سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

تاج سر مامان

وقتي معاون صدا ميهمان كوچولوهاي راديو شد!

1391/12/16 8:14
851 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دلم اونقدر مشغول مشغله هاي كاري شدم كه نتونستم بيام و چند خطي برات به يادگاري بذارم.

فكر كنم موقع ضبط آخرين برنامه هاي اسفند بود كه متوجه شدم معاون صدا با مديران همراه دارند از استوديوها بازديد مي كنند.برام جالب بود كه وارد استوديو شدند و با بچه ها مشغول صحبت !منم از فرصت استفاده كردم و يه چند تايي عكس انداختم، البته قبلش داشتم مقداري ميوه ، خيار و پرتغال و   سيب پوست مي كندم تا مثل هميشه جلوتون تعارف كنم و بخورين ، نه تنها تو بلكه همه بچه ها حتي خانم وكيلي هم به  اين ميوه خوردن عادت كردين!همين كه صوفي پاشو گذاشت توي استوديو گفتي: مامان سيب بده با گفتن اين حرف آقاي صوفي گفتند خب سيب بدين و من ظرف  ميوه  را جلوي همه تعارف كردم !

صوفي از خانم وكيلي درمورد صداهاي جديد پرسيدن. حال و احوالي از تاج سر مامان و مليكا داشتن

مثل هميشه من پيش دستي كردم و از آقاي صوفي خواستم كه يه عكس يادگاري بندازند و همون عكس شد خبر چند تا خبرگزاري و روزنامه !

بماند كه توي برنامه هاي اسفند ماه چقدر مزه مي ريختي يادمه برنامه براي روز مهندسي ضبط مي شد كه گفتي :خانوم وكيلي اگه من مهندس بشم يه خونه اي مي سازم كه لوله هاش محكم باشه .خانوم وكيلي با تعجب پرسيد چرا لوله هاش محكم باشه گفتي:آخه شلنگ دستشويي خونمون سوراخ شده آب ازش چكه مي كنه!

اين خبر در جاهاي مختلفي مثل روزنامه شاپرك(ضميمه آفرينش) و خبرگزاري هايي همچو هنر نيوز ، ايسنا ، راديو پيام و.....درج شده است

عزيزم لينك بعضي از خبرگزارها را برايت  مي ذارم.

سلام كوچولو

(تاج سر مامان كنار مليكا ، امير حسين و فاطمه نشسته )

اون كه لباس سفيد تن كرده را اسمش به خاطرم نيست چون ميهمان برنامه بوده

ايستاده ها: مژگان عظيمي ، رامين جواد پور ، عذرا وكيلي ، سپهرراد فرزامي ، مهندس محمد حسين صوفي(معاون صدا) داريوش گودرزي و ميهمان هاي همراه راديو

 معاون صدا ميهمان كوچولوهاي راديو شد:

معاون صدا «سلام کوچولو» گوش می‌کند

معاون صدا ميهمان كوچولوهاي راديو شد

گل مامان امروز روز جشن نوروزي توي مهده  براي همين  نياوردمت زيارت عاشورا و زود بردمت مهد لباس هاتو تنت كردم تا روز خوبي را داشته باشين البته بعدا مي يام و همه چيز را برات مي نويسم .

مادر ساعت 8:09 صبح


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان علی خوشتیپ
16 اسفند 91 8:34
آفرین پسر فعال
میوه ها هم نوش جونت
منتظر عکسای جشن نوروزتون هستیم
خصوصی


سلام عزيز دلم خيلي كم پيدا شدي ؟البته اين تيكه دوطرفه بود .حتما
باراز سلام
16 اسفند 91 12:05
سلام
خداوند قسمت شمكا هم بكنه
من دارم ميرم عيد و كربلا باشم حتما براتون دعا ميكنم
صداي قشنگي بود
مال محمد سپهره؟
خدا حفظش كنه



سلام امروز دلم حسابي هواي كربلا را كرده!خوش به سعادتتون دعا كنيد يه بارديگه امام حسين منو بطلبه البته با همسري و تاج سرم!
بعله صداي گل پسري هست عاشق امام خمينيه و اونو خيلي دوست داره و باورش براش سخته كه امام فوت كرده!
مامان پریسا
16 اسفند 91 13:13
سلام زهره جون. ممنون عزیزم.
ولی ما کلا امسال رو تعطیل کردیم

ما هم شما رو دوست داریم


ممنون عزيز دلم
مامان محمد
16 اسفند 91 17:07
بابا ای ول خاله...بازم دیدار با بزرگان...
میوه هم نوش جونت خاله...
الللللللللللللللللللللهی قربونت بر خاله با اون صدای شیرینت...
زهره جون کار خوبی کردی که صدای محمد سپهر رو رو وبش گذاشتی...خیییییییییییییییلی شیرین خونده...
زهره جون اسپند یادت نره..

