سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 16 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

تاج سر مامان

دهه فجر هم گذشت!

1391/11/30 8:29
793 بازدید
اشتراک گذاری

محمد سپهر مامان   : متولد انقلابم ،  انقلابی که لقب بزرگترین انقلاب قرن  را گرفت وكودكيم مصادف شد با جنگ  ،  یک جنگ هشت ساله. روز تولدم هر سال مصادف می شود  با سومين ماه از بهار  و آزادسازي خرمشهر  عزيز.

عزيزم من بچه انقلابم وتو نسل "چهارم" ، نه، " پنجم "باوركن حساب از دستم رفته ! اما تو  بيشتر از من انقلاب را مي فهمي  انقلابي كه الان   34 ساله شده  و سال به سال برصلابت انقلابمون افزوده شده و ايران به کوري چشم دشمنانش هرسال بيشتر از قبل براقتدارش افزوده مي شه ، چيزي که دشمنان ايران تاب شنيدن و چشم ديدنشو ندارن . و اين همه حاصل خون شهيدان و استقامت ملت بزرگ ايرانه !

پسرم   باوجودي كه زياد اهل شنيدن خبر نيستي اما پنج شنبه اي كه اخبار 20:30 را نشان مي داد پيش بابا نشسته بودي و با ذوق و شوقي خاص اين اخبار را پيگيري مي كردي وقتي تصوير  امام خميني عزيز نشان داده شد از جايت بلند شدي و گفتي: "مامان نگفتم دلم براي امام خميني تنگ شده " مي خواستم براي چندمين بار توضيح بدم كه ايشان فوت كردند كه ادامه دادي:" مي دونم امام نيست ولي دل من امام را مي خواد"!

عزيزم نه تنها تو  مطمئنم كه دل خيلي ها براي امام خميني عزيز تنگ شده براي كسي كه سخنانش هنوز بوي تازگي مي ده براي مردي كه از آينده خودش خبر داشت!

وقتي اخبار 20:30 تمام شد ، فهميدم كه چقدر رهبرمان حضرت آيت الله خامنه اي تنهاست !

امام خميني يار ان همدل و همزبان داشت  ، حتي خردسالان امروز را هم بايد جزء ياران او محسوب كرد ، بچه هايي  كه او را نديده اند ولي عاشق كلام و بيان و تصوير روحاني اش شده اند.

ولي ما  با وجود بودن ،  نه تنها كلامشان را نمي شنويم بلكه به خاطرهواي نفس ،  حتي اورا نمي بينيم !

سيد مامان ،  درسته كه تو نتونستي امام خميني را از نزديك درك كني وامروز من نمي توانم جوابگوي خواسته كودكانه ات باشم اما خدا نكند شرمنده اين قضيه هم شوم كه هم نسل هاي من نگذاشتند كه آرمان هاي خامنه اي محقق شود !

پسرم  حضرت آيت الله خامنه اي هم مثل  خميني كبير ،   دل بزرگي داره اونقدر بزرگ كه دلش نمي ياد كسي را ناراحت كنه اما من موندم كه چرا سياستمدارانمون، چرا مسئولانمون اينهمه لطف را نمي بينند  و باز عين بچه ها قهر مي كنند!

گلم رهبرمون ديروز در ديداري كه با مردم تبريز داشتند ، اتمام حجت كردند  شايد بپرسي معني اين كلمه يعني چي ؟(" اتمام حجت" يعني اينكه من همه اون چيزهايي كه بايد مي گفتم ، گفتم).  ايشان  از مسئولان خواستند كه  همه تلاش خود را در جهت گشودن گره‌های اقتصادی و مشکلات مردم بکار گیرند. ايشان تاكيد كردند : همیشه از مسئولان قوا و کسانی که مسئولیت بر دوش دارند، حمایت کرده‌ام اما این کارها متناسب با تعهدات، سوگندهای خورده شده و شأن ملت عظیم ایران نبود.

وقتي به بيانات ايشان دقت كردم متوجه شدم كه ايشان چقدر روي تقوا تاكيد دارند تا جايي كه فرمودند:  تقوا، تقوا، تقوا. صبر، صبر، میدان ندادن به احساسات سرکش، ملاحظه مسائل کشور و تمرکز همه توان برای حل مشکلات مردم و کشور جزو توقعات ماست.

(لبخند گل زيباست!)

گل مامان خدا كنه من و هم نسل هامون شرمنده خواسته هاي كودكانه اتان نشويم !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان کوثری
30 بهمن 91 9:14
اگر دنبال تقویم 92 با عکس کودکتون هستین!!!
اگر میخواهید جشن تم دار بگیرین !!!!
حتما سری به مابزنید و طرح های زیبا و بینظیر ما رو ببینید
http://temparti.blogfa.com/
هر طراحی که شما بخواهید تو سریع ترین زمان انجام میشه



ممنون از دعوتت حتما سر مي زنم
ستاره زمینی
30 بهمن 91 9:28
خیلی زیبا نوشتید افرین به محمد سپهر عزیز که اینقدر با هوش و با دقته.خدا یاورش باشه.
ولی عزیزم این مملکت اگه بخواد اینطوری پیش بره که ......................


