سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 20 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

تاج سر مامان

روز جهاني كودك در استوديوي "سلام كوچولو"!

1392/7/16 10:44
1,817 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزم يكشنبه اي دوستان واحد مركزي خبر را دعوت كرده بودم كه از پشت صحنه برنامه "سلام كوچولو"به مناسبت روز جهاني كودك گزارش خبري تهيه كنند.

استوديو

وقتي اومدم مهد دنبالت و گفتم كه قراره استوديو را پر از بادكنك كنيم كلي خوشحال شدي.فكر كنم ما زودتر از همه رسيده بوديم به بچه ها كمك كردم و بادكنك ها را باد كرديم و بعد از آمدن دوستان خبرنگار، كار اجراي خانم وكيلي و بچه ها شروع شد...

روزجهاني كودك

ميهمان اين دفعه "سلام كوچولو"بانوي قصه گو يا همان "عمه نشيبا" بود .خيلي خوشحال شدي كه عمه را دوباره از نزديك ديدي رفتي كنار صندلي عمه نشستي وقرار شد با هم متن هايي را اجرا كنين.سپهر راد و امير حسين و فاطمه هم آمدند.....كار گزارش خبري خيلي طول كشيد تا جايي كه ساعت نزديك هاي 5 بعد ظهر بود و تو حسابي خسته شده بودي....آنقدر خسته كه ديگه همكاري نكردي..فكر كن بچه هاي واحد مي خواستند پلاتوي آخر را ضبط بگيرند ولي تو دلت بادكنك بازي مي خواست..از خستگيو اينكه من مخالف بازي ات شده بودم..گريه كردي..جيغ زدي..پاهاتو روي زكمين كوبيدي..ديگه نگفتي منم خسته ام...از صبح دويدم.....براي خبر براي هماهنگي..براي نظم..اشك مي ريختي خيلي دلم مي خواست بوست كنم ولي تو حرفمو گوش نكرده بوديوجالب اينجا بود كه مي گفتي: چرا منو با زور توي استوديو مي فرستي...عزيزم..مادرم..من چيزي را به تو اجبار نكردم و نمي كنم..فقط مي خواستم توي تصوير باشي..اونم به خاطر خودت نه به خاطر خودم....

گلكم اونقدر اشك ريختي كه مجبور شدم بعد از رفتن خانم علي مرداني استوديو را ترك كنم..همين طور كه اشك مي ريختي گفتي كه مامان من هنوز از خانوم وكيلي هديه فرشته كوچولو را نگرفتم...گفتم: گريه نكن تا برم به خانوم وكيلي بگم...با همه بار و بنديلي كه داشتم به استوديو بر گشتم و فوري هديه ات را به خانوم وكيلي دادم...خانوم وكيلي كه مطمئنم خسته تر از من بود ولي با گشاده رويي خاصي اومد و محمد سپهر كادورا داد.....

پي نوشت: اگه وقت دارين حتما بخش هاي مختلف خبري سيما را ببينين تا گزارش "روز جهاني كودك در استوديوي "سلام كوچولو"را مشاهده كنين.

1-توي مصاحبه به خانم علي مرداني گفتي :كه دوست داري خلبان بشي

2- تازه گفتي كه مامانم  به مربي ام يه راديو داده تا خانوم مربي موقع پخش برنامه راديو را روشن كنه و بچه ها برنامه  "سلام  كوچولو"را گوش كنن.

3- الهي مامان فدات بشه .....قبل از گريه چقدر بادكنك بازي كردي.......

4- اينم عكس "نشيبا" يا همون عمه نشيباي محمد سپهر خودم و بانوي قصه گوي شب بخير كوچولوي نيايش جون

تبصره: عكس  را كاملا اختصاصي گذاشتم مامان نيايش جون

استوديو

مادر ساعت :10:41 صبح

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان سونیا
16 مهر 92 10:48
وای مــــردم! روزِ ناز کودک است روز سرمســـــتی و ساز کودک است کودک است آییــــنه ی دل را صفا کودک است محصـــولی از عشق ووفا روز کودک مبارک
معصومه
16 مهر 92 11:01
میدونی از کی لینکتون کردم؟
اما دریغ از یه سر زدن..........


سلام من كه هر روز به شما سر مي زنم اگه اشتباه نگرفته باشم....
مامان احسان
16 مهر 92 11:28
سلام گل پسر روزت مبارک امیدوارم یک روزی بیاد که من روز مرد رو بهت تبریک بگم


ممنون عزيز دلم.....انشائ الله اون روز هم مي رسه و ما هم متقابلا روز مرد را به احسان خان تبريك مي گيم
مامان یکتا و تینا
16 مهر 92 11:43
سلام عشق خاله روزت مبارک انشاالله همیشه موفق باشی کوچولوی مامانی


ممنون عزيز دلم
مامان علی خوشتیپ
16 مهر 92 12:57
سلام تاج سر ...نازپسر...روزت مبااااااااااارک


ممنون عزيز دلم
مامان علی خوشتیپ
16 مهر 92 12:57
خصوصی


حتما
ستاره زمینی
16 مهر 92 13:48

ای جان شیر مرد من جایزه فرشته کوچولو هم میگیری.


