سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 18 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

تاج سر مامان

سید مامان در ایسنا

1391/9/8 9:56
1,153 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم دیروز که داشتم خبرهای حوزه رسانه را جستجو می کردم متوجه شدم که بازم عکس خوشگلت در خبرگزاری ایسنا کار شده.

منظورم همين عكسه:

سلام كوچولو

ماجرا از این قرار بوده مثل اینکه خانم اناری خبرنگار خبرگزاری ایسنا با خانم وکیلی مصاحبه ای را انجام داده بود که برای عکس خبری نیز از عکسی استفاده می کنه که شما در بغل ایشون جا گرفتین و از ته دل می خندین.عزیز مامان همبیشه شاد باشی و خوشحال!

اين هم لينك خبر در خبرگزاري ايسنا برات مي ذارم به يادگاري:

عذرا وکیلی، پیشکسوت رادیو:

تبصره: خیلی دلم  برای نشست های خبری تنگ شده چند سال پیش که منم در نقش خبرنگاری ظاهر می شدم  با ذوق وشوق خاصی توی نشست ها حضور پیدا می کردم  دیروز هفتم آذرماه روزنیروی  دریایی ارتش بود ، دوشنبه ای هم نشست خبری ! چقدر دلم می خواست که توی نشست حضور داشتم و به امیر دریادار سیاری خسته نباشید می گفتم.چقدر دلم برای دیدن روی  مردان مرد تنگ شده.....یادش بخیر اون روزا که خبرنگار سرویس دفاع مقدس بودم.....چقدر زود گذشت....... اما عزیز دل مامان دوست دارم تو ادامه دهنده این راهها باشی......

تصويري از مردان مرد!

خبر

ساعت:10:04صبح

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (40)

مامان زهرا دختر دوست داشتنی
8 آذر 91 10:30
من این عکس را خیلی دوست دارم
هر دو نفر با سادگی کامل و از ته قلب می خندند

واقعا شغل خبرنگاری حرفه ای است که هم پر از حس اشت و هم فرد باید از منطق و وجدان هم در کنارش استفاده کند
امیدوارم همه خبرنگاران درکارشان اخلاص و صداقت داشته باشند


آره من هم اين عكس را خيلي دوست دارم.از ته دل مي خندند.خبرنگاري حرفه سختي است عزيزم دوستت دارم
عموی محیط بان
8 آذر 91 10:53
سلام ارتش سخته ولی خوب محمد سپهر اگه خواست بره ارتش میره دانشگاه افسری وبا بنیه ی علمی بالا به میهنش خدمت میکنه .
البته بعضی رزمایش های این عزیزان در خراسان موجب فراری دادن اهو های ما به اون سمت مرزها شده بوداین رزمایش ها تو شمال خراسان چندین سال پیش هم مشکلات محیط زیستی رو به بار اورد ولی در کل سودش بیشتر از زیانشه
موفق باشی امیر سید محمد سپهر


ممنون قبول دارم ارتشي بودن سخته ولي چقدر دلم مي خواد سيد كوچولو فرمانده بشه يه چريكي به تمام معنا هرچند پدرش مخالفه!
بعله رزمايش خرابي هم داشته اونم به محيط زيست ولي چي مي شه كرد بايد دشمن را با خواري و ذلت بيرون كرد.
zizigo0ol0
8 آذر 91 11:07
ray dadam azizam


ممنون عزيز دلم
مامان علی خوشتیپ
8 آذر 91 11:53

باز هم برگ زرینی در خاطرات بزرگ مرد فردا


عزيزم
محمد
8 آذر 91 13:01
عزاداری هاتون قبول حق


ممنون
مامان روانشناس
8 آذر 91 14:41
مامان سپهر عزیز در بحث داغ امروز ما شرکت کنید .
اگه در حال رابطه جنسی کودک شما شاهد این صحنه باشه شما چکار باید بکنید ؟؟؟؟



حتما شركت مي كنم
مهسا
8 آذر 91 20:07
سلام
قربونت برم من عزیزم ماشا ا.... به سید کوچولو چه عکس زیبایی گل پسری در کنار خانم وکیلی خندان وشاد انشا ا.... همیشه خندان و شاد باشید


