سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

تاج سر مامان

تاج سر و مسابقه راديويي!

1392/2/10 15:25
618 بازدید
اشتراک گذاری

از دست نديد: صداي سيد محمد سپهر را همين  جمعه در مسابقه "چهارفصل"بشنويد!

از مسابقه راديويي تا دايي قلابي!

چند وقتي يه كه براي وب مطلب ننوشتم براي همين موندم كه از جملات بالا كدامش را به عنوان تير انتخاب كنم.به خوبي خودتون ببخشين و بخونين.

قبل از هرچيز بدون هيچ مقدمه: تولد حضرت زهرا(س) روززن، روز مادر برهمگان مبارك...

مادر گل عالم

بريم سر صحبتهاي خودمون:

 سلام عسل دلم خوبي ، صبح خوب سرسره بازي كردي! از امروز به هم قول داديم قبل از مهد چنددوري هم سرسره بازي كني، باشه به يه شرط اينكه شب زود بخوابي تا صبح مجبور نباشم دوباره بغلت كنم و مابقي خوابت را به جا بياري !

يكشنبه هفته پيش بعد از ضبط برنامه "سلام كوچولو" همكارم گلكار  گفت: دوتا از شركت كننده هاي مسابقه چهار فصل نيومدند بيا مسابقه! گفتم هزار تا كاردارم نمي شه..خيلي اصرار كرد قبول كردم..بعد از اينكه از بوفه برات بستني خريدم با هم سر ضبط برنامه رفتيم ، متوجه شدم همكارم آقاي زالي هم در استوديو تشريف دارن.اونجا بود كه ادهمي(سردبير) به من گفت: شما و آقاي زالي در يك  گروه باشين اما چون شركت كننده ها بايد نسبت نسبي  يا سببي داشته باشند شما بايد..گفتم: عمرا آقاي زالي بشه برادرم...  من يه برادر بيشتر ندارم و اونو از ته دل دوست دارم...ديدم آقاي زالي مظلومانه التماس مي كنه كه قبول كن. ..آقاي گودرزي(صدابردار) با خنده گفت:حالا خوبه نگفتيم بشه همسرت..برق از چشام پريد گفتم : ديگه چي ؟همسري بشنوه سرم را از بيخ مي بره. تو كه از خنده ريسه رفته بودي...مي خنديدي و مي گفتي: دايي قلابي! بلاخره قبول كردم فقظ آقاي زالي را تهديد كردم كه واي برتو اگه برنده نشيم.با سلام و صلوات وارد استوديو شديم.

براي اولين بار بود كه اجراي محمودرضا قديريان را مي ديدم..خيلي پر انرژي و اكتيو بود..خيلي خوب اجرا

 مي كرد..رقيب ما زن و شوهري بودند كه هردو از معلمان خوب آموزش و پرورش  كشورمان بود.شما گل پسري از اول تا آخر ضبط مي خنديدي وقتي قديريان گفت:دايي را  دوست داري.گفتي بعله...در بخش دوم دوباره ازت پرسيد:دايي را دوست داري؟گفتي: من اين دايي را دوست ندارم چون قلابيه!كه قديريان گفت:ديدي با دادن يه وعده بستني خريدمت!   مرديم از خنده..

در يكي از بخش ها داداشم (منظورم همكارمه) شعر بازباران را خواند البته با همكاري من   ..من هم  "خوشا به حالت اي روستايي " را خواندم وشما "بهارم وبهارم با خود شادي مي يارم" را خواندي....با دايي قلابي شما ،  نمايش راديويي  بازي كرديم ،   تقليد صدا كرديم و در آخر دوگروه برنده مسابقه شديم.بماند كه گاهي دايي قلابي خصاصت مي كرد و مي خواست گروه رقيب بازنده بشه!

تاج سر ومسابقه راديويي چهارفصل!

