سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 19 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

تاج سر مامان

جشن سيدي در مهدكودك!

1391/8/10 13:06
2,668 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزدلم.سلام گلم امروز روز خوبي براي تو رقم خورد.روزي شيرين و به ياد ماندني!

با تعامل خوبي كه بابا با من داشت ومنو كمك كرد ، تلاش همكار عزيزم خانم عظيمي و مربي مهربونت خانم زماني  تونستم يه جشن قشنگ سيدي برات بگيرم.

آخه چون بچه فرورديني هيچ وقت نمي تونم برات توي مهد جشن تولد بگيرم و عيد غدير و جشن سيدي بهترين بهونه براي گرفتن يه جشن بود.

جشني پر از بادكنك هاي سفيد، كيك هواپيمايي كه خودت سفارش داده بودي و كادوهايي كه به بچه ها دادي !

به قول خانم زماني مربي ات  بچه ها زياد معني" غدير و سيدي" را متوجه نمي شن ولي با اين كار توي ذهنشون نقش مي بنده كه چه اعياد بزرگي را دارن.

برات به حروف ابجد نام متبرك حضرت علي(ع)" 110"  سه تا شمع 1-1 و 0 به رنگ سبز گرفتم.انشاء‌الله كه خود حضرت و جدشون به مانظري بندازند و از ما قبول كرده باشند.چون هدفم خوشحالي دل شما "سيد كوچولوي" مامان و دوستانتون بود.

گلم بازم جشن سيدي مباركت باشه.

جشن

مابقي عكس هارا در ادامه مطلب ببينيد:

 

 

صبح كه با كلي بادكنك با خانم عظيمي وارد اتاقتان شدم ديدم مربي مهربونتون ميزهارا دارند كنار هم مي چينند.او با ديدن اينهمه بادكنك شوكه شده بود.بادكنك هايي كه روز گذشته با همكارمون بادكرده بوديم.چيزي كه در مرحله اول جلب توجه مي كرد ، نوشتن اسامي بچه هاي سيد روي تخته سياه كلاس بود. توي عكس مي بيني

اول از همه نام شماست:

جشن سيدي در مهدكودك!

وقتي بادكنك هارابه ديوار چسبونديم ،متوجه شدم هديه هارا مربي مهربونت توي سبد گذاشتن.

سبد هديه:

جشن سيدي در مهدكودك!

تقريبا ساعت 9صبح رفتم كه كيك را تحويل بگيرم .

يك نما از كيك سيدي:

كيك سيدي

وقتي با كيك برگشتم ديدم بعله لباسهاتون را پوشيدين و همه آماده جشن هستين.

قربون اين ژستت كه عاشقشم:

قربونت

وبرف شادي:

برف شادي

شمع هاي روشن كه به حروف ابجد نام متبرك حضرت علي (ع) است:

شمع هاي روشن

حالا نوبت چيه بعله نوبت بريدن كيكه:

وبرش كيك

عكس دسته جمعي با دوستان:

عكس با دوستان

به قول مربي ات حالا نوبت دوست دخترهاست:

دوست دخترها

يه عكس بامامان سيد محمد سپهر:

(البته خودت زود داشتي توي بغلم مي اومدي كه بعله اين مامانمه.همون مامان......

بد يا خوبش را خودت قضاوت كن)

ماماني دوستت دارم

وموقعي كه توي جشن كيك خوري حسابي دستهات كيكي شده بود:

كيكي

البته يه فلش عقب تر اينطوري كيك خوردي:

كيك خوردن

و هديه هارا از سبد بيرون مي آوردي:

هديه

و...

جشن سيدي در مهدكودك!

هميشه دلتون شاد باشه و خوشحال

تبصره: صبح خيلي دلم شور مي زد ولي الان راحتم احساس مي كنم مي تونم خودم را براي درك يه روز بزرگ آماده كنم.جاداره از همكارم آقاي ابوذر كه زحمت كشيدن و عكس هارا از دوربين خالي كردند تشكركنم.

