سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 25 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

تاج سر مامان

هديه ني ني وبلاگ !

1391/10/20 15:04
1,096 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزم، پسرم ، اميدم،  همه بود و نبودم

ويه سلام پر از انرژي و طراوت در اين صبحگاه سرد زمستوني به تو ني ني وبلاگ عزيز!

ممنون كه منو با دنياي كودكان مخصوصا مادران مهربونشون بيشتر آشنا كردي.

ممنون كه اين فضا را مهيا كردي تا براي پسرم به يادگاري بنويسم .

با همه آرزوهاي خوب تولدت مبارك!

ديشب من و سيد كوچولو با هم كاردستي يه پروانه قشنگ درست كرديم واونو تقديم همه خوبي هات مي كنيم به اميد اينكه آرزوهات بال پرواز بگيره و به نقطه اوج برسه !

هديه سيد مامان !

هديه

سپيده جون در وبلاگ (كودك من ) مسابقه اي ترتيب داده كه منم هديه گل پسري را در اون به نمايش مي ذارم.

 تولد

ديشب نه شمع داشتيم نه بادكنك اما دل همراهي داشتم كه با ذوق و شوق خاصي كمكم مي كرد تا اين كاردستي را درست كنيم.

مادر ساعت -    11:31   

بعدا نوشت: شماره سيد مامان 21 است اينم لينك هديه هاي جشن دوسالگي:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (48)

مامان نیایش
20 دی 91 13:26
وای چه خوشگله به به دستتون درد نکنه


ممنون عزيزم چشمهاي قشنگت ، قشنگ مي بينه
سپیده از وبلاگ "کودک من"
20 دی 91 14:43
سلام. دستتون درد نکنه. خیلی هم زیبا.


عزيزمي قشنگ مي بيني.بازم ممنون از لطفت
مامان یه فسقِلی
20 دی 91 14:48
آفــــــــــــــرین...

خیلی خوشگل شده ...

کاش ما هم بودیم نی نی وبلاگ

شــــوخی!


عزيزم دوستت دارم
ستاره زندگی
20 دی 91 14:56
این متن بفرست:
سلام مامانی ها
میشه به دوستم بنام فرناز رای بدین
ببخشید زیاد وقتتون را نمیگیریم
شماره عکس 0012
منتظر دستان پر مهر شماست
زمان رای گیری هم
فقط و فقط روزچهارشنبه 20 و پنج شنبه 21 دی هست
اینم آدرس

http://ninimod.niniweblog.com/post57.php


حتما عزيزم
فرزند فلکه ساعت
20 دی 91 23:50
سلام
من با نی نی وبلاگ از طریق وبلاگ شما آشنا شدم.
زندگی آدم تعداد سالهایی که گذرونده نیست بلکه خاطراتیه که به خاطر میاره و لذا نی نی وبلاگ با توجه به ماهیتش که ضبط خاطراته باعث میشه بچه های ما حجم بسیار زیادی از خاطرات رو در آینده داشته باشند و با توجه به اصلی که در بالا گفتم زندگی اونا طولانی تر و عمیق تر از نسل ما و نسلهای قبل از ما خواهد بود.
یقینا این یادداشتهای روزانه مادران مهربانی چون شما علاوه بر ثبت خاطرات کودکانمان ثبت تارخ شفایی کشورمان نیز می باشد.
این کودکان در آینده رییس جمهور و ...خواهند شد و روزی همین خاطرات کتابهایی خواهند شد که آن کتابها گوشه ای از تاریخ این کشور خواهند بود.
اگر چه فواید بسیار دیگری نیز خواهد داشت از جمله برای جامعه شناسان که در آینده قرار است روی این نسل مطالعه کرده و برنامه ریزی کنند.
حرفهای بسیاری در مورد ثبت اینگونه زندگی یک نسل دارم که در حوصله این نوشتار نیست.
در هر حال شما دارید تاریخ را می نویسید و از این بابت باید از شما تشکر کرد.
بگذریم که نسل فرزند شما برای همسرانشان و فرزندانشان (در هنگام مرور این یادداشتها)چه لحظات زیبایی خواهند داشت.

