سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

تاج سر مامان

كاردستي و سوختگي دست!

1392/9/6 9:36
2,212 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز مامان ، گل هميشه بهارم ......سلام .امروز هواي تهران آلوده آلوده ست..به خاطر همين مهدها و پيش دبستاني ها و مدارس ابتدايي تعطيله...پيش دبستاني شما هم از اين قانون مستثني نبوده....ديشب ساعت 11 شب با دادن پيامك اعلام كردند :" همكار گرامي با توجه به آلودگي هواي شهر تهران، مهدكودك فاطميه فردا چهارشنبه ، ششم آذر ماه تعطيل مي باشد."براي همين پيش ماماني گذاشتم كه سير سير بخوابي چون ديشب تا ساعت 11 شب بيدار بودي و هر چي مي گفتم بگير بخواب فردا نمي توني صبح زود بيدار بشي در جوابم تكرار مي كردي :"مامان خوابم نمي ياد".

ديروز كه از مهد تحويلت گرفتم ديدم يه باند بزرگ پشت دستت بسته شده با ناراحتي گفتم چي شده محمد؟داشتي مي گفتي :مامان دستم سوخته كه مربي تون خاله ليلا برام توضيح داد كه موقع درست كردن كاردستي پشت دستت خورده به چسب حرارتي و پوست دستت كنده شده.دست چپت مي سوخت ولي با دست راستت طوطي خوش رنگي را به من نشان دادي كه به عنوان كاردستي درست كردي....

عكسي كه خودت با گوشي موبايلم گرفتي

.قربون اون دست سوخته ات برم كه اين طوطي قشنگ را رنگ آميزي و خلق كرده.........

عزيزم خوب استراحت كن كه امروز بايد خودم ببرمت كلاس موسيقي !

"تاج سر مامان وطوطي كه كه به خاطرش دستش سوخت "

كاردستي

مادر ساعت 9:33 صبح

(البته براي ساعت 7:30 صبح مطلب آماده بود ولي چون فتوشاپم مشكل داشت نتوانستم زود آپ كنم )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان نیایش
6 آذر 92 10:20
الهی من قربون اون دست سوخته ات بشم عزیزم خیلی کار دستی قشنگی درست کردی عکس خوشگلی هم گرفتی موفق باشی گل پسری هزار ماشاالله خصوصی مامانی مهربون
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
خدا نكنه.....منم از كاردستي اش خوشم اومد..طوطي قشنگيه الان از لوستر خونه ماماني آويزانه ...حتما
مامان سونیا
6 آذر 92 10:51
الهی دروت بگردم قربون اون دست کوچولوی هنر مندت برم که به خاطر این طوطی خوشگل و خوش رنگ لعاب سوخته واقعا طوطی خوشگلی درست کردی خیلی زیبا شده دستت درد نکنه گل پسر واقعا هنرمندی
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
خدا نكنه عزيز دلم.......به قول خودش مي خواسته به خاله بگه كه پرهاي طوطي را كجا بچسبونه قشنگتر مي شه كه اين اتفاق افتاد
مامان آرمان
8 آذر 92 12:56
سلام به نظر من درست نیست که چسب حرارتی در کلاس و یا تو خونه به بچه ها داده بشه .چسب مایع و ماتیکی خیلی بهتره.اتفاقا اون چند روز پیش تو تلویزیون برای بچه ها کاردستی درست میشد با چسب حرارتی و مربی اون بخش توضیح داد که من با چسب حرارتی کار میکنم ولی بچه ها شما تو خونه اصلا ازش نباید استفاده کنید.شاید مهد باید کمی بیشتر دقت کنه
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
سلام مامان آرمان گلي كاملا با صحبتهاتون موافقم....بايد دقت كنند بلاخره 23 بچه توي كلاس ..تازه گل پسري مي خواست توضيح بده كه كجا بالش را بچسبونن كه اين اتفاق اقتاد..بازم خداراشكر كه به خير گذشت
مامان طاها
13 آذر 92 8:04
سلام.خدا بد نده گل پسر خاله.ماشاالله چقدر آقا شدی .زهره جون به جای من ببوسش
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
عزيز دلم ممنون از لطفتون
بابای سید کوچولو
14 آذر 92 0:08
سلام امیدوارم رفع بلا شده باشه و زود زود خوب بشه از طرف سید کوچولو
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
سلام ممنون باباي سيد كوچولو شما چطورين سيد كوچولوي ما چطورن؟ممنون از احوالپرس گرمتون
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
17 آذر 92 8:36
چه کاردستی ِ قشنگی
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
ممنون عزيز دلم
آیسان مامان ماهان
18 آذر 92 11:07
اوووووووووووووووووووووخی ای جونم محمد سپهرم بمیرم که دست اوف شدهخوبی الان خاله جون
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
سلام عزيز دلم خدا نكنه.....
آیسان مامان ماهان
18 آذر 92 11:10
آخه این مربیا چرا حواسشون به این فرشته ها نیست؟؟؟؟آخه چسب حرارتی رو دم دست بچه میزارن؟؟؟؟؟؟؟؟/
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
عزيزم فقط خدا مراقب اين فرشته هاي كوچولوست
آیسان مامان ماهان
18 آذر 92 11:11
محمد سپهر جونم چه طوطی خوشگل رنگارنگی شده فدات شم....حتما بهش نگاه میکنی درد دستتم آروم میشه نه؟؟؟
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
عزيزم الان طوطيش از لوستر خونه ش آويزانه
آیسان مامان ماهان
18 آذر 92 11:11
مامانی مخلصیم
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
بزرگوارين
ستاره زمینی
23 آذر 92 23:44