سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 18 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

تاج سر مامان

محمد سپهر هم دلش ماموريت مي خواد!

1391/8/20 15:09
859 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دلم خوبي؟خدا كنه دلتنگ نباشي.بابا صبح زود رفت ماموريت .فكر كنم ساعت 3 نصفه شب بود كه از خواب بيدارت كردم تا رفتن بابا را ببيني تا بعدا بهونه نگيري.بعد از يه مچ آبدار گرفتي خوابيدي.براي ساعت 6:10 دقيقه با وجودي كه لباس هايت را تنت كرده بودم ، بيدارت كردم تا به سرويس برسيم گريه كردي كه مامان بغلم كن.بارم خيلي زياد بود خواسته ات را اجابت نكردم .پسر خوبي بودي و با هم به سمت شهرك اومديم تا سوار سرويس بشيم.گلم توي مسير بود كه فيلت هوس هندوستان كردو با گريه گفتي:اين باباي بد منو ماموريت نبرد.بذار بابا بياد ماموريت نمي برمش.

سيدم يه هفته بابا پيش ما نيست.  عزيزم بابا به خاطر غرور ملي و دفاع از آب و خاك رفته دوست دارم در نبود بابا برام مردخونه باشي.

مرد خونه :

ماموريت

عكس مربوط به تعطيلات عيد 91 است.مادر ساعت 15:23

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نی نی های ما
20 آبان 91 15:52
سلام مامانی و بابایی محمد سپهر با ارزوی سلامتی واسه نی نی تون منتظرم بیاین تو وبم و درمورد کارم نظر بدین اگه خوشتون اومد همکاری کنید ممنون فدای نی نی تون بشم الهیییییییییییی


خدا نكنه گلم ممنون كه به هم سر زدين حتما مي يام پيشتون
ستاره زمینی
20 آبان 91 18:38

خدا پشت و پناه بابایی باشه انشالله .


ممنون عزيز دلم
ستاره زمینی
20 آبان 91 18:39
عزیزم اگه ما نیاییم شما اصلا سر نمیزنید>>>>>>>>>>>>>>


سلام سرم خيلي شلوغه حتما سر مي زنم
ستاره زمینی
20 آبان 91 18:40
تک خاله کوثر جووووووووني
21 آبان 91 1:40
آخيييييييييي.... الهيييييييييي..... واقعا هم همينطوره..... ماشالاازش معلومه..... که هم طرفدار مادرشه هم مرد خووووووونه...... اميدوارم توي اين يک هفته تجربيات خوبي مادر و پسر کسب کنيد.... جالبه بنظرم
و فرصت خوبي هم هستش واسه يادگيري کاراي مردونه.....
سايه بابايي برقرار انشاءا...


ممنون عزيز دلم شما حسابي به ما لطف دارين .دوستتون دارم
مامان ماهان
22 آبان 91 0:40
خوب مامانی چرا محمد سپهر رو یه ماموریت نمیاری خونه ما؟


عزيزم حتما
مامان روانشناس
22 آبان 91 15:17
مامان محمد سپهر جان خیلی خوشحال میشم به وب روانشناسی ما بیاید و در بحث های ما شرکت کنید
http://psychology.niniweblog.com/


سلام حتما عزيزم
مامان زهرا
24 آبان 91 13:27
سلام خانمی
خوبی دوباره این دو هفته مشغول امتحانات بودم اومدم دیدم کلی پست عقب افتاده دارم که بخونم

جای پدر خالي نباشه
امیدورام به سلامت برگردند

محمد سپهر جان بی قراری نکن و مرد خونه مادرت باش


ممنون كه با نظرات قشنگت منو شاد مي كني.عزيزم محمد سپهر احساس مي كنم دلش يه مسافرت مي خواد.............
شیدا مامان پانی
24 آبان 91 13:53
قربونش برم مرد خونه:

عزيزمي!