سلام به دوست خوبم اشاره قشنگي داشتي منم به خاطر همون چيزهايي كه گفتي اين ريسك را كردم و مي نويسم و تمامي خطرات دنياي مجازي را به دل و جون خريدم كاشكي بيشتر در خصوص اين ثبت برام مي گفتي.ممنون مي شم اگه به گل پسري هم راي بدي.
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
21 دی 91 16:10
امیدوارم موفق باشید
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
21 دی 91 16:12
امیدوارم موفق باشید


ممنون گلم
عموی محیط بان
21 دی 91 23:54
سلام ایام شهادت عزیزان حضرت زهرا س رو به شما سید عزیز تسلیت میگم کاردستی و هدیه خیلی قشنگه درست کردی سید جون


ممنون عموي مهربون .دوست داشتي شما هم به ما راي بده


مامان محمد
22 دی 91 16:55
سلام خاله...کار خوبی کردی که تو مسابقه تولد نی نی وبلاگ شرکت کردی...
منم بهت رای دادم خاله جون جونی...
اینم بوس برای تو و مامانی مهربونت...


عزيزمي مثل هميشه به ما لطف داري
مامان آرمان
22 دی 91 23:27
سلام
دست محمد سپهر عزیز و مامان با حوصله و خوش ذوقش درد نکنه که کادوی پر از مهری تهیه کردند.دلتون همیشه شاد باشه.
مامان مهربون پرسیده بودید کی به حج میریم.ما اگه خدا بخواد 20 بهمن راهی هستیم.پیش از رفتن حتما مجددا بهتون خبر میدم.


سلام عزيزم حتما وقتي نگاهت براي اولين بار به خونه خدا افتاد براي ما هم دعا كن.خوش به سعادتت الهي سفر خوبي داشته باشي ممنون مي شم خبرم كني!
زهره مامان آریان
24 دی 91 1:07
چه مادر و پسر با ذوقی


عزيزم
ستاره زمینی
24 دی 91 10:10
سپیده از وبلاگ "کودک من"
24 دی 91 14:00
سلام خانم. باید به دو نفر مختلف رای دهید. لطفا دوباره رای دهید.


باشه مي يام
مامانی درسا
25 دی 91 3:40
ای چوونم دست مامانشو و گل پسر درد نکنه خیلی خیلی خوشگله ........خوش به حال نی نی وبلاگ


ممنون خانومي شما مثل هميشه به ما لطف دارين
مادر کوثر
25 دی 91 8:43


موفق باشید


ممنون عزيز دلم
مامان متين و كسرا
25 دی 91 9:26
آفرين به اين پسرخلاق و مامان باحوصله اش .


عزيزم
سپیده از وبلاگ "کودک من"
25 دی 91 9:57
سلام خانم. لطفا بیاین و رای ها رو اصلاح کنید. الان دوباره یادتون افتادم. امروز روز اخرشه


باشه بيام
مرجان مامان آران
25 دی 91 11:23
خدا پسرنازتو حفظ کنه عزیزممممممم
افرین به ان کاردستی
خوشحال میشیم به ماشر بزنید و تبادل لینک کنیم


سلام حتما سر مي زنم
♥ الهه مامان روشا جون♥
25 دی 91 13:11
وای چه خوشگله دستتون درد نکنه.
من که اصلا خبر نشدم.از بس که وقتم کم شده به خاطر دخملی کلا پای نت کم میام.


عزيزمي هميشه موفق باشي
زینب عشق مامان و بابا
25 دی 91 15:22
سلام سلام مبارک ربیع الاول ماه شادی و سرور مبارکتون باشه


سلام عزيز دلم اين ماه هم بر شما مبارك
سپیده از وبلاگ "کودک من"
26 دی 91 9:12
خوشحالم تو دنیای مجازی دوستان خوبی مثل شما رو دارم. لینک پیوندهای روزانه شدید.


عزيزمي
مادر کوثر
26 دی 91 11:40
سلام مامانی
متشکر از تبریکت
با پست های مسافرت و فرار از آلودگی تهران به روزیم
خصوصی


حتما عزيزم
بینام
26 دی 91 16:07
سلام ماه ربیع ماه ولادت پیامبر (ص) برشمامبارک


سلام بر شما هم مبارك
مامان یه فسقِلی
27 دی 91 12:00
منـــــت بر ســر تقـــویم گــذاشت و زمســــتان را خجـــالت زده کرد ...

دی را سرافـــراز کــــرد و عدد 27 را برای مـــن خــوش یـــمن کرد ...

بیا پیشم تا بهت بگم و خودت ببینی 27 دی چه روزیه.

