سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

تاج سر مامان

به بهاته ميلاد نور!

1392/3/1 13:59
618 بازدید
اشتراک گذاری

تولد مولا امير المومنين  امام رحمت ، حضرت علي (ع) بر همگان مبارك

روز پدر ، روز مرد ، بر مردان عزيز كشورمان مبارك

روز پدر ، بر پدر عزيزم ، همسر هميشه مهربانم و سيد محمد سپهر گل پدر آينده مبارك....

ميلاد نور

 

يه لطيفه اي كه محمد سپهر اونو تعريف مي كنه و از ته دل مي خنده ...البته بيشتر جلوي باباش تعريف مي كنه...ببخشين  از دوستان آقايي كه مارا مي خونن..(خودم  براش تعريف كردم)...

محمد سپهر دستاشو مثل بلندگو جلوي دهانش مي گيره و باصداي بلند و رسا مي گه....دودورو دودور... دودورو دودور... پدرا ، مردها منتظرن هديه روز مرد نباشين چون كشتي اي كه قرار بود زيرپوش و جوراب از چين بياره توي آبهاي دريا غرق شده....

حالا منو بگو دستمو مي ذارم  روي شكمم و مي خندم...اخمهاي بابايي مي ره تو هم....

امروز صبح از درخت توت كنار مهد يه عالمه توت سياه و قرمز چيديم گفتم گلي دوباره مي خواي براي دوستات ببري گفت: نه هديه روز پدره مي خوام بابام بخوره.

صبحي با گل پسري رفتيم زيارت عاشورا و كلي دعا كرديم ...براي همه اونايي كه گرفتارن...بچه دلشون مي خواد...براي مجردا...براي دوستان و دل خودم.. گفتم محمد جون دلم كربلا مي خواد...گفت: نه مامان ...نه... من دلم نمي خواد دوباره برم عراق...گفتم اين چه حرفيه..مي خوام بريم سر قبر حضرت علي (ع) گفت: مامان مي خوايم بازم با كاروان بريم.

بميرم برات كه هنوز اين قضيه از ذهنت بيرون نرفته...خنديدم و گفتم نه خانوادگي مي ريم....

راستي امروز روز تولدمه......ديروز دير اومدم خونه ، البته شما و بابايي رفته بودين استخر ..فكر كنم موقع افطاررسيدم...درسته كه همسري نتونسته بود  برام كيك بخره..اما برام سبزي خوردن پاك كرده بودو سفره افطار را چيده بود....خدايا ممنون بابت اينهمه آرامش!

سيد محمد سپهر !

زيارت عاشورا

(اين ميوه اي كه گل پسري دستش گرفته گلابي جنگلي كه هنوز نرسيده)

مادر ساعت....:10:36

بعدا نوشت:

راستي بر من خورده نگيريد اگه در نوشته هايم  روز پدر را به پدر شوهرم تبريك نگفتم آخه من پدر شوهر ندارم..ايشان خيلي وقته فوت كردن...ومن ااصلا ايشان را نديدم..پس به مناسبت روز پدر ، براي شادي روحشان صلوات...

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم



v

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

آيسان مامان ماهان
1 خرداد 92 13:39
سلام روزتون بخير،محمد سپهر جانم آفرين كه شعر كادو روز پدرو جار ميزني گلم..اونقد بايد جار زد كه اين آقايون ديگه قبول كنن هديشون همينه ...دوست خوبم خوشحالم كه با خانمي مث شما مومن و دوست داشتني ،دوستم ،و خوشحالتر اينكه هنوزم هستن كساني كه برا ديگرون هم دعا ميكنن...روزتون ده برابر مورد قبول حق تعالي ...تو رو خدا مارو هم سر دعاهاتون فراموش نكنين...اگه خدا بخواد منم ميخوام اين ماه كلي روزه بگيرم

اي بد جنس ..ممنون انشاءء الله بتوني كلي روزه بگيري به شرطي كه براي منم دعا كني...فقط يادت باشه تولدمو تبريك نگفتي....مومن هم خودتي..چرا ريا مي كني...حالا كي گفته ما با هم دوستيم؟!
مامان سونیا
1 خرداد 92 13:43
روز مرد بر همسر تون و محد سپهر عزیز مبارک بادشه