هميشه جايزه مي گيره..
قطره
16 مهر 92 14:36
سلااااااااااااااااااااام خوبین؟
بالاخره من این اقا محمد سپهر رو دیدم قربونش برم
وای زهره جوووون کلی با ذوق اومدم بت بگم که محمد سپهر رو دیدم .... دیدم خودت پست گذاشتی


عزيزم خوشحالم كه با خوشحالي اين نظر را برامون گذاشتي...موفق باشي
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
16 مهر 92 14:44
نازى ... تحمل بچه ها كمتر از بزرگتراست
ولى همون قدرم كه همكارى كرد معلومه صبوره آقا پسرمونروز كودك رو به محمد سپهر جان تبريك مى گم
مامانى بفرماييد خصوصى


واقعا صبر بچه ها بيشتر از ماهاست ..البته ما هميشه دنبال خير و صلاح اونا هستيم...حتما
مامان آرینا موفرفری
16 مهر 92 14:55
---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(*)´¯)$$
___________$(_.^._)$
____________$$$$$$

روز جهانی کودک مبارک

ممنون از دسته گل قشنگتون
مامان ماهان
16 مهر 92 17:01
روزت مبارك گل پسري


ممنون عزيزم دلتنگيم
ღمامان على اكبرღ
17 مهر 92 7:18
روزت مبارک گل پسری...
عزیزم چرا گریه کردی.......


ممنون عزيز دلم
مامان مهرزاد جان
17 مهر 92 9:52
محمد سپهر جونم روزت مبارک، انشاه به هرچی که آرزو داری برسی عزیزم، خلبانی هم خیلی بهت میاد ها


ممنون عزيز دلم....ممنون از دعاي خيرت
آیسان مامان ماهان
17 مهر 92 10:31
محمد سپهر جونم روز کودک مبارکت باشه عزیزم،انشالله کودکیت پر از خاطرات شیرین و خوب برات به یادگار بمونه


ممنون از دعاي خيرت
آیسان مامان ماهان
17 مهر 92 10:33
الهی فدای گل پسرمون که این همه اکتیو هست و بعد مهد هم برا بچه های همسن و سال خودش برنامه اجرا میکنه


عزيزم شما به ما لطف داري
آیسان مامان ماهان
17 مهر 92 10:34
الهی فدات بشم که اونقدر خسته بودی که اشکت دراومد


محمد سپهر فكر مي كرده من دارم مجبورش مي كنم...كلا از جبر بدش مي ياد
آیسان مامان ماهان
17 مهر 92 10:35
وای مامانی خانوم ممنون بابت عکس عمه نشیبا من خیلی دوست داشتم قیافه اون صدای مهربونشو ببینم


عزيزم ولي خودش اصلا دوست نداشت كسي ازش عكس بندازه
مامان آرمان
17 مهر 92 12:58
سلام
من دیروز که برابر بود با روز کودک حدود ساعت 9.10 تو ماشین داشتم آرمان را میبردم مهد که رادیو را روشن کردم و دیدم دارند از یه پسر که شاید اسمش همون سپهر راد بود و بعدش با خانم وکیلی مصاحبه میکردند و اونها این روز را به بچه ها تبریک میگفتند.گوشم را تیز کردم ببینم از محمد سپهر عزیز هم صدایی میشنوم که البته نشنیدم.اون پسره فکر کنم حدید 8 و یا 9 ساله بود و بسیار خوش زبان و خوش بیان بود و مسلط به کارش.خیلی خوشم اومد که بچه ها از همین کودکی در کنار دست اساتیدی مثل خانم وکیلی دارند رشد میکنند و آموزش میبینند.مطمین هستم که شما هم برای همین به محمد جان اصرار داشتی مه بمونه ولی اون گریه کرده.
امیدوارم همیشه موفق باشه

عزيزم مامان آرمان ، بچه هاي اصليچند نفرند اول همه : علي پنجه اي است كه از همه بزرگتره، بعد فاطمه السادات حميدي بعد سپهر راد كه 8 9 ساله ست بعد امير محمد كه اونم هشت ساله ست بعد محمد سپهر كه پنج ساله ست ..چون بيشتر متن ها خواندنيست به سپهر راد مي دن...شعر ها را محمد مي خونه.....اون روز هم محمد سپهر صحبت كرده....اما نه توي اون تايم برنامه تقريبا يك ساعت و خورده اي بوده.....ممنون كه راديو را روشن كردين
ستاره زمینی
18 مهر 92 9:16
عزیزم تعجب کردم چرا نظرم نیست!!!!!!!!!دیدم نظرم در قسمت نظراتوب حاج خانوم نوشته شده !!!!!!!!
گل پسری انشالله فرشته کوچولو را هم جایزه میگیری.


ممنون عزيز دلم
مامان محمد
19 مهر 92 0:05
سلام كوچولوى خاله...روزت مبارك...هر روز روز شما بچه هاست...انشالله هميشه دلت شادو تنت سالم و لبت پر خنده باشه خوشگل من...


ممنون عزيز دلم
مامان پریسا
19 مهر 92 17:58
مثل همیشه گل پسر گل کاشت.

افرین عزیزم.


روزت هم مبارک/


ممنون عزيز دلم شما به ما لطف دارين
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
20 مهر 92 11:49
به بهههههه
باز هم از این هنرمندی ها و فعالیت هااااااا

آفرین


از تشويق هاي گرمت جون مي گيرم......ممنون
مامان نیایش
23 مهر 92 10:08
فدات شم زهره جون مرسی گلم خیلی عکس قشنگی بود کاش به خانوم نشیبا اسم نیایش رو هم میگفتی که چه قدر عاشقشهعزززززززیزززززززززززم پس کی میتونم قصه های جدیدش رو از تو سایت پیدا کنم ؟
بازم ممنونم از عکس اختصاصی که برامون گذاشتی دوست خوووووووووووبم


ممنون عزيز دلم ..حتما دفعه بعد كه نشيبا را ديدم بهشون از نيايش مي گم
نیایش قائمی
23 مهر 92 11:57