سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 19 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

تاج سر مامان

هديه هاي سيد كوچولو!

1392/7/30 9:54
992 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزدلم.سلام شكوفه نازم...صبحي چقدر مي گفتي: مامان سردمه ..يخ كردم......الهي دورت بگردم كه حسابي دلت هوس برف بازي كرده واين بهترين بهونه براي اون آرزوي قشنگه!

گلم كم كم داريم به يه جشن بزرگ مي رسيم .جشن عيد غدير جشن بزرگي و سروري جشني كه  جدتون حضرت علي (ع) را به امامت و جانشيني بعد از خودشون انتخاب ميكنن.

گلم مثل هرسال بابا تصميم گرفت  كه با كادوهاي قشنگ دوستان مهدتون را خوشحال و شاد كنه براي همين پنج شنبه هفته پيش سري به بازار زديم..البته چون مامان بزرگ فاطمه را خونه بچه خواهرشون گذاشته بوديم نشد كه بريم بازار بزرگ ولي به عبدل آباد نزديك بود.

گلم  دوست داشتم دستكش بخرم اما هرچي كه مي ديدم روش طرح چاپ كرده بودند..ترسيدم چيز بدي از آب دربياد و با يه بار شستن رنگ و لعاب كار چاپي از بين بره.....بازار به درد خريد لباس مي خورد نه اون چيزي كه من مد نظرم بود..بابا هم موافق خريد جوراب نبود.همين طوري كه از كنار حجره ها مي گذشتيم  بورس برس و شونه ديدم ، به بابايي  گفتم: نظرت درباره برس چيه ؟!بابا گفت بدفكري نيست؟انگار قسمت بود به تعداد برس  برداشتيم.تو اصرار مي كردي كه برايت حتما يه هلي كوپتر بخرم..اما هر چي بازار را گشتيم، پيدا  نشد كه نشد  ..به يه كلاه بافت و يه ساعت مچي ويه جوراب طرح كارتوني رضايت دادي .

سيد محمد سپهر و هديه غدير :

جشن سروري

از سال گذشته نايلكس فانتزي طرح خرس برام مونده فقط بايد بشقاب و چنگال  و شمع و كلاه تولد بگيرم كه حتما امروز اين كار را مي كنم .

پارسال جشن خوبي را برات توي مهد گرفتم امسال هم به اميد اون آرزو هستم.ديروز صبح فكر كنم ساعت 7:40 دقيقه بود كه با هم رفتيم شيريني پزي تواضع و برات كيك سفارش دادم...البته تو دلت طرح قطار مي خواست ولي هين كه آلبوم مدل ها را ديدي گفتي: مامان من طرح گيتار مي خوام....مونده بودم كه چه ربطي بين گيتار وجشن سيدي وجود داره..خوب كه فكر كردم متوجه شدم كه گل پسري به خاطر اينكه كلاس (ارف ) مي ره با اين  وسيله آشنا شده.گفتم :حتما زير مدل بنويسه :"محمد سپهر جان جشن سيدي مبارك".. سفارش دادم كه اصلا  از رنگ استفاده نكنند و به جاش  از ژله و كاكائو استفاده كنند..يه كيك سه كيلويي سفارش دادم و بيعانه دادم و تاكيد كردم اگه بيشتر از سه كيلو شد كيك را با خودم مي برم ولي ما به تفاوتش را نمي دم.

عزيزم  از حالا دلشوره فردا  را دارم اما توراحت ...باش....

گل پسرم خودش رنگ صورتي  را انتخاب كرده

جشن سروري

مادر ساعت 09:51 صبح

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان علی خوشتیپ
30 مهر 92 11:02
سلام سید کوچولوی نازنین...یشاپیش عیدت مبارک
سید آدرس بدم خدمتتون هدیمو برام بفرستی؟


ممنون عزيز دلم پيشاپيش عيد شما هم مبارك......من كه پارسال هم گفتم نشاني بده مي فرستم!
مامان سونیا
30 مهر 92 11:21
به به چه کادوهای قشنگی انتخاب کردید مبارک همشون باشه خوش به حال دوستای سید کوچولو ما هم جزئ دوستانتونیم دیگه مگه نه ؟

