سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

تاج سر مامان

نه يه هواپيما 4 هواپيما !

1391/11/16 14:39
3,183 بازدید
اشتراک گذاری

امان امان امان ! امان به ضريب 1000 از بهونه هاي تو براي درست كردن كاردستي دهه فجر !بد جوري گير داده بودي كه برات كاردستي هواپيما درست كنيم . چند بار گفتم حتما بايد هواپيما باشه حق به جانب  مي گفتي :نه موضوع آزاده ولي من هواپيما مي خوام .

روز پر كاري را گذرانده بوديم هم در استوديوي برنامه شركت كرده بوديم هم اينكه وقتي به خونه رسيده بوديم پاتو توي يه كفش كرده بودي كه حتما بريم باشگاه  سواركاري  و چند دوري اسب سواري كني ! خيلي خسته بوديم، دوست داشتم زودتر همگي بخوابيم اما فكر كنم ساعت 11 شب بود كه چشمهاتو پر از اشك كردي و گفتي :  مي خواين بازم پرهام براي صف ناهار خوري مهد  جلوي من بايسته و پز بده كه باباش  تانكر درست كرده !(چند بار برات گفتم تانك ولي همش تكرار مي كني تانكر چون مي گي براي كاردستي اش دوتا لوله درست كرده)

دوتا هواپيما و قايق بادباني قشنگ كه براي تولد چهارسالگيت درست كرده بودم را برداشتم و با كمك خودت عكس هاي حضرت امام خميني و تصاوير مربوط به انقلاب و جنگ را برش زديم و اونارا به هواپيماها و قايق ها چسبونديم و قول دادم كه حتما برات هواپيما درست كنم.

از بابايي خواسته بودم كه اگه همكاراش بلدن زحمت اين كاررا بكشن ولي درست يه روز مانده به اتمام مهلت كاردستي ها وقتي كه شب ميمهان داشتيم ، نه تنها از ميهمانمان خواستيم كه هواپيما درست كند بلكه از يكي از همكاران بابا كه خونش نزديكمان بود درخواست كرديم و با اصرار من دايي هم تن به ساخت اين هواپيما درست زماني كه دستش توي رنگ كردن خونه حنا بسته بود ، داد.

يعني صاحب چند هواپيما شدي حسابش از دستم خارج شد .هواپيماي پسر عموي بابا بيشتر به درد خونه مي خورد تا نمايشگاه و بازديد عموم!هواپيماي همكار بابا تازه فردا آماده مي شد و فكر كنم ساعت 11 شب بود كه دايي پيغام داد كار ساختش با چوب تمام شده و ما صبح آن را همراهمان كرديم .اما به خاطر بار زياد ي كه من با خودم حمل مي كنم و بغل كردن شما به خاطر خوابتان ، چرخ هاي هواپيما چون از فوم بود ترك برداشت  به خاطر اينكه بيشتر بخوابي با هم به سمت زيارت عاشورا آماديم . بعد از زيارت عاشورا هواپيما  را به محل كارم آوردم  كه خوشبختانه همكارم ابوذر نويد داد كه مي تونه اونو از اولش بهتر تحويلم بده!

ساعت 12 ظهر بود كه دوان دوان به سمت مهد اومدم خداخدا مي كردم كه خواب نباشي ، درب اتاقتون نيمه باز بود سرك كشيدم ، توي رختخوابت دراز كشيده بودي  گفتم پاشو مامان هواپيمايت آماده شد .با خوشحالي توي دستت گرفتي اما خوشحاليت ديري نپائيد كه تبديل به ناله شد مثل ابر بهار اشك مي ريختي كه مامان اينو تحويل مهد نديم زود لباسامو بپوش كه بريم خونه تا با اين هواپيما بازي كنم

واما عكس كاردستي ها به ترتيب غير از كاردستي همكار بابا كه هنوز رنگ نشده:

كاردستي ساخت مامان:

هواپيما

كاردستي ساخت پسر عموي بابا:

هواپيما

كاردستي ساخت دايي:

(البته برچسب هاش مال همكارم ابوذره)

هواپيما

يه مژده براي تاج سر به خاطر يك مسئله اي يه وب جديد ساختم حتما بهش سر بزنين و براش نظر بذارين باور كنين امروز حسابي مشغول شدم

http://mohammad-sepehr.blogfa.com/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان بیتا
16 بهمن 91 15:25
سلام
به وب جدیدتون سر زدیم مبارک باشه
راستی سرمون هم سالمه


ممنون عزيزم حتما نظر بذارين
سپیده از وبلاگ "کودک من"
16 بهمن 91 16:56
سلام. چ هواپیماهای زیبایی. افرین به کسانی که درستشون کردند.