سلام مامان پسرا گلم چقدر با خوندن اين نوشته ها انرژي مي گيرم .... محمد عاشقه امام خمينيه !...چشم سفارشتون را فراموش نمي كنم
محيا كوچولو
16 اسفند 91 20:41
سلام خاله خوبين؟
ديگه محمد سپهر رسما از اعضاي سلام كوچولو شده مثل اينكه


سلام عزيز دلم .....فعلا كه داره مي ره تا بعد هرچي خدا بخواد....
مامان آرمان
17 اسفند 91 1:42
سلام خانومی
اول از همه شرمنده که قبل سفر نتونستم بهتون پیام بدم.البته به یادتون بودم ولی اگه بدونی با صورت و چشمان پف کرده ناشی از بیش از 48 ساعت نخوابیدن و 1 هفته زجر بیماری آنفولانزایی که انگاری باید درست دم آخری میگرفتم چه بر سرم آورده بود حتما حلالم میکنی.من تا جایی که ذهنم یاری میکرد به یاد دوستان دنیای مجازی هم بودم البته اگر قابل برای دعا باشیم.
دوم بازم افتخار افرینی و شادی محمد سپهر عزیز که با دیدن و خوندن پستها شما مطمئن هستم محمد سپهر آینده روشنی داره.دعا کنید که همه بچه ها از جمله قند عسل من هم در زندگیش موفق باشه.
امیدوارم محمد سپهر جشن عید خوبی هم گذرونده باشه.آرمان هم روز 16 اسفند جشن عید داشتند ولی بخاطر بیماری که از مکه گرفت این ماه نفرستادمش مهد و قسمت نبود در جشن عید امسال حاضر باشه.
شاد باشید

سلام عزيزم .سلام حاج خانوم.خوبين! زيارت قبول خيلي خوشحال شدم كه شنيدم راهي شدين.همين كه به فكرم بودين برام محترمه .
انشاء الله همه بچه ها آينده موفق داشته باشن.مي بوسم روي ماهتون را!
مهسا
17 اسفند 91 20:56
سلام
ای جانم صدای محمد سپهر جون من اغلب اسپیکرم خاموشه و امروزبرای اولین بار اسپیکرم روشن بود و صدای نازی رو شنیدم قربون محمد سپهر جون برم من ماشاا... به عزیزدلم



سلام عزيزم شما به ما لطف دارين.....عاشقه اين شعره منم براش گذاشتم....
مامانی درسا
19 اسفند 91 4:01
خوش بحال تاج سر ....... حسابی خوش گذشته پسرم .....عزیزم قدر مامانو بدون


عزيز دلم ...مممنون از لطفت..
ارین و مامانش
19 اسفند 91 14:07
گل پسر دیگه داره رسما کارمند رادیو میشه


نمي دونم ....دوست دارم لحن و بيانش خوب بشه ..فقط همين...
مامان بیتا
19 اسفند 91 15:20
آفففففففرین به محمدسپهرگل


عزيز دلم خوش باشي
ستاره زندگی
19 اسفند 91 17:46
من میام ومی خونم ونظر هم میزارم!
اما شما ما رو قابل نمیدونی


عزيز دلم اين چه حرفيه مي زني !
مادر کوثر
20 اسفند 91 9:19
چه مامانیه باحالی
سیب به همه تعارف کرده

خبر بامزه ای بود
آفرین به مادر و پسر فعال


مثل هميشه منو شارز كردي موفق باشي
نرگس مامان باران قلنبه
4 اردیبهشت 92 11:01
سلام عزیزم امیدوارم هر روتون پر از شادی باشه
من یه دخمل کوچولو دارم به اسم باران مظفری که تو جشنواره عکس آتلیه سها شرکت کرده و خیلی دلش میخواد اول بشه ممنون میشم اگه به وبلاگمون بیایی و به لینک مستقیم آتلیه بروید و امتیاز 5 رو بهش بدید
خیلی وقتتون رو نمیگیره با تشکر
ادرس جشنواره اسامی به ترتیب حروف الفبا میباشد
http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6


گلم راي دادم