سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 25 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

تاج سر مامان

محمد سپهر كتاب باران مي شود!

1392/2/24 9:02
513 بازدید
اشتراک گذاری

ما هم به نمايشگاه كتاب رفتيم و گل پسري مثل هميشه خودش كتاب هاشو انتخاب كرد، از فرهنگ تصويري  دانياسور ها براي كودكان گرفته تا 21 قصه  از جادوگرها ، ارواح و هيولاها، كتاب هاي بر چسب(هر كسي كار خودش بارخودش ، مي مي ني كجاست؟) نشر فندق و كتاب آموزش الفباي فارسي.(اندازه قد و نيم قدها و خمير بازي آريا را خودم برات  خريدم چون خمير بازيت  تمام شده بود و اون اندازه گيري جالب بود  ، كنار ديوار اتاقت نصب كردم تا خودت اندازه ات را بخوني و متوجه رشدت بشي)!

البته براي ناهار الويه درست كرده بودم و با خودمون  به نمايشگاه برديم .وقتي در محوطه باز ناهار خورديم و كمي استراحت كرديم شيرجه زدي به سمت كتابها توي مسير راه كلي هم بازي كردي   و نقاشي كشيدي بعد از خريد كتاب ها بااجازه من توي بغل بابات خوابيدي !

تاج سر و نمايشگاه كتاب:

نمايشگاه كتاب

نقاشي كشيدن :

نمايشگاه كتاب

بسته پستي سپيده عزيزم روز پنج شنبه به دستم رسيد كلي خوشحال شدم  كه به من و محمد سپهر ايشان  ، اينهمه لطف داشتند.باورش برام سخت بود كه دوستي مون از حد وب گذشته ...طوري كه به هم اعتماد داريم و براي هم ارزش قائليم...فكر نمي كردم سپيده عزيزاهل دزفول باشه وگرنه به زحمتش نمي نداختم كه از راه دور برام اينچنين كنه! دستت درد نكنه كتاب هاي انگليسي و سي دي به دستم رسيد و بايد كم كم آموزش را شروع كنم....  

خريدهاي تاج سر

و

كتاب هاي انگليسي سپيده عزيز از وب "كودك من "

خريد!

مادر ساعت 9:00صبح

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان ماهان
24 اردیبهشت 92 9:25
سلام ، صبح زيباتون به خير و شادي،،عجب مامان و پسر با كلاس و بافرهنگي..آفرين سيد محمد سپهر جونم كه اينغده آقا و با سوادي عزيز دلم كتاباتون مبارك.عشق خاله جون


ممنون عزيز دلم
مامان تسنيم سادات
24 اردیبهشت 92 9:40
چه عااااالى ....
حسابى كتاب دار شده پس
آفرين به پسر كتابخون ما


عزيز دلم ممنون
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
24 اردیبهشت 92 10:02

ای ول ...
چقدر کتاب ...
خیلی خوبه
همشون مبارکت باشه آقا سید...
اون عکسی که مشغول نقاشی کشیدنی، خیلی باحاله... حسابی غرق شدی در طرح نقاشیت ...
امیدوارم موفق باشی و سرحال و شاد... همون جوری که توی عکس پیداست

عزيز دلم ممنون از لطفت..محمد سپهر از نقاشي كشيدن خيلي لذت مي بره....
سید
24 اردیبهشت 92 10:24
سلام
من که نتونستم بیام نمایشگاه
خوش به حالت سید محمد سپهر
امیدوارم کتابها مفید باشن
راستی با این نقاشی که داری میکشی فکر کنم پیکاسوی بعدی یه سید ایرانی باشه


انشاء الله نمايشگاه ديگه .....ممنون از لطفتون
در انتظار ققنوس
24 اردیبهشت 92 11:42
سلام
من
با افخار لینکتان کردم


ممنون
مامان نیایش
24 اردیبهشت 92 11:52
به به چه خوووووب بازم نمایشگاه کتاب مبارکت باشه خردید هات ایشالا موفق باشی پسرک کتاب خون و با هوش


ممنون عزيز دلم
مامان ماهان
24 اردیبهشت 92 13:40
سلام خانمي قربونت برم دوباره بهتر شو مي ذارم 6 خرداد سالگرد ازدواجمونه ميخوايم بريم سه نفري يه عكس خوشمل بگيريم ،اونوقت اونو ميذارم ..فداي نگاهت


عزيز دلم انشاء‌الله به سلامتي
سپیده از وبلاگ "کودک من"
24 اردیبهشت 92 14:25
سلام خانمی. نیازی به تشکر نبود و وظیفه بود. ای کاش ما هم اونجا بودیم و نمایشگاه کتاب می اومدیم.


عزيزم كاش مي دونستم چي احتياج داري حتما مي خريدم...
مامان سونیا
24 اردیبهشت 92 18:00
به به به این پسر کتابخون اهل فرهنگ کتابهاتون مبارک باشه کاش ما هم اونجا بودیم میرفتیم نمایشگاه کتاب


عزيز دلم
زهرا(✿◠‿◠)
25 اردیبهشت 92 7:28
الهی....
ببین چه با حس رفته توو نقاشی...


عزيزمممممممممم
باراز سلام
25 اردیبهشت 92 10:39
سلام خوشبحالتون كه نمايشگاه كتاب رفتين
من كه كسي را نديدم بياد چند تا كتاب ميخواستم برام بگيره بايد مشهد گرون بگيرم . همه چيزاي خوب برا شما تهروني هاست البته گوش شيطون كر
يك دوره تفسير ميخواستم تفسير مهر برا كلاس داري خيلي خوبه
.اقا سيد را هم سلام برسونيد


سلام اگه مي گفتين حتما براتون تهيه مي كردم اتفاقا بچه خواهر شوهرم به خاطر خريد كتاب تهران آمده بود، مي تونستم به ايشان زحمتش را بدم....حيف ديگه نشد....
باراز سلام
26 اردیبهشت 92 10:57
سلام ممنونم
از لطفتون اگه ديد قيمت بگيريد
متشكرم


نمايشگاه كه تموم شد؟!
مامان زهرا
27 اردیبهشت 92 4:16
عزیزم وب کودک من کتاب انگلیسی داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


معمولا توي مسابقاتي كه بر گزار مي كنه به برنده هاش جايزه كتاب انگليسي مي ده
مریم
6 خرداد 92 19:18
سلام عزیزم ، وبلاگ خیلی خیلی قشنگی داری
امیدوارم در تمام مراحل زندگیتون موفق و خوشبخت باشید
خوشحال میشم اگه به من هم سر بزنید من یه وبلاگ آشپزی دارم قراره هر روز یه غذا بذارم
البته تازه شروع کردم
اگه اومدی امیدوارم که خوشت بیاد


عزيز دلم حتما مي يام