مادر ساعت: 13:40زماني كه شما بازم در مهد كودك بعد از يك روز پر كار خوابين.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (52)

خاله مرمر
10 آبان 91 14:01
انشاالله که مولا علی ازتون قبول کنه، واقعا با اینکارتون دل این کوچولوها رو شاد کردین. انشاالله که محمدسپهر هم بتونه سید واقعیه آل محمد باشه


ممنون از دعاي خيرتون .مهم در خط امامان و ولايته !
مامان احسان
10 آبان 91 14:14
سلام مبارکه چه کیک خوشگلی


ممنون عزيز دلم
مامان علی خوشتیپ
10 آبان 91 14:21
عالیییییییییییییییییییییییی بوووووووووود ...عالییییییییییییییییی.به خدا خیلی لذت بردم و ذوق کردم...آفرین به مامان نمونه و مهربون و خوشگل


عزيزم همش به خاطر سيد بودن بود.به خاطر امام علي (ع) و جشن ولادت بود.به خاطر شادي بچه ها بود.من كاره اي نبودم فقط بدوبدوهاش با من بودو پولش از جيب باباي خونه!
مامان علی خوشتیپ
10 آبان 91 14:21
کیکش خیلی قشنگ شده

آره عزيزم خودش كيك را سفارش داد با سليقه خودشون
مامان علی خوشتیپ
10 آبان 91 14:22
چقدر محمد سپهر شبیه خودتونه...توی این عکس کاملا واضحه


نه گلم كپي باباشه.من كه چند شبه خواب نداشتم نه به خاطر ايبن قضيه نه روز قبل عروسي بوديم.روز قبلش ميهموني بوديم و كلي كارخونه و...حسابي خسته ام و خوابم مي اومد.شايدم لوس شده بودم....


مامان علی خوشتیپ
10 آبان 91 14:23
دست مربی مهربون و آقای ابوذر و بقیه درد نکنه


ممنون عزيز دلم
مادر کوثر
10 آبان 91 14:32


مبارکهههههههههههه

به به به چه جشن خوبییییییییییی

انشاله به سلامتی و شادی

آفرین مامانی

هی میام و شما رو تشویق میکنم تا باز نگی چی شد که ما رو هم تحویل گرفتی


عزيزمي
ممنون
به تشويق هاي شما دلگرمم.و انرژي مي گيرم.
مامان پریسا
10 آبان 91 14:40
مبارک باشه عزیزم.
ایشالله عمر با عزت و طولانی داشته باشی و نوه نتیجه ها هم از دستت کادو بگیرن در این روز زیبا و به یاد ماندنی.
کیک خیلی خوشکل شده.


ممنون از دعاي خيرت.انشاء الله كيك پريساجون هم خوب بشه .
مامان زهرا
10 آبان 91 14:46
سلام و دوباره سلام
1. بازهم عید گل پسرتون را تبریک می گم
2. دست شما و همه دوستان و همکارها و همسر گرامی درد نکنه
3. مطمئنم چه ها کلی لذت بردند و برای سالها این خاطره باقی می مونه
4. خصوصی دارید


عزيزمي مثل هميشه به مالطف دارين.خدا كنه همين طوري باشه
مامان زهرا
10 آبان 91 14:50
کیک و عکس ها و برف شادی و.....همه چیز عالی بود


ممنون عزيزم چون خوب هستين همه چيز را خوب مي بينين
مامان زهرا
10 آبان 91 16:02
خصوصی دارید


حتما
مامان زهرا
10 آبان 91 16:05
مطمئن نیستم باکس نظر خصوصی را کلیک کردم یا نه؟


عزيزم
باراز سلام
10 آبان 91 16:24
من تعصب دارم باید بگیم سید محمد سپهر
اون اسامی را هم درست کنید سیدش یادتون رفته



سلام عموي روحاني همين تعصب ها ما را كشته .اسامي را مربي روي تخته نوشته بودن ولي قبلش نوشته بودن اسامي سيداي كلاس!
مامان آرینا موفرفری
10 آبان 91 16:56
عزیزم جشن سیدی مبارک.محمد سپهر جون بهترین عیدی شما به ما دعا کردن برای ماست.