ممنون عزيز دلم
باراز سلام
8 آذر 91 20:45
سلام اره قشنگ بود
خداوند دعای شما را مستجاب کنه درباره سید عزیزم






خدا دعاي شما را هم مستجاب كنه
مامان پریسا
9 آذر 91 16:26
چه خنده ی شیرینی


عاشق اين خنده هاشم
مامان محمد
10 آذر 91 10:58
ثمین
10 آذر 91 12:02
سلام گلم
حتما متوجه شدین که با توجه به مشاهده تعدادی تقلب قرار بر چک کردن آی پی شده
ولی از آنجاییکه برخی همکاران و آشنایان اجازه به رای دادن از طرف اونها داده بودند و الان این تصمیم گرفته شده
تا آخر امشب فرصت دارید تا به آنها خبر دهید خودشان با مشخصات خودشان رای بدهند
رای وبلاگ جدید حساب نخواهد شد
فقط همون هایی که قبلا به نامشان رای داده شده مجازند مجددا رای بدهند


مامان نازنین زهرا
10 آذر 91 14:21
من به روز مسابقه نرسیدم ان شا الله که برنده بشه


ممنون عزيز دلم
مامان روانشناس
10 آذر 91 15:44
مامان سپهر عزیز در بحث های روانشناسی ما در مورد بازی های جنسی کودکان - دکتر بازی شرکت کنید . و خوشحال میشیم از نظرات خوبتون بهرمند بشیم
http://psychology.niniweblog.com


حتما عزيزم شركت مي كنم
مادر کوثر
11 آذر 91 13:29


باز هم افتخاری دیگر از مامانی و سید کوچولو
ما هم به شما میبالیم


ممنون عزيز دلم
ارین و مامانش
11 آذر 91 14:17
خسته نباشی گل پسر


ممنون عزيز دلم
کلکسیونی از ایده های نو
11 آذر 91 15:19
هزار تا بوس برای تو سید کوچولو ومامانی


ممنون عزيز دلم
تــــــــک خـــاله کــوثر جــونـــی
11 آذر 91 21:52
WoOOOoOoOooOoW !

آقا ما دیگه کم آوووووووووووووووردیم ... نمیدونیم چی بگییییییییییییم؟!

بس که ماشالا شما فعالید زهــــــره جون ...

خـــــــــیلی عکس باحالیه توش پر از انرژی مثبتــــــــــه ...


عزيز دلم شما مثل هميشه به ما لطف دارين
محيا كوچولو
12 آذر 91 1:15
مامانی درسا
12 آذر 91 2:08
خصوصی


چشم مي يام
مامان علی خوشتیپ
12 آذر 91 9:19
ممنونم عزیزم ولی مناصلا خوشحال نیستم.راضی هم نمیشن عکسو عوض کنن


عزيزم..........
مامان محمد
12 آذر 91 14:26
سلام زهره جون...خوبي عزيزم؟
محمد تو مسابقه ني ني فشن شركت كرده...خوشحال ميشه بهش راي بدين...كدشم ٠٠٢٥ هست...اينم سايتش:
www.ninimod.niniweblog.com


اومدم راي دادم
مادر کوثر
12 آذر 91 14:27
سلام سلام
نظرات خوشگلتونو در وبلاگمون نمیبینیم


سرم شلوغه مي يام پيشت
امیر مهدی و عمی
12 آذر 91 14:32
سلام
ماشااله چه پسر نازی خدا حفظش کنه
خیلی پسر آقایی دارید
خوشحال میشم به وبلاگ ما هم سر بزنید


ممنون عزيزم قشنگ مي بيني حتما مي يام
مامان محمد
13 آذر 91 20:46
سلام عزيزم...ممنونم كه به محمد راي دادي...دل كوچيكشو شاد كردي...بووووووووووس.