و همچنین تولدتون مبارک عزیزم



'``````````✬ '✧ `✬

`````````` ♜=♜=♜

``````` ` {_♥_✿_♥_}

'``` ✩ `✫{=✰=✰==}✫ `✩

````♖.{♖___♖_♖___♖}.♖

```{==================}

```{✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿}

`` {===================}

``{_✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿_}










ممنون عزيزدلم...ممنون از كيكتون يادم باشه به مناسبت روز پدر عزيزم اونو ببرم خونشون و برش بزنيم...
آيسان مامان ماهان
1 خرداد 92 14:02
عزززززززززززززززززززززززززززززيزززززززززززززم الهي فدات ..تولدت مباااااااااااااااااااااارك ..بخدا برگشتم يه شعر خوشگل با اون جينق منقلا برات بيارم كه ديدم كلي كامنت دارم اونا رو جواب دادم تو برنامه داشتم حالا فعلا اين هديه من بعدشم چرا ريااااااااااااااااااااااااااا مگه قرار نيس شام دعوتم كني كلي دوست تر بشيم..


شام اي داد و بيداد؟.....عزيزم ممنون از ديدگاه قشنگت...
آيسان مامان ماهان
1 خرداد 92 14:05
اين قلب داغونمه هديه برا تولد عززززززززيزم
—–-▒███████████▒
—▒████▒▒▒▒▒▒▒███▒
-▒████▒▒▒▒▒▒▒▒▒███▒……………….▒▒▒▒▒▒
-▒███▒▒▒▒▒███▒▒▒███▒…………..▒██████▒
-▒███▒▒▒▒██████▒▒███▒……….▒██▒▒▒▒██▒
—▒███▒▒▒███████▒▒██▒…….▒███▒▒█▒▒██▒
—–▒███▒▒████████▒██▒…▒███▒▒███▒▒██▒
——–▒██▒▒██████████▒▒███▒▒████▒▒██▒
———▒██▒▒██████████████▒████▒▒██▒
———-▒██▒▒█████████████████▒▒██▒
————▒██▒▒██████████████▒▒██▒
————–▒██▒▒████████████▒▒██▒
—————-▒██▒▒██████████▒▒██▒
—————–▒██▒▒████████▒▒██▒
——————-▒██▒▒██████▒▒██▒
———————▒██▒▒████▒▒██▒
———————-▒██▒▒███▒▒█▒
————————▒██▒▒█▒▒█▒
————————-▒██▒▒▒█▒
—————————▒██▒█▒
—————————♥♥♥♥♥♥
—————————-♥♥♥♥♥
——————————♥♥♥
—————————-—♥♥
آشتي؟؟؟


عزيزم قربون قلب عاشقت برم...
ارین و مامانش
1 خرداد 92 15:10
روز مرد بر هر دو مرد کوچک و بزرگ خانه مبارک. یک محموله دیگر تو راهه که انشااله غرق نشه


ممنون عزيزم......واي پس بايد دويار خبر را محمد سپهر اعلام كنه..
مفقود الاثر
1 خرداد 92 19:54
مقابل حرم کعبه ایستاده زنی

به تن ز عفت و شرم و وقار پیرهنی

گشود دست دعا سوی آسمان و گریست

شکفت غنچه صفت لب که پرورد سخنی

که یا رب از کرم آسان نمای مشکل من

که باردارم و آزرده جان و خسته تنی

ندا به فاطمه بنت اسد رسید از حق

قدم به خانه ی من نه که میهمان منی

در آن حریم مقدس قدم نهاد و بزاد

گرفت شیرخدا را به دست شیرزنی

خدا نهاد علی نام خانه زادش را

که روح لایتناهی دمید در بدنی

پیمبر آمد و زد بوسه بر لب و دهنش

که آفرین خدا بر چنین لب و دهنی

يا حق


آفرين به اين جملات و سروده هايي كه انتخاب مي كني.
مامان نیایش
1 خرداد 92 21:02
سلام خانومی اول تولدتون مبارک بعدم روز پدر بر پدر خوب محمد سپهر مبارک
قربون اون جوک گفتنش
روح همه رفتگان شاد باشه ان شاالله



ممنون عزيزم..ممنون از دعاي قشنگت
مامان تسنيم سادات
1 خرداد 92 23:40
سلاااااااااام مامانى عزيز
تولدتون مبارك
ايشالله كه سالم و تندرست و طول عمر باعزت داشته باشيد به همراه خانواده محترمتون
يه سبد گل محبت تقديمتان باد
ميلاد فرخنده اميرالمومنين (ع) رو هم تبريك مى گم بهتون از الان و همچنين روز مرد رو به آقايون خونه تون تبريك مى گم ....
اين جُكايى كه تعريف مى كنند به گوش گل پسرى ما هم رسيده پس .....!!!!!
با چه هيجانى هم تعريف مى كنه ...
روزه هاتون هم مقبول حق و التماس دعا


ممنون از تبريك گرمتون...عزيزم براي محمد سپهر بايد هزار بار يه چيز را تعريف كني چون دوست داره بالذت چيزي را كه شنيده باز هم بشنوه....محتاجيم به دعا ..انشاء الله باز قسمت بشه روزه بگيريم.