عزيزم انشاء الله حضرت علي (ع) به زندگي همه ما نظر داشته باشن
لحظه عبور
10 آبان 91 17:33
انشاا... که محمد سپهر عزیز یک ایران چک 50 هزار تومانی( 10 هزار تومانی هم باشه ایرادی نداره) نو و تا نخورده را به عنوان عیدی توسط مامان مهربان برای این همکار مخلص و مفلس مامان بفرستند که دلمان حسابی غنچ بزند و یک شیتیل درست و حسابی از سیدها بگیریم.چشم به راهیم به شدت


سلام آقايي ممنون كه به ما سز زدين ايران چك كه قابل شمارا نداره اما من كه سيد نيستم انشاء‌الله محمد سپهر كه بزرگتر شد تقديم كنند.
ثمین
10 آبان 91 18:58
چه کار قشنگی!
خیلی خوب بود! حتما تو ذهن همه بچه ها میمونه!

عزيزم اين ابتكارات را از شما ياد گرفتيم.
♥ الهه مامان روشا جون♥
10 آبان 91 20:12
وای عزیز دلم آقا سید عزیز مبارکت باشه.زهره جون دستت درد نکنه همه چیز عالی بود .کیکش هم خیلی قشنگ بود.من -تا عکسا رو دیدم با خودم گفتم منم از وقتی روشا رو بذارم مهد اونجا واسش جشن میگیرم.


عزيزم جشن توي خونه زمين تا آسمون با جشن توي مهد فرق مي كنه.به اميد آن روز
♥ الهه مامان روشا جون♥
10 آبان 91 20:13
زهره جون آدرس جدید رو واست گذاشتم حتما بیا پیشمون.


حتما عزيزم
زهره مامان آریان
10 آبان 91 21:55
واقعا جشن جالب و خوبی برگزار کردین.مطمئنن برای همیشه تو ذهن این کوچولوها و البته دوست دخترها!!! خواهد ماند.
امیدوارم حضرت علی (ع) همیشه حافظ کوچولوهامون باشه.
پاینده باشید


ممنون عزيز دلم حتما توي ذهن دوست دخترها اگه پسر بهتري پيدا نكنن خواهد ماند
خاله باران
10 آبان 91 21:56
سلام
ممنون از دعوتتون...
ان شالله همیشه دونده گی های زندگیت برای شادی های خوب باشه...
همه چیز خوب بود...
خدا براتون خیر و نیکی بخواهد.خوشحالی بچه ها خیلی ارزش داشت...دست همه درد نکنه...


سلام عزيز دلم.ممنون از دعاي خيرت مثل هميشه بلند طبعي و بهترين هارا برام خواستي .
به حق نفس هاي پاك انشاء‌الله به مرادت برسي.آمين
عمو روحانی
10 آبان 91 21:58
سلام. چه کار ارزشمند وبا شکوهی. درود بر شما . که ارزشهای دینی رو اینگونه زیبا در نهاد کودک نهادینه سازی می کنید . علی یار شما . عید ولایت مبارک


سلام عموي مهربون من از دعاي خير افرادي چون شما جون مي گيرم.خدا پشت و پناهتان باد.
fh
10 آبان 91 22:07
eidetoon mobarakeide khoam ham mobarak



عزيزم ممنون
مامان نیایش
10 آبان 91 22:23
خیلی عالی بود دستتون درد نکنه مبارک باشه عیدتون و گل پسر همیشه سالم و شاد باشه ان شاا للهعکس ها هم خیلی قشنگ بود

ممنون عزيزم من كار خاصي نكرده بودم.انشاء الله شادي هاي نيايش جان !
سپیده
10 آبان 91 23:23
سلام خانمی. به به تولد سید کوچولو مبارک. ماشالله به مامان با سلیقه. چه کیک خوشگلی
http://koodakeman91.niniweblog.com/


