سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 25 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

تاج سر مامان

هديه تاج سر و روز مادر!

1392/2/11 9:11
1,104 بازدید
اشتراک گذاری

دستم به دامانت مادر پسرم:

بشارت  است  بر اهل  زمین که سیب سرخ بهشت، جوانه زده است! نام تو، ریشه شر را خشکاند و آتش دوزخ را سر کرد بر پیروان طریقه رستگاری. خانه وحی، با درخشش نام تو، روشن‏تر شد، تا نشانه‏ای باشد بر حرمت زن، تا دیگر رنگ چهره‏ها با شنیدن صدای تولد دختران، کبود نشود؛ تا دیگر سنت‏های جاهلانه میان دختر و پسر، خطی نکشد ......

پسرم امروز روز ميلاد دخت نبي است ، روز مادرتون مبارك......

گل مادر

گل پسري ديروز منو حسابي شگفت زده كرد نه به خاطر انگشتري ! نه ، وقتي از مهد تحويلش گرفتم گفت:مامان شما يه هديه دارين، در كيف را كه باز كردم پاكت قشنگي به رنگ زرد و نارنجي بود با پروانه هاي قشنگ...توي پاكت يه ورق تا شده بود....تاج سر برام يه نقاشي كشيده بود با يه گردنبندي از ني !  ديدين بهتر از انگشتري منو خوشحال كرد!

هديه تاج سر وروز مادر!

هديه

(از هزارتا  انگشتر خريده و نخريده بيشتر برام ارزش داره)

راستي عزيزم امروز زود مي يام دنبالت چون به سلامتي دايي سر سفره عقد مي شينه، انشاء الله به حق اين روز خوشبخت بشن .

مادر ساعت 9:11 صبح

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

مامان ماهان
11 اردیبهشت 92 9:54
سلام روزتون مبارك عزيزم،،از شما دوست گلم دعوت ميكنم تو آمار وب ما شركت كنين تا انشالله با برآورد كادوهاي روز زن ،برنامه ريزي وسيعي براي روز مرد با همديگه انجام بديم كه شرمنده همسري جوناااااااااا نشيم

خانمي تبريك بخاطر ناز پسر گلت و هديه زيباش


حتما عزيزم مي يام
مامان ماهان
11 اردیبهشت 92 10:09
سلام گلم،،ممنون از لطفتون ..شالتون مبارك و ممنون از صداقتتون از همين الان عاشقت شدم..با كمال ميل و خوشوقتي لينكيد..گلم زود زود به ما سر بزنيد..


سلام عزيزم ..منم عاشق اون نگاه معصومانه ات شدم....با افتخار لينكين!
مامان سونیا
11 اردیبهشت 92 10:12
الهی قربون اون دستای کوچولوت بشه خاله سید کوچولوی نازنین که مامانی رو شگفت زده کردی همیشه لبخند رو لبهات باشه مامانی این هدیه با عشق تمام و کمال پسری برات تهیه شده مبارکت باشه این یادگاری قشنگ .
و تبریک برای ازدواج برادرتون انشالله که خوشبخت و عاقبت به خیر بشند



عزيزم..ممنون از تبريك قشنگت...
مامان ماهان
11 اردیبهشت 92 10:16
فدات شم شما گليد و لطفتون بي انتها..مرسي منتظرتون هستم


عزيزم...
مامان ماهان
11 اردیبهشت 92 10:23
اطاعت دوست من...ولي الان كه تو ادارم...تازشم برا خانوما جشن گرفتن ..ولي من از پاي وبم نميتونم بلند شم برم كادومو بگيرم با دوستاي دلبري مث شما....


ديدي از زير زبونت كشيدم بيرون كه تو هم شاغلي....پس پاشو برو جشن هديه ات را بگير؟راستي كجا كار مي كنين ؟
سید
11 اردیبهشت 92 10:24
سلام
این روز میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها ، روز زن ، روز مادر و روز میلاد حضرت امام خمینی (ره) را به شما و همه مادران ایران اسلامی تبریک میگم
دست سید کوچولو هم درد نکنه با این کادوی قشنگش


سلام ممنون از تبريك گرمتون....واقعا سيد كوچولو منو غافلگير كرد
مامان سونیا
11 اردیبهشت 92 10:27
ممنونم از عزیزم از پاسخگویی سریعتون
مستدام باشید

