علي حاتمي مي افته .ممنون كه به ما لطف دارين به شما فقط دوستي مي رسه
باراز سلام
8 آبان 91 19:36
سلام برشما مامان محمد اقا
شرمنده از اینکه خبرتون نکردم
بله براتون دعا کردم برای دوستای اینترنتی خصوصی
جاتون خالی بود خاطرات خوبیداشتیم این دفعه در مسافرت یکی شو نوشتم
اره هنوززعفران تربت نیومده اخه قاین زودتر است زعفرانهاش بعد از اینجا که تموم میشه تربت به بار میاد
تربت از کجا میشناسید ؟
انشاء الله همه ی کشاورزا خوشحال بشن با برکت خداوندی
باور کنید براتون دعا کردم در نجف و کربلا






سلام عمو حاج آقا زيارتتون قبول باشه .ممنون كه برام دعا كردين واقعا دلم مي خواد بازم بين الحرمين را ببينم البته اين بار با سيد كوچولو و همسري!
انشاء الله كه دل همه كشاورزها شاد باشن و تندرست!
باراز سلام
8 آبان 91 19:37
از طرف من هم به محمد سپهر تبریک بگو ساعت خوشگلش را
عیدت هم مبارک





ممنون عموي هميشه مهربون
الهه مامان روشا جون
8 آبان 91 21:54
عزیزم آدرس وبلاگ روشا جون عوض شده لطفا توی پیوندهات آدرس ما رو تغییر بده و برای پیگیری پست ها به آدرس زیر بیا.این وبلاگ رمز دار نیست.
www.fereshteyeasemuni.niniweblog.com


حتما عزيزم خوب شد اومدي و اطلاع دادي
♥●•٠·˙عارفه منتظر نی نی♥●•٠·˙
8 آبان 91 22:25
سلام مامانی سپهر


سلام عزيز دلم
زهره مامان آریان
8 آبان 91 23:22
اتفاقا من همین امروز تصمیم گرفتم یه کلاه حموم دیگه بخرم.خاله جون سهم من رو کنار بذاری هااااا


عزيزم پس بجنب كه تموم نشه
مامان محمد
9 آبان 91 0:40
سلام عزیزای دلم
عیدتون پیشاپیش مبارک،من اومدم برای گرفتن عیدیاااااااااااااا،الوعده وفا.
راستی خاله جون حوله تن پوش و ساعتت مبارکت باشه،دست مامان و بابای مهربونتم درد نکنه با اییییییییییین همه کادو و از همه مهمترکیک هواپیمایی.
انشاا... با هواپیمای واقعی برید به سفر کربلا و مکه.
دوستتون دارم.


ممنون چه دعاي قشنگي برامون كردين انشاء‌الله قسمت هممون همچنين محل هايي براي زيات باشه
مامان میعاد
9 آبان 91 1:02
ساعت جدید مبارکت باشه پسرم. چه کار جالبی کادو دادن توی عید به بچه ها

ممنون رسم باباي محمد سپهره !
مامانی درسا
9 آبان 91 2:46
مامانی عیدتون مبارک انشاالله همیشه به شادی ..... محمد جونم عید شما هم مبارک هدایا هم دستت درد نکنه انشاالله خوش باشی مامانی بفرما خصوصی


ممنون از دعاي خيرتون عيد شما هم مبارك
کلکسیونی از ایده های نو و زیبا
9 آبان 91 7:07
ساعتت مبارکت باشه


ممنون عزيزم
مامان محمد صادق(زهرا)
9 آبان 91 7:35
سید کوچولو عید سروریت مبارککککککککککککککککککککککککک!

چه عیدی های با مزززززه ای!

خیلی خاص بودن!

هر چی به ذهنم میرسید جز اینا!!!!!!!!!!!!

تا روز سروریت می بوسمت....

ممنون عزيز دلم عيد بر شما و گل پسري هم مبارك
مامان شايان
9 آبان 91 7:47
پيشاپيش عيدت مبارك سيد كوچولو.