مسابقه

(ببخشين كيفيت عكس خيلي پائينه)

"چهارفصل"  جمعه 13 ارديبهشت  از ساعت 17:15 از راديو ايران ، موج fm رديف 90 مگاهرتزپخش مي شه..البته گزارش مفصلي از اين برنامه نوشتم كه شنبه 14 ارديبهشت  در ضميمه روزنامه جام جم (قاب كوچك) چاپ مي شود.

مادرساعت  14:30   

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان سونیا
10 اردیبهشت 92 15:17
میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل

صدیقه کبری ، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)

هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر
را به شما دوست عزیزم تبریک میگم



ممنون عزيز دلم با اين تبريك هاي گرمت
مامان سونیا
10 اردیبهشت 92 15:19
به به مسابقه اونم برنده مبارک باشه
حالا جایزه چی گرفتید؟
و اگر فوضولی نسیت میتونم شغل شریفتون رو بدونم بانو؟


عزيز دلم سلام ..جايزه گروه برنده نفري 50 هزارتومان بودولي چون دوگروه برنده شديم نفري 25 هزارتوامن رسيد...مشخص نشده شغلم چيه؟!
ستاره زندگی
10 اردیبهشت 92 15:35
برای گل پسرمون
اگر اثاث کشی اجازه داد ،چشم

عزيز دلم خونه جديد مبارك
مامان سونیا
10 اردیبهشت 92 15:59
نه من که کاملا متوجه نشدم خبرنگارید ؟
برنامه سلام بچه ها کار میکنید ؟
و یا؟؟


عزيزم مي يام پيشت
مامان سونیا
10 اردیبهشت 92 16:00
راستی جایزه نوش جونتون انشاالله همیشه برنده باشید


عزيزم
مامان تسنیم سادات
10 اردیبهشت 92 20:30
محبوبه حق در دو جهان فاطمه است در قلب محب او کجا واهمه است
آندم که قدم نهد بسوی محشر لطف و کرمش شامل حال همه است
عیدت مبارک
روزت مبارک


ممنون عزيز دلم
محیا کوچولو
10 اردیبهشت 92 21:57
سلام خاله جونی و محمدسپهر رادیویی.خوبین؟
روز مادر و معلم رو به شما مادر مهربون و معلم دلسوز تبریم میگم
خاطرات مشهد و کربلاتونم خیلی خوب بود ایشالله همیشه مسافر اینجها باشین و غذاهای حضرتی بگیرین


عزيز دلم من بايد روز معلم را به شما تبريك مي گفتم
مفقود الاثر
11 اردیبهشت 92 0:33
بر آینه ی جمال داور صلوات

بر آبروی آل پیمبر صلوات

بر فاطمه ای که شد به شأنش نازل

از سوی خدا سوره کوثر صلوات

. . . "ولادت مادر خوبيها حضرت فاطمه

(س) مبارک باد" . . .

يا حق


ممنون
مفقود الاثر
11 اردیبهشت 92 0:33
بر آینه ی جمال داور صلوات

بر آبروی آل پیمبر صلوات

بر فاطمه ای که شد به شأنش نازل

از سوی خدا سوره کوثر صلوات

. . . "ولادت مادر خوبيها حضرت فاطمه
(س) مبارک باد" . . .

يا حق


ممنون
مامان علی خوشتیپ
11 اردیبهشت 92 8:41
در کنار نام پاک فاطمه
جانماز عشق را وامیکنم
دست حاجت را به عشق فاطمه
رو به سوی نور بالا میکنم
با قسم بر آبروی حضرتش
آرزویت را تمنا میکنم
روزت مبارک عزیزم



عزيز دلم ممنون از شعر قشنگت
مادر کوثر
12 اردیبهشت 92 15:09


به به چه خووووووووووووب

حسابی دارین مشهور میشینا



انشالله بتونم بشنوم


عزيزمممممممممممممم
ارین و مامانش
21 اردیبهشت 92 9:28
*;%”*
*%;;%”*
*;%*;%”*.
*;*;%;*%*,
)i(
( )
روزتان مبارک


عزيزم