سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

تاج سر مامان

شعرهاي امام حسيني محمد سپهر در برنامه "سلام كوچولو":

1392/8/13 10:07
2,034 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دلم ..گل پسرم دوهفته پيش كه برنامه هاي  هفته اول محرم ضبط مي شد ، 3 تا شعر در برنامه خوندي، يكي از دويدم دويدم ها را از زينب خاله ياد گرفته بودي ، شعر"ديشب كه من خوابيدم" را چون از پارسال حفظ بودي خوندي و شعر "دويدم"بعدي را خودم بهت ياد دادم...

چقدر قشنگ از كربلا و امام حسين و علي اضغر و رقيه صحبت كردي..خدا كنه هميشه در خط امام حسين حركت كني....مي بوسمت ..عزيزم .....از فردا صبح "سلام كوچولو "ويژه محرم مي شه....

دويدم و دويدم

دويدم و دويدم ......به كربلا رسيدم

كنار نهر آبي ...لب هاي تشنه ديدم

يه باغبون خسته ....بايك دل شكسته

كنار باغ تشنه .....زانو زده نشسته

كوچولوي شش ماهه ...كه پاك و بي گناهه

اگه طاقت بياره.....عموجونش تو راهه

آهاي آهاي ستاره...يه دختر سه ساله

خواب باباش و ديده...اشك مي ريزه مي ناله

امام مظلوم من !....كاشكي كنارت بودم

وقتي تو تنها بودي ..رفيق و يارت بودم

سيد محمد سپهر كنار امير حسين:

سلام كوچولو

مابقي شعرها را در ادامه مطلب بخوانيد:

مادر ساعت 10:00 صبح

ديشب من كه خوابيدم   

ديشب كه  من خوابيدم    خواب حسين وديدم

خواب امام سوم              نوراني بود و زيبا

آن مردخوب خدا             مهربون و توانا

سرور كربلا بود              بهش گفتم: حسين جان

توخوب و مهربوني         تو نور چشم مائي

توهديه خدايي

....................................................

دويدم و دويدم

 دويدم و دويدم به كربلا رسيدم

كنار نهر آبي يه مشك خالي ديدم

مشك و دادم به چشمه

چشمه به من  لاله داد ، لاله پر ناله داد

لاله به رنگ خونه

تو گوش من مي خونه

حسين جان حسين جان

حسين فرزند زهرا

وقتي رسيد كربلا

 گفت  : اگه من بميرم

ننگ و نمي پذيرم  


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
13 آبان 92 10:30
چه شعراى قشنگى
حفظ مى كنم تا به تسنيمم ياد بدم
ممنونم دوستم
رمز رو خصوصى گذاشتم براتون


خواهش مي كنم خانومي...كار خوبي مي كني...حتما مي يام
آیسان مامان ماهان
13 آبان 92 12:58
وای خدای من چه شعر نازی،چه دلنشینه،حرمت این ماه عزیز نگهدار پسر گلمون


عزيزم براش لباس مشكي خريدم مي خواد از فردا تنش كنه
آیسان مامان ماهان
13 آبان 92 12:58
محمد سپهر جونم با اجازه شعراتو به ماهان جنمم یاد میدم


عزيزم كار خوبي مي كني.....اينطوري عشق امام حسين توي دلها ريشه مي كنه به خاطر همين شعرها را گذاشتم كه ديگران و دوستان خوبم مثل شما استفاده كنند
آیسان مامان ماهان
13 آبان 92 12:59
مررررررررررررررررررسی خاله جونم


ععععععععععععععععععععزيزم
آیسان مامان ماهان
13 آبان 92 13:03
فدای قهرت بشم عزیزم،چشم منبعد آپ کردنامو میگم،برا جریمه پست رمزدارم که باز شد اولین نفر بهت رمز میدم خوبه؟؟؟؟الان آشتی...


باششششششششششه آشتي
آیسان مامان ماهان
13 آبان 92 13:05
وای من خودمم عاشق کارتونشم مث میخ تو زمین فرو میرم کارتونش پخش مییشه چه برسه به بچه..


قبول دارم كارتون قشنگيه
آیسان مامان ماهان
13 آبان 92 13:06
فدااااااااااااااااااای دوست خوب خود خوووووووووووووووودم


عععععععععععععععععععععععزيزم
سپیده
13 آبان 92 16:16
سلام خانمی. با تشکر و ثبتش کردم. منتظر عکس سید کوچولو و همین طور عکس از محرم امسالش هستم.

سلام عزيزم ممنون از لطفت حتما اقدام مي كنم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
13 آبان 92 20:22
ای هلال خون دوباره سر زدی
ای محرم بار دیگر آمدی.....
فرا رسيدن ماه عزاى حسينى تسليت باد


ممنون انشاء الله خدا به همه ما صبر عنايت كند
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
13 آبان 92 20:23
راستى عزيزم الان بيا امتحان كن ببين مى تونى رمز رو وارد كنى
مامان نیایش
14 آبان 92 9:39
ما اشالله به گل پسر با هوش و ناز و با استعداد موفق باشی امام حسین همراه و پشتیبانت باشه
خانومی دیروز کامنت خصوصی گذاشتم یادم رفت بهت بگم


سلام عزيزم...ممنون از دعاي خيرت حتما نگاه مي كنم
مامان یکتا و تینا
14 آبان 92 9:53
وای جه شعرهای قشنگی قربون این شیرین زبون برم که همه کارش اول هست


ممنون عزيز دلم شما به ما لطف دارين
قطره
15 آبان 92 16:52
متاسفانه دیر کامنتت رو دیدم


عزيزم اين هفته اي پيش روي هست محمد سپهر خيلي شعر مي خونه
مامان سونیا
16 آبان 92 9:02
هزار ماشالله به بزرگ مد کوچک با این همه ذوق و استعدا شعرهای خیلی زیبایی هستند عزیزم انشالله امام حسین نگهدار و پشت و پناهت باشه محمد سپهر نازنین


ممنون عزيز دلم...ممنون از دعاي خيرت
محیا کوچولو
16 آبان 92 16:52
سلام خاله جونی خوبین ایشالله؟
ایام عزاداری تسلیت و عزاداری هاتون قبول
ماشالله محمد سپهر همچنان در عرصه رسانه فعال و پرشور مشاهده میشه


عزيز دلم شما به ما لطف دارين..عزاداري هاي شما هم قبول باشه
مامان پریسا
17 آبان 92 10:33
سلامم گلم ببخش خیلی دیر اومدم. این روزا واقعا وقتم کمه.

افرین گل پسر چه شعر های زیبایی.

ایشالله همیشه سلامت باشی و برای امام حسین عزاداری کنی.


ممنون عزيز دلم...ممنون از لطفت
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
25 آبان 92 20:01
فیگور ِ فوتبالیشوووووووووو
نيايش
27 آبان 92 8:03
قربون گل پسرم که اینقدرماهه و با استعداده آفرین مرسی خانومی که به یادمون بودی