ممنون عزيز خاله
محمد
9 آبان 91 7:53
پیشاپیش عید غدیر بر شما وخانواده محترمتان مبارک باد
شاد باشید وسلامت


ممنون عيد شما هم مبارك باشد
عمو روحانی
9 آبان 91 8:13
سلام. نائب الزیاره ودعا گو هستیم . دعا می کنیم قسمت بشه تشریف بیارید .
نیکی وپرسش .؟
قطعا ما هم عیدی میخوایم .
محمد سپهر رو ببوسید . سلام به همسر محترم هم برسونید . سرزنده باشید و خوشحال





همين كه فرمودين دعا مي كنيد برايم بس است.خدا به شما و خانواده اتان سلامتي عنايت بفرمايد
مامان نيما
9 آبان 91 8:17
عزيزم ساعتت مبارك به ما هم عيدي بده يادت نره .پيشاپيش عيدتون هم مبارك


سلام ممنون از نوع نظر و ديدگاهتون !
مامان احسان
9 آبان 91 8:33
سلام خانومی ممنون از راهنماییت ولی من همه این کارهایی که گفتید رو انجام میدم ( لباسهای مهدش رو هر شب میشورم و روی شوفاژ خشک میکنم و بعدش هم اتو میزنم .هر شب با باباییش دوش میگیره تازه بعضی شبها دوباره با من هم میاد حمام ) روز جمعه که خونه مامان بزرگش بودیم هم سه باز از شدت عرق لباسهاشو عوض کردم ولی نمیدونم چرا اینطور شد بازهم ممنون از لطفت


عزيز دلم دوستت دارم مي بوسمت
مامان احسان
9 آبان 91 8:34
راستی عیدتون هم ممبارک حتما ما هم عیدی میخواییم شما هم میخوایید آخه من خودم هم سادات هستم معصومه سادات حسینی


عزيز دلم عيد سيدي بر شما و بر ما مبارك
مامان آريا
9 آبان 91 10:19
عزيزم ساعت جديدت مبارك قربونت برم با اون فيگور گرفتنت


گل خاله
سید
9 آبان 91 10:24
کاش اسم نویسنده را مینوشتید " مامان سید محمد سپهر "
مگه سید جزء اسمش نیست؟
از اینکه میبینم بچه شادی دارین و امکانات خوبی براش فراهم کردین خوشحالم.
کاش از کمیته امداد سرپرستی یه بچه یتیم رو هم قبول میکردید و فقط یک دهم هزینه های سید محمد سپهر را برای اون یتیم هزینه میکردید.به نیت سلامتی فرزندتون
شاید هم این کار رو کردین


سلام ممنون كه به ما سر زدين .بله سيد جزء اسم تاج سره ولي چون دوست داشتم كودكيش بيشتر مطرح باشه كمتر از سيد استفاده كردم.سيدي توي خون و رگه نه توي اسم و لقب!
معتقدم اين دورو زمونه خودت بتيد به ديگران كمك كني من اين پيشنهاد شماراقبول ندارم از كجا معلوم واقعا بهشون بدن.
مامان امیر مهدی
9 آبان 91 10:54
سلام با تولد امیر مهدی آپم.یادگاری فراموش نشه


عزيزم اومدم
مامان امیر مهدی
9 آبان 91 16:00
ممنون عزیزم بابت تبریکتون
شانس من امیر مهدی خیلی بد شده بود یه عکس درست حسابی نکرفت


عزيزم خودتو ناراحت نكن امير مهدي ما قشنگه
مامان پوریا
9 آبان 91 17:30
سلام عیدتون مبارک ...عیدی ما یادت نره سید خدا


عزيزم دوستت دارم
ستاره زندگی
9 آبان 91 17:38
در این اعیاد ما رو هم دعا کنید
مخصوصا سید کوچولو ما


عزيزم ملتمس به دعا هستيم
خاله باران
9 آبان 91 18:58
سلام..
صدقه سر آقا امام علی ترجیح می دهم همه چیز فراموش بشند...عیدتون مبارک.





سلام خوش اومدي منتظرت بودم.....................
مامان محمد صدرا
9 آبان 91 21:43
پیشاپیش عیدت مبارک نفس خاله


ممنون عزيز خاله
بابای دوقلوها
9 آبان 91 22:18
سلام
پیشاپیش عید غدیر رو بهتون تبریک میگم

آفرین به بابایی
چه کار خوب و شایسته ای
انشالله خدا ازتو راضی باشه


ممنون باباي هميشه مهربون.
مادر کوثر
10 آبان 91 9:38
«نیمه ذی‏ الحجه» است و ملائک مشتاق به خاک آمده‏ اند تا قدم‏ های آسمانی دهمین بهار از راه آمده را بوسه‏ باران کنند... میلاد امام هادی (ع) مبارک


ممنون گلم كه هميشه فرصت داري اين مناسبت هاي خوب را دروب يادآوري كني.
سید
10 آبان 91 10:32
سلام
پاسختون به نظرم را در زیر آن خواندم
اما به نظر من :
اولا:با نوشتن کلمه سید کنار اسم ایشون در وبلاگ که ایشون بزرگ نمیشن
ثانیا:قید کلمه سید نشانه اصالت فرزند شما و ریشه پاک ایشونه
ثالثا:اگه فرزندتون رو با سید خطاب ککنید بین هم سن و سالهاش احساس برزرگی و اعتماد به نفس پیدا میکنه که خیلی برای ایشون خوبه
من دوتا پس دارم 5 ساله و 1 ساله که صداشون میزنم سید احمد و سید حسین
در خصوص کمک به یتیم ها هم لازم نیست که فقط به کمیته پول بدین اونها یتیم رو به شما معرفی میکنن و شما با خود یتیم در ارتباطی