عزيزم وظيفه بود
مونا مامان امیرسام
14 آذر 91 1:45
__ (¯`·.·'¯) _______
___ `·.,(¯`·.·'¯) _____
_______ `·.,(¯`·.·'¯) __
___________`·.,.·´ ___

سلاام دوستم.امیرسام پسر من تو مسابقه نی نی فشن شرکت کرده.ممنون میشم به این لینک بری و بهش رای بدید.کد 24.
http://ninimod.niniweblog.com/post20.php
رای گیری تا 5 شنبه ادامه داره.
بووس برای نی نی نازتون

عزيزم اگه فرصت هست بازم بگو
مامان یکتا
14 آذر 91 8:03
سلام دیدیم دوباره عکس عزیز خاله هست الهی خاله قربون اون خنده بی ریایش برم


سلام عزيزم هميشه خوب و خوش باشين
مامان آرمان
14 آذر 91 18:10
سلام
دیگه محمدسپهر جان معروف شده ها.معروف شدی ما را فراموش نکنی ها.
ایشاءا.....همیشه لبهات خندون و سر بلند باشی.


ممنون عزيز دلم
مادر کوثر
15 آذر 91 8:05

سلام سلام
خوبین؟
دلمون براتون تنگ شده


عزيزم مي يام پيشتون
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
15 آذر 91 15:10
سلم به پسمل گلمون و مامان مهربونش مامانی ببخشد یه مدت نبودم و بوس برای پسر همیشه خندون


عزيز دلم هميشه خوب و خوش باشي
ستاره زندگی
16 آذر 91 0:05
بازم برای مامان فعال وزرنگ


ممنون عزيز دلم
ستاره زندگی
16 آذر 91 0:07
اگه دوست دارید جوب تست رو بدونید تشریف بیارید


حتما مي يام
بابای سید محمد
17 آذر 91 17:02
سلام عزیز دلم

مثل همیشه پر انرژی و لبخند به لب

عزاداری هات قبول سید کوچولوی خوشگل


ممنون سيد بزرگوار هميشه هم خودتون هم خانواده خوب و خوش باشن
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
17 آذر 91 18:38
سلام گلم


سلام عزيز دلم
کربلایی علیرضا خوش
18 آذر 91 0:38
سلام بر داداش کوچولوی من
سید و ناناز من
داداش سپهر بابای من هم برا تبلیغ به مناطق عملیاتی بلوچستان میره ؛ البته 5 استان دیگه بره کل ایران رو رفته
داداشی بابا طاهر من هم برا بچه ها کتاب مینویسه
کودکان کربلا و...
اون هر وقت میره تبلیغ دلم براش تنگ میشه اما میاد برام سوغاتی میاره
دوست دارم
قدر بابا و مامان رو بدون
سلام برسون
شب خوش با علیرضا خوش

ممنون عزيز دلم انشائ الله شما هم خوب و خوش باشي .كاش نشوني از خودتون مي ذاشتين
مامان نيما
18 آذر 91 13:26
قربون خنده هاش برم عزيز دلم


عزيزم شما به ما لطف دارين
یاس
19 آذر 91 2:17
با تمام وجود خوشحاله و از صمیم قلب دارم میخنده.سید کوچولوی ناز من دیگه معروف شدی حسابی


ممنون از نظر لطف و ديدگاه قشنگت
مامان امیر مهدی
19 آذر 91 15:39
عزیزم دوچرخه جدید مبارک
ایشالا بعدش ماشین بخری گلم


گلم ؟
پویا تم
20 آذر 91 12:36
سلام برا طراحی تم تولد کوچولوتون به وبم سر بزنید ممنون


حتما
فرزند فلکه ساعت
16 اسفند 92 16:17
یادم اومد یه بار تصویر دریادار سیاری رو در وبلاگ شما دیدم گشتم تا پیداش کردم هفته پیش مهمانشان بودیم بندر عباس خداییش خیلی آقاست من دیدمشون یاد این تصویر شما افتادم
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
من ايشان را خيلي دوست دارم..آدم بزرگي هستند...ممنون كه ياد مارا زنده كرديد خودمونيم شما چه كاره اين ؟