انشالله که جش گل پسر به خوبی و شادی برگزار بشه و پسر نازمون حسابی غرق لذت بشه انشالله که به همگیشون خیلی خیلی خوش بگذره و از این عید بزرگ خاطره خیلی خوبی براشون به یادگار بمونه
ای جان پسرم سلیقه اش دخترونست و کیک صورتی سفارش داده


مسلما شما هم جزء دوستانين ...ممنون از دعاي خيرت...خدا كنه ..من كه دلشوره فردا را دارم.....نه بابا كيك صورتي سفارش نداده طرح كيكش گيتاره
مامان سونیا
30 مهر 92 11:54
زنده باشید الهی التماس دعا داریم توی این روز عزیز ما رو فراموش نکنید انشالله که همه چی به خوبی و خوشی تمام میشه عزیزم بیخود دلشوره نداشته باشه صاحب روز خودش کمک میکنه خیالت راحت


آخه مي دوني چيه گلم بچه ها ساعت 8 مي رن صبحانه تا 9 صبح..ساعت 10 هم جشن خود مهده..مربيش گفته ساعت 9:30 كيك بيار موندم نيم ساعته مي تونم چه كار كنم
مامان سونیا
30 مهر 92 12:08
همه چی درست میشه فقط باید سعی کنی تاخیر نداشته باشی بلاخره خودمهد باهات حتما همکاری میکنه نیم ساعت بیست دقیقه هم بهت وقت بدن کافیه کار خاصی که نداری همه چی درسته میشه


عزيزم........چون محمد سپهر 12 فروردين به دنيا اومده براش نمي تونم توي مهد جشن تولد بگيرم..پارسال جشن سيدي گرفتم كه خدائيش مربيش خيلي همكاري كرد..اما امسال نمي دونم..خدا كنه به دلش بزنه همكاري كنه..چون بايد به همه بادكنك بدم..كادو بدم وهمه هم كيك بخورند...
مامان سونیا
30 مهر 92 12:33
ای جانم پس محمد سپهر هم مثل سونیا فر وردینی هستن سونیا هم 9 فروردینه انشالله که مربیشون همکاری میکنه اینطوری سخت شد باید حتما چند نفر باشند که بهتون کمک کنن وگر تنهایی نمیتونید توی نیم ساعت یا یک ساعت همه این کارها رو به تنهایی انجام بدید از خواهری دوستی کسی باید کمک بخواید اگر دو نفر بهتون کمک کنه همه چی حل کاش نزدیک بود و خودم میتونستم بهتون کمک کنم منت سید کوچولومون رو هم داشتم


عزيزم اين چه حرفي بود زدي..من شما را خواهر خودم مي دونم كه اين همه باهاتون درد و دل كردم...قربون قدمهات ...همين كه به من همفكري دادي ممنونتم....خود آقا حضرت علي (ع) و مادرشون فاطمه (س) كمك كنه من چه كاره ام....حتما هم كمك مي كنن چون مي خوام دل بچه شون را شاد كنم....ممنون كه اين همه به من و سيد كوچولو لطف دارين
مامان سيد محمد سپهر
30 مهر 92 12:42
عزيزم جشن سيدي مباركت باشه.....عيد غدير مبارك..هم بر شما هم بر بابا هم بر همه سيدها.......ما كه گداي كوي فاطمه ايم.....جزء نوكري چيزي نمي دانيم...خدا قبول كنه
مامان سونیا
30 مهر 92 13:03
عزیزم با عث افتخار و سر افرازی منه که بتونم به اولاد فاطمه زهرا خدمت کنم خوش به حال شما که لایق بودید و همیشه دارید این کار رو انجام می دید خدمت به این خلق سعادت و افتخاریست که نصیب هر کسی نمیشه بدونید که شما برگزیده بودید که همچین افتخاری نصیبتون شده این رو از صمیم قلبم گفتم منت سید کوچولوی عزیزم رو هم دارم محمد سپهر عزیز فقط تاج سر شما نیست برای ما هم تاج سره انشالله مولا علی دست همه عاشقانش رو بگیره و نظری هم به ما داشته باشه


