سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 25 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

تاج سر مامان

محمد سپهر و اولين روز پيش دبستاني

1392/7/1 10:23
2,590 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام عزيز دلم....سلام گل پسرم.....خوشگل پسرم.....ماه پسرم.....صبحي لباس فرمت را تنت كردم و از زير آب و قرآن ردت كردم...البته چند دقيقه قبلش از ماماني خواستم كه از پشت تلفن برات دعا كنه و آيت الكرسي بخونه ...

صبح بابا مارا رسوند مهد ..البته چون مهد شما كلاس پيش دبستاني داره خواستم كه فعلا امسال هم همين جا باشين.....ديشب تا كي بيدار بودم تا پايين شلوارت را پس دوزي كنم وروي تك تك وسايلت اسمتو بنويسم و بر چسب بزنم.

عزيز دلم چقدر لباس فرم بهت مي ياد...ماشاء‌الله ..لاحول ولا قوه الي بالله

پيش دبستاني

دوستان قديمي ت را مي ديدي عكس مي نداختي بماند كه كيميا و فاطمه را بوس كردي اونو هم از گردنت آويزان شده بودن و بوسه بارانت كرده بودن.

ايستاده ها از سمت راست:(كورش - مهدي -تاج سر مامان)

نشسته ها:(كيميا - فاطمه )

پيش دبستاني

امسال هم رفتين توي كلاس پارسالي ولي مربي هات عوض شدن..البته يوسف تاج سر و محمد صدرا و علي الماسي از دوستان پارسال توي كلاست هستن...طليعه هم از دوستان قديميت توي اين كلاس هستن.

سيد محمد سپهر و طليعه :

پيش دبستاني

ساعت 9 صبح جشن غنچه ها داشتين..انشاء الله بهت خوش بگذره و سال خوبي را شروع كني.الهي آمين!

مادر ساعت :10:20 صبح

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان سونیا
1 مهر 92 11:39
مبارک باشه عزیزم انشالله سالی سرشار از موفقیت داشته باشی و در آینده به مدارج بالایی از علم برسی عزیز دلم


ممنون عزيز دلم..ممنون از دعاي خيرت
مامان سونیا
1 مهر 92 11:41
ای جانم ماشالله کل شعر رو حفظه و چقدر زیبا میخونه موفق باشی پسر گلم


عزيزم..محمد سپهر خيلي شعر حفظه گاهي بنا به موضوع برنامه "سلام كوچولو"شعر مرتبط با اون را مي خونه
مامان محمد
1 مهر 92 11:59
ايييييييييى جانم,ايييييييى جانم...عزيز خاله خيلى تو اين لباس خوششششششگل شدى...مامانى اسپند يادت نره هااااااااا
ايشالله لباس دانشگاهتو بپوشى خاله جووووووون. انشالله هميشه موفق باشى تو تمام مراحل زندگيت.


ممنون عزيزم..ممنون از دعاي خيرت..راستي محمد پيش دبستاني نمي ره
سارهــــــــ .✿
1 مهر 92 12:00
سلام
به نظرت این چند سال زود گذشت یا دیر؟؟


پیش دبستانی شون مختلطه؟؟


عزيزم اول همه اسپند دود كنم به خاطر اينكه قدم رنجه فرمودين ..بعد خيلي زود گذشت..هر چند كه توي اين 5 سال توي گرما و سرما هميشه بغلش كردم و با خودم آوردمش سركار....ولي زود گذشت....بعله تنها پيش دبستاني كه دختر و پسرش مختلطه فكر كنم همين جاست
☁☀☁ مامان تسنيم سادات
1 مهر 92 13:50
مبارككككككه عزززززيزم
آغاز سال تحصيلى رو تبريك مى گم اميدوارم سال خوبى داشته باشى پسر گلم


ممنون عزيز دلم انشاء الله براي دختر شما هم مبارك باشه
زهرا(✿◠‿◠)
1 مهر 92 15:09
وااااای.....نازی.....
ماشاللا...
خیلی م عـــــــــــــــــالی
ینی من اون روز محمد صادقم و میبینم؟؟؟؟؟
باید خیلی جذاب باشه اون روز....نه؟


عزيزم الهي كه ببيني...انشاء الله مي بيني نه تنها مدرسه رفتنش را بلكه دانشگاه رفتن و خواستگاري
مامان یکتا و تینا
1 مهر 92 15:09
خاله جان انشاالله فارغ التحصیلی ات را ببینم


ممنونم از دعاي خيرت
یگانه جان
1 مهر 92 15:10
سلام دوست مهربان ممنون که به من و دخترم لطف داشتید دخترم هم امروز رفت پیش دبستانی


خواهش مي كنم ..عزيز دلم خوشحال شدم كه يگانه جان را فرستادين پيش دبستاني
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
1 مهر 92 15:36
سال تحصیلی خوب توام با موفقیت واست آرزو میکنم آقا سید...

