سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 19 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

تاج سر مامان

عشق تويي ، قبله تويي

1392/6/26 10:19
1,641 بازدید
اشتراک گذاری

چرخ می خورم و  چرخ ......سرگردانی ام را یله می کنم روی گنبد و گلدسته ها.
چرخ می خورم و چرخ    ........بی قراری ام از ایوان می گذرد و بند می شود به پنجره فولاد.
چرخ می خورم وچرخ .......  تشنگی ام در حوالی سقاخانه پرسه می زند.
چرخ می خورم و  چرخ .....  کبوتر آرزوهایم بال‌بال می زند.
من همان آهویم که غریبانه نگاهش را به دستان اجابت تو دوخت، همان آهویم ...آهو    که هنوز هم ضمانت بی دریغ تو را فخر می کند.

آه می کشم و هنوز چرخ می‌خورم وچرخ .....  هنوز چشمم به گنبد و گلدسته هاست و هنوز تو ضامن تمام آهوان غریبی.

السلام عليك يا علي ابن موسي الرضا

سلام آقاي خوبي ها ، سلام قبله گاه بي قراران........

ديشب جشن كوچيكي توي شهركمون برگزار شده بود.....بعد از نماز مغرب و عشاء رفتيم جشن...اعلام كردن كه بچه ها مي تونن توي مسابقه نقاشي شركت كنن.تو هم صحن و حياط حرم امام رضا (ع) را كشيدي .دوتا كبوتر...گنبد و گلدسته وعكس خود امام رضا كه نوراني بود.....بماند كه توي قرعه كشي برنده نشدي ولي خوشحال بودي كه حتما نقاشي ات را امام رضا (ع) ديده.

سيد محمد سپهر در حال نقاشي :

نقاشي

و نقاشي:

نقاشي

ديشب كه گنبد و گلدسه ات را تلويزيون پخش مي كرد....چقدر دلم هواي حرمتو كرد...چقدر دلم هواي نماز خواندن و نيايش و عاشورا كرد.....

مادر ساعت 09:18 صبح

بعدا نوشت:

راستي صداي محمد سپهر را در برنامه "سلام كوچولو "ساعت 10 صبح بشنويد چون در مورد امام رضا (ع) وسفرش به مشهد صحبت كرده....در ادامه برنامه خانوم وكيلي ار بچه ها مي پرسه اگه برين مشهد براش چي سوغاتي مي يارن...هر كي يه چيزي مي گه ..خانوم وكيلي از سپهر راد مي خواد كه براش زعفران بياره ولي اومي گه زعفران خيلي گرانه..اين بگو مگوها ادامه دارد كه محمد سپهر مي گه :خانوم وكيلي مامان بزرگ من يه زمين زعفرا ن داره به سپهر راد بگين بياد از اونجا براتون زعفران بچينه ...جالب اينجاست كه نمي گه خودم براتون مي چينم مي گه سپهر راد بياد براتون بچينه ..بچه ام در هر حال احترام به بزرگتر را نگه مي داره و چون مي دونه خانوم وكيلي از سپهر راد مي خواد اين وظيفه را مخصوص اون مي دونه

دوباره نوشت:

- راستي داشت يادم مي رفت جلوتر كه خانوم وكيلي برنامه تولد حضرت معصومه را ضبط كرده بود تو متوجه شدي تولد حضرت معصومه روز دختره.....براي همين ديشب مي گفتي : مامان تولد امام رضا هم روز پسره.....قربون اون دلت برم كه فكر مي كني چون امام رضا برادر حضرت معصومه ست پس امروز هم روز پسره.....به هر حال ميلاد امام هشتم بر پسر گلم مبارك.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
26 شهریور 92 10:27


آفرین...

چه نقاشی زیبا و کاملی...