ممنون عزيز دلم شما به ما لطف دارين....ممنون از اينهمه حسن نيت..خدا سونيا را بهتون ببخشه
مامان محمد
30 مهر 92 13:10
به به عيده و جشن توى مهده و.....
خاله جونم,پيشاپيش عيدت مبارك
زهره جونم پيشاپيش اين عيدو به شمام تبريك ميگم..ان شالله همه كارا با كمك آقاى سيدا رديف ميشه...اصلا به دلت نگرانى راه نده..استرسو از خودت دور كن عزيزم...با استرس كارت پيش نميره هااااا...همه كارا رو به خود آقا بسپر...شك نكن روز خيلى خوب و جشن خييييييلى خوبترى دارى...ميدونم كه اين چيزارو خودت ميدونى...اميدوارم همه چى به خوبيو خوشى تموم بشه...

ممنون عزيز دلم
مامان احسان
30 مهر 92 13:47
سلام آقا سید نازنین خوبی خاله کاش به ما هم عیدی میدادی خاله دوستت دارم


عزيز خاله قابل شمارو نداره
مهسا
30 مهر 92 14:53
سلام
عزیزم تاخیر خاله مهسا رو ببخش چند وقته به وب قشنگت نیومده بودم درگیر درس و.... بودم
سید کوچولو جشن سیدی مبارک باشه انشاا.... همیشه شاد باشی گل من بوووووووووووووووووس


سلام عزيز دلم..انشاء الله كه هميشه توي درسهاتون موفق باشين..ممنون از دعاي قشنگتون
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
30 مهر 92 16:34
آخخخخخى چقدر قشنگ ....
ياد بچگيهاى خودم افتادم منم چند سالى كيك بردم مدرسه و همه چقدر كيف مى كردن چون تا كيك و قسمت و كنى و پخش كنى و.... كلى از وقت كلاس مى رفت ...
ايشالله كه به خوبى برگزار ميشه هيچ نگران نباشيد



عزيزم ممنون از دعاي خيرت
lمامان محمد صدرا
1 آبان 92 0:40
یه تبریک خاص واسه سید نازم/عیدتون مبارک کادوی ما یادت نره بفرست مشهد


عزيز دلم چرا بفرستم بيام براتون مي يارم
عمو سید
1 آبان 92 1:21
سلام اقا سید محمد سپهر عزیز
خوبی پسر گلم؟
عید شما مبارک
انشاالله 120 سال دیگه زنده باشی و با مامان و بابا عید غدیر رو جشن بگیری
خوشحالم کردی که به وب عمو سید اومدی. میخوام همین حالا عیدیت رو بدم.
انشاالله خیییلیی زود شما گل پسر عمو سید با مامان و بابا مشرف بشید کربلا
قربون گل پسر کربلاییمون اقا محمد سپهر عزیز بشم من
خدا شما سید کوچولو رو برای خانواده ی عزیت محفوظ بداره.
فدای تو عمو سید رضا از جنوب
یاعلی(ع)

سلام عموي مهربون...چه دعاي خوبي برامون كردين.....باور كنين دوباره هوس كربلا بدجوري افتاده توي دلم......هميشه خوب و خوش باشين و سايه تون مستدام بر سر فرزندانتان

مامانی درسا
1 آبان 92 2:30
عیدت مبارک سید کوچول خوش تیپ عزیزم ..... وای وای برای دخملی ما هم برس خریدی ..... عزیزمی دستت درد نکنه انشاالله چشن امسال زیباترو باشکوه تر از پارسال میشه ......


