سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

تاج سر مامان

تاج سر مامان و كرم موسيقي!

1392/4/12 18:52
3,850 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دلم از هفته پيش توي كلاس موسيقي"ارف" وابسته به "مدرسه هنر و ادبيات موسيقي صدا و سيما"ثبت  نامت كردم....چون خيلي علاقه به شعر و موسيقي داري....البته چون  بيشتر ظرفيت ها تكميل شده بود ومن دير متوجه كلاس هاي تابستانه شدم....در بدترين ساعت 15 تا 16:30 ثبت نامت كردم....در اوج خواب مهد مجبوري بيدارت كنم و بابايي بياد دنبالت و بري كلاس.

امروز جلسه دومت بود صبح كه داشتم حاضر مي شدم بيام سركار بابايي گفت: راستي براي گل پسرت كرم موسيقي بكش....با تعجب فقط نگاهش كردم....

بعد از اينكه كارام را انجام دادم تو.ي اينترنت "كرم موسيقي"را سرچ كردم ولي چيزي عايدم نشد..فقط مطلبي را در وب شازده كوچولو در اين خصوص خواندم.

کرم موسیقی کرم ابریشمی است که از 8 دایره متصل به هم درست شده، کله این کرم که اولین دایره هست بزرگتر از همه و آبی رنگ و انتهای آن که کوچکترین دایره هست باز آبی رنگ می باشد...رنگهای دایره های تشکیل دهنده  این کرم مطابقت با رنگهای تیغه های بلز دارد و حتما بچه ها براي آن شعري مي خوانند و این کرم را بارها رنگ آميزی  مي كنند. شايد همراه اين شعر بخونن:" یه کرم رنگارنگ/ روی درخت نشسته/ گوش کن تا بخونم رنگهای اونو:/ آبییییییییی/ بََََََنفش/ قرمز/نارنجی/ زرد/ سبزکمرنگ/ سبز پر رنگ/ آبی کوچولوووووووو)

چون سرم خيلي شلوغ بود از همكارم ابوذر خواستم كه زحمت اين كار را بكشه.....واين شد ماحصل"كرم موسيقي"

تاج سر مامان و كرم موسيقي(ارف)!

كرم موسيقي

راستي ساعت 14:30 دقيقه آمدم مهد تا حاضرت كنم و تحويل بابايي بدمت....فكر كنم الان دارين از استخر بر مي گردين خونه..منم كم كم بهتون ملحق مي شم.

مادر ساعت 19

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان محمدرضا
12 تیر 92 19:50
سلام دوست عزیز پسری ما تو 2تا مسابقه شرکت کرده اگه دوس داشتین به وبلاگش بیایین وبهش رای بدین
مرسیییی


سلام عزيزم حتما در مسابقه دوم بهشون راي مي دم..
مفقود الاثر
12 تیر 92 20:34
من بهش راي دادم

تموم شد ديگه اول شدن


ممنون از لطفتون..
مادر کوثر
12 تیر 92 21:09
ائتلاف جدید موبارک


اي واييييييييييييييييييييييييييييي
مادر کوثر
12 تیر 92 21:12


چه باحاااااااااال

تازگی داشت و زیبا بود


ممنون عزيز دلم
ستاره زندگی
12 تیر 92 22:28
منم تا حالا اصطلاح کرم موسیقی نشنیده بودم
جالب بود


عزيز دلم.....منم نشنيده بودم..
ستاره زمینی
13 تیر 92 11:14
افرین به گل پسری موسیقیدان میشی



ممنون خانوم خانوما...ممنون از دعاي خيرتون
محمد
15 تیر 92 8:47
ممنونم از ابراز همدردی تون.
هیچ وقت غم نبینید
خدارفتگانتون رو بیامرزد.
چشم حتما رای میدهم


سلام برادر بزرگوارم...ممنون كه همدريدي منو پذيرفتيد....انشاء الله هرچه زودتر شادي جانشين غم از دست رفته باشه..ممنون از لطفتون
مامان ماهان
15 تیر 92 11:19
سلام عزیز دلم امروز فقط به وب شما و دوتا دیگه از دوستام که نی نی هاشون تو مسابقه شرکت کرده اومدم تا بهشون رای بدم ...بعد امتحان حسابی مییام پیشتون عزیزممممممممممممممممممممممی...
بعدا مییام سر فرصت پستاتونم میخونم. الان درگیر امتحاناتمم.