عزيزمييييييييييييييييييييي
عموی محیط بان
11 اردیبهشت 92 12:08
اگر عالم شود انگشتر ناب
تو بر انگشتر عالم نگینی

میلاد مادرسادات رو به شما و سید عزیز تبریک میگم


ممنون از تبريك گرمتون
محمد
11 اردیبهشت 92 12:22
روز مادر برشما مبارک باد
دایی جون هم خوش بخت بشن . ان شاءالله


ممنون از دعاي خيرتون
مامان ماهان
11 اردیبهشت 92 12:35
باشه فقط همين...مگه شما خبرنگارين؟؟؟؟؟؟؟///


چي شده بود مگه ؟!
مامان آرمان
11 اردیبهشت 92 12:53
آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل،

تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد

روزت مبارک دوست خوب و مامان مهربون
شاد باشین همیشه
دست پسر مهربون هم درد نکنه.راستی انشاأ....همه جوونها از جمله برادر شما خوشبخت بشن


ممنون از دعاي خيرت
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
11 اردیبهشت 92 13:20
خیلی هدیه ی قشنگی ِ ...

دستت درد نکنه تاج سر

روزتون هم مبارک باشه زهره عزیزم


ممنون عزيز دلم
مامان آريا
11 اردیبهشت 92 14:23
مادر ای معنی ایثار تو گل باغ خدایی

توی روزگار غربت با غم دل آشنایی

مینویسم از سر خط ای معنی بودن

منیویسم تا همیشه توی لایق ستودن

عزيزم روزت مبارك


ممنون عزيز دلم
باراز سلام
11 اردیبهشت 92 18:39
سلام
هر شب دلم به گفتن یک فاطمه خوش است
از من مگیر دلخوشیم را خدای من

میلاد ام ابیها بر شما مبارک


انشاءالله كه حاجت روا بشين
مامان تسنيم سادات
11 اردیبهشت 92 23:47
خيلى قشنگ بود
دست گل پسرى تون درد نكنه
عيدتون مبارك


ممنون عزيز دلم
ساره
12 اردیبهشت 92 1:35
روزتون مبارک
وای فکر کنم هدیه ای که آدم از بچه اش بگیره یه چیز دیگه است...
گوارای وجودتون


عزيزززززززززدلم
مامان نیایش
12 اردیبهشت 92 11:51
عزیزم مبارکا باشه هم روز مادر هم هدیه هات هم عقد دایی ان شاالله به سلامتی باشه و خوش یمن


ممنون از دعاي خيرت
مادر کوثر
12 اردیبهشت 92 15:07


واااااااااااااااای چه کادوی شیرینییییییییییییییییی


شيرينيش زير زبونم مونده
مامان پریسا
12 اردیبهشت 92 17:43
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه "مادر" است

زیباترین خطاب "مادر جان" است

"مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق

واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید

روزت مبارک مادر . . .


عزيز دلم خيلي قشنگ گفتي
محيا كوچولو
13 اردیبهشت 92 8:42
سلام خاله جوني
واقعا بهترين هديه رو از محمد سپهر گرفتين
ايشالله هميشه سلامت و شا دباشيد


ممنون عزيز دلم
مادر کوثر
14 اردیبهشت 92 21:25



عزيزم
مهسا
15 اردیبهشت 92 0:35
سلام زهره جون روزتون مبارکقربون گل پسری برم من چه هدیه ی زیبایی واقعا زیباست
زهره جون تاخیرم رو ببخشید تواین مدت که نتونستم جواب محبت هاتون رو بدم واقعا منو شرمنده کردید با کامنت های زیباتون
درگیر سرماخودگی بودم که هنوز هم کامل خوب نشدم و خیلی نمی تونم بیام نت
رمز جدیدم رو براتون میزارم


سلام عزيز دلم شما به ما لطف دارين هميشه خوب و خوش باشين انشاء الله سرما خوردگيتون هم بهتر بشه
مامان ماهان
15 اردیبهشت 92 12:53
مامان سيد محمد سپهر كجايي؟
كجايي؟
دلم تنگيد..خوب ..
پست جديدم كه نداريد
پس من چيكار كنم
باشه
.
.
برا سلامتي محمد سپهر جان دعا ميكنم


عزيز دلم سلام سرم خيلي شلوغه ممنون از دعاي خيرت
مامان ماهان
16 اردیبهشت 92 11:17
سلام ممنونم گلم،،خدا قوت،، انشالله خسته نباشيد،،هاااااااااا فك كردي فقط خودتون زرنگين منم كشف كردم كه شما هم شاغلين،،فقط نگفتين كجااااااااااا؟؟؟؟؟؟/البته اگه دوست داشتين بگين باشه؟؟؟؟؟




عزيزم ....