عزيزم شما به ما لطف دارين
فریبا مامان رایین
11 آبان 91 0:14
سلام عزیزم؛ میدوارم همیشه بهونه های زیبا برای گرفتن جشن داشته باشید و لبتون خندون باشه


سلام عزيز خيلي دعاي خوبي برام كردي واقعا خدا كنه !
مامانی درسا
11 آبان 91 2:41
سید کوچولوی عزیزم جشن سیدی مبارکت باشه ...... مامانی محمد سپهر خیلی شبیه شماست راستی شک نکن که بهترینی اینو محمد سپهر حتما" میگه ...... انشالله همیشه خوش باشین


عزيز دلمي !
خدا كنه بتونم خوب تربيتش كنم
محمد
11 آبان 91 8:51
مبارک باشه .
دست شما ومربی درد نکنه
عیدتون هم مبارک باد


ممنون عيد شما هم مبارك
مامان نازنین زهرا
11 آبان 91 14:33
تولد محمد سپهر جان مبارک عزیزم.ان شا الله همیشه شاد باشی .


ممنون عزيز دلم
کلکسیونی از ایده های نو و زیبا
11 آبان 91 15:39
همه چیز عالیه عالی


ممنون از تشويق هاي شما جون مي گيرم
مامان پوریا
11 آبان 91 19:31
سلام عیدتون مبارک ...پس عیدی ما کو ؟؟


عزيزم نشاني بده براي سال ديگه حتما مي فرستيم
مهسا
11 آبان 91 21:34
سلام مرسی از دعوتتون
به به چه کیک زیبایی قربون سید محمد سپهر جون برم من
دست مامان وبابای محمد سپهر جون درد نکنه بابت این همه زحمت و کادوهای زیبا برای دوستان محمد سپهر جون


سلام عزيزم كيك را خود محمد سپهر سفارش دادن .من هم كه كار خاصي انجام ندادم احساس كردم اين كار مي بايست صورت مي گرفت
تک خاله کوثر جوووووووني
12 آبان 91 1:27
الهيييييييي ... چه باحال .... خوشبحال تاج سر.
کاش ما هم سيد بوديم و يه ماماني مهربون مثه مامان زهره واسمون جشن ميگرفت... واقعا خيلي خوشحال ميشم از ديدن اين همه مهربووووووني ... مرررررررسي
عيدتوووووون هم فرخنده باد

ممنون عزيزم .ممنون از دعاي خيرت انشاء‌الله هرچي از مولا مي خواي خودشون بهترين ها را بهتون بدن.
ني ني شكلك
12 آبان 91 1:53
مبارك عزيزم


ممنون عزيز دلم
مامان محمد صدرا
12 آبان 91 8:47
مولا علی(ع) نگهدار خودتو و مامان گلت باشه ...وای عزیزم چقدر شبیه هستین


ممنون از دعاي خيرتون
مامان محمد صدرا
12 آبان 91 8:48
جای محمد صدرا خالی...فقط با وبلاگت خیلی خوشحاله میگه داداشم محمد سپهر

عزيزمي محمد سپهر هم دلش داداش مي خواد.چه اشكالي داره اونا هم داداشن با هم ديگه
ستاره زندگی
12 آبان 91 23:01
برق شادی در عکس اولی کاملا مشخص هست چقدر بهش خوش می گذشته
مامانی دستت درد نکنه


خيلي دلش مي خواست براش توي مهد تولد بگيرم عيد غدير بهترين بهونه بود كه با يه تير دونشون بزنم


ستاره زندگی
12 آبان 91 23:02
راستی مامانی، من ی تصویر دیگه از شما در ذهنم داشتم
نوشتن اسامی سید ها جالب بود


چه تصويري گلم كاش به من مي گفتي؟!
مامان آرینا موفرفری
13 آبان 91 12:16
سید محمدسپهر جون جشن سروری مبارک.