ممنون عزيزم قشنگ مي بيني
ستاره زندگی
16 بهمن 91 21:45
سلام مامانی واقعا زور بچه زیاد هست
دیگه شب و روز ،خستگی و....نمی فهمه
فقط میخواد،همین
ولی هواپیما ها خیلی قشنگ شده


واقعا همين طوره
ستاره زندگی
16 بهمن 91 21:48
به آدرس جدید هم رفتم،دیگه میخواید نی نی وبلاگ رو کنار بزارید؟
ما ازاین به بعد به کدوم آدرس بریم؟


نه عزيزم من عاشق ني ني وبلاگم
مامان یه فسقِلی
17 بهمن 91 0:07
خیلی خوشم اومد ...
چه کاردستی های جالبی
چه مامانیه فعالی

ماشالا به همه چی


عزيزمي هميشه شما به ما لطف داري
مامان احسان
17 بهمن 91 10:49
سلام عزیزم به وب جدیدتون هم سر زدیم مبارکه


ممنون گلم
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
17 بهمن 91 11:41
وبلاگ نو مبارک
عالی بود

حالا ما باید به کدوم سر بزنیم ؟؟؟
ح.ش به حال آقا سید کوچولو که اینهمه طرفدار داره و همه به فکرش هستند

دوست گلم با پست 60و 61 بروزیم


عزيزمي هرجا بيايي قدمت روي تخم چشمهام حتما
عمو روحانی
17 بهمن 91 12:32
سلام ماشاالله واقعا جالبه . به نوعی غیر مستقیم نهادینه کردن فرهنگ انقلاب در فرزند وایجاد خاطره خوش . دست مریزاد


عموي مهربون شما هميشه به ما لطف داري.
مامان نیایش
17 بهمن 91 17:57
به به چه هواپیماهای خوشگلی مبارکت باشه گل پسری


ممنون عزيز دلم
مامان محمد
17 بهمن 91 19:36
چه هواپیماهای قشنگی...
دست همگی درد نکنه...محشره.
زهره جون مام خییییییییییییلی دوستت داریم خانومی...
مبارکت باشه خاله جون جونییییییییییییییییییییییی...


عزيزمي روي گل محمد عزيز را ببوس
مادر کوثر
18 بهمن 91 9:44
سلام مامانی
همه ی پست های جدیدتون رو خوندم
عالی بود

من و کوثر و بابایی هر سه مون آنفولانزا گرفتیم


سلام عزيزم چرا؟تورا خدا مراقب خودتون باشين !
عزيزم كوثر جون را ببوسين
مامان علی خوشتیپ
18 بهمن 91 11:32
به وب جدیدتون رفتم.عالی بود.خیلی خوشم اومد


ممنون عزيز دلم شما به ما لطف داري.
مامان علی خوشتیپ
18 بهمن 91 11:33
هواپیماها خیلی قشنگ بود.به خصوص مال پسرعموی بابا.از ایدش خوشم اومد...
ببوسین خلبان آینده رو


عزيز دلمي حالا كو تا خلباني ؟!
محيا كوچولو
18 بهمن 91 22:19
خوب همينها فردا ميشن كاوشگر و سفير و ....
خاله بيشتر ميساختين از اين هواپيماها


عزيزم ....... خدا كنه همه به آرزوهاي قشنگشون برسن.
مامان پریسا
19 بهمن 91 11:21
مبارک باشه این ها هم خیلی خوشکل هستن.


ممنون عزيزم
مادر کوثر
19 بهمن 91 17:27
چه هواپیماهای باحالیییییییی

آفرین مامانی هنرمند


عزيزم
باراز سلام
19 بهمن 91 23:41
سلام
خالتون خوبه اقاسيد چطورن
سلام برسونيد
چند وقت رفتم مسافرت مشهد اخه دلم خيلي تنگ شده بود
يه مدت هم سيستم خرابه
دير شد خدمت رسيدم
دهه فجر هم مبارك
التماس دعا

سلام زيارت قبول انشاء الله هرجا هستين صحيح و سالم باشين