سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

تاج سر مامان

اولين تشويق تاج سر توسط معاونت صدا!

1392/2/23 10:59
595 بازدید
اشتراک گذاری

عسل دلم سلام ، خوبي امروز مي خوام از اولين تشويقت توسط معاونت صدا صحبت كنم. مامانت بله خودم را مي گم به عنوان بانوي نمونه معاونت انتخاب شده بود.براي همين مي خواستن توي جشني كه روز چهارشنبه 18 ارديبهشت برگزار مي شه تشويقمون كنن.

يادته قبلا در جشنواره "طنز و تبسم"كه برده بودمت خيلي گريه كردي كه چرا به من جايزه ندادن! آخه گلي  من كه مقاله ننوشته بودم.براي همين بهترين بهونه بود كه اسمتو آفيش كنم و تو هم بيايي و خوشحال بشي. وقتي به مربي ات گفتم ساعت 13 مي يام دنبال گل پسري گفتي: مامان براي خاله تعريف كن كه مي خوام بيام تشويقت كنم.قربونت برم كه واقعا منو دوست داشتي تشويق كني.

راس ساعت 13 اومدم دنبالت ، بعد از ديدت كارتون بره ناقلا رفتيم سالن. خوبه كلي سفارش كرده بودم  كه آروم باشي و.....وگرنه معلوم نبود چه بلايي سرم در ميآوردي؟

اون از اينكه رفتي رديف صندليهاي جلو (صندلي هاي مخصوص مديران) نشستي! هرچي گفتم بيا عقب گفتي:نمي يام عبق! تا اينكه آقاي كاظم زادهمدیر شبکه جهانی صدای آشنا  وساطت كرد و گفت:اشكال نداره بذارين بچه راحت باشه .

اون هم از اينكه دائما از سالن بيرون مي رفتي و منم مجبور بودم دنبالت بيام بيرون كه دسته گل به آب ندي!

تازه نمي دونم اين زبون درازي را ازكجا ياد گرفته بودي كه تحويل همكاران مامان مي دادي! هزار بار خودم را لعن و نفرين كردم كه اي كاش باخودم نمي آوردمت....چاره اي نبود بايد با خونسردي و لبخند آرومت مي كردم تا مبادا خدشه اي به عنوان "بانوي نمونه" بزنم!

حسابي زيز ذره بين بودم ، گرمم شده بود....حمد و سوره بود كه زير لب زمزمه مي كردم....بلاخره مثل پسراي گل اومد ي و  كنارم نشستي. البته من توي مسابقه حضوريهم شركت كردم و برنده شدم...تا اينكه نوبت اهداي جوايز بود....دستمو گرفتي و با ذوق و شوق خاص اومدي بالا.

براي بار دوم كه روي سن رفتيم ...مجري برنامه گفت:  اسم آقازاده كه دوست داشتن مامانشون برنده باشن  چي هست؟منم با افتخار گفتم : سيد محمد سپهر كه آقاي صوفي(معاون صدا)  با گفتن:احسن منو تشويق كردن.  و خم شدن و روي محمد سپهر را بوسيدن .خانم وكيلي هم ازفرصت استفاده كردن و گفتن: محمد سپهر كوچكترين مجري برنامه "سلام كوچولوست" و اين براي دكتر  صوفي جالب بود!

جايزه اول يه هديه كارت 100 هزار توماني بود كه به بانوان نمونه اهدائ مي شد.جايزه مسابقه هم  هديه كارت 30 هزار توماني بود  كه من جلوي جمع اونو به محمد سپهر دادم. آقاي صوفي كه ديدن من كارت را به محمد سپهر دادم زود يه كارت ديگه به من دادن و گفتن: بچه بايد تشويق بشه .اونجا بود كه خستگي از تنم رفع شد و گفتم :خوب شد كه تورا با خودم آوردم و تا ديده بشي.

تبصره: وقتي متوجه شدي مديريت راديو با آقاي صوفي ست ، با لحني كه انگار متوجه سختي كار مي شي گفتي: مامان خيلي سخته كه ايشون به تنهايي اينهمه كار انجام مي دن! مامان كار ايشون خيلي مهمه!

