سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 23 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

تاج سر مامان

دلت براي "سلام كوچولو" راديو تنگ شده!

1391/12/23 10:11
556 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دلم صبح قشنگت بخير امروز آخرين روز زيارت عاشورا بود دوست داشتم بيارمت مسجد ولي با چشمك و خنده به من گفتي:امروز آخرين روز كلاس موسيقي عمو بابكه .گفتم خوش باشي!

ديروز حسابي بهونه راديو را كرده بودي آخه يكشنبه هفته پيش آخرين ضبط برنامه سلام كوچولو بود.

بله خانوم وكيلي آخرين برنامه هاي فصل بهارش را درست يكشنبه 13 اسفند ضبط كرد و تو هم آخرين شعرهاي بهاري را خواندي.البته تولد بچه برادر خانم تركمندي(مجري سابق اخبار 20:30 ) بود، تو هم شيرين زبوني كردي و گفتي خانوم وكيلي تولد منم 12 فروردينه پس بايد به من هم تبريك بگين.اين اواخر بهت ياد دادم كه اگه حتي خانوم وكيلي مطلبي را ازت نپرسيده ولي تو حرفي براي گفتن داري دستت را ببري بالا يا بگي خانوم وكيلي منم بگم و بعد صحبتهايت را شمرده شمرده بگي.يا اينكه بهت گفتم بلند بخند تا صداي خنده هات هم شنيده بشه آخه اينجا راديوست و تبسم هيچ معنايي نداره!

واينكه وكيلي مهربان با دادن راديو از همتون تشكر كرد واين تو هستي كه اين چند روزه مثل مرغ بال كنده دلت براي راديو تنگ شده!

عزيزم امسال هم موقع خونه تكاني  نذاشتي اسباب بازي هاي شكسته ات را دور بريزم  فقط اونارا شستم و عروسك هاي پوليشي را شانه كردي و سشوار كشيدي !

وجالب اينجا كه دلت حسابي هواي مسافرت كرده .همين ديروز صبح گفتي:مامان مي توني امروز مرخصي بگيري تا با هم توي خونه بمونيم گفتم نه مامان اين چند روزه هم زود تمام مي شه با خنده گفتي: نمي دونم مامان بچه ها چقدر عرضه دارن كه مي تونن مرخصي بگيرن و با بچه هاشون خوش باشن!

سي دي جشن نوروزت را امروز تحويل گرفتم.در جشن نوروزي نقش سيب سفره هفت سين را داشتي و اين شعر را مي خوندي:

شعر :سيب

 اسم شريف من سيب سرخم و زردم (2)

                مرا بكن تماشا دواي دردم (2)

                من سين ششمين سفره هفت سين

               كنار من عزيزم توسفره بنشين (2)

         سيب قشنگ ، رنگاوارنگ ، تو سفره هفت سين

البته شعر بعدي را هم دسته جمعي خوندين:

       خبر از بهار مياد               گل به گل خونه مي ياد

      لحظه اول سال                خوشحالي باهاش مي ياد

     سال نو با دلي شاد             شادي دنبالش  مي ياد

      سفره هفت  سين ما             گرمي عيد رو مي خواد

      با سلام به سال نو             عيد شما مبارك

      روز ميلاد بهار                  عيد شما مبارك

      دور هفت سين  بشينيم       دوباره باز دعا كنيم

     به اميد سال نو                    خداراباز صدا كنيم

    عيد شما مبارك                    نوروزتان مبارك

به يمن عيد نوروز              هر روزتان مبارك

عزيزم اين شعرها را هم در برنامه "سلام كوچولو"خوندي.همين الان كه دارم اين مطالب را برايت مي نويسم شنونده آخرين قسمت برنامه" سلام كوچولو "هستم. برنامه اي  كه هم براي تو هم براي من خاطره انگيز بود.يادمه در برنامه اي در خصوص زنبور عسل صحبت مي شد كه گفتي:رفته بوديم دماوند مامانم داشت سمنو مي خورد كه يهو يه زنبور دهن مامانم را نيش زد با اين حرف استوديو رفت روي هوا!

تاج سر و آخرين برنامه "سلام كوچولو"!

سلام كوچولو

كمك كردن گل پسري!

خانه تكاني

مادر ساعت 10 صبح موقع شنيدن برنامه "سلام كوچولو"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

ستاره زندگی
23 اسفند 91 10:38
سلام
کلاس موسیقی عمو بابک خوش گذشت
پیشاپیش عزیزم تولدت مبارک
انشالله مامانی زود زود کارهاش تموم میشه وبا هم میرید مسافرت
شعر قشنگی بود
واقعا زنبور به دهنتون نیش زد؟>


سلام واقعا دلم مي خواست بدونم خانومي كه الان آنلاينه كيه ؟متوجه شدم ستاره گله..ممنون ....به زودي عكس هاي سفره هفت سينش را مي ذارم...واقعا زنبور دهانم را نيش زد البته اين خاطره مربوط به دوسال پيشه ومن موندم چه جوري همه چيز توي ذهن گل پسري جا خوش مي كنه ...ممنون ولي من تولد را بعد از ايام فاطميه مي گيرم...
مادر کوثر
23 اسفند 91 11:24
سلام عزیزم
امیدوارم سالی سرشار از شادی و موفقیت را آغاز کنید و امسال را با خوشی به پایان برسونید


ممنون از دعاي خيرت براي شما هم من همين دعا را آرزومندم
محيا كوچولو
23 اسفند 91 23:24
ايشالله يزودي بازم تو برنامه سلام كوچولو شركت ميكني محمدسپهر كوچولو تو كه پاي ثابت اين برنامه هستي ديگه، كاشكي خاله بيشتر ميتونستي براي محمد سپهر وقت بذاري و پيشش باشي
راستي خاله تو جشنواره مادران قصه گو نبودين؟


عزيز دلم شما به ما لطف دارين نه عزيزم نبودم
lمامان زهرا دختر دوست داشتنی
24 اسفند 91 13:57
دوست گلم
این آخرین باری که تو سال 91 مهمون خونه ات میشم
سال نو پیشاپیش مبارک .بهترین سال را برات آرزو مندم . دعا برای ظهور آقا امام زمان (عج) در موقع تحویل سال یادتون نره.

با پست های آخر 70 تا 73 سال 91 بروزیم.


سلام گلم ممنون از دعاي خيرت حتما
باراز سلام
25 اسفند 91 8:46
سلام
انشا ء الله شماهم به ارزوتون برسید
یه سفری را با هم بریم کربلا


واي خدا از دهنتون بشنوه
باراز سلام
25 اسفند 91 8:47
سال خوبی هم در کنار اقا سید عزیز داشته باشین
به سید محمد سپهر هم سلام گرم مرا برسونید


ممنون از دعاي خيرتون حتما
مامان پریسا
26 اسفند 91 12:59
سلام زهره جان.

پیشاپیش سال نو مبارک.

ایشالله سال خوب و پر برکتی پیش رو داشته باشید.

ما هم با اخرین پیت سال به روزیم.


سال نوي شما هم مبارك چشم
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
27 اسفند 91 6:55
آخی خدا قربون اون جمله بندیش.انقد دوست داشته مامانش پیش باشه که اینطوری گفتهزهره جون میگن حرف راستو باید از بچه شنید ببین در کمال صداقت حرف دلشو زده.
خاله جون فدای دل مهربونت ایشالا سال جدید بازم میری رادیو و با خانم وکیلی و بقیه دوستا و درواقع همکارات زندگی خوبی رو خواهید داشت

عزيز دلم خيلي ممنون