ممنون عزيز دلم عيد شما هم مبارك
مامان بیتا
13 آبان 91 15:05
نازد به خودش خدا که حیدر دارد


دریای فضائلی مطهر دارد


همتای علی نخواهد آمد ولله


صد بار اگر کعبه ترک بردارد
ممنون بيتاي عزيز عيد شما هم مبارك
عیدت مبارک سید محمدسپهرجون


مادر کوثر
14 آبان 91 10:08


بازم عیدتون مبارررررررررررررررررک




ممنون عزيز دلم
باراز سلام
14 آبان 91 18:51
سلام
اشکال نداره
از این که به اول اسم عزیزت کلمه متبرک سید را اضافه کردین
ممنونم
خیلی هم قشنگ تر شده است .


ممنون به پيشنهاد يه دوست بود
مادر کوثر
15 آبان 91 7:19
این موهبت الهی است صبح چشم بگشایی و

یادت بیاید دوستی داری

آبی تر از آسمان، زلالتر از شبنم و روشن تر از صبح.

صبح زیبایت بخیر!


سلام عزيزم صبح زيباي شما ، صبح باراني شما بخير
سید
15 آبان 91 8:08
سلام
از اینکه حقیر را لایق پاسخگویی دانستید و انتقادم را قبول کردید ممنونم
امیدوارم هرسال سید کوچولوی عزیزتان زیر سایه پدر و مادر این جشن را برگزار کنن
آرزوی سلامتی برای گل پسرتون رو دارم



سلام معمولا گوش شنوايي براي پذيرفتن حرف حق و واقعيت هارا دارم.شما به ما لطف دارين و از دعاي خيرتان بينهايت سپاسگزار
سپیده
15 آبان 91 12:20
سلام خانمی. دوست داشتی گل پسرتون رو تو مسابقه ش 5 شرکت بدید
http://koodakeman91.niniweblog.com/


سلام سپيده جان حتما مي يام
مادر کوثر
15 آبان 91 16:10
سلام سلااااااااااام صبح بخیررررررررررر
میدونم که الان صبح نیس
ولی مطمئنم که صبح این نظرو میبینید

با چندین پست جدید بروزییییییییییییییییم


سلام عزيزم حتما مي يام
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
15 آبان 91 16:18
جشن سیدی مبارک البته با تاخیر ببخشید گلمممممممممممممممم


سلام عزيز دلم
مامان آرمان
16 آبان 91 0:26
سلام
با تاخیر عید غدیر را به شما و بخصوص به سید کوچولو محمد سپهر عزیز تبریک میگیم(آرمان و مامان)
چقدر فکر عالی بوده که یک جشن به مناسبت عید برای شادی دل سید کوچولو گرفتید.راستی از دیدن چهره مهربونتون خوشحال شدم.
شاد باشی و سلامت

این گلها تقدیم به سید محمد سپهر عزیز


سلام خانومي منم اين عيد را به شما تبريك مي گم
مامان ابوالفضل
16 آبان 91 13:10
سلام جشن سیدی مبارک .دا حفظش کنه گل پسرتون .دعامون کنید.


سلام عزيزم ممنون كه به ما لطف دارين
مادر کوثر
17 آبان 91 8:00
بروزیم


عزيزم
باراز سلام
17 آبان 91 19:14
سلام
این که خوبه مگه نه
اخه زن بلاست وهیچ خونه ای بی بلا نباشه


سلام خيلي خوبه و هيچ سقفي بدون مرد نباشه
مامان امیر مهدی
20 آبان 91 0:53
سلام سلام هزارتا سلام به سید کوچولو ومامان گلش.
خیلی جشن قشنگی بود عالییییییییی
از چهرتون معلومه خیلی مهربون هستین خوش بحال سید کوچلو
کیکش هم خیلی قشنگ بود


سلام ممنون عزيز دلم شما به ما لطف دارين
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
25 آبان 92 20:11
من گیج شدم... هدیه سال 91 چی بود پس؟
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
عزيزم هديه سال 91 كلاه حمام بود