سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 20 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

تاج سر مامان

مباركت باشه !

1391/9/21 9:05
888 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزم،  دلم،  نازم  

همه بود و نبودم تعطيلات  بهترين بهونه بود كه به قولي كه من و بابا  بهت داديم عمل كنيم.

گلي مباركت باشه دوچرخه!

دوچرخه

البته هنوز هم به فكر اسكوترت هستي و مي گي مامان يعني اگه بري كربلا دوباره برام مي خري ومن با خنده مي بوسمت.

مادر ساعت 9:15صبح

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان نیایش
21 آذر 91 9:37
به به چه دوچرخه ی خوشگلی مبارکت باشه پسر ناز


ممنون عزيز دلم
مامان علی خوشتیپ
21 آذر 91 9:39
واااااااای چه خوشگلهههههههه...مبارکت باشه عزیزممممم


ممنون عزيز دلم
عمه ی لارا
21 آذر 91 9:56
مبارکت باشه عزیزم دست مامان و بابا هم درد نکنه


ممنون عمه مهربون
مادر کوثر
21 آذر 91 10:40



ممنون عزيزم
ستاره زمینی
21 آذر 91 13:13
وای چه خوش جله مبارک باشه عزیزم......



ممنون عزيز دلم
مامان ساجده
21 آذر 91 13:27
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم


گلم بهش راي دادم
♥ الهه مامان روشا جون♥
21 آذر 91 14:19
سلام آقا سید .مبارک دوچرخه ات.انشاا... به سلامتی ازش استفاده کنی.
عزیزم امیدوارم دوباره قسمتتون بشه برید کربلا و دوباره سوغاتی واسه گل پسری اسکوتر بیارین.به محمد سپهر جونم بگو با قلب مهربونش حتی به خاطر اسکوترم شده واست دعا کنه.من که از خدامه برم و واسش بیارم.:

عزيزم ممنون از دعاي خيرت ممنون كه بف فكر گل پسر ما هستي ! گلم انشاء الله قسمتت بشه بره كربلا
مامان امیر مهدی
21 آذر 91 15:16
ای جان خیلی خوشمله مبارکت باشه آقا سید مامامنی خودتون برام کامنت گذاشتین فکر کنم اون هفته بود گفتین براش دوچرخه خریدم
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
21 آذر 91 16:32
سلام
آقا سید کوچولو دوچرخه نو مبارک
چقدر هم خوشگله
امیدوارم با هاش جاهای خوب خوب بری
اما مواظب خودت هم باش



سلام ممنون از لطفتون
مامان پریسا
21 آذر 91 16:33
مبارکه عزیزم.


ممنون عزيز دلم
تــــــــــــــــــک خــــــــاله کوثر جونی
21 آذر 91 20:44
بـــــــــــــــــــــه بــــــــــــــــــــــــه ... مفالـــــــــــــــــــــــک مفــالـــــــــــــــــــــــــــک


ممنون عزيز دل خاله
باراز سلام
21 آذر 91 23:24
سلام
ماشاءالله چه دوچرخه ی قشنگی مبارکت باشه
سید محمد سپهر عزیز
چه عجب که به ما سری زدین


سلام ممنون از لطفتون ديگه از بدي روزگاره......
مامات محمد
22 آذر 91 0:15
سلام عزیز خاله...به به چه دوچرخه ای...مبارکت باشه خاله...انشالله سوار یه ماشین واقعی بشی...
بوووووووووووووس واسه مامان زهره و م.س


سلام عزيز دل خاله ممنون از دعاي خيرت
محمد
22 آذر 91 7:47
مبارکت باشه دوچرخه . ان شاءالله به زودی ماشین برات بخرن


سلام ممنون ماشين مي خوام چكار قول داده يه اسب چوبي بخره....
مامان شايان
22 آذر 91 9:50
به به مبارك باشه دوچرخه گل پسري
چقدر خوبه كه به قولتون عمل كرديد


ممنون عزيزم آخه اسكوترش را دزديده بودند
محمد
22 آذر 91 12:52
سلام بر آبجی زهره .
خواهش می کنم
میدونم شوخی میکنید تو این شرایط کی به فکر گل رزه.
قدیما بود که مردا اینکار می کردن .


كي گفته قديما همين الانش هم هست.........
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
22 آذر 91 13:28
دوست خوبم
با یک شاخه گل
توی این روز زیبا 12/12/12
بهترین ها را برای شما و خانواده محترم آرزومندم.



عزيز دلم اين روزهاي قشنگ هم بر شما مبارك.پيشاپيش سال نو مبارك، به قولي كريسمس مبارك
ارین و مامانش
22 آذر 91 14:45
مبارک باشه گل پسرچرخش برات بچرخه


ممنون عزيز دلم
مامان امیر مهدی
22 آذر 91 15:01
سلام گلم
عزیزم شما پیر نشدی فکر کنم سرت شلوغه
چند وقت پیش که سپهر جون اسکوترشو گم کرد من بهش گفتم اصلا ناراحت نشو مامانی بجاش ماشین برات میخره.که شما بهم گفتین دوچرخه خریدمحالا یادتون اومد


عزيزم الان يادم اومد..............
ممنون كه صبوري كردي .............
باراز سلام
22 آذر 91 22:51
سلام اقا سید محمدسپهر
مبارکت باشه
از نظر قشنگتون هم ممنونم
نه انشاءالله ادامه هم با نظرات شما قشنگ خواهد شد


ممنون عمو..........
ستاره زندگی
22 آذر 91 23:09
مبارک باشه سید کوچولوی ما
فکرش نکن ،صدقه سرت


عزيزم..........
محيا كوچولو
24 آذر 91 2:07
مبارك باشه محمد سپهر ايشالله هميشه چرخش برات بچرخه


ممنون عزيز دلم
خاله مرمر
25 آذر 91 1:01
به به مبارک باشه. دست آقا دزده درد نکنه که اسکوترتو برد و شما حالا صاحب دوچرخه شدی.
انشاالله اون آقا دزده هم تو سلامتی از اسکوترت استفاده کنه.
گل پسر ما هم از دوچرخش خیر ببینه


ممنون عزيزم دلم ولي من كه از كار آقا دزده راضي نبودم و حرامش چون خيلي بچه ام بهونه گرفت..........
زهره مامان آریان
25 آذر 91 9:00
مبارک باشه خاله
مادر کوثر
25 آذر 91 9:59
سید
25 آذر 91 14:20
سلام سید کوچولو
دوچرخه نو مبارک باشه
دست شون درد نکنه دوچرخه با کلاسی برات خریدن
میدی یه دور هم ما سوار بشیم؟


سلام آقا سيد قابل شمارا نداره حالا چرا يه دور بفرمائين بيشتر..............