سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 16 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

تاج سر مامان

يكسال گذشت!

1391/12/27 8:41
1,824 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشبوترين شكوفه زندگيم ، عزيزم  سيد محمد سپهرم ، گلي حواست هست  يكسال گذشت با همه خوبي هاش و بدي هاش البته من زياد موافق كلمه" بديگ نيستم پس بايد جمله ام را اينطور اصلاح كنم.يكسال گذشت با همه فرازها و نشيب هاش .با همه بلندي هاش و بدوبدوهاش !

عزيزم  اين روزها آخرين روزها و ثانيه هاي سال 1391 سالي كه در حرم امام رضا (ع) با" يا مقلب القلوب " ذهنمان را شاد كرديم  از ته دل براي هخمه دعا كرديم و عاقبت به خيري را زمزمه كرديم .

امسال هم دوست داشتيم لحظه تحويل سال كنار  ضريح امام هشتم باشيم اما قسمت اين گونه ورق خورد.

پنج شنبه اي متوجه شدم ماماني و خاله راهي سفر كربلا هستند وقتي اسم كربلا را شنيدي بلور دلت لرزيد  اشكت گوشه مشكت شد و گفتي :منم مي خوام برم كربلا !

منم مي خوام برم سر قبر حضرت ابوالفضل هموني كه مي خواست براي بچه ها آب بياره، هموني كه دوتا دستش قطع شد ، مي خوام برم  پيش اسب مختار.سوار "دل دل "بشم و برم با دشمنان بجنگم .مي خوام براي كبوتراي حضرت ابوالفضل دونه بريزم......ديدم نه تو جلوتر از مني زود به بابايي زنگ زدم و ماجرا را گفتم انگار دل بابا هم شكسته شد انگار دل بابا هم پريد!

درست از شنبه تا حالا بابا درگير پاسپورت شماست .نمي دونم توي اين لحظه چي بگم و چي از خدا بخوام....هنوز باورم نمي شه كه راهي سفر كربلا هستم....يعني امام حسين طلبيده؟!.......

يكسال گذشت با همه خاطراتي كه توي اين خونه مجازي  داشتم .از خنده ها گفتيم و شادي ها از خوبي ها گفتيم و خبرهاي خوب شنيديم با خيلي ها دوستي هامون پررنگ تر شد و خيلي ها از ما فاصله گرفتند ...... گلگم عزيزم .....دلت سبز...ذهنت سبز.....انديشه ات سبز.... وهميشه ايام خوب و خوش و تندرست  باشي .

براي همه دوستانم براي همه اونايي كه خاطرشون برام عزيزه بهترين هارا آرزومندم.

سليقه تاج سر مامان:

(وسط سبزه ماش سبز كرديم ، دورش عدس و كنارش لوبيا چيتي)

سفره هفت سين

مادر ساعت 8:26 صبح

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

مامان احسان
27 اسفند 91 9:27
سلام زهره جون ممنون از لطفت من هم امیدوارم سال پر برکتی باشه براتون پر از سلامتی و موفقیت و کامیابی میبوسمتون


سلام عزيزم ممنون از دعاي خيرت.موفق باشي
مامان بیتا
27 اسفند 91 9:54
پیشاپیش سال نو مبارک
پیشاپیش زیارت تون قبول
هر جا زیارت رفتید سلام ما رو هم برسونید مخصوصا به آقا امام حسین(ع)


ممنون عزيز دلم حتما
مامان آرمان
27 اسفند 91 11:02
بهار بهترین بهانه برای آغاز
و آغاز بهترین بهانه برای زیستن
آغاز بهار بر شما مبارک

_______(¯`:´¯)
_____ (¯ `•✦.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)
(¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
-_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
-----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___|___|___|_____|___|___|___|___
__|___|___|____|___|___|____|__|__
___|___|___|____|___|___|_|__|___|_
__|___|___|____|___|___|___|___|__



ممنونم از دست گلتون نوروزتون مبارك

محمد
27 اسفند 91 11:05
با ارزوی ۱۲ ماه شادی ۵۲ هفته خنده ۳۶۵ روز سلامتی ۸۷۶۰ساعت عشق ۵۲۵۶۰۰دقیقه برکت ۳۱۵۳۰۰ثانیه دوستی سال نو پیشاپیش مبارک


ممنون هميشه خوب و خوش باشين
مامان علی خوشتیپ
27 اسفند 91 12:18
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند.
نوروز پیشاپیش مبارک

http://www.niniweblog.com/upl/alijoon/13635061342.jpg?93



منم بهترين آرزوها را برايتان آرزومندم
مامان آرمان
27 اسفند 91 14:01
سلام دوست عزیز
در کربلا ما را هم یاد کنید.... یادتون نره ها....
روزها و لحظه های خوبی داشته باشید و به سلامتی برید و برگردید.

عزيزم ممنون كه به ما سر زدين براي همه دعا كردم
مامان محمد
27 اسفند 91 15:04
الهی قربونت برم زهره جون...مسافر کربلایید شما؟
ای خدا این مسافرای مهربون رو به خودت می سپرم...
زهره جونم برامون دعا کن...هر وقت حرم آقا امیرالمومنین رفتین برام دعا کنین...آخه من خیییییییییییییییییییییلی به آقا ارادت دارم...
وای چقدر دلم هوای اونجارو کرده...دعام کن زهره جونم...


ممنون عزيز دلم بااين دل مهربونت باور كن براي همتون دعا كردم...
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
27 اسفند 91 15:05
چقدر خوشحال شدم که راهی کربلایید...
التماس دعا ...

امیدوارم بهترنی ها پیش روت باشه خانومی... مامان همیشه فعال و مهربون ...

عزیزم ...

سبزه تون همخیلی باحاله ... انواع حبوبات توش استفاده شده جالبه ...