سلام سيد بزرگوار
من دوست نداشتم كلمه "سيد" را كنار اسم پسرم بنويسم بدون اينكه بدونه اين كلمه چه بار معنايي و مفهومي داره.دوست دارم يواش يواش اونو با اين مسئله آشنا كنم تا واقعا قدر سيدي را بدونه و بهش افتخاركنه.
سيد بزرگوار به خاطر اينكه شما از من نرنجيد چشم مي نويسم مادر سيد محمد سپهر ولي هيچ چيزي را از صورت مسئله پاك نمي كنه.
بعد از اون من گل پسري را گاهي "سيد"
،و محمد سپهر صدا مي كنم باور كن خيلي طولاني و سخت مي شه كه همه اسمش را با هم صدا كنم.اين هم از مشكلات دواسمي ها فكرشو بكن با فاميلي اگه صدا بشه بايد يه بار كاميون آورد.
بازم سعي مي كنم صداش كنم"سيد محمد سپهر" اما دوست داشتم خودش به اين مسئله پي ببره .
واينكه معتقدم اگه خوب دقت كنيم حتما دورو برمان كساني هستند كه احتياج به كمك داشته باشند، بهتره اونارا دريابيم .بازم ممنون كه منو كمك فكري مي دين.
مامان زهرا
10 آبان 91 11:58
سلام
پیشا پیش عیدتون مبارک آقا سید
عیدی ما هم یادت نره ...التماس دعا

کادو ها و طرح هدیه و کیک توی این روز قشنگ هم عالیه
موفق باشید
بی صبرانه منتظر روز عید هستیم


عزيزم ممنون از نوع نظر و ديدگاه قشنگتون
مامان زهرا
10 آبان 91 11:58
دوست گلم
با سه تا پست 37-38-39 بروزیم


حتما سر فرصت مي يام
سید ناصر حسینی پور
10 آبان 91 14:58
سلام مامان محمد سپهر. روی ماهه محمد عزیز رو از دور می بوسم. و براتون آرزوی سلامتی و خوشبختی دارم.


سلام سيد بزرگوار
ممنون از دعاي خيرتون.خيلي ملتمس به دعا هستم.خدا بچه هاي شمارا هم براتون نگه داره.
مامان نیایش
10 آبان 91 22:25
مبارکت باشه همیشه لبات خندون


ممنون از دعاي خيرت!
سید
11 آبان 91 8:57
سلام
من هم این عید رو که عید امامت و ولایت و عید شرافت سادات هست رو به سید کوچولوی شما و شما تبریک میگم
امیدوارم هر ساله جشن عید غدیر رو با سلامتی برگزار کنید
برای سلامتی


ممنون سيد مهربون شما به ما لطف دارين.عيد شما هم مبارك
مهسا
11 آبان 91 21:35
ساعت جدید مبارک عزیز دلم


ممنون مهساي عزيز
تک خاله کوثر جوووووووني
12 آبان 91 1:31
إي واي... چه
فيگور جالبي.... دستت درد نکنه آقا سيد از بابت کادووووو.


ممنون خاله هميشه مهربون
سیدناصر
13 آبان 91 17:24
سلام علیکم. امروز در این روز عزیز فرصتی پیش آمد تا مهمان مجازی وبلاگتون باشم . عید سعید غدیر غم، شریف ترین عید امت اسلام، عید کمال دین، سالروز اتمام نعمت و حاصل شدن مقصود خدا و مصطفی را به شما بزرگوار تبریک عرض می کنم. از مطالبتون وزین و درس آموز وبلاگتون بهره بردم.
برادت سید ناصر حسینی پور
http://pw67.blogfa.com/com

سلام سيد عزيز شما به ما لطف دارين.دل خوشي امان هم همين است كه شامل دعاي خير بزرگاني چون شما قرار مي گيريم.التماس دعا
یاس
14 آبان 91 1:23
سید کوچولو،عیدت مبارک.ببخش دیر اومدم.ولی عزیزم به یادت بودم

ممنون خانومي عيد شما هم مبارك

مامان طاها
21 آبان 91 23:38
سلام عزیزم.خوبید؟سید ما خوبه؟ماشاالله مردی شده برای خودش.زنده باشید


ممنون عزيز دلم از احوالپرسي هاي شما