عجب از اينهمه سياستي كه تو داري! اي كاش منم مثل تو عاقل بودم......

گالري تصاوير راديو :

عكس ها را در ادامه مطلب ببينيد:

مادر ساعت 10:59 صبح

عكس هاي روز جشن روز زن:

ببين چه كار مي كردي؟!

جشن روز زن

و قائم موشك بازي!

جشن روز زن

اينجا شدي پسر مامان!

جشن روز زن

 

و ذوق و شوقش اينكه لاي چادرم بره و بيرون بياد....

جشن روز زن

البته خيلي از عكس ها تار شد .زماني كه محمد سپهر لاي چادرم خودش را پنهان ميكرد..احساس كردم آقاي صوفي هم دلش براي چادر مامانش تنگ شده...دلش براي

بازي هاي كودكانه اش تنگ شده...خدايا به همه مادرا سلامتي بده..تا اگه روزي هم دل ما تنگ شد....دچار عذاب وجدان نشيم كه خوب بچه اي نبوديم....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان سونیا
23 اردیبهشت 92 11:35
به به مبارک باشه بانو به سلامتی انشاالله همیشه جزئ بهترنها باشید و جایزه بگیرید

هدیه سید کوچولو هم مبارکش بشه ببوسید روی ماهش رو مامانی


عزيز دلم ممنون بابت تبريكت .باور كن زن نمونه را از ديد شوهر بايد سنجيد و بس!
مامان ماهان
23 اردیبهشت 92 11:52
سلام سلام ،تبرررررررررررررررررررررريك عزيزم ،خوشحالم كه محمد سپهر جان اينغد خوشحاله ،عزيزم شلوغي محمد سپهر در مقابل ماهان كه چيزي نيس اين پست كي گفته سنگ بزرگ علامت نزدنه منو بخونين متوجه ميشين و شما بانوي نمونه شدينجدا كه حقتون و لياقتتون بوده خانمي...خوش بحال محمد سپهر كه مامان باسخاوتي مث شما داره و البته زرنگ
اين گلا هم هديه ماهان و من به شما
___________@@@@@@ @@@@@
_______@@@________@@_____@@_______@
________@@___________@@__@@_______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___________________@@@@@@@
__@@@@@@@@@_________________@@@@@@@
__@@______________________________________@@
_@@_________________@@@@@________________@@
_@@________________@@@@@@_______________@@
_@@@______________@@@@@@______________@@@
__@@@@_____________@@@@____________@@@@
____@@@@@@______________________@@@@@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@_____________@@
________@@@________@@@____________@@
________@@@______@@@__@__________@@
_________@@@_____@@@___@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________________@
____________________@
_____________________@
_____________________@
_____________________@
______________________@____@@@
____________@@@@___@@__@__@
_____________@____@@_@__@__@
______________@@@____@_@@@
_______________________@


عزيز دلم ممنون !
ღ تـــــــــــک خاله کوثر جونی ღ
23 اردیبهشت 92 11:55
عجب جریاناتی داشتین شما با ان کوچولوی شیطون ...

ولی همه ش به کنار، اون کارت هدیه ها هم به کنار...

مبارکتون باشه.

خیلی خوشحال شدم که عکس هم گذاشتید.

از دیدار مجددتون خرسندیم

عزيزم ممنون كه مارا همراهي كردين..نمي خواستم عكس بذارم....اما به خاطر دوستان گلي مثل شما....مجبور شدم...
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
23 اردیبهشت 92 12:02
خب اگه از ته دل راضی نیستین، بردارین عکس ها رو


عزيزم به چه چيزهايي توجه مي كني
مامان آرمان
23 اردیبهشت 92 15:21
سلام
مبارکتون باشه.هم به شما و هم به محمد سپهر.این مناسبتها و اهدا جایزه به بچه های اعتماد به نفس خوبی میده تا تشویق بشن و از قبل بهتر عمل کنند.
به امید موفقیتهای آتی برای شما و محمد سپهر عزیز.


