سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 25 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

تاج سر مامان

عزيزم دلتنگي نكن ، بابا مي ياد!

1391/8/23 15:14
1,293 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دلم صبح قشنگ باراني ات بخير.صبح با چتر حسابي زير باران حال كردي.وقتي توي ماشين بودي گفتي: مامان ديشب يه خواب خوب ديدم .در حالي كه روي گل ماهت را مي بوسيدم خواستم تا خوابت را تعريف كني.گفتي: خواب ديدم يه جايي رفته بودي ، بعد من و بابا با يه دسته گل اومديم دنبالت .بعد رفتيم اسباب بازي فروشي و يه اسباب بازي برام خريدي.

قربون اون دل پاكت برم چون ديشب خواب بابا را ديدي و مهمتر از اون اسباب بازي خريدي اينقدر خوش اخلاقي و صبح خيلي راحت چشمهاتو بازكردي.توي مسير مهد زير درخت ها يه چند تايي ازت عكس انداختم.مهمتر از اون اين كه  روي برگهاي زرد و نارنجي راه رفتيم و يه چندتايي هم براي محل كارم برگ سرخ جمع كردم.

ديروز كلي برگ سرخ و زرد و حنايي و نارنجي برات جمع كرده بودم كه ببري مهد.جالب اينجاست كه گفتي: چون هواباراني بود مربي تون برگهاراروي فرش كلاس ريخته تا شما و بچه هاي ديگه روش  راه برين و متوجه بشين كه در فصل پائيز برگها چه رنگي مي شه.

عزيزم ديروز توي سرويس خيلي بي قراري كردي و دايم مي خواستي كه بابا برگرده تا تورا هم به ماموريت ببره. بهت حق مي دم آخه از شنبه سحر بابا را نديدي ، شماره موبايل بابا را گرفتم توي دلم خدا خدا مي كردم كه آنتن بده.وخداراشكر كه آنتن داد و تو تونستي يه دل سير با بابا حرف بزني.عزيزم بابا قول داد كه زود زود بياد تو هم دلتنگي نكن بابا زود مي ياد!

محمد سپهر و روز باراني:

روزباراني

عكس مال صبح امروزه، مراقب باشين دستاتون نسوزه چون داغه داغه .

مابقي عكس ها ادامه مطلب:

قربون ژستهات، خوش اخلاق مامان:

روز باراني

البته توي مسر راه شعر:"باز باران با ترانه" را براتون خوندم و تو هم مي گفتي:دوباره دوباره.منم كه خوانندگيم گل كرده بود صدامو بازكردم و برات هي خوندم...............

باران

وتو هم شعر:

"پائيز اومد دوباره       برگها شدن ستاره

ستاره طلايي          سرخ و زرد و حنايي

اومد باد پائيزه          برگهاي دونه دونه

از آسمون جدا كرد       توي هوا رها كرد"

را برام مي خوندي و منم مي گفتم: دوباره دوباره..........................

مادر ساعت 10 دقيقه مانده به 10 صبح

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

ثمین
23 آبان 91 9:52



قربون اون همه صفا
باراز سلام
23 آبان 91 10:16
سلام
در مجالس امام حسین دنبال چه بگردیم ؟


دنبال مي يام مي گم.
مامان احسان
23 آبان 91 10:41
سلام زهره جان چه جالب این هفته توی مهد به احسان هم همین شعر رو یاد دادن .چه عکسهای نازی ببوس گلمو


سلام عزيزم شما هم روي گل گل پسر را ببوس
مامان علی خوشتیپ
23 آبان 91 12:19
الهی قربون او ژستاششششش...خیلی عکساش قشنگنننننننننننن


خدا نكنه خاله .عزيزم عكس هاي علي هم قشنگه .
مامان علی خوشتیپ
23 آبان 91 12:20
شکرخدا ما امروز اولین بارون پاییزی رو دیدیم...الان دیگه پستای بارونیتونو میتونم درک کنم
وااااااااااای خوشششش به حالتون ما که تو عمرمون برگهای رنگی ندیدیم


انشائ‌الله برگ هاي رنگي هم ببينين
مامان علی خوشتیپ
23 آبان 91 12:22
ایشاالله بابا هم زود برمیگرده(به سلامتی)
تو مردی شدی دیگه محمدسپهر جون.قوی باش


عزيزم به ما لطف داري
مامان علی خوشتیپ
23 آبان 91 12:22
پست عید غدیرمونو نخوندین؟
برای محمد سپهر جون یه تبریک کوچولو گذاشته بودم


عزيزم سرم خيلي شلوغه نخوندم چشم حتما مي خونم
سپیده
23 آبان 91 12:32
سلام خانم. خوبید ؟ گل پسرتون خوبه؟
رای ها با ای پی کامپیوترها چک می شه. شماره ای پی 77.36.158.109 این بود که چند نفر بطور مشابه با این ای پی رای دادند. اسم ها فرق داشت و لی ای پی ها مشترک بود.

موفق باشید


گلم همكارام بودن كه از وب خودشون ولي سيستم من راي دادن.
مامان نازنین زهرا
23 آبان 91 12:56
خوش به حالتون چه حالی میکنید با بارون.عکسها هم خیلی قشنگ شده .دست مامان عکاس درد نکنه.