ماشالا همه ی عکس ها خوشگلن...

توشون سر از عشق ِ ...


ممنون عزيز دلم...ممنون از دعاي خيرت..هميشه دلت بزرگه وعشق و محبت جاريه..ممنون
مامان بیتا
1 مهر 92 17:53
تبریک میگم گل پسر
انشاالله عکس روز اول دانشگاه رفتن تاج سر رو ببینیم


ممنون عزيز دلم شما به ما لطف دارين
☁☀☁ مامان تسنيم سادات
1 مهر 92 19:56
عزيزم خصوصى


حتما گلم
آیسان مامان ماهان
2 مهر 92 10:52
محمد سپهر جونم مبارکت باشه عزیزم لباس فرم و سال تحصیلی جدید


ممنون عزيز دلم
آیسان مامان ماهان
2 مهر 92 10:53
انشالله خاله موفقیتهای برتر و دانشگاه رفتنتو جشن بگیریم عزیززززززززززززززززززم


ممنون عزيز دلم شما به ما خيلييييييييييييييييييييييي لطف داري
آیسان مامان ماهان
2 مهر 92 10:55
ای ول مامان خانم مهربون چه با تشریفات کامل روز اولی گل پسرو راهی کردین


عزيزم...اين كار را نكنم ..چه كار كنم
آیسان مامان ماهان
2 مهر 92 10:59
خوش بحالت تاج سر که دوستای پارسالت هنوزم هستن ، از خنده تو عکسهات مشخصه حتما کلی هم خوشحال شدی


عزيزم..اون براي ديروز صبح بود..كاشكي بعدظهر قيافه اش را مي ديدي
آیسان مامان ماهان
2 مهر 92 11:00
دوست خوبم انشالله خیر پسرتو ببینی و برات سرافرازی بیاره


ممنون عزيز دلم
ستاره زمینی
2 مهر 92 11:19
عزیزم چه خوشتیپ شده ماشالا
وای مختلطه..............خجخجخججخجخجخ
مامانی مهربون لطف کنید به مامان تسنیم بفرماید وبشون باز نمیشه اخه دلمون تنگ شده ............


چشم عزيزم گفتم روابط عمومي هستم ولي روابط عمومي سايت كه نيستم؟مامان تسنيم السادات گوش كنين صداي ستاره زميني را
سپیده از وبلاگ "کودک من"
2 مهر 92 12:04
اوه اوه گل پسری رو. ماشالله


عزيزم به ما لطف داري
مامان نیایش
2 مهر 92 13:27
مبارکت باشه عزیزم اولین روز پیش دبستانی مهر خوب یدر پیش داشته باشی و همین طور سالی پر از موفقیت


ممنون عزيز دلم از دعاي خيرت
مامان نیایش
2 مهر 92 13:28
راستی خانومی چند وقته میخوام ازتون بپرسم چه جوری میتونم قصه های جدید برای نیایش دانلود کنم از خانوم نشیبا یه سری قصه دارم از بس شبا گوش کرده همممون حفظ شدیم تو سایت رادیو ایران هم رفتم موفق نشدم میشه آدرس یا لینکش رو برام بذاری ممنو ن میشم عزیزم


عزيزم يه چند وقتي يه كه دانلود برنامه شب بخير كوچولورا به خاطر حجم كم سايت نمي ذارن.....پس دوباره همون تكراري ها را گوش كن!
مامان آرمان
2 مهر 92 16:37
ایشاءا.... سال خیلی خوبی داشته باشیبا آرزوی موفقیت تمام کودکان


ممنون عزيز دلم منم سالي توام با موفقيت دارم
معصومه
6 مهر 92 16:48
عزیزم حتما یه فکر درست و حسابی بکن اینطوری نمیشه بچه که از زمین نروییده که هرکی هرجور بخواد باهاش رفتار کنه غصه خوردم بخدا.راستی من خیلی وقته لینکتون کردم شمام دوست داشتید لینکم کنید


سلام عزيزم ممنون كه به فكرمي .....خوشحالم كه اين جمله را شنيدم...واقعا از ته قلب دوستت دارم و بهترين ها را براي تو و پسر گلت آرزومندم