تشــــــریف بیار گلم


عزيزم حتما
ilijoon
29 دی 91 17:45
سلام ماماني خوبيد گل پسري چطوره؟بالاخره جايزه تونو از وب لواشك دريافت كرديد يا همه مون سر كار بوديم؟؟؟


عزيزم ..............
ilijoon
29 دی 91 17:45

براي گل پسر نازمون


ممنون عزيز دلم
ilijoon
30 دی 91 11:21
دوست عزيزم مهم اين بود كه بچه هامون تو رقابتي بنام مسابقه شركت كردند واز ديد من رقابت بين دوستان خردسالش جالب وزيبا بود وگرنه ارزش مادي جايزه اي كه در نظر گرفته بودند مهم نبود چون جايزه اي كه گذاشته بودند چيزي نبود كه بتونيم براي يادگاري برنده شدن در مسابقه شون براشون نگهداري كنيم ان شاالله گل پسري در تمامي مراحل زندگي اش مانند همين مسابقه اي كه مقام آورد موفق وپيروز باشه وپر از افتخار



عزيز دلم براي من مسابقه ، بردن و باختن مهم نيست مهم روراستي ما بزرگترهاست كه روز به روز كمرنگ تر مي شه.
ilijoon
30 دی 91 20:28
سپیده از وبلاگ "کودک من"
1 بهمن 91 1:46
با سلام. پستی گذاشتم که به بزرگترهای "کودک من" اختصاص داره. منتظر حضور سبزتان هستم.


سلام حتما مي يام
ستاره زمینی
1 بهمن 91 10:33
یاس
3 بهمن 91 2:08
سلام عزیزم.بعد از مدتها دوری اومدم.سپهر ناز خاله مثل همیشه با ذوق و سرشار از انرژی.البته در کنار مامان مهربونش.میبوسمتون


گلمي عزيزم
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
6 بهمن 91 14:23
امیدوارم حالتون خوب باشه
فقط اومدم یک سلامی بکنم


ممنون خانوم گل
محيا كوچولو
6 بهمن 91 19:58
سلام خاله ايشالله هميشه تو ني ني وبلاگ خاطرات خوب بنويسيد و شاد باشيد
اون داستان مكالمه با خانم وكيلي خيلي جالب بودش


عزيزمي
ستاره زندگی
8 بهمن 91 13:52
سلام
بعد از یکماه دوباره اومدیم پیش تون
دلم براتون تنگ شده بود.


گلمي دوستت دارم
ستاره زندگی
8 بهمن 91 13:53
دست مامانی درد نکنه با این سلیقه وکاردستی


ممنون گلم
سپیده از وبلاگ "کودک من"
8 بهمن 91 14:36
سلام خانمی. خوبی؟ گل پسری خوبه ؟ کم پیدایی


عزيزم
مامان یه فسقِلی
8 بهمن 91 15:00
سلام زهره جون.
شما قصد نداری پست جدیدی بذاری و ما رو از حال روز خودت و پسملی گلت با خبر کنی؟!


عزيزم
مادر کوثر
9 بهمن 91 10:19
فرخنده میلاد فخر کائنات، حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی صلی الله علیه و آله
و سلاله پاک و مطهرش، رئیس مکتب، حضرت امام جعفر صادق علیه ‏السلام،
بر پیروان راستین حق تهنیت باد.



ممنون گلم
مامان بیتا
9 بهمن 91 15:00
دلا میلاد ختم المرسلین است
فروغ آسمانی در زمین است
محمد (ص) مهر ظلمتْ سوز آمد
شب یلدای ما را روز آمد



مبارك باشه بر شما هم
مامان یه فسقِلی
10 بهمن 91 1:50
دست هایم نمی رسند، تا ستاره آرزوهای محال را برایت بچینم ...

آنچه از ستاره برایم مهم تر است، رویای ناب آرامش توست

اعیاد مبارک ...


عزيزم براي شما هم مبارك
زهره مامان آریان
11 بهمن 91 0:41
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
12 بهمن 91 12:02
دوست گلم
آپیم


اومدم
زینب عشق مامان و بابا
12 بهمن 91 13:08
سلام سلام حالتون خوبه ، به به چه زیباست هدیه تون
گل زیباتون چطوره؟مشتاق دیدار
با جشن تولد زینب بروزیم


عزيزم حتما مي يام
مامان یه فسقِلی
13 بهمن 91 1:57
من بازم آپ م ... با 3 پست

بدو بیا

عزيزم به روزيم حتما
مامان احسان
14 بهمن 91 11:11
سلام زهره جان کجایی نگرانتونم

عزيزم به رو.زيم

ستاره زندگی
14 بهمن 91 11:24

مامانی کجایی؟ آپ نمیکنی

عزيزم با چند پست جديد به روزم

مامان علی خوشتیپ
15 بهمن 91 9:40
سلام زهره جون.نیستین چرا؟


عزيزم با چند پست جديد به روزم