سپیده از وبلاگ "کودک من"
2 خرداد 92 1:33
سلام خانمی. روز مرد و تولد حضرت علی (ع) مبارک


ممنون عزيز دلم
مامان تسنیم سادات
2 خرداد 92 10:50
در عرش و سماء نام علی(ع) تک شده است
در حلقه ی عاشقان چکامک شده است
دیده شب معراج دو چشمان نبی
بر بال فرشتگان علی(ع) حک شده است
روز میلاد مولا مبارک


سروده قشنگي را گذاشته بودي ممنون..
در انتظار ققنوس
2 خرداد 92 15:02
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
سلام
انشاالله خداوند رحمتشون کنه وبا اهل بیت محشور شون بکنه
ما مردها شانس هم نداریم حداقل دل خوش به این بودیم تو این روز یه لباسی گیرمون میاد الانم که کشتی غرق شده بی نصیب میمونیم

راستی تولدتون رو هم من بهتون تبریک میگم انشاالله 120 ساله بشین وزیر سایه اقا امام زمان زندگی کنید و سایه تون بالای سر خانواده تون باشه
راستی میلاد اقا امیرالمومنین را هم به شما وخانواده محترمتان تبریک میگم

ممنون از دعاي خيرتون....آخه كشتي غرق شد ديگه..انشاء الله سال ديگه..ممنون از تبريك گرمتون
مامان بیتا
2 خرداد 92 17:39
کعبه امروز تماشاگه اهل نظر است کز سرا پرده ی حق نور خدا جلوه گر است

آمد از قبله برون قبله نمایی که در اوست آنچه منظور دل مردم صاحب نظر است

فردوس برین مقصد و منزلگه اوست آن را که امیر مومنان اسوه ی اوست

خجسته میلاد مولود کعبه اسطوره ی تقوا و قافله سالار امامت مظهر شجاعت و شهامت حضرت علی ابن ابی طالب و روز پدر را به شما و پویندگان طریق سراسر معرفت و مودت آن امام همام تبریک و تهنیت عرض می نماید.





ممنون عزيز دلم
مهسا
3 خرداد 92 11:08
سلام
1.تولدتون مبارك انشاا.... هميشه سلامت باشيد
2.روز پدر رو به بابايي محمد سپهر و پدر بزرگ مهربون محمد سپهر تبريك مي گم انشاا... هميشه سلامت باشند
3. اين روز رو به مرد كوچك و پدر آينده دوست داشتني محمد سپهر جونم تبريك مي گم عزيزم خيلي خيلي دوست دارم

4.زهره جون التماس دعا


عزيزدلم محتاجم به دعا شما هم مارا دعا كنين و ممنون از تبريكات قشنگت
درانتظار ققنوس
3 خرداد 92 11:24
بخدا گفتم: " بیا جهان را قسمت کنیم، آسمون واسه من ابراش مال تو، دریا مال من موجش مال تو، ماه مال من خورشید مال تو ... خدا خندید و گفت: " بندگی کن، همه دنیا مال تو ... من هم مال تو


واي چقدر قشنگ گفتي...
مامان تسنيم سادات
3 خرداد 92 12:34
كامنت من نرسيده ....؟؟


عزيزم من امروز دارم چك مي كنم
مفقود الاثر
3 خرداد 92 15:47
"اللهم عجل لوليك الفرج"...........


صدها هزار شب بي تو سحر شده

يعني كه دعاازگناه بي ثمر شده

در اين سراي پر ظلم و بي كسي

قرنهاست كه عزيز فاطمه(س) بي

همسفر شده

"مرتضي براري".......................


يـــــا حـــــق...........................


انشاء الله چشممان به قبر مادر پهلو شكستمان منور شود
مامان پریسا
3 خرداد 92 18:01
روز پدر بر مردان خانه ات مبارک.


ممنون عزيز دلم انشاء الله مسافرت بر شما خوش گذشته باشد
مامان نیایش
4 خرداد 92 11:00
سلام راستی عزیزم خیلی وقته رادیو ایران ساعت 9 شب به خیر کوچولو رو پخش نمیکنه هی میخوام بهت بگم یادم میره
تو سایت هم که میرم چیزی دستگیرم نمیشه نمیدونم از کجا میتونم اون قصه ها رو دانلود کنم چون نیایش از بس این قصه های تکراری تو گوشیم رو گوش کرده خسته شده دیگه !!!!


عزيزم بيا خودم براش قصه بگم...مطمئنا از قصه هاي من خوشش مي ياد..راستي من يه گزارش ازشب بخير كوچولو توي جام جم نوشتم ...خوندين..كاش مي شد فرصتي داشتم اين ها را هم توي وب مي ذاشتم گل خانمي شب بخير كوچولو هر شب ساعت 22 شب پخش مي شود..به خاطر تداخل نكردن در اذان مغرب ساعتش تغيير كرده است...