عزيزم به ما لطف دارين......مملكت ما امام زمان داره....
سید
30 بهمن 91 9:39
سلام
انشاالله سید کوچولو از سربازان سید علی باشه
امیدوارم شرمنده این همه بزرگی آقا نشویم
به راستی لبخند گل زیباست


با سلام از خدامه سيدم سرباز آقا امام زمان باشه !
عموی محیط بان
30 بهمن 91 10:10
سلام خیلی زیبا نوشته اید. البته رهبر عزیز علاوه بر اتمام حجت ها.جریان های مختلف را کنترل وهدایت میکنند ایشون فرمودند فعلا نصیحت میکنم اگه مسئولین دقت کنند این نصیحت ها مرحله اول هدایته اگه لازم باشه اقدام هم خواهند کرد.
واما اینکه حب و دوستی اهل بیت تو دل تموم ما ایرانی هاوشیعیان هستش رهبری هم نیابت اقا امام زمان(عج) رو داره و عشق به ایشون تو جهان وصف نشدنیه
ما باید بدونیم رابطه ی ما بارهبری رابطه ای فراتر از فرزند و پدراست وبه هیچ بهانه ای نمی بایست از الگوهای رفتاری ایشان فاصله بگیریم.
اللهم عجل لولیک الفرج

سلام كاملا حق با شماست
عموی محیط بان
30 بهمن 91 10:13
برای سید عزیز ارزوی موفقیت دارم.
در پناه خدای مهدی (عج) پروردگار یکتا باشید.


سلام ممنون و سپاس از دعاي خيرتون
باراز سلام
30 بهمن 91 10:26
سلام
مامان سيد محمد سپهر ممنونم
خيلي مطلب زيبايي بو و هنر مندانه
ما با ولايت زنده ايم تا زنده ايم رزمنده ايم
از احساس پسر قشنگت هم نوشته بودي از هوش و فهمش زيبا بود .


ممنون شما به ما لطف دارين
مامان محمد
30 بهمن 91 10:47
واقعا قشنگ نوشتی زهره جون...
انشالله نسلهای زمان انقلاب هیچ وقت جلوی نسلهای جدید انقلاب شرمنده نشن...
امیدوارم که جوانان ما مثل جوانان زمان انقلاب از انقلابیون غیور ایران زمین بشن...
الهی آمین...


سلام عزيزم با اينهمه انرژي چه جوري جواب محبتتون را بدم
مامان آینده یه فسقلی
30 بهمن 91 18:39
عالی بود .... مثله همیشه عالی و پربار بود

افرین به این مامان فعال




ممنون عزيز دلم
سپیده از وبلاگ "کودک من"
1 اسفند 91 15:53
چقدر زیبا توصیف کردید و توضیح دادید


عزيزمي ممنون از نگاهت !
مامان طاها
1 اسفند 91 23:22
سلام نازنینم.خوبی؟پسر گلم خوبه؟واقعا از خوندن مطلب زیباتون مسرور شدم.گرچه امام عزیز نیست ولی نعمتی چون آقا را داریم
چونکه گل رفت و گلستان شد خراب
بوی گل را از که جوییم از گلاب


سلام عزيزم خيلي قشنگ آقا را در شعر توصيف كردي
محمد
2 اسفند 91 12:57
متشکرم . از ابراز همدردیتون.
شادباشیدوسلامت


ممنون
محيا كوچولو
5 اسفند 91 1:14

كاشكي اين نصيحتا رو بعضيها ميفهميدن


عزيزم
ستاره زندگی
5 اسفند 91 17:12
ماباولايت زنده ايم،تا زنده ايم رزمنده ايم

خب مثل مامانی اش باهوش هست


سلام عزيز دلم شما به ما لطف دارين
مادر کوثر
6 اسفند 91 19:01
سلام عزیزم مثله همیشه خیلی عالی و زیبا نوشتی از ارزشهای این نظام و انقلاب چقد رهبرمون ازرده خاطر شد! افرین به تو وگل پسری همیشه سالم و شاد باشید خصوصی
ستاره زندگی
7 اسفند 91 23:06
برای مامانی و پسر باهوش
فریبا مامان رایین
10 اسفند 91 1:10

چی بگم؟
عاقلان دانند!..


عزيزم !
عموی محیط بان
15 اسفند 91 9:26
شعرمثل درخت است
فعلن بگذارید درخت ها شعر شوند
آنوقت مرا قطع کنید
شعر مثل درخت است
میدانم روزی آنقدر بزرگ می شوند شعرهایم
تا من را از آن بیاویزند …
روز درختکاری مبارک


بر شما هم مبارك عموي هميشه مهربان
باراز سلام
16 اسفند 91 23:37
سلام چشم حتما براتون دعا میکنم
از شما هم التماس دعا



سلام ممنون مي دونم كه برام دعا مي كنين