مامان مهرزاد جان
16 اردیبهشت 92 14:48
سلام چه وب زیبایی دارید چه گل پسر نازی خدا براتون نگهش داره


عزيز دلم به شما هم سر مي زنم
مامان ماهان
17 اردیبهشت 92 8:41
سلام خانمي ،،ممنون كه وقت گذاشتين و به وب ما اومدين و ممنون از اعتمادي كه بهم كردين و شغلتونو گفتين..بايد بيشتر حواسم باشه ازم آتو نگيرين وگرنه ول نمي كنين...شوخي كردم مواظب خودتون و پسر نازمون باشييد بخدا ميسپارمتان..در ضمن من هر روز صبحها آپم اگه لطف كردين بيشتر با هم آشنا ميشيم


عزيزم
مامان ماهان
18 اردیبهشت 92 1:18
سلام خانمی.
اینقدر نیومدم که یه عالمه حرف و پیام بدهکارم.
اول زیارتتون قبول.همه زیارتهاتون.
بعد هم روز مادر مبارک.
بعدترش روز رادیو مبارک.(هم به شما هم به تاج سر)
خلاصه که اگه بحوام مناسبتها رو بگم تا صبح طول میکشه.
معذرت میخوام مدتیه که خیلی کم میام نت.
ولی خداییش از خوندن پستها و سفرنامه ها و گله ها(که حرف دل همه ست)خیلی لذت بردم.قلمتان بوسیدنی ست.
کاش انتهای پستی که مربوط به نخودکی بود لینکی گذاشته بودین که ایشون رو معرفی میکرد.
واقعا لذت بردم.ممنون.


عزيزم خيلي دوستت دارم.....من هم دلتنگه حضورتم....مهم نيست كم نت ميياييا نه مهم اينه كه دوستت دارم...روي گل ماهان را ببوس چشم در اولين فرصت...بابت تبريكات گرمت هم ممنون
در انتظار ققنوس
20 اردیبهشت 92 23:12
.::انسان تمام خوبيها را با يک بدي فراموش ميکند ؛


ولي خدا تمام بديها را با يک خوبي فراموش ميکند::.



به نكته قشنگي اشاره كردي...
مادر کوثر
21 اردیبهشت 92 10:12
کسانی که دل درگرو محبت خدا نهاده اند،

لحظه شماری می کنند تا با ورود به ماه رجب
و بهره مندی از برکات آن،

به درک فیوضات ماه عظیم شعبان موفق شوند

و پس از آن بتوانند مدال لیاقت ورود به ضیافت الهی در ماه رمضان را دریافت نمایند.

التماس دعا


سلام گلم خيلي خيلي التماس دعا!
مامان ماهان
22 اردیبهشت 92 10:41
رجب هنگامه راز و نیاز است

برای عاشقان فصل نماز است

رجب درگاه غفران الهی

برای بندگانش باز باز است..
حلول ماه مبارك رجب مبارك

ممنون گلم اميدوارم بتونيم كارهاي خوب انجام بديم
مامان محمد
22 اردیبهشت 92 22:27
سلام زهره جون...خوبی خانمی؟محمد سپهر چطوره؟ببخشید عزیزم که دیر اومدم پیشت...یه مدت که دستگاه مودم نداشتیم بعدشم که سرم خیلی شلوغ شده بود...
روز زن و مادر رو بهت تبریک میگم...بخشید که دیر شد...
کادوی گل پسریم که خیییییییییییلی نازه...مثل خودش...
خاله جون دستت درد نکنه که دل مامانیتو شاد کردی...دست مریزاد خالههههههههه...
زهره جون من حتتتتتتتتما پستای قبلیتو با فررررررررررررصت میخونم و نظر هم میزارم...فقط ببخش که دیر به دیر میام پیشت...شرمندتم عزیزم.

سلام عزيز دلم هميشه شاد باشيممنون از لطف و مهربوني هات