سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 18 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

تاج سر مامان

مسابقه كودكان و محرم 91:

1391/9/6 14:07
1,836 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دلم  امسال كمتر ازت عكس انداختم چون دوست داشتم بيشتر به مفهوم عاشورا بپردازم تا به تصوير آن !

براي همين اين عكس را برات مي ذارم.مراسم عزاداري روز عاشورا  در شاهزاده احمد خوانسار!

سيد محمد سپهر در هيات حسيني !

مسابقه

سيد محمد سپهر بعد از مراسم عزاداري سالار شهيدان !

محرم

اينم لينك مسابقه كه مربوط به دنياي نفيس است.

http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1412.php

كد سيد محمد سپهر جان 51 است.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان احسان
6 آذر 91 11:41
سلام گلم قربون اون دلت خاله


عزيزمي............
مادر کوثر
6 آذر 91 12:35
سلام دوستم .کوثر تو مسابقه نی نی و محرم ژورنال نفیس شرکت کرده...کدش 52 هست اگه دوست داشتی از روز سه شنبه تا 5 شنبه وقت داری به دخترم و یکی دیگه از نی نی های ناز اونجا رای بدی. اینم لینکش: http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1412.php ممنونممممممممممم
مادر کوثر
6 آذر 91 12:36
آفرین به این پسر نازمون و عزاداری کردنش


ممنون عزيز دلم
ثمین
6 آذر 91 14:12
سلام گلم
کد عکس دلبندتون در مسابقه محرم و کودکان دنیای نفیس 51 هستش!


ممنون عزيز دلم ابتكار قشنگي را مثل هميشه ارائه دادي
مامان محمد
6 آذر 91 14:14
سلام خاله عزاداریت قبول،ماشالله چقدر شیرینه وقتی که میبینی پسر کوچولوت همراهت تو عزاداری آقا امام حسین شرکت میکنه...خییییییییییلی عالیه خاله...زهرهجون داشتن همچین پسری مایه افتخاره هاااااااا.....انشالله آقا امام حسین حفظش کنه و نگهدارش باشه.......دوستتون دارم شدید به مدت مدید.


ممنون ماماني عزيز لذت مي برم كه اينقدر تشويقم مي كني
مادر کوثر
6 آذر 91 14:28
سلام
من به سید محمد سپهر رای دادم


ممنون عزيز دلم
مادر کوثر
6 آذر 91 14:46
ممنون که دزدکی اومدی
و با این وقت کم تو مسابقه شرکت کردی و به ما هم رای دادی
محشری مامانی

نه عزيزم عكس را كه صبح زود گذاشتم بعد درگير شدم الان پاورچين پاورچين اومدم.اين ديگه چه اصطلاحي يه منظورم "دزدكيه"بد آموزي داره

تک خاله کوثر جووووووووني
6 آذر 91 14:55
اوووووووو..... آفرين.....! عجب پسري! عجب ماماني!

عزاداري هاتون قبول


ممنون عزيز دلم شما به ما لطف دارين
مادر کوثر
6 آذر 91 15:05
خب میخواستم ریا نشه
به دخترم رای ندادم

نمیخواستم بعدا که دخملم برنده شد بگن خودش به دخترش رای داده بوده

شوخی کردم
نمیدونستم میشه به کوثر، خودمم رای بدم

مهم برد یا باخت نیس
مهم اینه که بقیه عکسای نی نیا رو میبینیم و ایده میگیرم و لذت میبریم
و خداروشکر میکنیم که عزاداری برای امام حسین همچنان گرم و پرشوره. بدون دعوتنامه


عزيزم منم نمي دونستم مي شه راي داد يا نه ولي راي دادم
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
6 آذر 91 15:27
سلام
خوبید
زیارت و دعاهاتون قبول باشه
امیدوارم زیر سایه علمدار کربلا بزرگ بشه و همونجور رشید و دلاور باشه


سلام ممنون از دعاي خيرت
باراز سلام
6 آذر 91 17:59
سلام مهربون
خوبی? عزاداریها قبول
رای دادم برا عزیزم
ببخشید نبودم تازه رسیدم



ممنون عموي مهربون عزاداري هاي شما هم قبول باشه
باراز سلام
6 آذر 91 19:07
سلام
عزاداریها تون قبول

