سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 23 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

تاج سر مامان

از برف بازی سید در تاسوعای حسینی تا دزدیده شدن اسکوتر

1391/9/8 9:38
1,716 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم همه مشغول آماده کردن وسیله پذیرایی از عزادارن حسینی بودند ما هم تازه رسیده بودیم ، وقتی چشمت به برف افتاد از خوشحالی داشتی بال در می آوردی آنقدر بازی کردی که همه  لباسهایت را با خاک و گل یکی کرده بودی. هر چی گفتم الان دسته زنجیر زنی می رسه فایده ای نداشت ، تا اینکه عزاداران به سمت تکیه آمدند و تو هم مشغول زدن سنج شدی .

البته به تکیه تیدجان  هم رفتیم که تعزیه را ببینی.برات جالب بود که ماجرای کربلا را باز هم بشنوی و ببینی.چقدر برای علی اکبر حسین ناراحت شدی که شهید شد .در حین تعزیه  هم بی وقفه سوال می پرسیدی که چرا دشمن این کارا را می کنه؟چرا علی اکبر شهید می شه؟چرا دشمن آب را به روی یاران امام حسین می بنده و چرا علی اصغر شهید می شه؟

وقتی به تهران برگشتیم ، داشتم وسایل را دم درب خونه مامانی می گذاشتم تا بابا اونارو عقب ماشین بذاره که زودبه خونه خودمون بیاییم تا خودمون را برای یه روز کاری آماده کنیم .بعله  اسکوتر را دم درب گذاشتم تا برم ساک را بیارم در عرض چند دقیقه متوجه نشدم کدام بی انصاف و بی وجدانی اسکوتر را با خودش برده بود.البته نمی دونم چرا اول به سمت اسکوتر رفتم اینکه دراین مدتی که بابا ماموریت بود گوشه حیاط مامانی جا خوش کرده بود و آزارش متوجه کسی نشده بود.نمی دونم شاید تقدیر این بودکه با دست خودم به آقا دزده کمکی کرده باشم ......وقتی متوجه این موضوع شدی خیلی گریه کردی تا همین الان که همین مطالب را می نویسم بهونه اسکوتر را می گیری شاید باورت نشه خودم هم باورم نشده اسکوتر را دزد برده همش احساس می کنم برش می گردونن اما در این دوره بی خبری خیلی بعیده کسی انصاف داشته باشه  که مال دیگری را برگردونه.اسکوتر خاطرش برای خودم هم عزیزه چون از سفر کربلا برات سوغاتی آورده بودم.الان که فکر می کنم با چه ذوق و شوقی خریدمش و در چمدان جاش دادم و چه جوری اون  چمدان سنگین را با خودم حمل کردم و ار مرز عراق عبورش دادم دلم بیشتر می سوزه.البته فدای سرت عزیز دلم برات بهترش را می خرم به شرطی که قول بدی دیگه بی قراری نکنی!

اولين برف!

برف بازي

مادر     ساعت :9:55  صبح

در دسته مشغول زدن سنج بودي!

دسته

اگه گفتي سيد داره چي تماشا مي كنه؟!

تعزيه

بعله اينجا  تكيه روستاي تيدجان و شما مشغول ديدن تعزيه هستي

تعزيه

ويك نما از سفيدي برف!

برف

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان زهرا دختر دوست داشتنی
8 آذر 91 10:27
سلام خانمی
خوبید ؟ عزاداری هاتون قبول
اولین برف مبارکتون باشه
از نوشته ها فهمیدم زیارت کربلا هم قسمتتون شده ...خوش به حالتون ... امیدوارم باز هم از این سفرهای خوب برید
درمورد اسکوتر هم فدای سر آقا سید کوچولو
مطمئنم بهترش را براش می خرید

عکس ها هم مثل همیشه ساده و زیبا بودند


عزيزم اين هم از شانس بد ما بود هنوز بهونه اش را مي گيره..........
عموی محیط بان
8 آذر 91 11:00
سلام دیگه باید مواظب بود شاید لازمش داشتن خدا کنه سید عزیز خودش یه روزی بره کربلا و عین همونو بخره یا علی مدد موفق باشید


اون موقع كه بايد براي بچه اش بخره ...
مامان علی خوشتیپ
8 آذر 91 11:56
قبول باشه گل پسر حسینی


ممنون عزيز دلم
مامان علی خوشتیپ
8 آذر 91 11:58
الهی خیر نبینه...
در تکمیل حرف عمو محیط بان بگم دیگه الان ثابت شده این دزدیا کار معتاداس..آدم زورش میاد بره دست اونا...اگهواقعا میرسید به دست یه نیازمند دلمون نمیسوخت...
اشکال نداره سید کوچولو...قضا بلا بوده


