سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 25 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

تاج سر مامان

محمد سپهر و نوروز 1392

1391/12/26 15:14
1,990 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دلم ، گلم بود و نبودم هفته پيش عكس هاي خوشگلت را تحويل گرفتم و اگه اجازه بدي  امروز اونا را به ياد گار برات مي ذارم.

عکس های نوروز 1392، عکس هایی که کنار سفره هفت سین در مهدکودک ازت انداخته بودن ، .به این امید که همیشه خوب و خوش باشی !

البته ناگفته نمونه که لباسهاتو  بازم خودت انتخاب کردی و اين نشان مي ده كه پسرم داره كم كم بزرگ مي شه ، مرد  مي شه

كنار سفره هفت سين:

سفره هفت سين

در ادامه عكس دسته جمعي و ژست هاي ديگه گل پسر را ببينيد:

عكس روي تخته شاسي!

سفره هفت سين

عكس دسته جمعي!

عكس دسته جمعي

نشسته ها:يوسف تاج سرو  دوقلوها: امير حسين و امير علي مهري كه وسطشان پرهام زند نشسته

ايستاده ها: تاج سر مامان ،  فاطمه جوانمرد، ترانه جليلي ورديف آخر:محمد صدرا رستمي ، ستايش پروازيان ، كيميا محروقي ، بهاره امينيان و مطهره سراج

ويه ژست ديگه !

ژست ديگه


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
26 اسفند 91 15:27
به به به ...

چه قــــــــــــــــــــــــــــشنگ شده ...

چه آقا ...


ممنون عزيز دلم چشماتون قشنگ مي بينه
مهسا
26 اسفند 91 20:50
ماشاا.... به محمد سپهر جونم عزیزم تک تک عکسات زیباست کل پسری
زهره جون انشاا..... امسال موقع تحویل سال هر کجا که هستید حرم امام رضا یا هر جای دیگه ای ما رو هم دعا کنید


ممنون عزيز دلم شما مثل هميشه به ما لطف دارين
باراز سلام
26 اسفند 91 22:35
سلام
ماشاءالله از بلا حفظش کنه



ممنون از دعاي خيرتون
مادر کوثر
27 اسفند 91 0:07
عزیزم
ماشاالله
چه گل پسر خوشتیپی
عکسا عالی بودن
افرین و ممنون مامانی
امیدوارم سال تحویل هر جا که هستید شاد و سلامت باشید و ما رو هم دعا کنید
مامانی عزیز ما فردا راهی سفر هستیم.انشالله
بوسسسسس
شاید نتونم نظرات رو هم تایید کنم
چون الان با موبایل اومدم

سلام عزيز دلم انشاء الله هرجا هستين خوب و خوش باشين
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
27 اسفند 91 6:50
سلام به زهره جون و محمد سپهر عزیزم.
ایشالا حالتون خوب باشه.
گل پسری که رفته استقبال بهار و هفت سین.کلی دلم شاد شد این پستو دیدم.ماشالا خیلی آقا شده مامانش.اولین عکس ادامه مطلبو خیلی دوست د ارم.با اون ژست قشنگ و لباسای خوشگلش که خودشم انتخاب کرده
زهره جون خدا تاج سرو واست حفظ کنه.حتما واسش اسفند دود کن.

سلام خيلي ممنون مثل هميشه به ما لطف دارين.چشم
مامان آرمان
27 اسفند 91 14:03
نوروزت مبارک محمد سپهر عزیز.سال خوبی در پیشه رو داشته باشی.


ممنون عزيز دلم
مامان محمد
27 اسفند 91 14:58
به به چه عکسایی...چشم نخوری ایشالله خاله جونی...مامانش اسپند یادت نره هاااااااااااااااااااااااا...
پیشاپیش عیدتونم مبارک...ایشالله سالی پر از شادی و نشاط همراه با دل خوش و عاقبت به خیری داشته باشین...
التماس دعا...دوستتون دارم عزیزای دلم..


ممنون عزيز دلم
مامان محمد صدرا
28 اسفند 91 8:59
جیگر خاله مثه همیشه ناسال خوبی داشته باشید التماس دعای مخصوص


سلام عزيز دلم همه را دعا كردم
خانم معلم بندری
7 فروردین 92 7:34
سلام دوست بزرگوارم
سال نو بر شما هم مبارک و خجسته
امیدوارم سالی پر از خیر و برکت پیش رو داشته باشید .


ممنون عزيز دلم منم براي شما سالي پر از خير و بركت آرزومندم
مامان زهرا
21 اردیبهشت 92 5:05
عزیزم


عزيز