درانتظار ققنوس
4 خرداد 92 14:17
سلام
بچه ها میگن شایعه بوده
کشتی غرق نشده بوده
یعنی غرق شده ولی خوشبختانه کشتی مردها نبوده
اون کشتی که قرار بوده وسایل خانم ها واسه روز مادر سال اینده رو بیاره غرق شده
پس خدا را شکر واسه ماها بخیر گذشت
ایشاالله تا روز مادر سال اینده هم یه کشتی دیگه واسه شما میفرستن
علت غرق شدن کشتی خانم ها هم اینگونه اعلام شده که چون وسایل زیاد بوده این سنگینی وسایل موجب غرق شدن کشتی شده
ولی برا ما چون جوراب بوده وسبک چیزی نشده



چي بگم...من تسليم....
درانتظار ققنوس
4 خرداد 92 14:20
میگن همیشه اولین واخرین تو ذهن میمونه
خب اولین نفر نبودم واسه تبریک تولدتون
ولی الان باز بهتون تبریک میگم تا اخرین نفر باشم تاتو ذهنتون بمونه
تولدتون مبارک










ممنون بازم از لطفتون......واقعا با اين گلهاي رز قشنگ توي ذهنم ثبت شد.
مامان پریسا
4 خرداد 92 14:28
خصوصی


حتما
مامان آرینا مو فرفری
4 خرداد 92 14:45
___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-*
_0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-*
0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-*
0♥00000000000000♥0,*-:¦:-*
_0♥000000000000♥0,*-:¦:-*
___0♥00000000♥0,*-:¦:-*
_____0♥000♥0,*-:¦:-*
_______0♥0,*-:¦:-*
_____0,*-:¦:-*
____*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0
__*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0
_*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0
_*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0
__*-:¦:-*____0♥000000000000♥0
____*-:¦:-*____0♥00000000♥0
______*-:¦:-*_____0♥000♥0
_________*-:¦:-*____0♥0
______________,*-:¦:-*
........¸,.•´¨`•.( -.- ).•´¨`•.,¸
........¨`•-☆•--( “)(“ )-•-☆
*.°


عزيزم ممنون
مفقود الاثر
4 خرداد 92 20:03
چون قافله ی عشق رسیدند زراه

برتربت شاه دین بصد ناله و آه

زینب بسر قبر برادر می گفت

لاحول ولا قوه الا باالله . . .

آه از نماز شب نشسته و قامت ناگهان خمیده !

آه از موی سپید یک شبه !...

آه از دل زینب !...

شهادت حضرت زینب(س) تسلیت باد!...

التماس دعا!...

يا حق!...



محتاجيم به دعا
محیا کوچولو
4 خرداد 92 20:14
ایشالله همیشه آرامش تون مستدام خاله جونی!
از بس هر چی چیز خوبه برای مامانی هاست، فقط همین چیزا مونده برای این بابایی های بیچاره! اونم شده سوژه خنده همه


عزيزم....
مامان احسان
5 خرداد 92 9:08
سلام زهره جون تولدت مبارک


ممنون عزيز دلم
آيسان مامان ماهان
5 خرداد 92 10:35
دلم
اگر برای "تو" تنگ میشود
ببخش!!
روزم،اینگونه قشنگ میشود



واي ..خدا نكشدت...گل][
سپیده از وبلاگ "کودک من"
5 خرداد 92 14:37
خانمی باید یکم مهلت بدید تا بگردم


عزيزم باوركن محمد سپهر بي صبري مي كنه...
مامان آینده یه فسقلی
5 خرداد 92 23:07
به به

تولدتوووون مبارک

روز مرد هم مبارک ...

آقا سید روز تو هم مبارک،،، ماشالا وایه خودت آقایی شدی دیگه

ببخشید که دیر اومدم زهره جان.

ممنون عزيز دلم...خواهش مي كنم...
مادر کوثر
7 خرداد 92 20:37
عجب لطیفه ای

طاعاتتون قبول

عیدتون مبارک

تولدتون مبارررررررررررک


ممنون عزيز دلم
مامان محمد
7 خرداد 92 21:51
زهره جون روز مرد و روز پدر رو به پدر عزیز و همسر مهربونت و گل پسریت که مرد آینده ست رو تبریک میگم...امیدوارم سالیان سال با تنی سالم در کنار شما باشن.


ممنون ماماني گل..هميشه با حرفهات به من انرژي مي دي...