هنوز بهونه مي گيره....مي گه فقط اونو مي خوام....
مامان احسان
8 آذر 91 14:56
سلام زهره جان فدای سرش


عزيزم باوركن هنوز به فكرشه
ستاره زندگی
8 آذر 91 15:26
علی جون ایشالله مامانی بره دوباره کربلا وبرات میخره
عزاداری تون قبول باشه


ممنون عزيز دلم
مهسا
8 آذر 91 20:04
آخی عزیزم اشکال نداره مامانی برات بهترش رو می خره
مامانی گل پسری رو از طرف من ببوسید بهش بگید خاله جون اشکال نداره غصه نخوری عزیز دلم


عزيزم هنوز به فكرشه
زهره مامان آریان
8 آذر 91 22:56
عزارداری هاتون قبول.
اخه چقدر بی انصافن به اسباب بازی بچه رحم نمی کنن.نمیگن بچه دلش می شکنه


خودم هم خيل يناراحت شدم
مامان محمد صدرا
9 آذر 91 9:11
عزاداریتون قبول تو حرم به یادتون بودم و دعا کردم جاتون خیلی خالی خودم یه اسکوتر واسه نازنینم میخرم..


عزيز دلم زيارتتون قبول.دست گلت درد نكنه
مامان نیایش
9 آذر 91 10:49
سلام عزیزم زیارت ها قبول عزاداری ها قبول التماس دعا آقا محمد سپهر کوچولو


عزاداري هاي شما هم قبول حق
مامان نیایش
9 آذر 91 10:50
چه برفی به به


عزيزم...........
مامان نیایش
9 آذر 91 10:50
راستی بهت رای دادم گل پسر


ممنون عزيزم
مامان بیتا
9 آذر 91 14:23
سلام عزیزم
عزاداری هاتون قبول حق
محمدسپهرگل رو ببوس


ممنون عزيز دلم
مامان پریسا
9 آذر 91 16:29
غصه نخور عزیزم. فدای سرت گلم.


عزيزم
مامان محمد
10 آذر 91 10:57
سلام خاله...فدای سرت عزیزم...انشالله یکی خوشگلشو خودت از کربلا میخری گل پسری...موقع برف بازی جای ما رو هم خالی گذاشتی خاله؟الهی که همیشه شاد و سر زنده باشی عزیز دلم...


عزيزم................
تــــــــک خـــاله کــوثر جــونـــی
11 آذر 91 21:49
به به بـــــــــــــــــــــرف بااااااااازی ... خوش بحالت ...

عزاداری هات هم قبول آقا سید ...


ممنون عزيز دلم دلم براي برف بازي حسابي تنگ شده
مامان امیر مهدی
15 آذر 91 0:45
عذاداریهاتون قبول باشه


ممنون عزيز دلم عزاداري هاي شما هم قبول باشه
مامان امیر مهدی
15 آذر 91 0:46
عزیزم اسکوتر فدای سرت مامانی یکی بهترشو برات میخره


عزيزم براش دوچرخه خريدم
مامان امیر مهدی
15 آذر 91 0:47
خصوصی


حتما
زینب عشق مامان و بابا
16 آذر 91 11:02
________@@@@@@___________@@@@@
_______@@@________@@_____@@_______@
________@@___________@@__@@_______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___________________@@@@@@@
__@@@@@@@@@_________________@@@@@@@
__@@______________________________________@@
_@@_________________@@@@@________________@@
_@@________________@@@@@@_______________@@
_@@@______________@@@@@@______________@@@
__@@@@_____________@@@@____________@@@@
____@@@@@@______________________@@@@@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@_____________@@
________@@@________@@@____________@@
________@@@______@@@__@__________@@
_________@@@_____@@@___@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________________@
____________________@______________
_____________________@
______________________@ ـــــــــــــــــــــــــ
____________@@@@___@@__@__@
_____________@____@@_@__@__@
______________@@@____@_@@@
_______________________@
سلام خوبید؟ گلتون خوبه ؟

ممنون عزيز دلم.ممنون از گل قشنگتون
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
17 آذر 91 18:39
پس نظرات من کووووووووووووووووووووووووووووووو


عزيزم من كه همه را ثبت مي كنم
مامان نيما
18 آذر 91 13:23
عزيزم قبول باشه عزاداريت بازم دير اومدم


ممنون عزيز دلم
هم نفس
14 بهمن 92 11:48
سلام خوشحال میشم یه سری هم به هم نفس بزنید.. منتظرتونم .. یا حق