,, کربلا چه کسی پیروز است ؟
نظر بدید


حتما مي يام
مهسا
6 آذر 91 21:56
سلام
قربونت برم من گل سری انشا ا.... امام حسین نگه دارت باشه
من به محمدسپهرم رای دادم


ممنون عزيز دلم عزاداري هاي شما هم قبول باشه
مامان نیایش
6 آذر 91 23:12
عزاداری هات قبول گل پسری چشم بهتون رای میدم حتما
امام حسین نگه دارت


عزاداري هاي شما هم قبول باشه
مامان نيما
7 آذر 91 7:54
عزاداريهاتون قبول بخصوص براي تو گل پسر خيلي قبول باشه عزيزم نرسيدم به راي دادن ببخشيد دير اومدم


عزيزم عزاداري هاي شما هم قبول باشه
مامان یکتا
7 آذر 91 8:47
عزیزم با اون دل پاکت التماس دعا راستی بهت رای دادم خوشکلم


ممنون عزيز دلم
باران
7 آذر 91 13:12
به پسر گل شما رای دادم


ممنون عزيز دلم
عموی محیط بان
7 آذر 91 13:19
سلام تصویر زیبایی بود رای دادم.


ممنون عموي مهربون
عموی محیط بان
7 آذر 91 13:35
سلام باشه حتما


ممنون
عموی محیط بان
7 آذر 91 15:25
سلام به مامانی و بابایی محمد سپهر سید گل ما
اگه میشه عکس ها رو واسه ما به ایمیل حافظان محیط زیست ارسال کنید تا رسمیت پیدا کنه.چون باید عکس هارو بچه های وبسایتمون تائید کنن تا بزارم رو وب اگه مشکل تو ارسال ایمیل دارین میتونید از ایمیل دوستانتون استفاده کنید .در هرصورت منتظریم که واسمون عکسها رو بفرستید با یه مطلب یا یه نقاشی از سید عزیز
ما نسبت به اولاد حضرت زهرا س ارادت ویژه داریم هرچه بدی در حق سادات کردند باید جبران بشه.
ادرس ایمیل ما
n_khorasan@yahoo.com
دقت کنید میون nو خراسان تو ادرس ایمیلمون خط تیره نیستش آندر لاینه


حتما اقدام مي كنم
zizigo0ol0
7 آذر 91 15:50
salam aziz delam man nadonestam to on link az koja bayad be sepehr jon ray bedam?


عزيزم بايد نظر خود را در قسمت نظرات آلبوم 4 كودكان بگذاري.قبل از اون نشاني را كه گذاشتم را سرچ كن بعد ممنون بازم
زهرا (✿◠‿◠)
7 آذر 91 16:16
عزاداریتون قبول!
قربون سید کوچولومون!


ممنون عزاداري هاي شما هم قبول باشه
زهره مامان آریان
7 آذر 91 22:38
من به گل پسری رای دام.


ممنون عزيز دلم
آستون
7 آذر 91 23:35
سلام
به محمد سپهر عزیز رای دادم.چه قشنگ هم عزاداری میکنه .
عزاداریاتون قبول باشه.


ممنون عزيز دلم
یاس
8 آذر 91 1:35
عزیزم انجام وظیفه کردم.به گل پسر ناز رای دادم


ممنون عزيز دلم
♥ الهه مامان روشا جون♥
9 آذر 91 4:15
مامان زهره جون سلام.من به گل پسرت رای دادم.
راستی الان واسه خودتون نظر نمیذارم چون نرسیدم پست رو بخونم فقط فهمیدم اسکوتر آقا سید گم شده خیلی ناراحت شدم.بعدا سر فزصت همه رو میخونم نظر میذارم.
بی زحمت یه نگاه به ساعت نظرم کن خودت بهم میگی همین چند تا جمله رو هم نمینوشتی ایراد نداشت.


ژ>
همين كه اين موقع سحر به يادم بودي ممنون روشا جون را ببوس


مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
17 آذر 91 18:41
سلام از من به دل نگیری نتونستم به گل پسملون رای بدم چون یه مدت نبودم


عزيزم اين حرفها چيه دوستي براي من مهمتره