دوستتون دارم.


ممنون از اين همه خوبي و لطفتون ....
مامان پریسا
27 اسفند 91 16:38
سال نو مبارک عزیزم.


بر شما هم مبارك
زهرا(✿◠‿◠)
28 اسفند 91 8:33
عزیزمممممممم
به سلامتی ان شاللا!
چه سفر قشنگی...
التماس دعا...

عیدتون هم مبارک


ممنون عزيز دلم
سید
28 اسفند 91 8:57
سلام
امیدوارم سال خوبی در پیش رو داشته باشید و سید کوچولو هم در سایه شما زندگی خوبی داشته باشه
انشاالله سوغاتی های خوبی برای سید محمد سپهر از کربلا برسه


ممنون از دعاي خيرتون
عموی محیط بان
28 اسفند 91 10:13
باسلام
پیشاپیش فرا رسیدن سال نو شمسی و عید باستانی نوروز را به شما تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند سبحان آرزوی فرج اقا امام زمان (عج) وشادکامی و بهروزی توام با موفقیت را دارم.



ممنون عموي هميشه مهربان
سپیده از وبلاگ "کودک من"
28 اسفند 91 13:40
سلام خانمی . پیشاپیش سال جدید مبارک.
این صدای سید کوچولویه ؟ عجیجم. الان می زارمش تو قسمت شعرهای کودکانه


ممنون عزيز دلم
مهسا
28 اسفند 91 21:01
سلام
زهره جون یه جورایی مطمین بودم می خواید برید کربلا تو کامنت قبلی می خواستم بنویسم ولی گفتم شاید حدسم اشتباه باشه
انشاا..... به سلامتی مارو هم دعا کنید
محمد سپهر خوش سلیقه ما رو فراوش نکنی عزیزم


عزيز دلم
خاله مرمر
28 اسفند 91 21:22
گلها جواب زمین اند به سلام آفتاب، نه زمستانی باش که بلرزانی، نه تابستانی باش که بسوزانی . بهاری باش تا برویانی. نوروز پیشاپیش مبارک


ممنون عزيزم
باراز سلام
28 اسفند 91 22:03
سلام الحمد لله
خوشحال شدم
برا ما هم دعا کنید
ما روز چهار شنبه راه میفتیم ولی زمینی هستیم


ما دوشنبه راه افتاديم ما هم زميني بوديم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
28 اسفند 91 23:25
بــــــــهار ثانــــیه ثانــــــیه از راه میـــــــرســد،

و اینجـــــا کسیســـت که به انـــدازه تـــمام شـــکوفه هــای بهـــاری دوســــتت دارد.

پیشاپیش سال نو مبارک . . .

آرزومند آرزوهای قشنگت:

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ




عزيز دلم با اين همه قشنگي چقدر قشنگ گفتي
مامان تسنيم سادات
29 اسفند 91 0:16
سلام خانمى ببخش كه با تاخير اومدم
براتون سال خوبى رو آرزو ميكنم
لحظه تحويل سال در جوار حضرت ثامن الحجج (ع) خيلى التماس دعا دارم ما رو فراموش نكنيد



سلام عزيز دلم لحظه تحويل سال كنار قبر مولا علي به ياد همه دوستان بودم
سید
29 اسفند 91 10:46
سلام
انشاالله سال نو مبارک باشه و امیدوارم در این سال جدید به همه آرزوهاتون برسید
التماس دعا
انشاالله در عتبات عالیات نائب الزیاره شما خواهم بود


ممنون انشاء الله
مهسا
29 اسفند 91 23:09
دوقدم مانده به خندیدن برگ.
یک نفس مانده به ذوق گل سرخ.
چشم درچشم بهاری دیگر….
تحفه ای ندارم که کنم هدیه تان.
یک سبدعاطفه دارم همه ارزانیتان…
نوروز مبارک

ممنون از شعر قشنگت عزيز دلم
مامان نیایش
30 اسفند 91 11:33
قربون اون دل ککوچیکت قربون اون سلیقه ات عزیزمی گل پسری شاد باشی همیشه امید وارم سال خوب و قشنگی پیش رو داشته باشید


ممنون عزيز دلم
زهره مامان آریان
1 فروردین 92 8:26
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند .
سال نو مبارک.


ممنون گل گلي خودم
زهره مامان آریان
4 فروردین 92 23:07
سال نو رو بهتون تبریک میگم.
امیدوارم سال خوبی داشته باشید


ممنون عزيز دلم
مامانی درسا
12 فروردین 92 2:50
عزیز دل محمد سپهر جان تولدت هزاران بار مبارک انشاالله 120 ساله شی ....


ممنون عزيز دلم خيلي غافلگيرم كردين كه در نبودمان هستن كساني كه خوشي ها را برايمان آرزومندن
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
12 فروردین 92 10:01
تولد تولد تولدت مبارک
انشالا تولد 120 سالگیت عزیییییییییییییییییییییییییییزم

سال نو مبارک

ممنون عزيزم كه تولد گل پسري را تبريك گفتين
مامان حسین جون
12 فروردین 92 18:31
عزیزم تقارن بهار طبیعت را با شكفتن موجودیتت رو بهت شادباش میگم

امیدوارم روزگارت سبز باشه….
تولدت مبارک


منم سالي پر از خير و بركت را آرزومندم
سارهــــــــ .✿
25 فروردین 92 0:26
سلام
اگر رفتید کربلا حتما ما رو هم دعای خیر کنید..
ندیده و نشناخته... سفرتون به سلامت و خوشی


عزيز دلم سلام ممنون خدا قسمتتون بكنه
باراز سلام
28 فروردین 92 0:39
سلام تشریف بیارید قدمتون بر چشم
اپم
منتظر


حتما