سلام ..همين طور هست كه مي گي ديدش نسبت به راديو تغيير كرده
ارین و مامانش
23 اردیبهشت 92 15:33
خوب عزیزم شاید کاندید اینده ریاست جمهوری بشی__________*___*__*________**::::::
______________*__*_______**::::::::
_______________*__*_____**:::::::::
________________*__*___*:::::::::::
_________________*_*__*::::::::::::
_____**********____##*::::::::::
___**:::::::::::::::::: ^^*:*::
__**:::::::::::::::::::^^^**:::::::::::
___**:::::::::::::::::::::^^ ^*:::::::::::
_____**:::::::::::::^^*:::::::::
__________****::::::::::::^*********
____________**:::::::::
___________**::::::
_______.oº º .******
……O º *
*.°
º
...°
....O
.......°o O ° O
...

اي يايا خيلييييييييييييييييييييييييييييييييي زوده!
مامان تسنيم سادات
23 اردیبهشت 92 15:50
همه شيطنت ها به كنار .... اون ديده شدن آخر سيد محمد سپهر جان آدمو خوشحال مى كنه ...
اينكه با شما اومده و تشويق شده و هديه گرفته ...
آفرين بر اين مادر و پسر
ايشالله در تمام مراحل زندگى موفق باشيد و نمونه
در اين ايام التماس دعا


ممنون عزيزدلم ..براي شما هم دعاي خير دارم....ما هم خيلي التماس دعا
در انتظار ققنوس
23 اردیبهشت 92 18:16
سلام ممنونم که بهم سر زدین
مبارک باشه بهتون تبریک میگم
ایشاالله خدا واستون حفظش کنه
بازم خوب شد که بردینش که یه هدیه هم گیر اقا زادتون اومد
منم وقتی اون عکس ها رو دیدم یادم به بچگی های خودم افتاد ودلم براشون تنگ شد
راستی اینم بگم وبمو تغییر دادم از این به بعد تو این وبم مطلب مینویسم


سلام ممنون از لطف و دعاي خيرتون..حتما بهتون سر مي زنم
مفقود الاثر
23 اردیبهشت 92 18:34
پیامبر اکرم صلی الله می فرمایند:



اگر کسی به اندازه تمام زمین طلا انفاق کند، برتر از یک روز روزه ماه رجب نیست.



يا حق




خدا كنه توفيق روزه پپدا كنيم


محمد
23 اردیبهشت 92 22:41
احسنت بر آبجی نمونه.
مبارکتون باشه .از خدا میخوام همیشه سالم وشاد باشید


ممنون از دعاي خيرتون
عمو روحانی
23 اردیبهشت 92 23:37
سلام.مبارک باشه عموجون . کاش افراد خوبی مثل شما یک روزی معاونت صدا بشن تا خودشون جایزه بدن به دیگران .
موفقیت تو آرزوی ما
ولی همشهری یک گله ازت دارم میای مشهد اما افتخار نمیدی ببینیمت
خدانگهدار


عموي هميشه مهربون ..ممنون از دعاي خيرتون ...انشاء الله توي موفقيت ها همه چيز يادمون بمونه...حتما ايندفعه خواستم بيام مشهد ندا مي دم...
عمو روحانی
23 اردیبهشت 92 23:38
این موفقیت رو به مامان مهربونش هم تبریک میگم .


ممنون عموي كربلايي
مامان احسان
24 اردیبهشت 92 8:58
سالام به روی ماهت زهره جون مبارکه ببوس پسر نازمونو


ممنون عزيز دلم شما به ما لطف دارين!
مامان نیایش
24 اردیبهشت 92 11:51
سلام عزیزم
مبارکت باشه بانوی نمونه
و همین طور مبارک آقا محمد سپهر گل و گلاب که اینقدر بازیگوشه چه خوشگل هم میخنده شاد باشید همیشه


عزيز دلم شما به ما لطف دارين
زهرا(✿◠‿◠)
25 اردیبهشت 92 7:31
نازییییییییییی...
مبارکت باشه عزیزم...
موفق باشی همیشه


وای...شما رو هم اولین باره میبینم!!!!


عزيزم نظرت در موردم چيه؟!