ممنون عزيز دلم
مامان بیتا
23 آبان 91 14:14
آسمانش را گرفته تنگ در آغوش
ابر؛ با آن پوستین سردِ نمناکش.
باغ بی برگی،
روز و شب تنهاست،
با سکوت پاکِ غمناکش.
سازِ او باران، سرودش باد.
جامه اش شولای عریانی‌ست.
ورجز،اینش جامه ای باید .
بافته بس شعله ی زرتار پودش باد .
گو بروید ، هرچه در هر جا که خواهد ، یا نمی خواهد .
باغبان و رهگذران نیست .
باغ نومیدان
چشم در راه بهاری نیست
گر زچشمش پرتو گرمی نمی تابد ،
ور برویش برگ لبخندی نمی روید ؛
باغ بی برگی که می گوید که زیبا نیست ؟
داستان از میوه های سربه گردونسای اینک خفته در تابوت پست خاک می گوید .
باغ بی برگی
خنده اش خونیست اشک آمیز
جاودان بر اسب یال افشان زردش میچمد در آن .
پادشاه فصلها ، پائیز .

مهدی اخوان ثالث


معلومه ماماني خيلي اهل ادب و شعري.ممنون از شعر قشنگي كه برام فرستادي
مامان ماهان
23 آبان 91 14:39
خوش به حالتون بارون.بارون.بارون.عکسها هم خیلی قشنگ شده


ممنون عزيز دلم
مامان پریسا
23 آبان 91 14:47
دل تنگ نباش مرد کوچک


خب دلم تنگ شده.
مامان امیر مهدی
23 آبان 91 17:16
عزیزم تو دیگه مرد شدی
بابا زود برمیگرده


ممنون عزيز دلم
زهره مامان آریان
23 آبان 91 18:29
چه منظره قشنگی.چه ژست های باحالی
اخه پسرخوب. حق هم داره خوب دلش برا باباش تنگیده دیگه.



عزيزم پس ما چي ؟ما حق نداريم؟!
تــــــــک خـــاله کــوثر جــونـــی
24 آبان 91 1:04
واااااااااااااای... عجب هوای خوکشلی ... هوا، هوای دو نفره ست هاااااااااااااااا

ای بابا... صبور باش پسر جان بابایییییی میاد ایشالا

البته خب دیگه... دلتنگ شدن هم حس جالبی هستش... تجربه کردنش هم لازم...


سلام عزيزم هواي بارني هواي قشنگيه منم كه عاشق اينجور هواها...............
بازم ممنون كه به ما سر مي زنين راستي آبجي كجاست؟
مامان زهرا
24 آبان 91 13:29
وای چقدر این هوا و این مناظر را دوست دارم
ترانه باز باران ترانه مورد علاقه منم هست و عاشق صدای برگ های خشک زیر پام هستم

پاییز قشنگی داشته باشید


شما هم همين طور خانوم گلي
مادر کوثر
24 آبان 91 17:06
تیپ زمستونیت منو مردههههههههههههه


عزيزمي
مادر کوثر
24 آبان 91 17:07
آبجی مشغول مهمانداری و عروسی و تفریح بودن
البته نتشان هم قطع بوده

تشریف بیارید
بروزیم


فقط آبجي مشغول بوده هان؟!
مامان محمد صدرا
24 آبان 91 19:36
عکس چتر محشر شده.. چتر ها را باید بست زیر باید باید رفت


عزيزم قشنگي مي بيني!
شایسته
26 آبان 91 16:30
سلام مامان عزیز
من خیلی خیلی به کمکتون نیاز دارم...
من برای پایان نامه ام یه پرسشنامه درباره خواب بچه ها دارم که مامانایی که کوچولوی 4تا6 ساله دارن باید تکمیلش کنن. فکر کردم توی محیط مجازی حتما کسایی هستن که بهم کمک کنن
قول میدم که کمتر از 5 دقیقه زمان می گیره و خیلی هم ساده است.
از محبتتون ممنونم و دعاتون می کنم.

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dEdlZVJTRXh5bjloajJSMm9aSTBNUmc6MQ


عزيزم گلم حتما جواب مي دم .
ستاره زندگی
26 آبان 91 21:30
قربون اون دل کوچیکت عزیزم


خدا نكنه گلم
مادر کوثر
27 آبان 91 13:30
منظور از آبجی خودم بودم در اینجا
از خواهرم پرسیده بودی آبجی کجاست و من به جای خواهرم جواب دادم

نتمون قطع بود.مخابرات ترکیده بود


بعله همه پست را خواندم اميدوارم خوش گذشته باشه
مامان نیایش
28 آبان 91 9:48
چه عکس خوشگلی ما شاا لله
ایشالا سایه مامان و بابا روی سرت باشه همیشه


ممنون عزيز دلم به ما لطف داري.
ستاره زمینی
28 آبان 91 21:47
ستاره زمینی
28 آبان 91 21:47
جز لینک دوستان نیستیم نظرمونم که تایید نمیشه .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


عزيزم لينك شدي
عموی محیط بان
1 آذر 91 15:35
سلام وبسایت اصلی حافظان محیط زیست خراسان شمالی n-khorasan.ir