عزيز دلمي
مامان ماهان
15 تیر 92 11:21
سلام به روي ماهت ..نفهميدم كدام عكس شوك آوره...راستي راي مي دي//انشاء الله امتحانات را به خوبي بديای جونم این آقا محمد سپهر عجب خوشمزه میخوره آش رو حسابی دهنم آب افتاد..انشالله برنده میشناین عکس آخریم حسابی ناز و شوک آوره






سلام به روي ماهت ..نفهميدم كدام عكس شوك آوره...راستي راي مي دي//انشاء الله امتحانات را به خوبي بدي
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
15 تیر 92 12:45
دوست گلم ما برگشتیم

سلام و صد تا سلام

دلم براتون تنگ شده بود.

1. توی یک پست دلیل غیبت 4 ماهه را خواهم نوشت.

2. تک تک پست هایی را که نخوندم را حتما مطالعه می کنم.

3. خودم هم حداقل 10 تا پست دارم که همه آماده است و فقط باید آنها را آپلود کنم پس به ما هم سر بزنید.

4. الان دخترم با کد 463 در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده خوشحال میشیم به دخترم رای بدهید کافی کد 463 را به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.



دوستون دارم زیاد زیاد زیاد

منتظر دیدار شما در وبلاگمون هستیم.









سلام عزيز دلم خوشحالم كه برگشتين چشم حتما مطالب زيبايتان را خواهم خواند.
آوا
16 تیر 92 16:16
سلام خاله جون یه سر میاین وبلاگ من آخه تو برنامه نقاشی نقاشی شبکه پویا شرکت کردم و حالا میخوام بهم رای بدین دوستون دارم


سلام عزيز دلم اومدم و راي دادم..
مامانی درسا
17 تیر 92 1:16
سلام مامانی الهی بگردم بتهوون کوچول ما چطوره ؟؟؟؟؟ مامانی من به مخمد سپهر عزیز رای دادم انشاالله برنده میشه دوست خوبم


سلام عزيز دلم..خدا نكنه.....دوجلسه است فرستادمش كلاس ارف تا ببينم خدا چي مي خواد ...ممنون عزيزم شما هميشه به ما لطف داشتين
مامان آوا
17 تیر 92 9:56
خاله جون مرسیــــــــــــــــــــــــــــــــــت دوستون داریم


خواهش مي كنم
مامان آرمان
17 تیر 92 14:03
سلام
امیدوارم این بچه های نازنین برنده باشند.


ممنون از دعاي خيرتون
مامان آرمان
17 تیر 92 14:08
چقدر عالی .امیدوارم موفق باشه.من اصلا راجع به کرم موسیقی چیزی نشنیده بودم.چه جالب.البته با خوندن پست شما به اطلاعاتم اضافه شد.ممنون.


عزيزدلم...منم چيزي نمي دونستم..
ستاره زمینی
17 تیر 92 15:37



ممنون از دسته گل قشنگت
عموی محیط بان
17 تیر 92 21:51
سلام

کاش در این رمضان لایق دیدار شوم

اللهم عجل لولیک الفرج


سلام ممنون از دعاي خيرتون
dina
19 تیر 92 13:50
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا
مامان ماهان
20 تیر 92 10:39
خدایی کرم موسیقی خوشگلی از آب دراومده ،،دست همکار تون ابوذر جونی درد نکنه،،کارای عجلتون این باشه ببین کارای سر حوصلتون چه خوب میشن


همينه ديگه...مثلا يه كم استعداد داريم
ღبارانღ
20 تیر 92 11:28
سلام....
اوههههههههه چه ساعتی زهره جون...خواب هیچی گرما...


غير از اون ساعت مابقي ساعتها پر شده بود....
ღبارانღ
20 تیر 92 11:29
ان شالله تو کارش موفق باشه...


سلام باران عزيز منو ببخش كه دير اومدم جواب بدم..ممنون از لطفت