ممنون گلي.....براي دختري شما هم خريديم.....آدرس نمي دين !
مامان مهرزاد جان
1 آبان 92 8:12
نمیتونم بگم سید کوچولو آخه سیدا کوچیک نیستن بهت میگم شیرمرد من عیدت مبارک


ممنون عزيزم..
مامان نیایش
1 آبان 92 9:40
سلام عزیزم مبارک باشه هم عیدت مبارک باشه هم این جشن خوبی که مامان یبرات در نظر گرفته الهی که شاد باشی همیشه و لبات خندون هدیه های خوب یهم گرفتی دستت درد نکنه به مربی ها میخوای چی بدیخیلی خوبه برس خودت هم خوشگله ایشالا که مه چی به خوب یو خوشی باشه منتظر عکس ها هم هستیم


سلام خانومي...ممنون از اينهمه دعاي خير و دوست داشتني
مامان امیرمحمد
1 آبان 92 10:51
سلام عزیزم واقعا ببخشید اینقدر درگیرهای ذهنی برای این گل پسر داشتم که از گل پسر نازشما که سید هم هست فراموشم شده بود عیدش مبارک انشاله که همیشه شاد و سرزنده وسلامت باشد. هدایا هم قشنگ بود.


ممنون عزيز دلم .انشاء الله هميشه به شادي باشه
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
1 آبان 92 11:57
در غدیر خم، ولایت شد قبول / برد بالا دست مولا را رسول

رفت بالا دست خورشید غدیر / شد امام و مقتدای ما، امیر

سرآغاز امامت و ولایت برشما مبارک باد . . .


ممنون از شعر قشنگتون..عزيزم عيد شما هم مبارك
مامان سونیا
1 آبان 92 15:11
علي در عرش بالا بي نظير است
علي بر عالم و آدم امير است
به عشق نام مولايم نوشتم
چه عيدي بهتر از عيد غدير است؟
عید غدیر خم بر شما مبارک


ممنون از شعر قشنگتون...عيد بر شما هم مبارك
مامان پریسا
1 آبان 92 21:05
محمد جان عیدت مبارک عزیزم.

دست گلتون درد نکنه با این هدایای خوشکل


ممنون عزيز دلم
ღمامان على اكبرღ
2 آبان 92 1:36
سلام عزیزم
عیدتون مبارک
ببخشید مدتی نبودم که بهتون سر بزنم
ان شاالله که جشن به گل پسری خوش گذشته باشه


ممنون عزيز دلم
ღمامان على اكبرღ
3 آبان 92 3:52
سلام عزیزم
نمیدونم برا این پستت کامنت گذاشتم یا نه....
عیدتون مبارک
ان شاالله که جد بزرگوارشون پشت و پناهش باشن.
حتما حتما جشن به گل پسری خوش گذشته.
ان شاالله همیشه به شادی


ممنون عزيزم....ممنون از دعاي خيرت خدا پشت و پناه علي اكبر باشه
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
3 آبان 92 9:00
سلام عزيزم خوبى؟
همه چى خوب برگزار شد ؟؟ به آقا سيد كوچولوى ما خوش گذشت ؟


عزيزم...توي پست جديد گذاشتم
زهره مامان آریان
3 آبان 92 23:27
عیدتون مبارک


ممنون عزيز دلم
مامان یکتا و تینا
4 آبان 92 9:23
عزیزم سید کوچولو عیدت مبارک کادوهایت هم خیلی زیبا هستند مبارکشون باشه التماس دعا عزیزم


ممنون عزيز دلم
آیسان مامان ماهان
9 آبان 92 9:50
سلام و هزار تا سلام اول به سید کوچولو و ناز خودم و تبریک عید بزرگ غدیر با عرض شرمندگی بخاطر مسافرت و تاخیر پیش اومده ،و مامان خانوم مهربون،عیدتون مبارک ،دلتون شاد شاد


ممنون عزيز دلم انشاء الله هميشه به سفر ولي با خانواده
آیسان مامان ماهان
9 آبان 92 9:52
به به چه کادوهای اخوشگلی این آقا سید مهربون به دوستاش هدیه کرده کاش منم نزدیک بودم


عزيزم چقدر خوب بود پيش هم بوديم
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
25 آبان 92 20:05
هورااااااااااا من درست حدس زدم... ارسال برس مو گرفته بودیننننن ماشالا به این حافظه م...
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
بله خانوم گلي امسال برس مو گرفتيم