سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

تاج سر مامان

بهترين ژست

1391/8/17 8:46
1,019 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزدل مامان!

غير از عكس هاي نوروزت تا به امروز فرصت نشده كه ببرمت آتليه و عكس خوبي ازت بندازم.براي همين  عكسي كه گوشه وبت جاخوش كرده را در مسابقه شركت مي دم.چون به نظرم بهترين ژست را گرفتي و با اعماق وجودت لبخند مي زني.

بهترين ژست!

بهترين ژست

عزيزم يادم رفته بود بگم كه عكست را در كدام مسابقه گذاشتم مسابقه وبلاك كودك من اين هم لينك مسابقه:

مسابقه شماره 5:بهترين ژست

عكس شما شماره 25 است.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

باراز سلام
17 آبان 91 10:32
سلام
ایام به کام هست ؟
ماشاءالله چه قدی هم کشیده اقاسید
به روزم لطفا


سلام عكس مال دوسال پيشه .بچه ام هنوز قد نكشيده است.
سپیده
17 آبان 91 13:53
سلام. با تشکر از شرکت. ممنون که تبلیغ نکردید. چون شرایط مسابقه اینه که برای فرزند خود تبلیغ نکنید و اجازه دهید دوستان به سلیقه خودشان انتخاب کنند. با تشکر


خواهش مي كنم گلم فقط مي خواستم شركتش بدم
محيا كوچولو
17 آبان 91 23:49
سلام خاله جوني ممنون كه به من سرزدين و اظهار لطف كردين. ايشالله هميشه شما و محمدسپهرنازنازي تون شاد شاد و سلامت باشيد عيدتون هم با تاخير مبارك


سلام عزيز دلم برشما هم مبارك
تک خاله کوثر جوووووووووني
18 آبان 91 1:47
سلااااااااام........ آره واقعا.... هم ژست خوبي هستش هم گل ها به آدمانرژي خاصي ميدن..... من که عاشق رنگ زردم.... چه برسه به اينکه گل هم باشه..... اميدوارم برنده شي..... يعني لايق برنده شدني آقا سيد


عزيزمي تك خاله كوثر جوني.دوستت دارم
مامان بیتا
18 آبان 91 16:45
بازم مثل همیشه سپهر برنده میشه


عزيزم منتظر عكس ني ني كوچولو هستم
ستاره زندگی
19 آبان 91 17:07
عجب ژستی گرفتیا
عزیزم ایشاله که برنده بشی


ممنون عزيز دلم
مهسا
19 آبان 91 22:57
قربون گل پسری برم من ماشا ا... به عزیز دلم عاشقتم خوشگل خاله بوسسسسس


عزيزم مي بوسمتون
عموی محیط بان
22 آبان 91 9:00
سلام ممنون حتما


ممنون
عموی محیط بان
22 آبان 91 9:05
میتونید وبسایت اصلی مارو n-khorasan.ir ببینید
با تشکر


حتما
عمو روحانی
18 آذر 91 10:21
موفق باشید


ممنون عموي هميشه مهربون