ممنون عزيز دلم ...تعداد بچه ها زياد بود براي همين به همه يه مداد داده بودن....بماند كه گل پسر برنده نشد مي گفت: مامان امام رضا خواسته من برنده نشم .طفلي از پارتي بازي خبري نداشت !
مامان سونیا
26 شهریور 92 11:37
با نام رضا به سینه ها گل بزنید
وز اشک به بارگاه او پل بزنید

فرمود که هر زمان گرفتار شدید
بر دامان ما دست توسل بزنید


*********************

سلام عیدتون مبارک:التماس دعا


عيد بر شما هم مبارك
مامان سونیا
26 شهریور 92 11:40
همیشه به جشن باشید الهی
ماشالله به محمد سپهر با نقاشی قشنگش
الهی قربون اون دل مهربونش برم از کیسه خلیفه ام که می بخش الهی گفته سپهر راد خودش بیاد زعفران بچینه و ببر واسه خانم وکیلی


اونم چه جور از كيسه خليفه بخشيد .....قربون نگاهت
مامان پریسا
26 شهریور 92 17:20
عید شما مبارک. ایشالله همیش خوش باشید.
دلمون براتون تنگ شده بود


سلام عزيز دلم ..دل ما هم براي شما تنگ شده بود...ببوسين روي ماه پريسا جون را
مامان آرمان
26 شهریور 92 17:41
سلام
روز میلاد اما رضا (ع) بر شما مبارک
من هم حسابی دلم هوای زیارت مشهد را داره
چقدر نقاشیت قشنگ شده پسر
روز تولد حضرت علی اکبر که روز جوان هستش باید با کمی تغییر نام به روز پسر برگرده اینطوری پسرها هم راضی میشن


سلام عزيزم ......ممنون از نوع نگاهت.......واقعا بايد همچين كاري را بكنند.
ღبارانღ
26 شهریور 92 21:56
سلام عزیزم...عید شما هم مبارک باشه...
خدا راشکر که نوشتی ولی من حالا یکیش را می خونم تا بعد عزیز...
ان شالله شما هم حاجت روا بشوید...


ممنون از دعاي خيرتون
ღبارانღ
26 شهریور 92 21:57
ای جانم...حتما دیده...
ღبارانღ
26 شهریور 92 21:59
نقاشی زیباست...
بعد نوشت زیبایی بوده... افرین به سید کوچولو که به دوستش هم احترام گذاشته...



عزيزم
ღبارانღ
26 شهریور 92 21:59
زهره جون اتفاقا منم امروز به مامانم گفتم حقش بود امروز را هم روز پسر می کردند...


عزيز دلم قربون اون دل مهربونت
محمد
27 شهریور 92 8:47
آفرین بر سید محمد عزیز
شادباشیدوسلامت


ممنون برادر شما و خانواده خوبتون در پناه حق
آیسان مامان ماهان
27 شهریور 92 11:21
سلام عزیزم،عید شما هم مبارک ضامن آهو ضامن سلامتی و شادیهایتان باشد...


ممنون از دعاي خيرت
آیسان مامان ماهان
27 شهریور 92 11:21
وای خدای من ،من یه روز نبودم چه پستهای قشنگی گذاشتین


عزززززيزم
آیسان مامان ماهان
27 شهریور 92 11:24
الهی فدای محمد سپهرم با دل مهربونش که چه نقاشی زیبایی کشیده،،عزیزم برنده شدن تو مسابقه مهم نیست مهم اینکه تو با این سن کمت چه خوب حرم امام رضا رو با گلدسته ها و گنبد و کبوتراش به تصویر کشیدی


ممنون اون دل بي ريايت
آیسان مامان ماهان
27 شهریور 92 11:29
اااااااااااااااااااااوووووخی ،، محمد سپهر جونم خاله فدات بیا یه بارم منو ببر زمین زعفران مامان جونی ،،مشکلی نیست که من تو زحمت بیفتم خاله ،،خودم زحمت چیدن همه زعفرونا رو میکشم


عزيزم پس خودتو آماده كن
آیسان مامان ماهان
27 شهریور 92 11:30
خاله من اداره بودم نشد که صدای نازتو بشنووووووووم

عزيزم اشكال نداره از شنبه تا چهارشنبه ساعت 10 صبح مي توني بشنوي
مامان محمدرصا
27 شهریور 92 17:50
سلام چه عکسای بامزه ای


ممنون عزيز دلم